بهترین منابع دانلود ویدیو استوک با کیفیت

معرفی بهترین منابع دانلود رایگان ویدیو و کلیپ استوک با کیفیت برای میکس ، تبلیغات و..

هزاران وب سایت استوک ویدیو رایگان با گستره ای از تم های گوناگون وجود دارند که برای پروژه های ویدیویی نظیر فیلم های عروسی ، ویدیو کلیپ ها ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، میکس آهنگ بر روی ویدیو و.. می توانید از آنها استفاده کنید.بد نیست بدانید بیش از ۹۰ درصد این این ویدیو های خام را برای کارهای تبلیغاتی استفاده میشوند و اگر شما یک ادیتور فیلم حرفه ای هستید و یا برای سرگرمی اینکار انجام میدهید با استفاده از منابع دانلود معرفی شده میتوانید از هزاران ویدیو با کیفیت به صورت رایگان بازدید و استفاده کنید.

۴ سایت برای دانلود رایگان ویدیو استوک ( خام ) جهت میکس ، تبلیغات ، صدا گذاری و..

۴ Sites to Download High Quality Stock Videos for Free

همانگونه که طراحان برای بهتر کردن طراحی های خود از تصاویر و عکسهای استوک استفاده میکنند،,کارگردان های ویدیوها نیز اکنون قادرند از کتابخانه های ویدیوهای استوک با کیفیت برای طراحی های خود استفاده کنند.قبلا بهترین وب سایتهای دانلود عکس با کیفیت را در انزل وب معرفی کرده ایم.در ادامه با بررسی به این منابع رایگان استوکها با ما همراه باشید.

Distill ، سایت دانلود ویدیو استوک رایگان برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ..

سایت ویدیو استوک Distill

Distill دارای بهترین مجموعه رایگان و با کیفیت فول اچ دی است.این کتابخانه آنلاین شامل ویدیو هایی از افراد،معماری،تکنولوژی،حیوانات،طبیعت و غیره است.با ساختن حساب کاربری در این سایت قادر خواهید بود ویدیوهای فول اچ دی خودتان را نیز در سایت برای استفاده سایرین قرار دهید.این سایت برای کاربران خود در ۱۰ روز،۱۰ ویدیو HD را میفرستد و اگر شما ادیتور فیلم هستید بهتر است این سایت را دنبال کنید.قبلا هم بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم برای اندروید را معرفی کرده ایم.

ویدیو کلیپ رایگان با کیفیت عالی برای تبلیغات و.. در سایت Life of Vids

سایت Life of Vids

Life of Vids به عنوان هدیه ای برای ادیتورهای فیلم شناخته می شود.در حال حاضر این وب سایت بیش از ۲۰۰ ویدیوی با کیفیت و رزولوشن بالا را داراست.در این سایت محدودیتی برای کپی کردن وجود ندارد و همه چیز را میتوانید دانلود و استفاده کنید.هم چنین می توانید ویدیوهای خود را در این سایت قرار دهید.برای کم کردن حجم ویدیها بدون افت کیفیت هم میتوانید به مطلب ما در انزل وب مراجعه کنید.

وب سایت مجموعه ویدیو استوک Mazwai برای میکس های عروسی ، آهنگ و..

وب سایت ویدیو استوک Mazwai

در سایت Mazwai مجموعه ای از استوکهای رایگان برای فوت پیج از انسان،طبیعت و زندگی روزمره وجود دارد.هم چنین ویدیو کلیپهای این سایت واقعا تاثیرگذار و جذاب هستند که شاید در هیچ وب سایت دیگری آنها را نبینید.

ویدیو کلیپ رایگان با کیفیت عالی جهت صدا گذاری و میکس در سایت Videvo

سایت Videvo

Videvo یکی از بهترین سایتهای رایگان استوک ویدیو است که به صورت هفتگی ویدیوهای خود را بروز رسانی میکند.در این سایت هر آنچه که شما نیاز داشته باشید مثل timelapse از شهرها تا آهنگهای روزمره افراد وجود دارد.قبل دانلود باید موافقت خودتان در انتشار ندادن مجدد این ویدیوها به صورت اصلی شان  اعلام کنید.هم چنین از شما می خواهند که برای حمایت از این سایت آنها در توییتر و یا سایر شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

تجربه و نظر شما ؟

 اگر شما از وب سایتهای دیگری در این زمینه آگاهی دارید آنها را به ما نیز معرفی کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی: معنی کالا استوک چیست؟ لپ تاپ ، گوشی Stock چه تفاوتی دارند؟
بررسی: معنی کالا استوک چیست؟ لپ تاپ ، گوشی Stock چه تفاوتی دارند؟
مخفی کردن تصاویر پولی سایت های استوک از نتایج جستجو عکس گوگل
مخفی کردن تصاویر پولی سایت های استوک از نتایج جستجو عکس گوگل
برترین وب سایت های دانلود تصاویر با کیفیت بالا
بهترین وب سایت های دانلود عکس با کیفیت بالا

نظرات