خرید هاست و دامنه از میزبان فا

با خرید هاست و دامنه صاحب یک وب سایت رایگان شوید

آیا می دانید که با خرید هاست و دامنه می توانید صاحب یک وب سایت رایگان شوید ؟ خرید هاست و دامنه اولین قدم جهت راه اندازی وب سایت محسوب می شود و به صورت کلی تمام وب سایت هایی که در اینترنت مشاهده می کنید در حال استفاده از یک هاست و دامنه هستند، بدین ترتیب درصورتی که شما نیز هاست و دامنه برای خود خریداری کنید قادر هستید به راحت ترین شکل ممکن وب سایت خود را راه اندازی کنید و وارد حیطه تجارت الکترونیک شوید، در زیر شما را بیشتر با مفهموم هاست و دامنه آشنا می کنیم:

  • دامنه: که به آن دامین یا دومین نیز می گویند، دقیقا همان آدرس وب سایت است که پس از قرار می گیرد و کاربران با وارد کردن آدرس دامنه شما در مرورگر قادر هستند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند، دامنه ها انواع مختلفی مانند .com و .ir دارند.
  • هاست: یک کنترل پنل گرافیکی همیشه در دسترس است که شما را قادر میسازد دامین خریداری شده را به آن متصل کنید، و توسط ابزار های داخل هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید، درحقیقت وظیفه هاست نگهداری از اطلاعات مهم وب سایت شماست.

شرکت میزبان فا با شعار خرید هاست مطمئن یعنی شروع یک تجارت مطمئن همواره در پی راهکارهایی نوین، جهت خلق یک تجربه لذت بخش برای علاقه مندان به حوزه کسب و کارآنلاین و راه اندازی وب سایت از طریق خرید هاست و دامنه است، کارشناسان میزبانی در میزبان فا معتقد هستند که اگر یک استارت آپ اینترنتی بخواهد وب سایت خود را راه اندازی کند و همواره به دنبال انتشار محتوای منظم و جذب مخاطب واقعی در وب سایت خود باشد، هاست های ۵۰۰ مگابایتی و حتی ۱ گیگابایتی با منابع محدود موجود در بازار ایران، نمی تواند پاسخگوی تمام نیاز این وب سایت ها باشد، بنابراین شرکت میزبان فا برای اولین بار در کشور از سرویس های هاست لینوکس شگفت انگیز با امکانات خارق العاده رونمایی کرده است که در زیر به شرح برخی از ویژگی های هاست شگفت انگیز این شرکت می پردازیم:

  1. فضای هاست بیش از ۱۰ گیگابایت بر بستر هارد های SSD نسل جدید
  2. پهنای باند یا ترافیک ماهانه گسترده و واقعی
  3. استفاده از سیستم عامل هوشمند cloudLinux
  4. ارائه منابع مشخص ram و cpu در هاست
  5. امکان خرید هاست در دوره های کوتاه مدت مانند ماهانه
  6. ارائه دامنه های .ir و .com رایگان بر روی هاست
  7. امکان ارتقاء لحظه ای هاست به پلن های بالاتر
  8. انتقال رایگان اطلاعات از سایر شرکت ها به هاست میزبان فا
  9. ارائه قالب های رایگان حرفه ای و زیبا بر روی هاست
  10. پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طریق تیکت
  11. امکان نصب رایگان جوملا و وردپرس بر روی هاست
  12. تا ۷ روز ضمانت عودت وجه بدون هیچ قید و شرط

همیشه پس از خرید هاست و دامنه و فعال شدن هر دو آن ها، یکی از اصلی ترین دغدغه های مشترکین این سرویس ها، راه اندازی یک وب سایت زیبا و کارآمد با صرف کمترین هزینه ممکن است، در این مرحله هموراه مشتریان با شرکت های طراحی سایت وارد ارتباط می شوند اما پس از مشاهده تعرفه های طراحی سایت معمولا از راه اندازی وب سایت منصرف می شوند. میزبان فا با ارائه قالب های بسیار زیبا و کارآمد و آن هم به صورت رایگان، برای همیشه این مشکل را برطرف نموده است، این قالب ها به همراه یک سایت ساز رایگان با کنترل پنل مدیریت کاملا فارسی، پس از خرید هاست و دامنه، بر روی هاست مشترک به صورت رایگان توسط کارشناسان قسمت طراحی سایت میزبان فا نصب می شود.

(بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا دمو کامل هر کدام از این قالب ها را به صورت مستقیم مشاهده کنید.)

قالب رایگان

میزبان فا به تمام این ها اکتفا نکرده است و یک سیستم آموزش ویدیویی با زبان شیرین فارسی برای کاربران خود راه اندازی کرده است، تا آن دسته از کاربرانی که درمورد مسائلی چون هاست و دامنه و اصطلاحات اولیه هاست و دامنه آشنایی ندارند به راحتی قادر باشند در ابتدا با مفاهیم اولیه هاست و دامنه و نحوه خرید و انتخاب هاست و دامنه مناسب آشنا شوند، سپس نسبت به خرید هاست مورد نظر خود اقدام کنند. نام شخصیت کارتونی این سری آموزش های ویدیویی آقای رایان است، این مجموعه شامل ۱۸ ویدیو رایگان به زبان فارسی است و به صورت قدم به قدم افرادی که تازه وارد هستند و می خواهند برای اولین مرتبه هاست و دامنه خریداری کنند و وب سایت راه اندازی کنند را راهنمایی می کند.

(بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا مجموعه آموزش‌های ویدیویی داستان های آقای رایان را به صورت رایگان مشاهده کنید.)

داستان آموزنده

اولویت اصلی میزبان فا پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان و ارائه سرویس های پایدار و باکیفیت و همیشه در دسترس است، اما تحقق این امر فقط با شعار ممکن نیست، بنابراین میزبان فا باز هم خلاقیت به خرج داده است و امکان خرید تمام سرویس های خود را به صورت ماهانه و سه ماهه نیز فراهم نموده است تا مشتریان در ابتدا کیفیت هاست های میزبان فا را تست کنند و سپس نسبت به ارتقاء سرویس خود به دوره های طولانی مدت اقدام کنند، اگر شما از قبل وب سایت خود را راه اندازی کرده اید و در حال حاضر مدیر یک وب سایت بزرگ هستید، و به دنبال یک هاست قدرتمند و پرترافیک هستید به شما توصیه می کنیم که حتما سری به صفحه هاست وردپرس در میزبان فا بزنید و آخرین دستاورد این شرکت تحت عنوان هاست مخصوص وردپرس را نیز مشاهده کنید. جهت مشاهده تمام سرویس های میزبان فا به وب سایت www.mizbanfa.net مراجعه بفرمایید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات