معرفی سرویس کاربردی Clickclickclick

با یک کلیک اطلاعات مخفی که مرورگرتان از شما میداند را کشف کنید !

در طول روز بارها و بارها از مرورگر های مختلف استفاده کرده و از طریق آن ها به وب گردی می پردازیم. حین ورود به حساب کاربری خود پسوردمان را وارد می کنیم و حتی با اعتماد به این مرورگر ها و برای سهولت بیش تر در دفعات بعدی گزینه Remember password مرورگر را می زنیم و به این شکل تمام اطلاعات حیاتی خود را با آن به اشتراک می گذاریم. هر وب سایتی که دوست داشته باشیم را با همین مرورگرها باز می کنیم؛ با این تصور که تمام جستجوهای ما فقط به خودمان مربوط است و هرچه که در مرورگر ضبط و ثبت می شود فقط توسط خود ما قابل مشاهده است. اما چه می کنید اگر بدانید مرورگرتان اطلاعات زیادی از فعالیت های شما را در هر بارگذاری ذخیره می کند و در اختیار سایت ها قرار می دهد؟ نوعی ردیابی اطلاعات شخصی که شاید نگران کننده باشد و باعث شود فکر کنیم تمام کارهای ما توسط وب سایت ها دیگران دیده و دیتا مربوط به ما در حال جاسوسی است. کنجکاو هستید بدانید مرورگرها چه چیزهایی از شما می دانند؟ وب سایتی که در مطلب امروز انزل وب به معرفی آن می پردازیم به خوبی هر آن چه مرورگرتان از شما می داند را آشکار می سازد.

Clickclickclick هر آن چه مرورگرتان از شما می داند را آشکار می سازد !

Clickclickclick reveals what your browser knows about you

اگر با رمز گذاشتن روی پروفایل گوگل کروم و افزایش ضریب امنیت آن دیگران نتوانند بخش هایی مثل تاریخچه مرورگر شما را مشاهده کنند بالاخره خود توسعه دهنده آن مرورگر به این اطلاعات دسترسی دارد. دسترسی مخفیانه و نامحسوسی که ترس از افشا اطلاعات و تحت تعقیب بودن را به کاربر القا می کند.

معرفی سرویس کاربردی Clickclickclick

سرویس کاربردی Clickclickclick به این ترس خاتمه داده است و به کاربر کمک می کند تا با فعالیت محافظه کارانه خود اطلاعاتش افشا نشود.

کار با وب سایت Clickclickclick

زمانی که وارد این سایت می شوید دکمه سبز رنگی را مطابق با شکل زیر می بینید که کلمه button روی آن نوشته شده است. تنها کاری که باید بکنید این است که اسپیکر خود را روشن کنید و صدا آن را بالا ببرید. حال موس را حرکت دهید. هر حرکتی که با موس انجام می دهید به شکل زیر و در حالت متن در صفحه لیست می شود.

معرفی سرویس کاربردی Clickclickclick

هر عملی که انجام می دهید را می توانید مشاهده کنید. موس را بالا ببرید، روی دکمه button کلیک کنید، موس را به سمت پایین صفحه بیاورید و خلاصه تمام کارهایی که ممکن است با موس صورت گیرد را به شکل گزارش لحظه ای در این سایت خواهید دید. حتی اگر با ترفند افزایش سرعت کار با مرورگر ها از طریق حرکات موس سرعت عمل خود را بالا ببرید باز هم در این وب سایت تمامی اطلاعات ثبت خواهند شد.

در حالی که محیط وب سایت کمی خشک و بی روح است اما در بخش achievement صفحه می توانید ۱۲۰ فعالیت خود را توسط سرویس جمع آوری شده اند را ببینید.

معرفی سرویس کاربردی Clickclickclick

این اطلاعاتی که مشاهده می کنید همان دیتایی هستند که توسط مرورگر شما جمع آوری می شوند و حتی  بدون این که شما با خبر شوید ممکن است با وب سایت ها یا ارگان های دولتی و خصوصی به اشتراک گذاشته شوند.

نظر و پیشنهاد شما ؟

سرویس های زیادی نظیر سایت Clickclickclick وجود دارند که به کاربر کمک می کنند بداند مرورگر چه مقدار از اطلاعاتش را ثبت می کند. تجربیات خود را بعد از استفاده از این سرویس و وب سایت های مشابه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش افزودن و نصب افزونه در مایکروسافت اج (Microsoft Edge)
آموزش افزودن و نصب افزونه در مایکروسافت اج (Microsoft Edge)
فعال سازی جاوا اسکریپت در مرورگر کروم ، فایرفاکس و کامپیوتر و گوشی اندروید و..
آموزش فعال سازی جاوا اسکریپت مرورگر کروم ، فایرفاکس و.. کامپیوتر ، گوشی اندروید و آیفون
نصب افزونه های گوگل کروم روی مرورگر مایکروسافت اج
آموزش استفاده و نصب افزونه های گوگل کروم در مرورگر مایکروسافت اج
رفع ارور Server not Found فایرفاکس
۹ روش رفع ارور Server not found مرورگر فایرفاکس

نظرات