حل مشکل This item is not available in your country ، روش های دانلود مستقیم و بدون تحریم از گوگل پلی

حل مشکل This item is not available in your country ، روش های دانلود مستقیم و بدون تحریم از گوگل پلی

گوگل پلی استور به عنوان منبع عظیم و معتبر برای جستجو ، دانلود و نصب اپ و بازی های اندروید میباشد که متاسفانه به دلیل برخی از سیاست ها  ، کاربران بعضی از کشورها در هنگام دانلود و نصب برنامه ها کاربران با پیغام هایی نظیر this item isn’t available in your country یا این آیتم در کشور شما در دسترس نیست مواجه میشوند. در ادامه ما بهترین روش های دور زدن این پیغام ، حل مشکل تحریم گوگل پلی و دانلود مستقیم و بدون دردسر برنامه های گوگل پلی اندروید را به شما آموزش میدهیم.

رفع مشکل تحریم گوگل پلی در ایران و نمایش پیغام This app is not available in your country

How to fix this item or app is not available in your country google play error

ما قبلا در انزل وب ۱۰ برنامه ی کمیاب اندروید که هرگز در گوگلی پلی پیدا نخواهید کرد! را به شما معرفی کردیم اما همیشه شرایط به گونه ای نیست که بتوان برنامه ها را براحتی از منابع دیگر و گاها نامعتبر دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی نصب کرد. به دلیل تحریم ها ممکن است کاربران داخل کشور در هنگام ورود به برنامه google play اندروید و مراجعه به صفحه اپ یا بازی مورد نظر با پیغام هایی نظیر this app is not available in your country یا this item is not available in your country روبرو شوند که این بدین معناست این آیتم یا اپ در کشور شما در دسترس نیست ! در ادامه روش های دور زدن این پیغام و استفاده از گزینه های جایگزین مناسب و سریع را به شما آموزش میدهیم.

حل مشکل گوگل پلی در اندروید و دانلود مستقیم اپ های گوگل پلی توسط ربات تلگرام

همانند ربات کاربردی که برای دانلود مدیا از طریق idm  معرفی کردیم ، یک ربات تلگرام کاربردی دیگر میتواند به شما برای رفع و گذر تحریم از گوگل پلی با دانلود مستقیم اپ در تلگرام یا توسط لینک مستقیم کمک کند. تنها کافیست نام اپ مورد نظر را برای ربات تلگرام ارسال کنید تا بتوانید بدون تحریم اپ را در تلگرام بدون دردسر دانلود کنید.

برای شروع ابتدا به ربات apkdl_bot@ پیغام دهید و بر روی دکمه Start کلیک کنید.

سپس نام اپ مورد نظر خود را برای ربات ارسال کنید.

به طور مثال با ارسال نام whatsapp ربات لیست اپ هایی که با نام ارسال شده همخوانی دارد نمایش میدهد.

حل مشکل گوگل پلی در اندروید و دانلود مستقیم اپ های گوگل پلی توسط ربات تلگرام

اپ مورد نظر خود را انتخاب و با کلیک /download_com_whatsapp شروع به ساخت لینک دانلود یا /preview_com_whatsapp نمایش اطلاعات برنامه را انجام دهید.

دانلود گوگل پلی بدون تحریم

پس از کلیک بر روی لینک دانلود عبارت Processing your request.. به معنای پردازش درخواست نمایش داده میشود و سپس عبارت Download success.. now uploading to telegram.please wait…. نمایش داده خواهد شد که بدین معناست برنامه مورد نظر به خوبی دانلود و در سرور تلگرام و ربات در حال آپلود میباشد.

دانلود بدون تحریم از گوگل پلی

پس از آپلود در نهایت لینک دانلود مستقیم برنامه و برنامه apk آن در تلگرام برای شما در دسترس خواهد بود که بدون دردسر و نمایش پیغام هایی نظیر this app is not available in your country میتوانید به برنامه یا بازی دلخواه در کامپیوتر یا گوشی خود دسترسی مستقیم داشته باشید.

دانلود از گوگل پلی بدون تحریم توسط تغییر کشور و آی پی

اگر میخواهید تنها از خود برنامه گوگل پلی استور اقدام به دانلود و نصب برنامه ها کنید و پیغام this item is not available in your country یا this app is not available in your country گوگل پلی را حذف نمایید باید توسط برنامه های تغییر دهنده آی پی مثل Hotspot Shield’s و.. اقدام به تغییر کشور خود کنید.

