بزرگترین بهترین سایت همسریابی ازدواج موقت دائم رایگان

بهترین سایت همسریابی ، ازدواج موقت و دائم رایگان در ایران ، دورنما تا واقعیت !

سایت های ملاقات و پیدا کردن شریک زندگی به صورت آنلاین (Online Dating) در سراسر جهان فعالیت میکنند و طرفداران خاص خود را دارند اما در داخل کشور با توجه به اهمیت موضوع ازدواج و تشکیل خانواده این مورد به گونه ای متفاوت دنبال میشود ، وب سایت های همسریابی فارسی زبان بسیاری برای ازداوج موقت ، صیغه یابی و ازداوج دائم در داخل کشور فعالیت میکنند که در ادامه سعی کردیم شرایط ، صلاحیت و نوع فعالیت آنها را در انزل وب بررسی کنیم ، با ما همراه باشید.

بررسی شرایط سایت های همسریابی ، صیغه یابی یا ازدواج موقت و دائم رایگان در ایران

Best Online Dating , Marriage and Temporary Marriage Sites in Iran

ما قبلا در انزل وب به شما وب سایت های مفید فارسی متعددی را معرفی کردیم ، ازدواج و همسریابی آنلاین یکی دیگری از موضوعات داغ و پرحاشیه کشورمان است که در سعی داریم بیشتر آن را بررسی و وب سایت های فعال در این زمینه را تحلیل کنیم.

طرز کار سرویس های همسریابی اغلب به این صورت است که شما ابتدا مشخصات کامل و علایق خود را در اختیار این سرویس ها قرار میدهد و پس از تکمیل پروفایل این سایت ها به صورت رایگان یا با دریافت هزینه اطلاعات شما را در سرویس خود ثبت میکنند و بعد از این مرحله باید منتظر دریافت تماس از سوی افراد یا سرویس مربوطه باشید.

سایت همسریابی همسریابی

اگر بخواهیم کمی به موتور جستجو گوگل مراجعه و میزان گرایش به سوی این موضوع را بسنجیم متوجه میشویم عبارت های نظیر بهترین سایت همسریابی ، سایت همسریابی موقت ، سایت صیغه ایرانیان ، صیغه موقت ، صیغه ای ، سایت صیغه یابی ، صیغه تلگرام ، صیغه یابی دو همدم و.. دارای تعداد بالا جستجو هستند که این موضوع باعث میشود توجه افراد سودجو برای جذب مخاطب توسط شیوه های گوناگون از جمله روش های سیاه تبلیغات و.. جذب شود.

با جستجو هر یک از عبارت های بالا با انبوه ای از سایت و سرویس ها مواجه میشویم که گاها برای اینکه در رتبه اول قرار گیرند و با دیگران رقابت کنند اقدام به تبلیغ در بخش تبلیغات متنی گوگل و پرداخت هزینه در کلمات کلیدی خلاف عرف نمودند !

بهترین سایت همسریابی ، سایت همسریابی موقت ، سایت صیغه ایرانیان ، صیغه موقت ، صیغه ای ، سایت صیغه یابی ، صیغه تلگرام ، صیغه یابی دو همدم

اما براستی چند یک از سرویس های نمایش داده شده دارای مجوز ، صلاحیت دریافت اطلاعات افراد و دخیل شدن در یکی از اتفاق های بزرگ زندگی آنها هستند ؟ در ادامه این موضوع را در حوزه آنلاین بیشتر بررسی میکنیم.

تنها یک مورد !

شاید با ورود به برخی از سایت های همسریابی ، صیغه و ازداوج دائم با عبارت هایی که ” فعالیت های این سایت مطالبق قوانین جمهوی اسلامی میباشد” و یا “این سایت در پایگاه ساماندهی ثبت شده است” مواجه شوید که این موضوع در اکثر مواقع نادرست است و پایگاه اینترنتی مربوطه دارای هیچگونه مجوز از نهادهای ذیصلاح نمیباشد ، بر طبق توضیحات پلیس فتا تنها یک سایت در ایران تاکنون موفق شده است که مجوزهای لازم برای فعالیت در زمینه همسریابی آنلاین را را کسب کنند و بقیه وب سایت های فارسی زبان که گاها دارای تعداد اعضای ایرانی زیادی هستند بدون کسب مجوزهای مربوطه در حال ثبت نام و کسب اطلاعات شخصی و گاها دریافت وجه از افراد میباشند.

سرهنگ نیک‌نفس با بیان اینکه تنها یک سایت از سوی سازمان ذیربط تائید شده و مجوز فعالیت در خصوص همسریابی دارد و آن هم سامانه ملی همسان گزینی به آدرس http://hamsan.tebyan.net است، گفت: تنها این سایت تا کنون توانسته است مجوز فعالیت و تائیدیه های لازم را دریافت کند و هیچ سایت دیگری برای فعالیت همسریابی در کشور مجوز ندارد. – پلیس فتا

سامانه همسان وبسایت تبیان

سامانه همسان وبسایت تبیان که در اصل یک صفحه از وبسایت تبیان میباشد و دارای طراحی منسجم و جداگانه ای نیست دارای بخش هایی نظیر “ثبت نام مجردها در سامانه همسان گزینی” و “عضویت واسطه ها در سامانه همسان گزینی” میباشد که در حال حاضر فعلا در تعدادی از شهرهای ایران (تهران ، کرج ، اصفهان و همدان) به صورت محدود فعالیت میکند و با توجه به بررسی های ما تا فراگیر شدن و سهولت کار جای اصلاحات بسیار دارد.

