۵ گام تا حل مشکل Not registered on the network گوشی های اندروید

عدم ثبت در شبکه یا معادل اتگلیسی آن not registered on the network یکی از مشکلات متداول در گوشی های اندرویدی است. این خطا زمانی ظاهر می شود که قصد داشته باشید تماسی برقرار کنید و با نمایش آن موفق به تماس گرفتن نمی شوید. دقیقا حالتی که تصور می کنید آنتن گوشی پریده است یا برای خط مشکلی از سمت سرویس دهنده یا اپراتور پیش آمده است. جستجو ما پیرامون راه های حل مشکل not registered on network بالاخره جواب داد و قصد داریم این راه ها را در پست امروز انزل وب با شما نیز به اشتراک بگذاریم.

چطور مشکل not registered on network حل کنیم؟

How To Fix NOT REGISTERED ON NETWORK In Samsung or Android Phones

ما قبلا در مطلب حل مشکل قطع و وصل شدن و پریدن آنتن گوشی دو یا تک سیم کارت به برخی از دلایل این موضوع و رفع مساله آنتن ندادن گوشی و عدم برقراری تماس را بررسی کردیم اما نمایش ارور NOT REGISTERED ON NETWORK که اغلب در گوشی های سامسونگ شاهد آن هستیم یکی از همان مشکلات عجیب نظیر مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و… است که خوشبختانه با این خطا را از طریق تنظیمات گوشی های اندروید در ۵ مرحله قابل حل میباشد :

گام اول:

ابتدا وارد تنظیمات یا Settings شوید.

گام دوم:

گزینه Wireless and Networks یا Network connections را انتخاب کنید.

روی گزینه More networks و سپس Mobile Networks کلیک کنید. اگر گزینه Mobile Networks را در تنظیمات مشاهده نمی کنید روی More کلیک کرده و سپس Mobile networks را انتخاب کنید.

چطور مشکل not registered on network حل کنیم؟

گام چهارم:

حال گزینه Networks operators را انتخاب کنید.

چطور مشکل not registered on network حل کنیم؟

گام پنجم:

بعد از این که جستجو به اتمام رسید نام اپراتور خود را از میان نتایج موجود انتخاب نمایید.

اگر این راه جوابگو نبود مجددا روی گزینه More networks و سپس Mobile Networks کلیک کنید. Network mode را روی حالت WCDMA only قرار دهید و موبایل خود را یک بار خاموش و روشن کنید. سپس همین مراحل گفته شده را از گام دوم به بعد دوباره طی کنید.

تجربیات شما ؟

راهی که برای مشکل“not registered on the network”گوشی های اندروید معرفی شد در انواع گوشی ها نظیر گلکسی s5, s6, s7 و نوت ۲/۳/۴/۵/۶/۷ تست شده است و ۱۰۰ درصد در تمام مدل های سامسونگ کاربردی خواهد بود. با این حال اگر استفاده از این روش برای گوشی شما بی فایده بود و هنوز هم با پیغام عدم ثبت در شبکه رو به رو می شوید از بخش نظرات مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

حل مشکل نصب و فعال کردن سازی نشدن Google play service اندروید
۱۴ روش حل مشکل نصب و فعال کردن Google play service اندروید

نظرات

  • میسو says:

    سلام گوشی من سامسونگ a31 هست.
    خط همراه اولم رو بعد از یک مدت طولانی گذاشتم توی گوشیم و الان مدام پیغام میده روی شبکه ثبت نشده. آپدیت کردن گوشیم رو ولی همچنان همون پیغام رو میده این روشی ک شما گفتید رو هم انجام دادم ولی باز هم نشد
    لطفا کمکم کنید🥺
    تلگرامم با این خط نصب بوده و الان غیر فعال شده🥺🥺

  • Alireza says:

    سلام من رفتم توی موبایل نت acces point name بعد گزینه lms(اول) را انتخاب کردم .درست شد.جالبه برگشتم چک کردم دیدم دوباره اتوماتیک امده روی گزینه دوم .
    ولی مشکل من حل شد

  • سارا says:

    با سلام
    من تمامی راه ها را امتحان کردم ولی متاسفانه این خط همراه اولم هنوز این پیغام میده
    باید چکار کنم

  • فرهاد پایکار says:

    سلام من همه راه حل های ک توضیح دادید رو امتحان کردم ولی بازم جوابگو نیست گوشی من سامسونگ نوت ۲ هستش

    • شهلا says:

      گوشی من سامسونگ گلکسی گرند نئو هست و تمام این مراحل را انجام دادم ولی متاسفانه not registered میزنه و من در خارج از کشور زندگی میکنم البته یک سیم کارت دیگم که همان ایرانسل هست این مشکل را ندارد و شبکه را انتخاب میکند حتی ان سیم کارت را که کارت میکند از گوشی دراوردم ولی متاسفانه این سیم کارت ایرانسلم وصل نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

  • صبا says:

    گزینه wcdma وجود نداره🥲☹

  • محمود says:

    سلام بالا صحفه گوشی من علامت تعجب زیرش دوتا ام بزرگ هست زنگ میزنم میگه روی شبکه نصب نشده

  • هما says:

    گوشی من samsung a70 هست پیغام not register on network میده ولی در قسمت SIM manager کلیه گزینه ها خاموش هست و mobile network هم خاموش هست و امکان تنظیم دستی network نیست. حالا باید چه کنم؟

  • زهرا says:

    همیشه اولین کارتون یه خاموش روشن کردن ساده باشه . مال من که درست شد این همه دردسر هم نداشت .

  • Hossein says:

    من نه تونستم network operator و نه network mode رو پیدا کنم تو ستینگ چون اصلا سیم کارتم کار نمیکرد.اما وقتی سیم کارتم رو در اوردم دوباره زدم درست شد.شاید تونسته باشم به یکی کمک کنم.

  • سپیده says:

    گوشی من سامسونگ هست اما قسمت network mode گزینه GSM نداره. حالا باید چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید

  • Zhaleh says:

    من تمام مراحل بالا را انجام داده ام . باز هم ریجستر نمیشود . البته من ایران نیستم . ولی اینجا گوشی همسرم پیامک را دریافت و ارسال می کند .

  • احسان says:

    با سلام تمام این مراحل رو انجام دادم گوشی من a21sهستش اخه اگه میتونید منوی اندروید های جدید رو بزارید تو سایت هاتون لااقل یه نفر بگه برام درست شد همه ناراضی هستن تموم منوهای سایت با آندرویدیها گوشی جدید فرق داره

  • سحر says:

    من a51 دارم با اپدیت جدید به مشکل خوردم همشم نات ریجسترد میزد دو سیم کارتی بود یه دونشو ورداشتم امیدوارم جواب بده

    • مهدیه says:

      با سلام وقت بخیر گوشی بنده سامسونگj7هس و تمام این مراحل رو انجام دادم نشد

  • حسین says:

    سلام بعد اینکه تو قسمتnetwork operators که irancell رو انتخاب میکنم میزنهunable to coonect باید چیکار کنم؟

  • جواد سلیمی says:

    سلام گوشی من سامسونگ نوت ۲ هستش تازه بهش رام زدن . موقع شماره گیری مشکل(( روی شبکه ثبت نشده است )) رو نشون میده . تمام این روشها رو هم که فرمودید امتحان کردم باز هم جواب نداد.

    • آصف نوری says:

      با سلام، من تمام فرایندی که ارائه کرده اید را تست کردم ولی هنوز مشکل راجستر نشدن روی شبکه حل نشده، مدل گوشی من سامسونگ A10 ساده هست.
      چه راه حلی را پیشنهاد میکنید؟
      ممنون

صفحات 1 4 5 6