برای اینکار ابتدا کش برنامه گوگل پلی را پاک کنید.

حذف پیام "این آیتم در کشور شما در دسترس نیست" از گوگل پلی

پس از نصب و فعال کردن برنامه مورد نظر ، گوگل پلی را را مجددا باز کنید تا بدون محدودیت و تحریم بتوانید اپ ها را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید. توجه کنید که لغو تحریم گوگل پلی تنها تا زمانی برای شما فعال خواهد بود که آی پی آدرس شما مربوط به ایران نباشد و با غیر فعال کردن برنامه تغییردهنده آی پی آدرس مجددا دسترسی به نصب برنامه های گوگل پلی را نخواهید داشت.

رفع تحریم ایران و دانلود مستقیم از گوگل پلی توسط APK Downloader

روش دیگر برای عبور از تحریم گوگل پلی برای ایران استفاده از سایت های جایگزین و مسقیم کننده لینک دانلود برنامه های گوگل پلی اندروید میباشد. یکی از سرویس های معروف برای اینکار ابزار APK Downloader وبسایت evozi میباشد.

دانلود بدون محدودیت و لینک مستقیم از گوگل پلی

کار با این سرویس بسیار ساده است ، تنها کافیست لینک دانلود گوگل پلی اپ یا برنامه مورد نظر را در کادر جستجو وارد و بر روی دکمه Generate Download Link کلیک کنید.

چند لحظه منتظر بمانید و در نهایت اپ مورد نظر را با لینک مستقیم از سرور سایت دانلود کنید.

حذف پیغام “این آیتم در کشور شما در دسترس نیست” از گوگل پلی با استفاده از اپ های جایگزین

در صورتی که برای دانلود بدون محدودیت از گوگل پلی اندروید دچار مشکل شدید میتوانید از مارکت های جایگزین ایران برای دانلود برنامه یا بازی مورد نظر خود اقدام کنید. از معروف ترین مارکت های ایرانی میتوان به کافه بازار ، مایکت ، ایران اپس و.. اشاره کرد.

تغییر کشور در گوگل پلی

پس از نصب برنامه مورد نظر در کادر جستجو نام اپ مورد نظر را وارد و اقدام به دانلود و نصب آن بر روی دستگاه اندروید خود کنید.

حل مشکل دانلود از گوگل پلی استور توسط وب سایت های مرجع ایران و جستجو گوگل

روش آخر جهت دور زدن تحریم گوگل پلی در ایران استفاده از روش قدیمی جستجو در گوگل یا دانلود لینک مستقیم برنامه یا بازی مورد نظر ار مراجع دانلود برنامه های اندروید داخل کشور است. هرچند این روش در همه مواقع سریع و کارساز نیست اما در صورتی که شما نمیتوانید هیچکدام یک از روش های بالا برای دانلود برنامه و بازی از گوگل پلی بدون تحریم استفاده کنید تنها گزینه موجود میباشد.

اموزش لغو تحریم گوگل پلی

به طور مثال برای دانلود آخرین نسخه تلگرام اندروید کافیست در مرورگر گوشی خود (ترجیحا گوگل کروم) عبارت Download telegram android یا دانلود تلگرام اندورید را جستجو کنید تا بلافاصله لینک دانلود از سایت های جایگزین به غیر از گوگلی پلی نمایش داده شود.

 

در پایان اگر تحریم ها باعث شده است نتوانید براحتی به اپ های پولی و غیر رایگان گوگل پلی اندروید دسترسی داشته باشید میتوانید از آموزش کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید استفاده کنید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

شما برای رفع مشکل this item isn’t available in your country یا  this app is not available in your country از چه روش هایی استفاده میکنید ؟ برای دانلود لینک مسقیم و بدون تحریم از گوگل پلی ترفند های معرفی شده موثر بوده است ؟ تجرییات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • Ali says:

    من اکانت جی میل استرالیا دارم و تجاری هست تو ایران اوایل با فیلتر شکن باز میشد ولی الان دیگه باز نمیشه و خطای This service isn’t available in your country. را داره . لطفا راهنمایی می کنید که چطور میتونم دسترسی به اکانتم داشته باشم تو ایران ؟
    تشکر از شما

  • فرزانه says:

    من برنامه یه برنامه داتلود کردم آموزش زبان کره ای اما فقط نصف کلماتش هس بقیه ش باید دانلود بشه که نیازبه نسخه ی پرو یه این برنامه هس هرکارمیکنم دانلود نمیشههه چیکارکنم ?

  • حسام says:

    سلام
    من قبلا ایمیلی وارد کرده بودم که کلا بدون فیلتر شکن و بدون مشکل نسخه کامل گوگل پلی رو بهم نشون میداد یعنی هم آیتم های پولی و هم آیتمهایی که برای کشورمون تحریمه مثل اکثر بازی ها.
    ولی بعدا که ایمیل اصلی گوشیم رو عوض کردم دیگه بدون فیلتر شکن نمیتونم اون آیتم هارو ببینم. خودمم یادم نیست با چه روشی اون کار رو انجام داده بودم که ایمیل منو با آی پی آمریکا ثبت کرده بود?

  • amir hosun says:

    ناموصا دمتون گرم ❤

  • ملینا says:

    سلام….واقعا راهنمایی ها و جواب هاتون عالییییییییییی عالیییییییییییی بود…… دوستون دارم

  • پویا says:

    با روش های مختلف میشه دانلود کرد اما اجرا نمیشه به هر روشی دانلود کنید در نهایت نمیتونید از اون بازی یا اَپ استفاده کنید امکان نداره

  • ftme says:

    سلام‌..من برنامه از گوگل پلی گرفتم رفتم توش نوشته تو کشور شما دسترسی نداره میشه بگین چیکار کنم؟؟؟?

  • شقایق says:

    سپاس

  • سارل says:

    معرکه بود

  • Arsalan says:

    سلام سایتتون عالیه و دانلود بدون تحریم به وسیله لینک دانلود گوگل در evozi واقعا روشی کاربری، سریع و فوق العاده آسان است. باتشکر از انزل وب

  • حسنپور says:

    دوستان من میخام از نرم افزار توشتار به گفتار فارسی استفاده کنم برای تصب و ابدیت مشکلی نداریم اما برای استفاده مشکل داریم چون نیازه وصل بشه به موتور گفتار گوگل ایا راه حلی هست ؟

  • Sajad says:

    ایول با این راهکار خوبت عشقی ممنون مشکلم حل شد بازی Crash of cars رو نصب کردم کار کرد و دارم بازی میکنم

  • امین says:

    سلام دوست عزیز منم می خوام که اکانت کلش دوستم رو برای خودم بیارم میگه که فقط از طریق گوگل پلی میشه . شما راه حلی دارید ؟؟؟؟

  • ابراهیم says:

    یک راه هم استفاده از «شکن» هست: https://shecan.ir

  • شایان داودی says:

    ممنون عالی بود

  • جلال says:

    اصلا نیازی به اینها نیست. شما تو مرورگر رایانه برنامه ای رو که میخوای سرچ کن بعد سایت گوگل پلی رو باز کن.روی نصب برنام کلیک کن.گوگل هدایتت میکنه به جیمیل و ازونجا برات نصب میفرسته

  • سید روح‌الله says:

    انزل وب خیلی خیلییییییی ممنون از شما

  • احسان says:

    برای رفع کامل این نشکل یک روش ما انجام دادیم و ظاهرا جواب میده شما باید با تغییر ip و پتک کرذن cache واذد گوگل پلی بشید و بعد با وارد کردن redeem اکانت رو شارژ کنید و خرید انجام بدید اگر شما خرید کرده باشید شما رو مجدد تحریم نمیکنه

  • آنیتا says:

    واقعا عالیه مرسی که گذاشتید دستتون درد نکنه بابت سایته خوبتون من هیچوقت فک نمیکردم که این مشکلم رفع بشه واقعا ممنون

  • Asghar Moosavi says:

    سلام:
    دوست عزیز، دست گلت درد نکنه بابت آموزش و برنامه های خوبتون،
    یه برنامه دیگه هم مثل گوگل پلی هستش که آدرس مستقیم دانلود زیر پست گذاشتم،
    احتیاج به ف ی ل ت ر یا ترفند نداره

    تشکر بخاطر تموم زحمت ها و سایت خوبتون…

    Aptoide – Download the Aptoide Android APK here.
    http://ir.aptoide.com/installer