بررسی سابقه فعالیت سایت همسریابی موقت و دائم و سایت های برتر در نتایج جستجو

خب با توجه به اینکه تنها یک وب سایت دارای مجوز است اگر شما عبارت هایی نظیر همسریابی ، سایت صیغه ، سایت همسریابی موقت ، مرکز رسمی ازدواج موقت ، بهترین سایت همسریابی ، همسریابی رایگان ، کانال صیغه ، ازدواج موقت ، صیغه یابی ، صیغه موقت و.. را در اینترنت جستجو کنید در اغلب موارد با وبسایت های شبیه بهم که دارای طراحی نچندان مناسب و سابقه نامشخص هستند مواجه میشوید.

"سایت همسریابی" یا "بزرگترین سایت همسریابی"

به طور مثال در جستجو عبارت “سایت همسریابی” یا “بزرگترین سایت همسریابی” گوگل تعدادی دامنه های کوتاه شبیه به هم که با اعداد ترکیب شده اند نمایش داده شد که با بررسی بیشتر در صاحب امتیاز های دامین ها در سایت هایی نظیر who.is برخی دامنه ها به صورت دسته ای اغلب به اسم یک شخص و با عنوان های کلیدی نظیر : ” ازدواج موقت : سایت همسریابی آنلاین .. | ازدواج دائم ” یا “سایت همسریابی | همسریابی ..|ازدواج دائم|همسریابی رایگان” و طراحی صفحات مشابه برای دریافت اطلاعات شخصی نظیر شماره تماس ، نام و نام خانوادگی ، وضعیت تاهل (مجرد ، مطلقه) ، علاقه شما به ازداوج دائم ، صیغه و ازدواج موقت ساعتی و.. نمایش داده میشود.

همچنین با چک کردن این سایت ها در پایگاه ساماندهی نیز با عبارت “این دامنه در سامانه ثبت نشده است.” مواجه خواهید شد که این موضوع میتواند یک مساله مورد اهمیت در هنگام ورود و استفاده از این سرویس ها باشد چراکه با پرداخت هزینه و قرارد دادن اطلاعات شخصی خود ، میتوانید تبدیل به یک گزینه مناسب برای کلاهبرداری و سو استفاده شوید که در ادامه آن را بیشتر بررسی میکنیم.

همسریابی موقت و دائم

بررسی اعتبار و مجوز یک وب سایت همسریابی ، شکایات خود را چگونه انجام دهیم ؟

این روزها حوزه فعالیت سایت های ازدواج موقت ، دائم و آشنایی با شریک زندگی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام و.. تحت عنوان هایی نظیر “ازدواج موقت تلگرام” ، “گروه صیغه تلگرام” ، “صیغه یابی تلگرام” ، “کانال صیغه” و.. بیشتر از قبل گسترش یافته است ، این خدمات اغلب رایگان نیستند و شما باید بعد از تماس یا پر کردن فرم عضویت مبالغی به صورت ماهاینه یا هزینه عضویت در این سرویس ها پرداخت کنید که گاهی این مبالغ بر طبق تماس های تلفنی که در سال ۹۳ توسط خبرنگاران وبسایت ایسنا گرفته شده است از ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان نیز مطرح میشوند.

 "ازدواج موقت تلگرام" ، "گروه صیغه تلگرام" ، "صیغه یابی تلگرام" ، "کانال صیغه"

قبل از هرگونه اقدامی باید توجه کنید واریز وجه برای شما با توجه به اینکه این سایت ها دارای نماد الکترونیک ، نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال و حتی دارای ثبت اولیه در سایت ساماندهی نمیباشند هیچگونه ضمانتی برای بازگشت وجه و دریافت خدمات ندارد ، پس حتما قبل از قرارد دادن اطلاعات شخصی خود و پرداخت پول به معتبر بودن رسانه مورد نظر حتما فکر و صلاحیت آن را بررسی کنید.

نماد الکترونیک ، نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال

پیش تر نیز در بخش پیگیری موقعیت و پیدا کردن مشخصات مزاحم تلفنی نیز به آن اشاره کردیم در صورتی که در این زمینه مورد سو استفاده قرار گرفتید حتما از طریق پلیس فتا ، کلانتری محل سکونت و مراجع قضایی مربوطه اقدام به طرح شکایت کنید.

نتیجه گیری

همانطور که در مطالب قبلی انزل وب نظیر ۱۰ مورد از اطلاعات مهم که برای سرقت هویت استفاده میشوند و ۹ چیزی که هرگز نباید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! بارها اشاره کردیم برای استفاده از خدمات حساسیت برانگیزی نظیر سایت همسریابی ، ازدواج موقت یا دائم رایگان و پولی اطلاعات شخصی خود را بسیار راحت در اختیار اپراتورهای این سایت ها و فرم های تماس قرار ندهید و حتما به نکات زیر توجه کنید :

  • بررسی ثبت سایت یا کانال مربوطه در سامانه ساماندهی
  • در صورت درخواست هزینه از نماد الکترونیک آن اطمینان حاصل کنید
  • بررسی مجوز های قانونی و بی توجهی به هرگونه شعار و درج عبارت هایی نظیر فعالیت در راستای قانون !
  • روی لینک های ناشنانس و عبارت های تبیلغاتی گول زننده کلیک نکنید
  • قبل از اطمینان تایید مجوز ها از ارائه اطلاعات شخصی و ملاقات های حضوری جدا خودداری کنید
  • در صورت سواستفاده در سریع ترین زمان ممکن به مراجع قانونی مراجعه کنید

