حذف خودکار عکس های بدون استفاده و دانلود شده در تلگرام ، واتس اپ ، هایک ،لاین و..

آموزش حذف خودکار عکس های بدون استفاده و دانلود شده در تلگرام ، واتس اپ ، هایک ، لاین و..

امروزه به دلیل کارایی بالای برنامه هایی مثل تلگرام ، واتس اپ ، هایک و.. افراد براحتی می توانند با هم در ارتباط باشند و در گروه و کانال های زیادی عضو شوند و فعالیت کنند. در بعضی از چت های خصوصی یا گروه ها ممکن است عکسهایی ناخواسته به صورت خودکار در گوشی شما دانلود شوند یا برخی از تصاویر تنها ارزش یکبار دیدن را داشته باشند ، اگر نمی خواهید این عکس ها را به صورت دائم در حافظه دستگاه خود داشته باشید لازم است خودتان آنها را به صورت تکی و یا گروهی در دوره های مختلف جستجو و پاک کنید که اینکار وقت گیری است. در ادامه دو روش حذف خودکار عکس های بدون استفاده و دانلود شده در اپ هایی مثل تلگرام ، واتس اپ ، هایک ، وایبر ، لاین و.. را به شما آموزش میدهیم.

چگونه عکس های بدون کاربرد و دانلود شده در تلگرام ، واتس اپ و.. خودکار حذف کنیم؟

How To Delete Useless Photos In WhatsApp,Telegram… Automatically

حذف عکس های ناخواسته و بدون کاربرد برای تعداد عکسهای کم آسان است اما اگر تعداد عکسهای دانلود شده زیاد باشند ممکن است با مشکل مواجه شوید.برای جلوگیری از ذخیره شدن عکس های تلگرام ، واتس اپ و.. حذف خودکار آنها در ادامه توضیحاتی را ارائه کرده ایم. هم چنین در انزل وب میتوانید با حذف دائمی فایلها و عکسها از دستگاه اندرویدی و حذف خودکار فایلهای ویندوز نیز آشنا شوید.

آنالیز و حذف خودکار عکسهای بدون کاربرد واتس اپ ، تلگرام و.. با استفاده از Magic cleaner

برای حذف خودکار عکسهای بدون کاربرد در برنامه های WhatsApp, Line, Viber, Telegram, Hike ، میتوان از اپلیکیشن Magic Cleaner استفاده کرد. با استفاده از این برنامه به راحتی همه عکسهای بدون کاربردی که در گروه ، کانال و چت های خصوصی دانلود و رد و بدل شده است را میتوانید حذف کنید.

این اپلیکیشن فعلا تنها برای دستگاههای اندرویدی طراحی شده است. پس از نصب و اجرای آن کافی است ابتدا بر دکمه Next تپ کنید ، پس از آن برنامه شروع به بررسی حافظه دستگاه شما میکند.

برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است به اینترنت وصل باشید. این اپلیکیشن عکسهای روی دستگاه شما را با عکسهای موجود در پایگاه داده اینترنتی مقایسه میکند و نتیجه میگیرد که عکسها بدون کاربرد هستند و یا نه و این کار را در زمان بسیار کوتاهی انجام میدهد. البته شما با روشهایی قادر خواهید بود عکسهای پاک شده خودتان را ریکاوری کنید.

پس از آنالیز مموری با دیتابیس برنامه و پیدا کردن عکس های بدون کاربرد دانلود شده توسط اپ های پیامرسان از نظر برنامه در صورتی که با حذف آنها موافق بودید بعد روی دکمه Clean تپ کنید تا تمامی عکسهای بدون کاربرد پاک خواهند شد.

پیشنهاد میکنیم پس از انجام این تنظمیات امکان دانلود خودکار تصاویر را در اپ هایی نظیر تلگرام و.. حتما غیرفعال کنید.

پاک کردن خودکار عکس های دانلود شده در حافظه گوشی با استفاده از Gallery Doctor

قبلا برنامه ای کاربردی را برای شناسایی و پاک کردن عکس و ویدیو های تکراری در اندروید به شما در انزل وب معرفی کردیم که تقریبا Gallery Doctor  نیز کاربردی مشابه آن دارد و با استفاده از آن میتوانید عکسهای اضافی گالری گوشی خود را اسکن و پاک کنید تا فضای آزاد حافظه دستگاه شما بیشتر شود. برای شروع ابتدا اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.با باز کردن آن صفحه ای مثل پایین را مشاهده خواهید کرد و Skip را انتخاب کنید.

دکمهskip

برای چند لحظه منتظر بمانید تا اپلیکیشن عکس های ناخواسته گالری شما را جست و جو و اسکن کند.

scaninig

بعد از اتمام جست و جو صفحه ای مثل زیر را مشاهده میکنید که در قسمت بالا آن میزان فضای باقی مانده حافظه و درصد کلی سلامت (مفید بودن) عکس ها نمایش داده میشود ، در زیر این بخش دسته عکس های ناخواسته (عکس های بدون کاربرد) ، عکس های تکراری ، اسکرین شات ها ، عکس های اپ هایی مثل واتس اپ و.. با درصد و نمودار رنگی نمایش داده میشوند.

با انتخاب هر نمودار ، عکس های مرتبط با آن نمایش داده میشود که شما میتوانید پس از بررسی آنها با دکمه لایک و دیسلایک اقدام به پاک کردن یا نگهداری آنها کنید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

شما برای پاک کردن عکس های بدون کاربرد تلگرام ، واتس اپ و.. چه راهی را پیشنهاد میکنید؟ا گر اپلیکیشن دیگری برای حذف این نوع عکس ها میشناسید میتوانید آن را در بخش نظرات معرفی کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات