آموزش تغییر اسم و آیکون برنامه ها برای پنهان کردن آنها در صفحه اصلی اندروید

چگونه با تغییر نام و آیکون برنامه های اندروید آنها را مخفی کنیم ؟

در زمان استفاده از دستگاههای اندرویدی شاید دوست داشته باشید صفحه نمایش آنرا شخصی سازی کنید. به عنوان مثال بتوانید تصاویر پس زمینه را تغییر دهید، شکل آیکونهای اپلیکیشنها و اسامی آنها را تغییر دهید. یکی از مزیت های اینکار مخفی کردن برنامه هایی است که دوست ندارید کسی از وجود آنها در گوشی شما با خبر شود ، در ادامه روشی برای تغییر اسم و آیکن اپلیکشن ها در صفحه نمایش آشنا می شوید.

آموزش تغییر اسم و آیکن برنامه ها برای پنهان کردن آنها در صفحه اصلی اندروید

How to Change the Names of the Icons on Your Android Home Screen

با مطالعه آموزش ویرایش فایل های APK برنامه و بازی های اندروید میتوانید در دستگاههای اندرویدی خود تغییراتی ایجاد کنید.زمانی که اپلیکیشنی را روی دستگاه اندرویدی نصب میکنید یک میانبر از آن اپلیکیشن با اسم پیش فرض روی صفحه نمایش ایجاد می شود و سیستم عامل اندروید به شما اجازه تغییر اسم میانبرها را نمیدهد. با استفاده از اپلیکیشن رایگان موجود در Google Play استور به نام “QuickShortcutMaker” این کار قابل انجام است.

ابتدا اپلیکشین مورد نظر را نصب کنید. سپس آنرا باز کرده و با اسکرول کردن اپلیکیشنی که میخواهیداسم میانبر آنرا تغییر دهید،پیدا کنید. روی اسم آن تپ کنید.

اطلاعاتی درباره میانبر اپلیکیشن در سمت راست نمایش داده می شود . روی قسمت “Tap to change label” بزنید.

گزینه “Rename shortcut” نمایش داده می شود. اسم فعلی را با اسم مورد نظرتان جایگزین کرده و OK کنید.

اکنون اسم در قسمت بالا پنل سمت راست نمایش داده می شود.

برای ایجاد میانبر با این اسم جدید روی “Create” در پایین صفحه بزنید.

دیالوگی مبنی بر تشکر و امتیازدهی به اپلیکیشن نمایش داده می شود. برای بستن این دیالوگ،  یکی از دو آپشن موجود را انتخاب کنید. گزینه “Rate this app” صفحه QuickShortcutMaker را در گوگل استور باز میکند و با انتخاب گزینه “Report to developer” دیالوگی برای وارد کردن آدرس ایمیل مورد نظر باز می شود.

اکنون علاوه بر قابلیت شخصی سازی صفحه نمایش، فولدربندی اپلیکیشن و تصاویر پس زمینه نمایش متفاوت میتوانید اسم شورتکات اپلیکیشن ها را تغییر دهید و علاوه بر استفاده از روش هایی مثل استفاده از ماشین حساب برای پنهان کردن فولدرها برنامه های خود را از دید دیگران مخفی کنید. هم چنین با مطالعه مطلب دیگری در انزل وب می توانید برنامه ها و بخش های دیگر را از صفحه اصلی دستگاه های اندرویدی را به صورت کامل پنهان نمایید.

تجربه و نظرات شما ؟

شما برای شخصی سازی صفحه نمایش اندرویدی خود از چه اپلیکشین هایی استفاده میکنید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات