ریکاوری عکس اندروید بدون روت

۵ روش ریکاوری عکس های پاک شده اندروید بدون نیاز به روت در گوشی و کامپیوتر

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که به صورت اتفاقی و یا برای آزاد کردن فضای حافظه دستگاه اندرویدی خود تعدادی از عکسهایتان را پاک کرده اید اما در این بین برخی از عکس های مهم را نیز به اشتباه حذف نمودید! در این شرایط بازیابی عکس ها برای شما ضروری است ، ابزار ها و روشهایی هستند که به شما برای ریکاوری این عکسها کمک میکنند. در ادامه ما ۵ روش انجام اینکار را از طریق گوشی یا تبلت بدون نیاز به روت و همچنین از طریق کامپیوتر آموزش میدهیم.

 ۵ روش ریکاوری عکسهای پاک شده اندروید بدون نیاز به روت از طریق کامپیوتر و گوشی

How to recover deleted photos android without root in computer and phone

ریکاوری عکس اندروید با استفاده از نرم افزار روی ویندوز،مک و یا لینوکس

قبلا در انزل وب برنامه های ریکاوری فایلهای کامپیوتر را مطرح کرده ایم. و روش های ریکاوری عکسها از کارت حافظه خراب  را هم به شما آموزش داده ایم. نرم افزارهای زیادی برای ریکاوری عکسها روی وب وجود دارد که محبوبترین آنها برای دو سیستم عامل ویندوز و مک هستند. یکی از این ابزارها  EaseUS MobiSaver for Android است که برای ریکاوری عکسها با استفاده از این ابزار لازم است ۳۹ دلار پرداخت کنید. از دیگر ابزار های معروف برای ریکاوری عکس ، فیلم ، فایل و.. حذف شده گوشی های اندورید میتوان به RecoveryAndriod ، FonePaw و ۷-Data recovery اشاره کرد.

مراحل ریکاوری عکس های پاک شده حافظه داخلی و رم اندروید با استفاده از EaseUS MobiSaver

گوشی اندرویدی (سامسونگ ، هواوی و..) خود را ابتدا به کامپیوتر وصل کنید و سپس برنامه را اجرا کنید.اگر اتصال موفق باشد اسم دستگاه را میبینید. روی Start کلیک کنید.

استفاده از EaseUS MobiSaver

برنامه شروع به آنالیز داده های قابل بازگشت میکند و داده های پیدا شده و نوع آنها را نیز نمایش می دهد.

استفاده از EaseUS MobiSaver -2

بعد از تکمیل اسکن،می توانید چندین عکس را انتخاب کنید و Recover را بزنید. به راحتی عکسهای شما بازیابی می شود.

برنامه های ریکاوری عکس های پاک شده حافظه داخلی و رم برای گوشی اندروید بدون نیاز به کامپیوتر

اپلیکیشنهای اندوریدی زیادی برای ریکاوری عکس ها وجود دارد.در اینجا دو تا از معروف ترین اپلیکیشنهای ریکاوری عکس اندرویدی را به شما معرفی میکنیم.

برنامه ریکاوری عکس بدون روت DigDeep Image Recovery

برنامه ریکاوری عکس DigDeep Image Recovery

استفاده از DigDeep Image Recovery بسیار آسان است.با باز کردن برنامه،جست و جو برای عکسهای پاک شده آغاز می شود.بعد از تکمیل جست و جو، روی فولدر و سپس عکسها برای بازیابی تب کنید.

برنامه ریکاوری عکس اندروید بدون روت DiskDigger photo recovery

یک اپلیکیشن دیگر DiskDigger photo recovery است که به دو حالت رایگان و پولی در دسترس است که نسخه پیشرفته آن ۲.۹۹ دلار است.اگر فقط میخواهید عکسها و ویدیوها را بازیابی کنید کافی است از نسخه رایگان آن استفاده کنید.در نسخه پولی آن میتوانید از حالت روت هم استفاده کنید.با باز کردن برنامه،قسمتهای مختلف حافظه را می توانید ببینید و از بین آنها برای ریکاوری عکسها انتخاب کنید.

برنامه ریکاوری عکس DiskDigger photo recovery

ابتدا برنامه را باز کنید و قسمت حافظه مورد نظر را انتخاب کنید.نوع فایلهایی را که میخواید بازیابی کنید انتخاب کنید که برای عکس انواع JPG,PNG و GIF هستند.روی دکمه OK کلیک کنید تا جست و جو شروع شود.پس از گذشت مدت زمان کوتاهی،عکسهای مورد نظر را انتخاب کرده و Recover را انتخاب کنید.

بازیابی عکسهای پاک شده از حافظه داخلی موبایل و تبلت اندروید با Google Photo

در واقع Google Photo نمی تواند در ریکاوری عکسهای پاک شده به شما کمک کند اما شما میتوانید یک پشتیبان از عکسهایتان روی آن داشته باشید. برای این کار، در Google Photo گزینه Backup & sync را فعال کنید.

اگر روی دستگاه خود از Google Photo استفاده میکنید میتوانید به قسمت Trash رفته و به راحتی عکسهای پاک شده را بازیابی کنید.ولی اگر از گالری پیش فرض ذخیره عکسها استفاده میکنید و نه Google Photo،میتوانید از Google Photo برای بک آپگیری و ریکاوری عکسها استفاده کنید.

ریکاوری عکس اندروید با Google Photo

بنابراین شما می توانید عکسهای پاک شده را ریکاوری کنید و اگر دستگاه روت ندارید ممکن است در بازیابی کل عکسها با مشکل رو به رو شوید.می توانید از سرویس ها و اپلیکیشن های موجود برای ریکاوری عکسها استفاده کنید و یا از Google Photo برای بک آپگیری عکسها استفاده کنید تا در صورت از دست دادن عکسها، بتوانید آنها را بازیابی کنید.هم چنین میتوانید عکسها و سایر اطلاعات گوشی خود را در سرویس هایی مثل Google Drive, Mega.nz, Backblaze, DropBox آپلود و نگهداری کنید. در مطلب دیگر انزل وب میتوانید روشهای ریکاوری شماره ، اس ام اس مخاطبین و یک روش دیگر بازیابی عکس های اندروید را نیز یاد بگیرید.

در پایان اگر با دانلود اپ های از گوگل پلی با مشکل مواجه شدید حتما پست حل مشکل This item is not available in your country ، روش های دانلود مستقیم و بدون تحریم از گوگل پلی مطالعه کنید.

تجربه و پیشنهاد شما؟

امروز با روشهای ریکاوری عکس های پاک شده در اندورید از طریق کامپیوتر و گوشی آشنا شده ایم. شما برای ریکاوری عکسهای حذف شده گوشی سامسونگ ، هواوی و.. چه راه حلی را پیشنهاد میکنید؟ اگر تجربه استفاده از اپلیکیشنی دارید را مطرح کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • رضا اسدزاده says:

    سلام من با نرم افزار های Android Data Recoveryوحتی Wondershare Dr.Fone استفاده کردم ولی میگفت دستگاه شما به کامپیوتر وصل هست اما شناسایی نمیشه و گوشیم منم Galaxy A20 هستش و سوال دیگه ایم که داشتم این بود که وقتی گوشیمو خاموش میکنم و میرم اندروید ریکاوری یک گزینه ای انجاست که به عبارت View Ricovery logs هستش که بعداز زدن اون دیگه نمیدونم باید چیکار کنم
    لطفا هرکی میدونه کمکم کنه خواهش میکنم اینم نام کاربری تگرامم …@/واینم جیمیلم rezaasa582@gmail.com

  • حسن says:

    کار شما واقعا کثیفه… کلا ۴ روش یاد دادید، توی تیتر زدید ۵ روش.. واقعا خودتونو اصلاح کنید.. همه تیترهای سایتتون اینجوریه… کجا ۵ روش هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • محمد says:

    سلام
    من با Google Photo این کار ها رو انجام دادم اما عکسم اونجا نبود باید چی کار کنم

  • ناصر بایری says:

    سلام خسته نباشید ، یه سری عکس و فیلم تو برنامه gallery vauolt خراب شده چه جوری میتونم بازیابی کنم

  • یلدا says:

    سلام
    لطفا راهنمایی کنید.
    عکس موردنظرمو نرم افزار DiskDigger Photo rec میاره ولی گزینه دیلیت رو ک میزنم هیچ اتفاقی نمیفته.
    میخام بطور کامل حذف بشه.

  • پدرام زرنشان says:

    یه سوالی دارم توروخدا اطلاعات درست بدید.
    من تو رم داخلی یه فولدر داشتم با تعدادی عکس اونو خواستم کپی کنم تو رم خارجی.که همنام بودن فولدارها باهم که موقعه pase کردن replaceکردم .حالا فولدره تو رم خارجیم پریده.ایا راهی وجود دارد برا بازگرداندنشون.خیلی برام مهم بودن اونا

  • Vahid says:

    با سلام می خواستم ببینم بازیابیه عکسها زمان داره یعنی عکسی ک یکسال پیش یا شش ماه پیش هم پاک شده بر می گرده با ریکاوری کردن یا اینطور نیست ؟؟؟؟

  • shekoofeh says:

    سلام من گوشیمو فلش کردم،قبلش از اطلاعات گوشیم بکاپ نگرفتم کلی عکسا و پیامای مهم دارم روش لطفا اگه کسی بلده بگه چطوری ریکاوری کنم خیییلییی ضروریه

صفحات 1 2