تجربه و دیدگاه شما ؟

با توجه به امر مهم ازدواج و ترکیب شدن تکنولوژی با تمامی مسائل مهم زندگی ما ، امیدواریم در آینده تعداد رسانه های دارای مجوز در زمینه همسیریابی به صورت آنلاین افزایش یابد به طوری که با فعالیت آنها در چارچوب قانون سلامت اجتماعی نیز بهبود یابد. دیدگاه شما در مورد سایت های همسریابی آنلاین و کمک آنها به سلامت جامعه چیست ؟ تجربه خود را از بازید و استفاده از این سرویس ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش روش استعلام طلاق به صورت آنلاین
آموزش ۲ روش استعلام طلاق به صورت آنلاین
آموزش تصویری ثبت نام وام ازدواج
آموزش تصویری ثبت نام در سامانه وام ازدواج

نظرات

  • طاهر رضای says:

    دوست دار همسر خوش اخلاق درامد۲۰۰۰۰۰۰ خونه ماشین ندارم قد۱۸۰ درشت اندام زنی سفید قد متوسط میخوام

  • حسین says:

    سلام
    همکار من در شرکت در سایت همسریابی شیدایی ثبت نام کرده بخش دائم و پس از مدتی توانست ازدواج کنه ./
    بعنوان کسی که در سایت شیدایی ثبت نام کردم باید بگم که اینگونه سایت ها فقط محیطی هستند برای آشنایی و جستجوی راحت تر و تسهیل انتخاب همسر جوانان علی الخصوص افرادی که در سنین بالاتر هستند و یا قبلا متارکه داشته اند.
    این سایت ها مثل یک جامعه هستند که می توانند دزد، کلاهبردار و …. و یا آدم های خوب داشته باشند ./
    می دانید چند هزار نفر در سایت شیدایی یا سایت های همسریابی مشابه ازدواج کرده اند .( چه دائم و چه موقت)
    چون دولت و حکوت حمایت نمی کند و تخریب می کند امکان سوء استفاده کاربران اینگونه سایت ها بیشتر می شود ./
    اگر پلیس فتای محترم نظارت داشت و کاربران اینگونه سایت ها با دسترسی به تایید کارت ملی امکان داشتند و همین طور اجازه فعالیت آشکار و داشتن مشاور را داشتند این موارد اتفاق نمی افتاد./
    با تشکر

  • محمد ***** says:

    سند حدیث ذکر شده در مورد آخر :
    کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمال ، صفحه ی۶۵۳

  • محمد ***** says:

    مورد آخر :
    این حدیث زیبا هم بی ارتباط با روش افرادی که نوآوریها و افکار من درآوردی خودشونو به اسلام و آیه قرآن و سخن امام معصوم علیه السلام نسبت میدن ، نیست. افرادی که به راحتی سایتهای همسریابی و … رو به مردم معرفی میکنند که روش و منش این موسسات کمترین شباهتی به حد و حدود و قوانین قرآن و اهل بیت علیهم السلام نداره :
    هشام بن الحکم از امام صادق علیه السلام و محمدبن حمران از امام صادق علیه السلام روایت کرده است که فرمود :
    در روزگاران پیشین مردی بود که می خواست دنیا را از راه حلال و مشروع به دست آورد ولی موفق نشد ، بناگزیر کوشش خود را در راه حرام بکار بست ولی باز هم توفیق نیافت ، آنگاه شیطان به سراغ او آمد و گفت : ای مرد ! تو دنیا را از راه حلال خواستی و نتوانستی ، و از راه حرام طلب کردی باز هم آن را به دست نیاوردی ، آیا میخواهی راهی در پیش پای تو بگذارم که مال و منال تو فزونی گیرد و پیروان تو بسیار شوند ؟ مرد گفت : آری ! شیطان گفت : دینی بساز و مردم را به قبول آن دعوت کن . آن مرد چنان عمل کرد( که شیطان گفت ) و مردم دعوت او را پذیرفتند و ( و به دین او در آمدند ) در اطاعتش کوشیدند و به آنچه
    می خواست رسید. پس از مدتی به فکر فرو رفت و با خود گفت : چه کار بدی کردم ! دینی از خود ساختم و پرداختم و مردم را به دین ساختگی خود درآوردم و اکنون برای توبه راهی جز این نمیبینم که نزد هرکه دعوت مرا پذیرفته است بروم و او را از دین خود باز گردانم.
    سپس نزد پیروانش رفت و گفت : به دینی شما را فرا خواندم که ساخته و پرداخته ی من بود و باطل است . پیروانش گفتند : تو دروغ می گویی ، دین تو بر حق است ولی تو در دین خود تردید کرده ای و از آن باز گشته ای . چون چنین دید، زنجیری فراهم کرد و یک طرف آن را به جایی بست و طرف دیگر آن را به گردن خود افکند و با خود گفت : این زنجیر را هرگز تا زمانیکه خداوند توبه ی مرا نپذیرد ، از گردن خود باز نخواهم کرد . پس خداوند به یکی از پیامبران خود وحی کرد که : به فلان شخص ( به آن مرد ) بگو : به عزتم قسم که اگر مرا آنقدر بخوانی که بند از بند تو جدا گردد و بدن تو پاره پاره شود ، از تو نخواهم پذیرفت ، مگر آنکه هرکه را که به راه خود فرا خوانده و معتقد ساخته ای و بر دین تو مرده است ، به دنیا بازگردانی و از دین ساختگی تو بازگردد.

  • محمد ***** says:

    به افرادی هم که به اینطور سایتها جهت همسریابی مجدد رجوع میکنند، ذکر چند مورد لازم و ضروری به نظر میرسه :
    دین اسلام شامل کل آیات و احادیث میشه نه فقط شامل تعدادی و بخشی از آیات و احادیث ، بنابر این اگر توجیه بعضی افراد نسبت به ازدواج مجدد اینه که در سوره ی نساء این امر مجاز شمرده شده، عرض شود که اگر در همین سوره و بر طبق همین سوره تاکیید و اصرار و اولویت با
    تک همسری نبود ، اولین آیه از همین سوره با محتوای تک همسری شروع نمیشد و بعد هم در انتهای آیه سوم ، به اینکه یک همسر داشتن درستتر وبهتره ، اشاره نمیشد.
    ضمن اینکه آیات و احادیثی نظیر این آیات واحادیث مارو تشویق و ترغیب میکنه که در موارد مختلفی که در آیات قرآن و سخن معصومین وجود داره، برداشت سطحی و عجولانه و افراطی خودمون رو جایگزین هر مطلبی در دین نکنیم و اساساً مفهوم این آیه مشخص میکنه که حق برداشت شخصی از آیات رو هم نداریم :

    آیه ۷ سوره ی آل عمران :
    (( اوست خدایی که قرآن را بر تو فرستاد که برخی از آن کتاب آیات محکم است که اصل و مرجع سایر آیات کتاب خداست و برخی دیگر متشابه است ، و آنان که در دلشان میل به باطل است از پی متشابه رفته تا با تاءویل کردن آن در دین راه شبهه و
    فتنه گری پدید آرند ، در صورتیکه تاءویل آن را کسی جز خداوند و اهل دانش نداند ، گویند ؛ ما به همه ی کتاب گرویدیم که همه از جانب پروردگار ما آمده و به این دانش تنها خردمندان آگاهند. ))
    که بر طبق احادیث معصومین علیهم السلام ، راسخون فی العلم : اهل دانش امامان معصوم معرفی شده اند
    ______________________
    حضرت محمد ص :
    و کسیکه دو همسر داشته باشد ولی در میان آن دو از نظر احساس و از جهت هزینه ی معاش زندگی ، با عدالت رفتار نکند، روز قیامت در حالی که به زنجیر کشیده شده است ، با اندامی کج محشور میگردد تا آنکه رهسپار دوزخ شود

    (کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمال ، صفحه ی۷۱۶)

  • یلدا says:

    سلام
    ببخشید.کسی که واقعا هدفش ازدواج و راه درست زندگی باشه و ادم سالم و باشخصیت نباشه باید چکار کنه؟همه چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی فقط قصدشون سوءاستفاده است و کسی مثل من و دوستانم که هیچ وقت با پسری حتی دوست نبودیم و از تحصیلات و شغل مطرحی در جامعه برخورداریم باید به کجا مراجعه کنیم و به چه کسی اعتماد کنیم؟درسته که یه عده خانم متاسفانه باعث شدن که همه در نظر بقیه خراب بشن ولی واقعا راه حل چیه؟

  • بابک بابایی says:

    سایت خوبیه

  • محمد ***** says:

    دهم :
    خانومایی که میاید توی اینستگرام و زیر هر پست و عکس کثیف و فیلمهای ضداخلاقیی که مربوطه به روابط نامشروع میشه ، سایتهای خودتون که شامل همسریابی و صیغه و ازدواج موقت میشه رو تبلیغ میکنید و خیلیاتون برای جلب نظر و اعتماد مردم مثلاً متشخص تر صحبت میکنید و حتی خودرو مشاور و روانشناس معرفی میکنید ، بدونین که تنها تعریفی که شامل حالتون میشه و تنها برچسبی که میشه به اعمال و رفتار ننگین و کثیف شما زد، همون مورد چهارمیه که در موردش توضیح دادم ، حالا هر پوششی هم که توی عکسهای پروفایلتون برای خودتون ( صرفاً جهت اعتماد سازی از افراد ) انتخاب کرده باشین ، فرقی نمیکنه ، مهم عمل و کردارتونه که دقیقاً مشابه با دیگرانه و کمترین مطابقتی با مفهوم آیات قرآن وسخن وگفتار اهل بیت علیهم السلام نداره ، چرا که هیچ زن بانجابت و پاکی که حجابش کاملاً واقعیه و متقلبانه نیست ، هیچوقت حاضر نیست عکسشو جهت همسریابی بعد از یک کلیپ روابط نامشروع ( کلیپی که میتونه برای افراد هرزه وناسالم جاذبه ی شدیدیو ایجاد کنه) قرار بده ، پس باخودتونو مردم صادق باشین ، به فرض که خودتون و مردهای ساده لوح احمق رو فریب بدین ، خدا رو که نمیشه فریب داد.

  • محمد ***** says:

    نهم :
    فقط همین یک حدیث کافیه تا ثابت کنه ، فعالیت سایتهای همسریابی و صیغه برخلاف ادعای مدیران و گردانندگان این سایتها که عکس و مشخصات ظاهری خانومها رو در آلبومی یا در پروفایل اون خانومها در معرض تماشای مشتریان قرار میدن ، کاملاً برخلافه شرعه :

    و کسیکه مشخصات ظاهری و زیبایی زنی را برای مرد بیگانه ای وصف کند و اورا چنان بستاید که آن مرد فریفته ی آن زن شود تا به حرام از او کام بگیرد ، از دنیا نخواهد رفت مگر آنکه مورد خشم خداوندی قرار گیرد و شخصی که مورد خشم الهی قرار گیرد ، آسمانهای هفتگانه و زمینهای هفتگانه نیز بر او خشم میگیرند و گناهش همانند کسی است که با آن زن مرتکب عمل نامشروع شده باشد، پرسیدند : ای رسول خدا … اگر آن دو توبه کرده و خود را اصلاح نمایند ، چطور ؟ حضرت فرمود : خداوند توبه ی آنان را می پذیرد ولی
    توبه ی کسیکه با ستودن آن زن موجب چنین فتنه وفسادی شده است را هرگز نمی پذیرد.
    کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمال ، صفحه ی ۷۲۸

  • محمد ***** says:

    هشتم :
    فتح بن یزیدجرجانی گفت : از امام هفتم علیه السلام در مورد متعه ( صیغه = ازدواج موقت ) سوال کردم ، فرمود :بر شخصی که خداوند به او قدرت و استطاعتِ ازدواج دائمی ، نداده است، حلال است تا بوسیله ی متعه عفت و آبروی خود را نگهدارد.
    کتاب من لایحضر… ، جلد ۵ ، صفحه ی ۱۲۵

  • محمد ***** says:

    هفتم :
    اینکه صیغه برطبق گفتار معصومین (( علی رغم تبلیغات متعدد و متقلبانه در این سایتها )) برای زمانیه که ضرورت و وضعیت نامتعارف و شرایط غیرمعمول بر زندگی یه نفر حاکم باشه و امکان ازدواج دائم براش امری محال باشه ، در این حدیث کاملاً مشهود وآشکاره که مثل احادیث قبلی که نوشتم با سند صحیح نقل شده.

    (( عن عبدالله سنان قالت سالت ابا عبدالله
    علیه السلام عن المتعه فقال لاتدنس نفسک بها ))
    عبدالله بن سنان گوید از امام صادق علیه السلام درباره ی متعه ( صیغه ) پرسیدم ، حضرت فرمود : خودت را به متعه (صیغه ) آلوده مساز .

    منابع : نوادر جلد ۱ .صفحه ی ۸۷ ،،،
    بحارالانوار .جلد ۱۰۰ .صفحه ی ۳۱۸

    • میثم says:

      سلام .میثم از قم هستم و از همسرم جدا شدم. و تعریف از خود نباشه اجتماعی. .گرم‌مزاج .شوخ و منضبط و به بهداشت و تیپ خیلی اهمیت میدم البته بعد از دیدار و آشنایی مواردی که‌ گفتم اثبات میشه و دنبال خانمی جهت صیغه موقت و یا حتی مجازی.ممنونم
      ۰۹۰۱۴۳…

  • محمد ***** says:

    ششم :
    در کل مفهومی که از کنار هم قرار گرفتنِ کل احادیث در کتابهای مختلف حدیث و نه فقط تعدادی و بخشی از سخنان امامان معصوم علیهم السلام به ذهن میاد ، اینه که حتی برای شخص مجردی که ازدواج نکرده ، اولویت و تاءکیید بر ازدواج دائمه نه ازدواج موقت (یا صیغه ) و بنابر این حکمِ صیغه صرفاً برای مواردیه که یه نفر به هیچ عنوان قادر نیست شرایط ازدواج دائم رو برای خودش فراهم کنه و یا خیلی سخت میتونه این امکان رو برای خودش فراهم کنه .
    درست مثل شخصی که در موقعیت حادی قرار گرفته که هیچگونه امکانات و دسترسی به غذای حلال براش وجود نداره و بنابر حکم قرآن ناچاره در چنین شرایط و وضعیت غیرعادیی در حدی که خودشو از مرگ نجات میده ، از گوشت غیرحلال استفاده کنه.
    واقعاً چند درصد احتمال داره هر کدوم ما توی چنین وضعیت غیرمعمول قرار بگیریم و دسترسی به غذای حلال برای ما وجود نداشته باشه ؟؟؟ و بنابر این چند درصد ما شرایطی کاملاً غیرعادی و غیرمعمول بر زندگیمون حاکمه که امکان ازدواج دائمی رو نداشته باشیم ؟؟؟

    مفضل بن عمر گوید : شنیدم امام صادق علیه السلام درباره ی متعه ( صیغه ) می فرمود : متعه کردن را رها کنید ، آیا شما شرم نمی کنید از اینکه در جایی که پسندیده نیست ، دیده شوید و…..

    (کتاب کافی جلد ۵ صفحه ی ۴۵۳ )

  • محمد ***** says:

    پنجم :
    تبلیغات گسترده در شبکه های مجازی ، سایتها و اینستگرام جهت همسریابی به شدت بر خلاف دستورات خداوند در قرآن و گفتار اهل بیته .

    حلبی گوید : امام صادق علیه السلام فرمود : با زنی که علنی و آشکارا به عمل نامشروع تن دهد ازدواج مکن و به مردی که آشکارا مرتکب عمل نامشروع میشود ، زن ندهید مگر اینکه توبه ی این دو کاملاً شناخته شود .
    ——————
    زراره گوید : از امام صادق علیه السلام در مورد
    آیه ی (( مرد ناپاک به همسری نگیرد مگر زن ناپاک یا مشرک را و نیز زن ناپاک ازدواج نمیکند جز با مرد ناپاک یا مشرک ….
    سوره ی نور آیه ی ۳ )) سوال کردم ، فرمود : منظور از این آیه زنان و مردان مشهور به عمل نامشروع هستند ، آنانکه به این عمل زشت معروفند و اکنون نیز حکم همانست، هرکه حد رابطه ی نامشروع بر او جاری شده یا مشهور است به عمل نامشروع ، شایسته نیست شخصی به همسری اش درآید تا هنگامیکه توبه اش کاملاً شناخته شود.
    (منبع هردوحدیث : کتاب من لایحضر ، جلد پنجم صفحه ی ۴۰ و ۴۱ )

    حالا این دو حدیث رو مقایسه کنیم با رفتارهای دختران و خانومهایی که در سایتها و اینستگرام خودشونو در معرض نمایش عموم مردم قرار دادن و هربار پیشنهاد جدیدی از یک مرد هرزه مثل خودشون دریافت کردن، افرادی که در صورت لزوم و اگه لازم بشه برچسب صیغه هم به رابطه های کثیف و متعددشون میزنن تا هم از غافله عقب نمونن و هم اسلام و زیر سوال ببرن.
    در حالیکه صیغه ای که در اسلامه طبق سخن معصومین علیهم السلام فقط مخصوص افرادیه که دسترسی به ازدواج دائم براشون امری بینهایت سخت و غیرممکن و محاله وصرفاً بین دو نفر در خلوت صورت میگیره و نه در انظار عمومی و به طور آشکار و علنی که بین عده ای باب شده .

  • محمد ***** says:

    چهارم :
    به عبارت دیگه فحشاء به عمل ناپسندی گفته میشه که شخصی بطور همزمان مشخصات ظاهری و رفتاری خودش رو در مقابل هزاران نفر به نمایش بزاره. تمام افرادی ( چه زن و چه مرد ) که در این سایتها فعالیت دارن ، میتونن امروز با یک نفر در ارتباط باشن و برای روزهای بعد با افراد دیگه. کجای دین و اسلام گفته خانوم یا آقایی حق داره اسم ،مشخصات ظاهری و اندام خودشو در معرض تماشای زنها و مردهای زیادی قرار بده تا هربار مورد پسند فرد جدیدی قرار بگیره و بعد پولی دریافت کنه و بره دنبال نفر بعدی و مشتری بعدی ؟؟؟!!!
    بنابر این وجه اشتراک همه ی خانومهایی (( با هر ظاهری که برای جلب اعتماد از مشتریهای متعدد و متفاوت برای خودشون انتخاب کردن )) که در این موسسات و سایتها و در اینستگرام فعالیت می کنند ، اینه که میتونن بطور همزمان توجه هزاران نفر از جنس مخالف رو به خود جلب کنند، چرا که هزاران نفر بطور همزمان میتونن عکس پروفایل اون خانوم رو تماشا کنن و بطور همزمان همگی میتونن فکر کنن که آیا این خانوم مورد پسندشون واقع شده یا خیر. این نوع عرضه کردن تصویر و چهره ومشخصات ظاهری یا اخلاقیِ خود به دیگران چه توسط خانومی صورت بگیره و چه توسط آقا ، کاملاً با قانونها و احکامی که در آیات قرآن و گفتار معصومین وجود داره ، در تضاده و این نوع ارتباطها کمترین ربطی به اون صیغه ای که در صحبت معصومین بهش اشاره شده ، نداره و دقیقاً خود فحشاء و عمل حرومه .
    یادمه توی اینستگرام خانوم نامحترمی عکسهایی از خودشو به نمایش گذاشته بود که بیشتر عکسها رو بدون پوشش و حجاب و بعضیهاشو با حجاب چادر به نمایش گذاشته بود و کنار عکس پروفایلش خودشو اینطوری معرفی کرده بود :
    اهل صیغه و یا اهل دوستی پاک !!!!!

    مشخص و واضحه که اینطور دخترها و زنها میدونن و اطمینان دارن که دو دسته پسر یا مرد مشتری این نوع خانومهان :
    اولین دسته : پسر و مردهایی که فقط به دنبال ارتباط با جنس مخالفن و براشون مهم نیست اسم این ارتباط صیغه س یا عمل نامشروع ، دومین دسته افرادی هستن که معمولاً در مورد احکام دین برداشتهایی سطحی و افراطی دارن و برای اینکه ثابت کنن صیغه حلاله از هر خط قرمزی عبور میکنن و به هر دری میزنن و اصرار دارن صیغه حلاله حتی اگر به قیمت فعالیت زنهای عریان و برهنه در اینستگرام و سایتها و آلبومهای موسسات همسریابی صورت بگیره. اینا همون افرادی هستن که دم از باورهای مذهبی میزنن و در عین حال رفتارهای کثیفی رو در پیش گرفتن که هیچ تناسبی با توصیه های قرآن و گفتار معصومین نداره ، نمیشه این افراد رو معیار دینداری قرار داد و بعدم به این نتیجه رسید که اسلام اجازه داده ، مرد یا زنی به این روش زندگی کنن. چرا که اسلام
    (( در قرآن و احادیث )) از قبل این نوع وشیوه ی ارتباط بین زن و مرد رو (( و نوع ارتباطهایی که در شبکه های مجازی رایجه )) باطل و حرام اعلام کرده‌ .

  • محمد ***** says:

    سوم :
    زنی که انقدر برای خودش ارزش و اعتبار وشخصیت و آبرو قائل نیست که به صیغه شهره بشه و به اصطلاح آبروی خودشو به حراج گذاشته ، اگر گاهی و یا حتی همیشه برای عوام فریبی وجلب اعتماد از افراد ساده لوح ، حجابی به سر کنه ، باز هم در صفت برابر بقیه س ، به این دلیل که به راحتی حاضر شده عکسی از چهره و مشخصات خودشو (( در یک سایت صیغه یابی و همسریابی و یا در اینستگرام و آلبومی که عموم مردم میتونن اون زن و حرکات زنانه و ظاهرو مشخصاتشو ببینن وبشناسن )) در معرض نمایش بگذاره و مشتری جلب کنه و مشتریهای همیشگی و دائمی داره درست مثل بقیه ی همکارانش .
    درحقیقت زن نجیب و باحیا که حجابش واقعیه و نه از سرِ تظاهر و کاملاً به حجابش معتقده و به حجابش باور داره ، حاضر نیست ، در بین دوست و آشنا و غریبه و بخصوص در بین یک عده مرد ، مشهور به روابط با مردان متعدد بشه، بنابر این حجاب زنهایی مشهور و معتاد به روابطی خارج از چهارچوب و احکام نوشته شده در آیات قرآن و سخن اهل بیت علیهم السلام (( و با نام و برچسب جعلی صیغه )) ، متاسفانه صرفاً مصلحتی و برای جذب مشتریِ بیشتره .
    حجاب واقعی که متقلبانه و از روی تظاهر نیست حجابیه که سبب حفظ زن از نگاههای آلوده ی مردان ناپاک میشه و قراره که حریمی رو بین زن و مردان نامحرم ایجاد کنه ، در حالیکه چنین زنی در کمال میل و با پای خودش و به طور خود به خود و مشتاقانه به سمت هزاران نگاه هرزه و آلوده میره و هیچ ترسی از آبروی خودش و شناخته شدن توسط دیگران نداره

  • محمد ***** says:

    دوم :
    در حقیقت مشخص و واضحه وقتی خانومی انقدر بی آبرو و نامحترم باشه که خیلی عادی در خوشبینانه ترین حالت عکس صورتش رو و در بدترین حالتی که از یه خانوم نجیب و محترم و باشخصیت بعید و دور از انتظاره ، عکسهایی از اندام خودشو در معرض دید عموم مردم و در معرض دید مدیر سایتها و موءسسات همسریابی که مسلماً به کلِ خانومها محرم نیست، قرار داده ، به دنبالِ مشتری همیشگی و پِی در پِی در میان مردها میگرده و به همین دلیل هم براش مهم نیست شناخته بشه و برای اینطور دختر یا زنی کمترین اهمیتی نداره عکس چهره و اندامش و حرکات زنانه ای که صرفاً برای جلب مشتریهای متعدده ، در معرض نگاه محرم و نامحرم و عمو و دایی و برادر و همسایه و ..‌‌ قرار بگیره و فقط وفقط جلب و جذب مشتری یکی پس از دیگری براش مهمه ، بنابر این اگر یه همچین دختر و زنی بتونه اسم صیغه و ازدواج موقت رو روی تمامی رفتارای وقیحانه ی خودش بزاره ،مطماءناً خیلی راحتتر و بی دردسرتر میتونه به آرزوها و خواسته هاش برسه و هم به راحتی میتونه افرادی ساده لوح و احمق و زودباور رو قانع کنه که کار و رفتارش مطابق با مذهب و شرع و دین اسلامه و حلاله، در حالیکه چنین دختر یا زنی اصولاً و از قبل با نمایش ظاهر خودش ثابت کرده به حلال و حروم خدا پایبند نیست. بنابر این مردی که مشتری ثابت و
    غیر ثابت اینطور زنهاست و سعی داره هوسبازی و شهوترانی خودش رو در قالب سوء استفاده از مفهوم صیغه توجیه کنه ، فقط خودشو زده به نفهمی .

  • محمد ***** says:

    اول :
    اساساً درست کردن آلبومی جهت نمایش خانومهایی که پوشش مناسبی ندارن و نمایش یکدسته خانوم به مردان نامحرم با دیدگاه اسلام کاملاً ضدیت داره و مخالفه ، دیگه چه برسه به بقیه ی مواردی که توی این موسسات کاملاً متناقض و در تضاد با دین ماست. اونایی که ادعا دارن سایتهای صیغه یابی و صیغه ی یک ساعته !!! منطبق بر دین اسلامه و صیغه ی یک ساعته و بدون رعایت عده از آیه ی قرآن و احادیث معصومین استخراج شده ، پس باید برای تمام ادعاهای خودشون مدرک و شاهدی از آیه ی قرآن و احادیث بیارن و اگه چنین آیات و حدیث یا احادیثی مبنی بر اجازه ی صیغه ی ساعتی و بدون رعایت عده و آیات و حدیثی مبنی بر اجازه ی تاءسیس پایگاه هایی برای ارائه ی خانومهای متعدد و آیات و احادیثی مبنی بر اجازه ی قرار دادن عکس بدون حجاب این دسته خانوم در آلبوم یا در پروفایلهای سایتهای مربوط به صیغه و یا همسریابی ، وجود نداره ، پس محکم دهنشونو ببندن و از ادعاهای باطل و دروغین اسلامی بودن و شرعی بودن ، دست بردارن و بجای اینکه ندونسته نظر بدن ، به فکر قیامتشون باشن که چقدر با عقاید احمقانه ی خودشون در بی حیایی و
    بی شرمی هایی که در تلگرام و اینستگرام به نام صیغه و در قالب صیغه شکل گرفت ، موءثر و مقصر بودن و هستن و مسلماً بدعاقبتی انتظارشونو میکشه.
    اگه یه نفر بدون مطالعه ی آیات قرآن و احادیث ، هر مفهومی رو که به اسلام نسبت میدن باورکنه، مقصر خودشه، هرشخصی توی این سایتها ثبت نام کنه و یا توی اینستگرام و….. به زنیکه صیغه شغل و رَوِشِشه و در کمال جسارت و گستاخی در مقابل تمام مردها و نامحرمان خودشو به نمایش گذاشته و صیغه براش حکم اعتیاد رو داره ، پیشنهاد
    ازدواج ( از هر نوعش ) بده ، چنانچه عواقب بدی گریبانگیرش شد ، مقصر خودشه.
    واقعاً باید از خودمون بپرسیم چطور ممکنه دینی که مردم رو به داشتن حیا تشویق کرده و با احکام درست ومنطقیش راه هرگونه فساد رو بسته ، حالا بخواد با حکم صیغه و ازدواج موقت (به اون شکلی که در سایتها و اینستگرام مرسوم شده ) تمام این قواعد وچهارچوبها رو زیر پا بزاره و مروج فساد در جامعه باشه ؟ بنابر این نتیجه میگیریم که چنانچه رفتار و کردار اون خانومها و آقایونِ اهل صیغه که توی تمام سایتها و هم در اینستگرام و… در فعالیت شبانه روزی به سر میبرن، از نظر دین ما مورد تائید ودرسته ،ترویج مفهوم صیغه به شکلی که امروزه در فضای مجازی و موسسات صیغه یابی و همسریابی رواج داره ، درسته و چنانچه در رفتار وگفتار این دسته افسارگسیختگی و بی شرمی و تضاد با دین دیده میشه ، بنابر این باید اطمینان و یقین داشته باشیم که این مسائل که به نام صیغه و ازدواج موقت برجامعه حاکم شده و شرعی جلوه داده میشه ، هیچ ارتباطی با اسلام نداره وگناهش به گردن مروجین این سایتهاست و چنین ازدواجهایی که کاملاً خارج از چهارچوبهای مذهب اسلامه، عواقب وحشتناک و بدی برای فعالین در این سایتها و فعالین در اینستگرام به دنبال خواهد. داشت

