برای انتخاب و خرید کیف لپ تاپ مناسب به این 7 نکته توجه کنید !

برای انتخاب و خرید کیف لپ تاپ مناسب به این ۷ نکته توجه کنید !

یکی از کارهایی که بعد از خرید لپ تاپ باید انجام دهید، تهیه و خرید یک کیف لپ تاپ مناسب است تا بتوانید به راحتی لپ تاپ خود را حمل کنید. هر کیف لپ تاپی ممکن است مناسب شما،لپ تاپتان و سبک زندگیان نباشد. در ادامه این مطلب انزل وب ۷ فاکتور مهم برای خرید و انتخاب کیف لپ تاپ در محیط کار یا بیرون از خانه را بررسی میکنیم.

چگونه بهترین کیف لپ تاپ را برای محیط کار و بیرون انتخاب کنیم ؟

۷ Steps To Choosing The Right Laptop Bag

در انزل وب به معرفی کیف لپ تاپ کاربردی و زیبا پرداخته بودیم. امروز نیز ۷ مورد مهمی که برای انتخاب کیف لپتاپ مناسب باید در نظر بگیرید را مرور میکنیم. توجه کنید انتخاب بهرین کیف به نوع لپ تاپ شما و کار روزانه بسیار مرتبط است و استفاده کیف نامناسب میتواند باعث کمر درد و آسیب به سلامتی شما شود.

سایز لپ تاپ شما

اولین و مهمترین عامل برای انتخاب کیف، سایز است. سایز لپ تاپ خود را دقیقا اندازه گیری کنید و براساس آن کیف مناسب را انتخاب کنید. اگر کیف لپتاپ کوچک باشد، لپتاپ در آن قرار نمیگیرد و اگر بزرگ باشد ممکن است به لپ تاپ آسیب برسد. در صورتیی که سایز لپ تاپ خود را (که معمولا بر اساس اینچ میباشد) نمی دانید مدل لپ تاپ خود را در اینترنت جستجو تا اطلاعات آن را بدست آورید.

سایز لپ تاپ

 سبک زندگی

سبکهای متفاوت زندگی نیازمند کیفهای متفاوت لپ تاپ هستند. به عنوان مثال کسانی که هر روز به سرکار می روند با افرادی که دائما در سفر هستند سبک زندگی متفاوتی دارند. اگر جز گروه دوم هستید، بهتر است کیفی ایمن،راحت برای جا به جایی و سفر انتخاب کنید. بنابراین به سه عامل دسته و بند رو شانه ای، قفل داشتن و ضربه گیرهای قوی در انتخاب کیف دقت کنید.برای سبکهای رسمی، کیفهای دستی بهتر از کوله پشتی است و کوله پشتی هم برای حمل کردن در مکانهای شلوغ مثل فرودگاه مناسب است.

کیف لپ تاپ های مختلف

راحتی کیف و کوله لپ تاپ

مطمئنا حمل کردن لپ تاپ کار ساده ای نیست و تنها دارا بودن بند شانه ای برای کیف کافی نیست.از تنظیم بودن بندها مطمئن شوید.همچنین برای امنیت بهتر است دارای دسته هم باشند. در کوله پشتی،علاوه بر بندها نیاز است پشت کوله هم ضربه گیر داشته باشد. این باعث می شود از خستگی و درد جلوگیری شود.

راحتی کیف لپ تاپ

فضای کافی کیف

یکی از کاربردهای دیگر کیف لپتاپ، استفاده برای حمل وسایل مثل سندها، فلش مموری،موبایل و غیره است. کیف لپ تاپ مناسب باید چندین جیب داخلی و خارجی با فضای جدا برای وسایل خاص داشته باشد. توجه کنید که کیف لپ تاپ یک فضای اصلی برای دستگاه و فضای مناسب دیگر با توجه به نیاز شما مثلا برای کتاب را هم داشته باشد. حجم این فضاها بستگی به وسایلی که میخواهید حمل کنید دارد.

فضای کافی

کیفیت ساخت

در خرید کیف توجه به کیفیت هم دارای اهمیت است. اگر مقدورید هزینه بیشتری را پرداخت کنید تا جنس با کیفیت تر را بتوانید انتخاب کنید زیرا که کیف لپتاپ، علاوه بر لپتاپ وسایل ارزشمند دیگر مثل موبایل، تبلت و … را در خود جا میدهد. از سالم و با کیفیت بودن زیپای کیف اطمینان حاصل کنید. جنس بیرونی آن بهتر است ضدآب بوده و جنس داخلی نرم و محافظ لپ تاپ باشد.جیبهای جانبی باید مقوام باشند و ضربه گیرها تا جایی که میشود زیاد و محکم باشند تا از ضربه خوردن لپ تاپ جلوگیری کنند.

کیفیت کیف لپ تاپ

مخفی بودن کیف

بهتر است کیفی را انتخاب کنید که مشخص نباشد که کیف مخصوص لپتاپ است.این مورد برای افرادی که زیاد مسافرت میکنند شاید اهمیت بیشتری داشته باشد زیرا که باعث امنیت بیشتر می شود.کیفهای لپتاپ هدف ساده ای برای دزدها هستند و برای همین بسیاری از تولیدکنندگان آنها در تلاشند این کیفها را به گونه ای طراحی کنند که نشان دهنده کیف لپ تاپ نباشند.

مخفی بودن

کارایی

شاید خیلی از این کیفها زیبا به نظر نرسند زیرا باید از لپ تاپ حفاظت کنند و این مورد ممکن است به حجم کیف اضافه کند و زیبایی آن را کاهش دهد. انتخاب اینکه کارایی یا ظاهر کدام یک مهمتر است به شما بستگی دارد. کیفهای چرمی،کیفهای رنگی،کیفهای رسمی و یا چرخدار از گزینه های موجود در بازار هستند که از بین آنها می توانید انتخاب کنید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در آخر باید گفت کیف لپتاپ،وسیله است که شاید بیشتر اوقات از آن استفاده میکنید.بنابراین کیف یا کوله ای را انتخاب کنید که آنرا دوست داشته باشید. می توانید تجربیات خودتان را از انتخاب و خرید این کیفها مطرح کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

پیدا کردن و ردیابی لپ تاپ سرقتی و گمشده
با بهترین روش های پیدا کردن و ردیابی لپ تاپ سرقتی و گمشده آشنا شوید!
عوض شدن عکس دسکتاپ متناسب با ساعات روز
عوض شدن عکس دسکتاپ ، صداها و.. کامپیوتر متناسب با ساعات روز
مدت زمان مناسب برای روشن نگه داشتن لپ تاپ و کامپیوتر چقدر است ؟
مزایا و معایب روشن نگه داشتن کامپیوتر و لپ تاپ در تمام روز
7 دلیل اصلی خاموش شدن تصادفی لپ تاپ و کامپیوتر
۷ دلیل اصلی خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر و لپ تاپ

نظرات