روش‌های یادگیری زبان انگلیسی با اپلکیشن

رپورتاژ آگهی : روش‌های یادگیری زبان انگلیسی با اپلکیشن اکسین چنل

یادگیری زبان یکی از دغدغه‌های اصلی همه ماست. چه کسانی که برای پیشرفت شغلی و فردی خود زبان می‌آموزند و چه کسانی که علاقه‌مند به سفر یا مهاجرت به کشورهای دیگر یا ادامه تحصیل هستند.

برای یادگیری زبان‌های خارجی راهکارهای متنوعی وجود دارد، از کلاس‌ها و فیلم‌های آموزشی گرفته تا بهره‌گیری از فناوری‌های جدید نظیر اپلیکیشن‌های تعاملی آموزش زبان.

افراد بسیاری که به دنبال یادگیری زبان هستند زمان لازم برای حضور در کلاس‌های آموزشی را ندارند. مسافت‌های طولانی برای رسیدن به کلاس و هزینه‌های قابل‌توجه یادگیری با روش‌های سنتی دغدغه‌های مهم زبان آموزان هست. بنابراین استفاده از روش‌های ارزان‌قیمتی که درکوتاه‌مدت و به‌صورت غیرحضوری نتیجه‌بخش هستند می‌تواند راه‌حلی جذاب و مقرون‌به‌صرفه برای این مشکل باشد.

یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان که می‌تواند بر محدودیت‌های ذکرشده غلبه نماید استفاده از برنامه‌های کاربردی یا همان اپلیکیشن‌های آموزش زبان است. در این مقاله قصد داریم یک اپلیکیشن قدرتمند در این حوزه را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

اپلیکیشن اکسین‌چنل در یک نگاه

خودآموزی زبان به شیوه تعاملی

اکسین چنل به طور قطع یکی از بهترین  اپلیکیشن‌های کاربردی آموزش زبان انگلیسی است که می‌تواند کلاس درسی جذاب را به خانه یا محل کار شما آورد. یکی از ویژگی‌های بارز این اپلیکیشن سهولت استفاده از آن است. برای شروع یادگیری کافی است در یکی از دوره‌های ۳ ماهه، ۶ ماهه و یا یک ساله اکسین‌چنل ثبت نام نمایید، پس از آن دروس به‌صورت ویدئوهای تدریس شده توسط اساتید بین‌المللی و تمرین‌های متنوع مرتبط با مباحث تدریس شده در هر کجا و هر زمان برای شما قابل دسترس خواهد بود.

اپلیکیشن اکسین‌چنل در یک نگاه

به کمک این اپلیکیشن، می‌توانید هر سطح از زبان انگلیسی را بر اساس متد انجمن آموزش اروپا در طول ۶ ماه پشت سر بگذارید. همچنین این اپلیکیشن دارای قابلیت تغییر سطح آموزشی شما بوده و راهنمای فارسی استفاده از آن به صورت جامع در درون خود اپلیکیشن موجود است.

 آموزش زبان انگلیسی

در حال حاضر نسخه آموزش زبان انگلیسی این اپلیکیشن مورد استقبال عمومی فارسی زبان قرار گرفته است، به طوری که بیش از ۱ میلیون و هفتصد هزار نفر در حال استفاده از آن هستند. بر اساس اعلام اکسین‌چنل، نسخه‌های آموزش زبان‌های آلمانی، فرانسوی و کردی نیز به زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهند شد.

این اپلیکیشن را می‌توانید به ترتیب برای گوشی‌های آی‌فون و اندروید از روی لینک‌های زیر دریافت نمایید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از آیتونز

دانلود مستقیم

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

  • یوسف says:

    خیلی جالبه که از طریق ویدیو داره آموزش میده
    من این آموزش زبان رو تو جم دیده بودم ولی الان دانلودش کردم ، کاش زیان آلمانی داشت
    کلا ممنون که معرفیش کردید