تبادل فایل ها میان دو کامپیوتر از طریق مرورگر

انتقال مستقیم فایل ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر از طریق مرورگر

در بازار اشباع نرم افزار ها و برنامه های به اشتراک گذاری فایل ها در فضای ابری روش های سنتی و قدیمی تبادل فایل کم کم در حال فراموش شدن هستند. کاربر به سادگی فایل خود را در سرور آپلود می کند و لینک آن را با سایرین به اشتراک می گذارد. کاربران هم بدون نگرانی و در هر زمان و هر جایی که باشند با اتصال به اینترنت فایل ها را دانلود نمایند. اگر چه این روش از هر جهت بهتر از متد های قدیمی است اما کاربران هنوز هم علاقه خاصی به روش P2P یا انتقال فایل ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر دارند. سرویسی که در ادامه معرفی میکنیم ابزاری ساده و کاربردی برای انتقال ساده فایل ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر از طریق مرورگر می باشد.

ارسال و دریافت مستقیم فایل ها میان دو کامپیوتر از طریق مرورگر

Transfer Files Between Two Desktops From Web Browser

راه های زیادی برای اشتراک گذاری سریع فایل ها بدون استفاده از فضای ابری وجود دارد. همین تبادل فایل ها از کامپیوتر به کامپیوتر دیگر نمونه ای از روش هایی است که بدون استفاده از سرویس ذخیره ابری و به صورت مستقیم صورت می گیرد.

آموزش کار با سرویس Take A File

این سرویس رایگان امکان ارسال فایل ها را از طریق وب سرور فراهم می سازد. تنها کاری که باید در Take A File انجام دهید کشیدن و رها کردن فایل هایتان است. روی گزینه Drag and drop a file to start کلیک کنید و فایل هایتان را برای انتقال انتخاب نمایید.

تبادل فایل ها میان دو کامپیوتر از طریق مرورگر

روش کار دقیقا مشابه با آپلود سنتر های فایل با امکان افکت گذاری،واترمارک و ویرایش آنلاین و…است که قبلا معرفی کردیم. در صورتی که می خواهید بیش از یک فایل را همزمان وارد کنید کلید Ctrl را همزمان فشار دهید و رها نکنید.

وقتی که فایل ها آپلود شدند مثل سرویس ذخیره ابری یک لینک ساخته می شود که باید آن را با هرکسی که می خواهید تبادل فایل انجام دهید به اشتراک بگذارید؛ با این تفاوت که در این روش هیچ سرور حد واسطی وجود ندارد و همه چیز مستقیما میان کامپیوتر ها منتقل می شود.

تبادل فایل ها میان دو کامپیوتر از طریق مرورگر

وقتی که گیرنده لینک را در یک مرورگر باز کند به صورت خودکار انتقال فایل ها آغاز می شود. میزان پیشرفت انتقال فایل ها هم از همان مروگر قابل مشاهده است.

مرورگر در تمام اوقات انتقال باید باز باشد تا تبادل آغاز و کاملا تکمیل شود.

مزایای سرویس Take A File

در این سرویس علاوه بر این که سرور حدواسط حذف شده است تبادل فایل ها هم محدودیت حجمی ندارند. آپلود و دانلود بدون دردسر فایل های بزرگ با قابلیت توقف و ادامه فرآیند آپلود در این سرویس هم امکام پذیر است. فقط بسته به سایز فایل ها ممکن است این روند به طول انجامد.

سرویس مشابه

سرویس بسیار خوبی دیگری که دقیقا از روش سرویس فوق استفاده میکند و دارای امکانات مشابه میباشد سرویس بسیار خوب FilePizza است که میتوانید در صورتی که در هنگام کار با Takeafile با مشکل مواجه شدید از آن استفاده کنید

نظرات و ایده های شما ؟

اگر تجربه استفاده از Take A File یا سرویس دیگری برای انتقال ساده فایل ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر را دارید نظرات خود را درباره آن با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • آرش says:

    درود؛ خانم ظاهری گرامی کاش اشاره می‌کردید که در این روش درواقع فایل از سیستم ما به سیستم مخاطب آپلود می‌شه و به‌طور مثال اگر یک فایل ۱ گیگابایت رو به اشتراک بذاریم در صورت دانلود توسط مخاطب یک گیگ هم از حجم اینترنت ما کمک می‌شه.

  • سوسن says:

    یه سوال مهم:

    آیا تو این سرویس می شه، فولدر (پوشــــــه) هم انتقال داد … ؟
    من، همه فایل هام، تو یه پوشه ست، و حوصله ندارم اونا رو “تک تک” انتقال بدم.

    ( # … ممنون می شم، “جـــــواب” بدید … )

  • نی نی says:

    سرویس Take A File آی پی ایران را تحریم کرده و باید با …شکن وارد شد!