آموزش ساخت اموجی دلخواه برای تلگرام ، کیبورد و.. اندروید و آیفون

آموزش ساخت اموجی و آواتار دلخواه تلگرام ، اینستاگرام و.. اندروید و آیفون

یکی از بهترین راههای ابزار احساسات در پیام استفاده از اموجی ها (emoji) یا همان شکلک های صورت و.. میباشد که باعث گسترش روزافزون آنها شده است. مهم نیست چند اموجی را در دستگاه و کیبورد خود اضافه کرده اید ، با استفاده گسترده آنها توسط کاربران دیگر همچنان نیاز به دسته ای جدید از اموجی ها را احساس میکنید. هیچ وقت تعداد کافی برای اموجی ها وجود ندارد و همه دوست دارند بتوانند اموجی ها را خودشان خلق کنند.

۵ برنامه ساخت اموجی و آواتار از عکس و شکلک دلخواه برای آیفون و اندروید

How to Create Your Own Emoji: 5 Emoji Maker Apps To Use

شاید ساختن اموجی کاری متفاوت و دشوار به نظر برسد اما با استفاده از اپلیکیشنهای مخصوص این کار آسان و جالب خواهد بود. کافی است بهترین اپلیکیشن را برای ساخت اموجی انتخاب کنید و شروع به ساختن آنها کنید.قبلا در انزل وب ، وب سایتهایی برای ساخت آواتار و اموجی معرفی کرده ایم و امروز شما را با ۵ اپلیکیشنی که با آنها می توان اموجی ساخت، آشنا میکنیم.

ساخت اموجی و آواتار با استفاده Bitmoji

یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای ساخت اموجی Bitmoji است. اضافه شدن آن به Snapchat به کاربران اجازه استفاده از اموجی را در Snaps میدهد و در میان کاربران نوجوان که بیشترین استفاده از Snapchat را دارند، محبوب است. با استفاده از Bitmoji می توان آواتار ساخت و از آنها در ساخت استیکرها و اموجی ها استفاده کرد.

استفاده از Bitmoji بسیار آسان است.با انتخاب مدل و رنگ مو،ابرو و سایر جزییات می توانید آواتار را بسازید.بعد از آن میتوانید برای آواتارها بدن نیز انتخاب کنید.

استفاده از Bitmoji

سپس می توانید از لباسهای مختلف برای آواتار خود استفاده کنید و در نهایت تیک تایید سمت بالا راست را بزنید.

ذخیره Bitmoji

بعد از تایید، Bitmoji میتواند اموجی های مختلف را براساس آن آواتار بسازد و از آنها می توانید در شبکه های اجتماعی و یا پیام رسانهای مختلف نظیر تلگرام ، واتس اپ و.. استفاده کنید.

اشتراک گذاری Bitmoji

 نصب برای : آیفون ، اندروید

ساخت اموجی برای اینستاگرام ، تلگرام و.. با Moji Maker

یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت اموجی  و اشتراک آن با دوستانتان Moji Maker است. اما یکی از محدودیتهای آن این است که فقط برای کاربران iOS (به صورت پولی) در دسترس است که برای اندروید میتوانید از اپ مشابه و رایگان Moji Mix استفاده کنید .از طریق این برنامه ها  می توانید روی نقاط مختلف اموجی کنترل داشته باشید و اموجی مورد نظر خودتان را بسازید.

با اجرای اپلیکیشن، می توانید به سادگی و با استفاده از قالبهای آماده اموجی بسازید. برای تازه کارها،بهتر است با اموجی های آماده کار کنید و بعدا جزییات را به آن اضافه کنید.

ساخت اموجی با Moji Maker-1

بعد از اتمام کار روی Done بزنید و پس از آن می توانید اموجی را ذخیره کنید یا خیر.

ساخت اموجی با Moji Maker-2

به اشتراک گذاری این اموجی ها بسیار آسان است.کافی است روی اموجی تب کنید و گزینه اشتراک را بزنید.حتی می توانید سایز اموجی را انتخاب کنبد و از طریق خود اپلیکیشن اموجی ها را ارسال کنید.

ساخت اموجی با Moji Maker-3

ساخت اموجی با Makemoji

Makemoji یک اپلیکیشن iOS دیگر است که برای استفاده بسیار ساده است.کافی است یک قالب را برای اموجی انتخاب کنید سپس لایه هایی را به آن اضافه کنید.ویراش و اضافه کردن این لایه ها بسیار آسان است.

ساخت ایموجی با Makemoji

ساخت اموجی کارتونی با Bobble Keyboard

این اپلیکیشن بسیار به Bitmoji شبیه است که اموجی را از آوتارهای شما می سازد.همچنین میتواند از سلفی های شما برای ساختن آواتارها استفاده کند و بعد از آن استیکرها،گیفها و حتی داستانهای کوتاه بسازید. Bobble Keyboard اپلیکیشنی جالب و مفرح است که برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل استفاده است.

ساخت اموجی با Bobble Keyboard

ساخت اموجی از روی عکس توسط EmojiFace

EmojiFace یکی دیگر از اپلیکشنهای iOS است که Emoji Camera نمونه اندرویدی آن میباشد ، این اپ ها چهره شما را به اموجی های مختلف تبدیل میکند. این اپلیکیشن بسیار ساده است و سلفی های شما را با افکتهای اوجی ترکیب میکند.چون که از صورت شما برای ساخت اموجی ها استفاده می شود،این اموجی ها شخصی و خاص هستند.

ساخت اموجی با عکس توسط EmojiFace

تجربه و پیشنهاد شما ؟

تاکنون از اپلیکیشنی برای ساخت اموجی و آواتار استفاده کردید؟ تجربیات خودتان را از ساخت اموجی با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

ثبت نام، تغییر عکس و کار با گراواتار (Gravatar) یا آواتار وردپرس
آموزش ثبت نام ، تغییر عکس و کار با گراواتار (Gravatar) یا آواتار وردپرس
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۴
نرم افزار آنلاین ساخت آواتار و عکس کارتونی ساده ، فانتزی
معرفی ۱۰ نرم افزار آنلاین ساخت آواتار و عکس کارتونی ساده ، فانتزی و..

نظرات