افزودن نام و لوگو به فرستنده برای جستجو ساده تر جیمیل ها در اینباکس

چگونه نام و لوگو فرستنده ایمیل را در اینباکس جیمیل نمایش دهیم ؟

در صندوق ورودی یا اینباکس جیمیل به صورت پیش فرض نام فرستنده ایمیل، تاریخ ارسال آن و پیش نمایش کوتاهی از متن داخلی آن نمایش داده می شود. البته این ساختار پیش فرض را می توان تغییر داد تا کمی رسمی تر به نظر برسد و هویت ایمیل ها خیلی سریع تر و ساده تر شناسایی شود. هر چند که این قابلیت داخل خود سرویس جیمیل پیش بینی نشده است اما می توان با یکی از افزونه های کاربردی کروم امکان نمایش نام شرکت یا سایت و لوگو فرستنده ایمیل را در جیمیل مشاهده نمود. با ما باشید تا بتوانید با یک کلیک خیلی سریع تر از گذشته به هویت فرستنده ایمیل ها پی ببرید.

مدیریت سریعتر اینباکس با نمایش اسم و لوگو کمپانی فرستنده ایمیل در جیمیل

 How to See the Email Sender’s Company and Logo in Gmail Inbox

شاید اضافه کردن امضا شخصی به ایمیل در یاهو ، جیمیل و اوت لوک بتواند به کاربران در احراز سریع تر هویت فرستنده کمک کند؛ اما کاربر هنوز هم مجبور است ایمیل را باز کند تا شرکت فرستنده را بشناسد. خود شما هم به عنوان کسی که هر روز ایمیل هایش را چک می کند اگر لوگو و نام شرکت از همان اول روی ایمیل هایی که ارسال می شوند قرار بگیرند تجربه بهتری در خواندن ایمیل های خود خواهید داشت. افزونه کاربردی Gmail Sender Icons که مخصوص کروم طراحی شده است نام و لوگو شرکت یا سایت فرستنده را بدون نیاز به وارد شدن به صندوق ورودی نمایش می دهد.

تصویر زیر صندوق ورودی حیمیل است که با استفاده از این افزونه تغییراتی چشمگیر در آن ایجاد شده است:

نمایش نام و لوگو شرکت فرستنده در جیمیل

این افزونه آدرس فرستنده ایمیل را استخراج می کند، پس از آن دامین سایت مربوطه را در کنار آن آدرس قرار می دهد و نهایتا تصویر فاوآیکن یا همان لوگو مربوط به دامین سایت را نمایش می دهد. این لوگو کارت شناسایی ایمیل می شود برای این که خیلی سریع تر فرستنده آن را تشخیص دهید.

نمایش نام و لوگو شرکت فرستنده در جیمیل

گفتنی است حتی یک بایت از دیتا مربوط به جیمیل شما با استفاده از این افزونه با دیگران به اشتراک گذاشته نمی شود؛ بنابراین به از لحاظ امنیتی جای نگرانی وجود ندارد.

مزایا مشخص بودن لوگو و نام سایت فرستنده ایمیل

زمانی که صندوق ورودی با انبوهی از ایمیل ها پر می شود یافتن ایمیل تقریبا دشوار است مگر این که نشانه خاصی برای آن وجود داشته باشد. زمانی که لوگو یا نام سایت فرستنده مشخص باشد پیدا کردن ایمیل مدنظر شما حتی راحت تر از زمانی است که اینباکس چندان با ایمیل های مختلف پر نشده اشد. به علاوه برخی از ایمیل ها به دلیل نوع محتوایی که دارند به اشتباه توسط جیمیل اسپم تلقی شده و به جای صندوق ورودی در هرزنامه ذخیره می شوند. مشخص بودن لوگو فرستنده به شناسایی این دسته از ایمیل ها خیلی کمک می کند.

نظرات و پیشنهادت شما ؟

از ترفند معرفی شده برای احراز ساده تر ایمیل ها در صندوق ورودی جیمیل استفاده کرده اید؟ نظر خود را در ارتباط با این قابلیت جدید با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش ۶ نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش 5 روش پيدا كردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش ۵ روش پیدا کردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل
آموزش ۴ روش ساخت سریع و فوری ایمیل
معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو
معرفی و بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

نظرات