رفع مشکل مسدود شدن خط سیم کارت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

رفع مشکل مسدود شدن خط سیم کارت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

گوشی همراه امروزه تبدیل به یکی از لوازم ضروری برای ارتباط با دیگران شده است و از دسترس خارج شدن آن میتواند عملا زندگی روزانه شما را دچار اختلال کند ، مشکل تعلیق و مسدود شدن خط اپراتور های ایرانسل ، همراه اول و رایتل به دلیل ناقص بودن مدارک ، اشتباه وارد کردن پین کد و.. یکی از مسائلی است که سیم کارت را در گوشی شما را از کار می اندازد. در ادامه نحوه باز کردن قفل ، خروج از لیست سیاه و فعال سازی مجدد سیم کارت های ایرانسل ، همراه اول و رایتل را در انزل وب آموزش میدهیم.

آموزش رفع مسدودی و قفل شدن سیم کارت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

How to unblock Irancell , MCI and Rightel SIM cards

ما قبلا در زمینه ردیابی و تکمیل مشخصات سیم کارت های ایرانسل ، همراه اول و رایتل با استفاده از حساب کنترل اینترنتی و.. به صورت مفصل در انزل وب به بررسی و بحث پرداختیم ، یکی دیگر از مشکلات رایج که بسیاری از کاربران موبایل اپراتورها با آن درگیر میشوند مشکل مسدود شدن خط گوشی است که در ادامه روش های رفع آن را بررسی میکینم.

قبل از شروع به صورت کلی رایج ترین علت های مسدود شدن خط و دلیل مسدود شدن تماس های دریافتی ایرانسل ، همراه اول و رایتل را بررسی میکنیم :

  • نقص در مدارک شناسایی صاحب خط
  • وارد کردن اشتباه رمز شارژ یا پوک کد سیم کارت به صورت پیاپی
  • درخواست خود مالک جهد مسدودسازی خط و تماس های ورودی و خروجی
  • سوختن و غیرغعال کردن سیم کارت توسط مالک خط
  • استفاده نکردن طولانی مدت از خط مورد نظر که باعث تعلیق دائم خط میگردد

مراجعه حضوری مالک خط به دفاتر پیشخوان برای حل مشکل مسدود شدن سیم کارت

برای باز کردن قفل ، مسدودی و تعلیق سیم کارت اپراتور خود بهترین گزینه مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا نمایندگی های رسمی ایرانسل ، همراه اول و رایتل است. توجه کنید برای انجام اینکار نیاز یه حضور مالک و ارائه مدارک و مشخصات وی نظیر کارت ملی و.. میباشد ، در این روش مراحل رفع مسدودی سیم کارت توسط متصدیان مربوطه انجام میشود. در صورتی که سیم کارت شما با توجه به مراجعه دفاتر پیشخوان هنوز دچار مشکلاتی مثل پرش آنتن و قطعی و وصل شدن و.. است ، مطلب قبلی ما را در زمینه حل مشکل قطع و وصل شدن و پریدن آنتن گوشی دو یا تک سیم کارت را مطالعه کنید.

مراجعه حضوری مالک خط به دفاتر پیشخوان برای حل مشکل مسدود شدن سیم کارت

رفع مشکل مسدودی سیم کارت با دریافت سیم کارت جدید

یکی از علت های قفل شدن سیم کارت ایرانسل ، همراه اول و… سوختن سیم کارت میباشد ، باطل و مسدود شدن سیم کارت به علت هایی نظیر دریافت سیم کارت جدید ، وارد کردن Puk code اشتباه و.. میباشد ، شما میتوانید با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا نمایندگی های مجاز اپراتور مورد نظر اقدام به سوازندن سیم کارت قبلی و دریافت فوری سیم کارت جدید کنید.

رفع مشکل مسدودی سیم کارت با دریافت سیم کارت جدید

حل مشکل مسدود شدن سیم کارت با گذشت مدت زمان معین

در صورتی که از سیم کارت اعتباری اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و رایتل استفاده میکنید و برای افزایش اعتبار خط چند بار رمز شارژ را اشتباه وارد و ارسال کنید سیم کارت شما به حالت تعلیق و قفل میرود و امکان وارد کردن شارژ جدید را نخواهید داشت . در این مواقع معمولا بعد از گذشت زمان معین ( ۱۲ تا ۲۴ ساعت) سیم کارت شما مجددا قابلیت ارسال رمز را خواهد داشت اما شما میتوانید از طریق اینترنت اقدام به شارژ مستقیم خط خود برای حل فوری این موضوع کنید و اگر پس از گذشت زمان مقرر همچنان در شماره گیری و ارسال پیام با مشکل مواجه شدید حتما با بخش پشتیبانی خدمات اپراتور خود تماس بگیرید تا مساله مورد نظر را بررسی و حل کنند.

رفع مسدودی خط ایرانسل با شماره گیری ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا  ۷۰۰

جهت فعال سازی سیم کارت ایرانسل غیر فعال شده علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان میتوانید با بخش پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید و بعد از برقراری ارتباط با اپراتور توسط شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ و برای خطوط ایرانسل ۷۰۰ مراحل رفع مسدودی خط و خروج از لیست سیاه ایرانسل را بر طبق دستور العمل های راهنما ایرانسل و اعلام مشخصات مالک خط طی کنید.

تماس با شماره ۹۹۹۰ یا ۰۹۱۲۹۹۹۰ برای رفع مسدود شدن خط همراه اول

در صوتی که مشترک خطوط دائمی یا اعتباری اپراتور همراه اول میباشید برای رفع مسدودی سیم کارت خود میتوانید با پشتیبانی همراه اول توسط شماره ۹۹۹۰ از خطوط همراه اول و یا شماره  ۰۹۱۲۹۹۹۰ از سایر خطوط ارتباط برقرار کنید و مراحل رفع انسداد سیم کارت همراه اول را با ارائه مشخصات طی کنید. دقت کنید که احتمال دارد فرآیند رفع مسدود خط همراه اول چند ساعت تا یک روز طول بکشد.

رفع مسدود شدن خط رایتل با تماس با ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ یا ۲۰۰

همانند ایرانسل و همراه اول ، اگر مشترک اپراتور رایتل هستید میتوانید جهت رفع مشکلات خط و فعال سازی سیم کارت مسدود شده رایتل با بخش پشتیبانی رایتل توسط شماره ۲۰۰ از خطوط رایتل و یا شماره ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط ارتباط برقرار کنید و مراحل رفع انسداد سیم کارت رایتل را با ارائه مدارک لازم طی کنید.

رفع تعلیق سیم کارت و فعال سازی خط غیر فعال شده ایرانسل ، همراه اول و رایتل با حساب اینترنتی

علاوه بر روش های بالا ، در صورتی که مدارک و مشخصات شما برای سیم کارت به صورت ناقص ثبت شده و یا ناموجود میباشد و این موضوع باعث مسدود شدن سیم کارت شما شده است میتوانید از طریق بخش کنترل حساب اینترنتی اپراتور خود اقدام به تکمیل مشخصات فردی و رفع مسدود شدن سیم کارت همراه اول ، ایرانسل و رایتل کنید. ما قبلا در انزل وب نحوه کامل استفاده از بخش کنترل حساب اینترنتی اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و رایتل را آموزش دادیم.

رفع تعلیق سیم کارت و فعال سازی خط غیر فعال شده ایرانسل ، همراه اول و رایتل با حساب اینترنتی

پیشنهاد و تجربه شما ؟

شما برای رفع مسدودی سیم کارت و باز کردن قفل آن چه اقداماتی را انجام داده اید ؟ کدام اپراتور از نظر شما در این موضوع موفق تر عمل کرده است ؟ اگر از روش های بالا برای حل مشکل مسدود شدن خط سیم کارت اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و رایتل استفاده نمودید حتما تجربه خود را با ما و دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
آموزش 3 روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه)
آموزش ۳ روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه)
آموزش 6 روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل
آموزش ۶ روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل
آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل
آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل

نظرات

  • غزل says:

    تقریبا الان دو ساله سیم کارتم که همراه اول هس رو ی شماره دیگه قفل شده و اگر گوشی من خاموش باشه یا در حال مکالمه باشم و یا خطم در دسترس نباشه وهر کسی که همون لحظه در حین این مشکلا بهم زنگ بزنه دایورت میشه رو یه شماره دیگه و نمیگه در دسترس نیس یا خاموشه یا در حال مکالمس .باید چیکار کنم درست بشه ؟

  • Delvin says:

    سلام دوستان من شمارم تماس رو برقرار میکنه ولی نمیدونم چرا اصلا برنامه های مجازی که به کد ارسال پیامک نیاز دارن اصلا کد ارسال نمیشه به هیچ برنامه ای قبلا فکر میکردم مشکل از روبیکا منه ارسال نمیشه ولی وقتی چندتا برنامه مثل ایرانسل من و غیره رو نصب کردم کد برای اونا هم نیاومد
    میشه اگه کسی دلیلش رو میدونه بگه ؟!
    ممنون میشم
    و چجوری میشه درستش کرد ؟!

    • حسین says:

      برید توی تنظیمات سیمکارت.و گزینه میام ها رو بزنید و اون رو روشن کنید.اگر درست نشد برید خدمات ایرانسلی

  • مهلا says:

    سلام، میخوام سیمکارت رایتلمو بسوزونم که دیگه بنامم نباشه، باید چکارکنم؟البته ایرانسل بوده ترابرد کردم به رایتل

  • حسین says:

    نباید مزاحم میشدی دختر خوب حالا که شدی چوبشو بخور

  • سارا says:

    سلام، من چند روزه سیمکارت همراه اولم مسدود شده. با شماره ۹۹۹۰ هم تماس گرفتم ولی هیچ گزینه‌ای برای لغو مسدود شدن نداشتن…..کسی میدونه باید چیکار کنم؟؟؟

  • محسن باوفا says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما من یه سیم کارت به شماره ۰۹۱۴۳۵۷…داشتم که مدت زمان طولانی هست که ازش استفاده نمی کنم واخیرا می خواستم از اون استفاده کنم حال نمی دونم واگذارش کردند یا نه واگر واگذار نشده چطوری می تونم دوبار ه فعالش کنم راهنمایی بفرمایید ممنون

  • ليلاقاضي says:

    سلام من چندین بار به ایرانسل تماس گرفتم ولی به درخواست من رسیدگی نشد
    شماره موبایل مسدود شده
    ٠٩٠۵٢۵۴…
    کد ملی ٢٠٩١٧٩…
    ده روز موبیل من قعط شده هنوز رسیدگی نکردن ممنون

  • Sahar says:

    سلام ی سیم کارت داشتم به اسم داداشم بود هیچ مزاحمتی و استفاده نکردنی در کار نبود. مص ادم داشتم ازش استفاده میکردم حتی صبحش شارژ هم ریختم ولی ظهر ک خاستم تماس بگیرم گف مسدوده /: ینی موندم این دیه چجورشه

  • علیرضا says:

    خطم سرقت رفته میخواهم بسوزونم دوطرفت

  • محمد says:

    سلام من همین امروز سیم کارت ایرانسل خریداری کردم و گذاشتم رویه گوشی.تماس گرفتم ببینم سیمکارت فعال شده یا نه میگه شماره شما مسدود میباشد
    باید چکار کنم؟

  • Iliya says:

    سلام من چند بار به ۱۱۸ زنگ زدم مزاحم شدم بعد چند روز خطم مسدود شده باید چیکار کنم ؟

  • مریم says:

    سلام من امروز سیم کارت و فعال کردم بعد چند ساعت شماره گرفتم ببینم فعال شده یا نه
    ولی میگه شماره شما مسدود شده
    چرا؟؟

    • حافظ says:

      احتمالا دختر خوب یاخشکلی بودی، یا اینکه مجرد هستی مخاطرات قطع کرده.شایدم مخابرات داشته شستشو انجام میداده روسیم برق خونتون آب ریخته وسوخته

  • Romi says:

    من چند ساله از خط رایتلم استفاده نکردم مسدوده با اوپراتورم نمیتونم تماس بگیرم خطمم به نام خودم نیست چطور فعالش کنم

  • النا says:

    سلام ببخشیدهیچ یک این اتفاقابرمن پیش نیومده اماخط رایتلم مسدودشده زده حسای تعلیق شده است چیکارکنم

    • Ali says:

      سلام من هفت هشت ماهی سیمکارتم به دلیل بدهی مسدود شده بود امروز قبضشو ریختم و .واگزار هم نکرده بودند ، ولی بازم مسدوده باید چیکارکنم. سیمکارتم ایرانسله

  • ابوالفضل says:

    ممنونم از سایتتون واقعا کمک بزرگی بود.

  • ميلاد شفيعى says:

    با سلام من نام کاربریه رایتلم را یادم رفته چیکار کنم؟

  • mahya says:

    وقتی خطم برابعضیا اشغاله باید چیکارکنم

    • H033ein says:

      در قسمت تنظیمات انتظار مکالمه فعال کنید درغیراینصورت شماره های لیست سیاه را چک کنید

    • زهرا says:

      سلام من سیم کارتم بدلیل ناقص بودن مدارک مسدود شده بود امروز رفتم امور مشترکین ایرانسل مدارکم تکمیل کردم ولی گفت یک ماه طول میکشه تا از مسدودی در بیاد راهی نیس زوتتر فعال شه

صفحات 1 2