بزرگترین بهترین سایت همسریابی ازدواج موقت دائم رایگان

بهترین سایت همسریابی ، ازدواج موقت و دائم رایگان در ایران ، دورنما تا واقعیت !

سایت های ملاقات و پیدا کردن شریک زندگی به صورت آنلاین (Online Dating) در سراسر جهان فعالیت میکنند و طرفداران خاص خود را دارند اما در داخل کشور با توجه به اهمیت موضوع ازدواج و تشکیل خانواده این مورد به گونه ای متفاوت دنبال میشود ، وب سایت های همسریابی فارسی زبان بسیاری برای ازداوج موقت ، صیغه یابی و ازداوج دائم در داخل کشور فعالیت میکنند که در ادامه سعی کردیم شرایط ، صلاحیت و نوع فعالیت آنها را در انزل وب بررسی کنیم ، با ما همراه باشید.

بررسی شرایط سایت های همسریابی ، صیغه یابی یا ازدواج موقت و دائم رایگان در ایران

Best Online Dating , Marriage and Temporary Marriage Sites in Iran

ما قبلا در انزل وب به شما وب سایت های مفید فارسی متعددی را معرفی کردیم ، ازدواج و همسریابی آنلاین یکی دیگری از موضوعات داغ و پرحاشیه کشورمان است که در سعی داریم بیشتر آن را بررسی و وب سایت های فعال در این زمینه را تحلیل کنیم.

طرز کار سرویس های همسریابی اغلب به این صورت است که شما ابتدا مشخصات کامل و علایق خود را در اختیار این سرویس ها قرار میدهد و پس از تکمیل پروفایل این سایت ها به صورت رایگان یا با دریافت هزینه اطلاعات شما را در سرویس خود ثبت میکنند و بعد از این مرحله باید منتظر دریافت تماس از سوی افراد یا سرویس مربوطه باشید.

سایت همسریابی همسریابی

اگر بخواهیم کمی به موتور جستجو گوگل مراجعه و میزان گرایش به سوی این موضوع را بسنجیم متوجه میشویم عبارت های نظیر بهترین سایت همسریابی ، سایت همسریابی موقت ، سایت صیغه ایرانیان ، صیغه موقت ، صیغه ای ، سایت صیغه یابی ، صیغه تلگرام ، صیغه یابی دو همدم و.. دارای تعداد بالا جستجو هستند که این موضوع باعث میشود توجه افراد سودجو برای جذب مخاطب توسط شیوه های گوناگون از جمله روش های سیاه تبلیغات و.. جذب شود.

با جستجو هر یک از عبارت های بالا با انبوه ای از سایت و سرویس ها مواجه میشویم که گاها برای اینکه در رتبه اول قرار گیرند و با دیگران رقابت کنند اقدام به تبلیغ در بخش تبلیغات متنی گوگل و پرداخت هزینه در کلمات کلیدی خلاف عرف نمودند !

بهترین سایت همسریابی ، سایت همسریابی موقت ، سایت صیغه ایرانیان ، صیغه موقت ، صیغه ای ، سایت صیغه یابی ، صیغه تلگرام ، صیغه یابی دو همدم

اما براستی چند یک از سرویس های نمایش داده شده دارای مجوز ، صلاحیت دریافت اطلاعات افراد و دخیل شدن در یکی از اتفاق های بزرگ زندگی آنها هستند ؟ در ادامه این موضوع را در حوزه آنلاین بیشتر بررسی میکنیم.

تنها یک مورد !

شاید با ورود به برخی از سایت های همسریابی ، صیغه و ازداوج دائم با عبارت هایی که ” فعالیت های این سایت مطالبق قوانین جمهوی اسلامی میباشد” و یا “این سایت در پایگاه ساماندهی ثبت شده است” مواجه شوید که این موضوع در اکثر مواقع نادرست است و پایگاه اینترنتی مربوطه دارای هیچگونه مجوز از نهادهای ذیصلاح نمیباشد ، بر طبق توضیحات پلیس فتا تنها یک سایت در ایران تاکنون موفق شده است که مجوزهای لازم برای فعالیت در زمینه همسریابی آنلاین را را کسب کنند و بقیه وب سایت های فارسی زبان که گاها دارای تعداد اعضای ایرانی زیادی هستند بدون کسب مجوزهای مربوطه در حال ثبت نام و کسب اطلاعات شخصی و گاها دریافت وجه از افراد میباشند.

سرهنگ نیک‌نفس با بیان اینکه تنها یک سایت از سوی سازمان ذیربط تائید شده و مجوز فعالیت در خصوص همسریابی دارد و آن هم سامانه ملی همسان گزینی به آدرس http://hamsan.tebyan.net است، گفت: تنها این سایت تا کنون توانسته است مجوز فعالیت و تائیدیه های لازم را دریافت کند و هیچ سایت دیگری برای فعالیت همسریابی در کشور مجوز ندارد. – پلیس فتا

سامانه همسان وبسایت تبیان

سامانه همسان وبسایت تبیان که در اصل یک صفحه از وبسایت تبیان میباشد و دارای طراحی منسجم و جداگانه ای نیست دارای بخش هایی نظیر “ثبت نام مجردها در سامانه همسان گزینی” و “عضویت واسطه ها در سامانه همسان گزینی” میباشد که در حال حاضر فعلا در تعدادی از شهرهای ایران (تهران ، کرج ، اصفهان و همدان) به صورت محدود فعالیت میکند و با توجه به بررسی های ما تا فراگیر شدن و سهولت کار جای اصلاحات بسیار دارد.

بررسی سابقه فعالیت سایت همسریابی موقت و دائم و سایت های برتر در نتایج جستجو

خب با توجه به اینکه تنها یک وب سایت دارای مجوز است اگر شما عبارت هایی نظیر همسریابی ، سایت صیغه ، سایت همسریابی موقت ، مرکز رسمی ازدواج موقت ، بهترین سایت همسریابی ، همسریابی رایگان ، کانال صیغه ، ازدواج موقت ، صیغه یابی ، صیغه موقت و.. را در اینترنت جستجو کنید در اغلب موارد با وبسایت های شبیه بهم که دارای طراحی نچندان مناسب و سابقه نامشخص هستند مواجه میشوید.

"سایت همسریابی" یا "بزرگترین سایت همسریابی"

به طور مثال در جستجو عبارت “سایت همسریابی” یا “بزرگترین سایت همسریابی” گوگل تعدادی دامنه های کوتاه شبیه به هم که با اعداد ترکیب شده اند نمایش داده شد که با بررسی بیشتر در صاحب امتیاز های دامین ها در سایت هایی نظیر who.is برخی دامنه ها به صورت دسته ای اغلب به اسم یک شخص و با عنوان های کلیدی نظیر : ” ازدواج موقت : سایت همسریابی آنلاین .. | ازدواج دائم ” یا “سایت همسریابی | همسریابی ..|ازدواج دائم|همسریابی رایگان” و طراحی صفحات مشابه برای دریافت اطلاعات شخصی نظیر شماره تماس ، نام و نام خانوادگی ، وضعیت تاهل (مجرد ، مطلقه) ، علاقه شما به ازداوج دائم ، صیغه و ازدواج موقت ساعتی و.. نمایش داده میشود.

همچنین با چک کردن این سایت ها در پایگاه ساماندهی نیز با عبارت “این دامنه در سامانه ثبت نشده است.” مواجه خواهید شد که این موضوع میتواند یک مساله مورد اهمیت در هنگام ورود و استفاده از این سرویس ها باشد چراکه با پرداخت هزینه و قرارد دادن اطلاعات شخصی خود ، میتوانید تبدیل به یک گزینه مناسب برای کلاهبرداری و سو استفاده شوید که در ادامه آن را بیشتر بررسی میکنیم.

همسریابی موقت و دائم

بررسی اعتبار و مجوز یک وب سایت همسریابی ، شکایات خود را چگونه انجام دهیم ؟

این روزها حوزه فعالیت سایت های ازدواج موقت ، دائم و آشنایی با شریک زندگی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام و.. تحت عنوان هایی نظیر “ازدواج موقت تلگرام” ، “گروه صیغه تلگرام” ، “صیغه یابی تلگرام” ، “کانال صیغه” و.. بیشتر از قبل گسترش یافته است ، این خدمات اغلب رایگان نیستند و شما باید بعد از تماس یا پر کردن فرم عضویت مبالغی به صورت ماهاینه یا هزینه عضویت در این سرویس ها پرداخت کنید که گاهی این مبالغ بر طبق تماس های تلفنی که در سال ۹۳ توسط خبرنگاران وبسایت ایسنا گرفته شده است از ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان نیز مطرح میشوند.

 "ازدواج موقت تلگرام" ، "گروه صیغه تلگرام" ، "صیغه یابی تلگرام" ، "کانال صیغه"

قبل از هرگونه اقدامی باید توجه کنید واریز وجه برای شما با توجه به اینکه این سایت ها دارای نماد الکترونیک ، نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال و حتی دارای ثبت اولیه در سایت ساماندهی نمیباشند هیچگونه ضمانتی برای بازگشت وجه و دریافت خدمات ندارد ، پس حتما قبل از قرارد دادن اطلاعات شخصی خود و پرداخت پول به معتبر بودن رسانه مورد نظر حتما فکر و صلاحیت آن را بررسی کنید.

نماد الکترونیک ، نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال

پیش تر نیز در بخش پیگیری موقعیت و پیدا کردن مشخصات مزاحم تلفنی نیز به آن اشاره کردیم در صورتی که در این زمینه مورد سو استفاده قرار گرفتید حتما از طریق پلیس فتا ، کلانتری محل سکونت و مراجع قضایی مربوطه اقدام به طرح شکایت کنید.

نتیجه گیری

همانطور که در مطالب قبلی انزل وب نظیر ۱۰ مورد از اطلاعات مهم که برای سرقت هویت استفاده میشوند و ۹ چیزی که هرگز نباید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! بارها اشاره کردیم برای استفاده از خدمات حساسیت برانگیزی نظیر سایت همسریابی ، ازدواج موقت یا دائم رایگان و پولی اطلاعات شخصی خود را بسیار راحت در اختیار اپراتورهای این سایت ها و فرم های تماس قرار ندهید و حتما به نکات زیر توجه کنید :

  • بررسی ثبت سایت یا کانال مربوطه در سامانه ساماندهی
  • در صورت درخواست هزینه از نماد الکترونیک آن اطمینان حاصل کنید
  • بررسی مجوز های قانونی و بی توجهی به هرگونه شعار و درج عبارت هایی نظیر فعالیت در راستای قانون !
  • روی لینک های ناشنانس و عبارت های تبیلغاتی گول زننده کلیک نکنید
  • قبل از اطمینان تایید مجوز ها از ارائه اطلاعات شخصی و ملاقات های حضوری جدا خودداری کنید
  • در صورت سواستفاده در سریع ترین زمان ممکن به مراجع قانونی مراجعه کنید

تجربه و دیدگاه شما ؟

با توجه به امر مهم ازدواج و ترکیب شدن تکنولوژی با تمامی مسائل مهم زندگی ما ، امیدواریم در آینده تعداد رسانه های دارای مجوز در زمینه همسیریابی به صورت آنلاین افزایش یابد به طوری که با فعالیت آنها در چارچوب قانون سلامت اجتماعی نیز بهبود یابد. دیدگاه شما در مورد سایت های همسریابی آنلاین و کمک آنها به سلامت جامعه چیست ؟ تجربه خود را از بازید و استفاده از این سرویس ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش روش استعلام طلاق به صورت آنلاین
آموزش ۲ روش استعلام طلاق به صورت آنلاین
آموزش تصویری ثبت نام وام ازدواج
آموزش تصویری ثبت نام در سامانه وام ازدواج

نظرات

  • برهم says:

    من میخواهم با هاوسگیری موقت

  • بردیا شکاری says:

    سلام من بردیا ۳۵ ساله از تهران مجرد
    تا حالا ازدواج نکردم قصد ازدواج هم ندارم
    ساکن غرب تهران محله آیت‌الله کاشانی
    با پدرم زندگی میکنم
    فوق لیسانس حسابداری هستم
    شغلم شرکت حسابداری کار میکنم
    موتور ماشین درآمد خوب دارم
    به دنبال همخونه میگردم با هم خونه بگیریم
    سن برام مهم نیست اگر بچه داشته باشم من مشکلی ندارم
    خیلی شوخ و خندانم
    مدرک ماساژور از تایلند دارم
    قد ۱۹۰
    وزن ۹۴

  • بردیا شکاری says:

    سلام من بردیا ۳۵ ساله از تهران با وضعیت مالی خوب
    می‌تونم بیشتر باهاتون آشنا شم؟

  • Saeed Amirkhani says:

    جناب محمد هیچ دقت کردی داری پا جای پای چه کسی میگذاری؟دقیقا داری جا پای غاصبین فدک و خلافت حقه امیرالمومنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه می‌گذارید چرا که ملعون ثانی بود که ازبدعتهایی که نهاد این بود که متعه و ازدواج موقت رو که دستور خدای تعالی و آقارسول الله صلی الله علیه و آله و سلم بود را حرام اعلام کرد که امیرالمومنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه فرمودند خداوند عمر رالعنت کند که سنت نبی مکرم را حرام اعلام کرد و اگر چنین نمی‌کرد مردم به زنا نمیفتادند. حواست رو جمع کن اخوی راه جبت و طاغوت رو نری یه زمانی خدای نکرده.یاعلی

  • زهرا says:

    سلام . من ۲۵ سالمه مجرد هستم

  • فریبرز says:

    ارزو دارم تو این سال جدید کسی تنها نباشه بیکارنباشه .وتو زندگیهاشادی وخیروبرکت الهی زیادباشه.ومن هم اسباب خوشحالیم مهیا بشه..ممنونم .اولین بار من نظرمو ارسال میکنم

  • idinteymori@yahoo.com says:

    سلام فاطمه خانم اگه امگان داره شماره تماس تون رو بده

  • idinteymori@yahoo.com says:

    سلام خوبی وقت شما بخیر شماره تماس تون رو بده

  • میثم says:

    من میثم ۳۸ ساله از قم هستم. و از خانمم جدا شدم .و تمایل به ازدواج موقت هستم و حتی دوستی مجازی.
    ۰۹۰۱۴۳۳..

  • احمد هستم ۳۰ ساله از اهواز مطلقه هستم ودنبال خانم هستم says:

    ۳۰ ساله هستم از اهواز یک ازدواج موقت میخوام

  • کامران says:

    به نام خدا
    سلام
    من ۴۰ سالمه و مجرد هستم و تنها زندگی میکنم و تحصیلاتم دکتری هست. درامدم هم بد نیست خوبه. اگر خانمی زیر ۳۲ ساله بدون فرزند و حاشیه مایل به زندگی بامن هست شماره واتساپ و تلگرامم ۰۹۰۵۷۲۹…. هست.

  • محمد says:

    سلام اقا هستم ۳۲ساله اصفهان ازمال دنیا فقط یک موتوردارم باش کارمیکنم خانمم ازم داره جدامیشه اگه خانمی هست که درکم کنه کمکم کنه لطفا جواب بده دوسالم بودپدرمادرم فوت کردند خیلی سختی واواره گی کشیدم اهله هیچ خلافیم نیستم اینم شمارم …۰۹۱۳۰۳۱۱۰۴۴

  • Azem says:

    salam, faghat daem 25 sale az Denmark
    ….@gmail.com

  • شبنم says:

    سلام من خانومی ۳۵ساله قد۱۷۸وزن۶۶هستم جداشدم دنبال یه فرد سالم تو حدود سن خودم هستم دنبال ازدواجم جدی جدیم یه اقای کاری با اوضاع مالی خوب میخوام تصمیم گیرندهخودمم لطفا تماس ممنون ۰۹۳۶۵۹۸…

صفحات 1 2 3 4