  • محمد ***** says:

    من به شخصه هیچوقت به این سایتها اعتماد نمیکنم و اعتماد نخواهم کرد ، چرا که باتوجه به احادیث زیادی که مطالعه کردم ،هیچ گفتاری از ائمه ی معصومین رو ندیدم که بر مبنای اون حدیث اجازه ای برای تاسیس پایگاهی برای ازدواج دائم یا ازدواج موقت ، وجود داشته باشه و فعالیت و وجود این سایتها وموسسات رو از پایه و بنیان نادرست و برخلاف آیات قرآن و احادیث میدونم و البته برای این صحبتهام دلیل و مدرکی از سخن معصومین دارم که در ادامه منظور خودم رو واضحتر بیان میکنم………

  • محمد ***** says:

    اینکه فقط در چهار کلمه گفته بشه : صیغه حلال خداوند است و هیچکدوم از چهارچوبها وقواعد وقوانین واحکام محدودکننده ی صیغه و ازدواج موقت در نظر گرفته نشه، عامل اصلی بسیاری از ارتباطهای نادرست وناپسند و حرومی میشه که در بعضی سایتها و در اینستگرام و…. بین خیلی افراد شکل گرفته ، دقیقاً مثل اینه که یه نفر بگه خداوند گوشت حیوان مُرده و بیجان رو حلال کرده ولی شرایط خاص این حکم خداوند رو که عدم دسترسی به خوردن گوشت حلال هست رو در نظر نگیره . خداوند خوردن گوشت حیوان حرام گوشت رو هم در صورت ضرورت و قحطی و عدم دسترسی به غذای حلال برای یه نفر که جونش و زندگیش بخاطر رنج گرسنگی در خطره حلال کرده ، آیا این حکم به معنی اینه که در کل خوردن چنین گوشتی بدون ضرورت و بدون گرفتاری در موقعیت
    غیر عادی، مورد تاکیید و پسندیده س و
    در اولویته ؟ صیغه هم بر طبق احادیث چنین حالتی رو درمقابل ازدواج دائم داره.

  • محمد ***** says:

    فکر میکنم عده ای از مردم در مورد مفهوم صیغه شدیداً دچار سطحی نگری و بدفهمی شدن که
    همه ی ما نتیجه ی این بدفهمیو در فضای مجازی شاهد بودیم. به دلیل علاقه ی شخصیی که به مطالعه ی گفتار معصومین علیهم السلام دارم، به سهم خودم این احادیث از امامان معصوم علیهم السلام رو مینویسم.
    امام رضا علیه السلام فرمودند : متعه ( صیغه ) حلال است برای کسی که خداوند بلندمرتبه
    بوسیله ی همسر دائم او را بی نیاز نکرده باشد.

    امام موسی کاظم علیه السلام فرمودند : ای مردان نسبت به متعه (صیغه ) اصرار نورزید و از زنان دائمی خود رویگردان نشوید تا آنها از شما بیزار شوند و مارا لعنت کنند.

    امام رضا علیه السلام : لعنت خداوند بر مردانی که با سوء تعبیر از صیغه، زنان را نسبت به ما ائمه بدبین کنند.

  • الهام says:

    از هر چیزی استفاده ی درطت بشه میتونه مفید باشه

  • هادی says:

    چرا موفق به پیداکردن نیستم

  • سودا says:

    نازوخوشمل

  • علی says:

    عالی من با هر شرایطی راضیم

  • ....... says:

    این طرز انتخاب شریک زندگی واقعا نامناسبه
    من نمیفهمم چطور میتونین با کسی که دوسش ندارین زندگی کنین؟
    ینی شما عاشق نمیشین اصلا؟
    اوه دنیای امروزی داره به کجا میرسه
    خوشحالم که بین این همه ادم مثله شما نیستم که شریک زندگیمو از تو سایت پیدا کنم
    مگه دنبال کالایین؟
    واقعا که این همه هم ادعاتون میشه که با فرهنگین…….

  • فرهاد says:

    آ دم مهربونی هستم ازدواجم اجباری بوده خودمم ۲۵ سال استرالیا زندگی میکنم برگشتم ایران ۰۹۱۴۲۸۱… اگه عکس خواستیت براتون میفرستم

  • هادی says:

    من زیادداخل سایت های ازدواج موقت دررایانه هستم اما هیچ وقت موفق به پیدا کردن کیس نیستم و فقط انگشتهاو وقتم به هدرمیره متاسفانه اگر واقعا راسته پیام بدید

    • هستی says:

      جدا .این سایته عضویت نداره ؟

      • مجتبی says:

        سلام مردی هستم زخم خورده از طرف همسر سابقم در کرمان زندگی میکنم و دنبال خانمی مطلقه زیر ۴۰ سال میگردم برای ازدواج دائم راننده ماشین سنگین هستم ۳۸ سالمه و با شماره تلفن ۰۹۱۹۹۶۸۴… تماس بگیرید . خیلی ممنونم

    • صیغه says:

      من از ربات صیغه یابی حافظون در تلگرام استفاده کردم و موفق هم بودم. شما هم استفاده کنید امیدوارم مشکلتون حل بشه
      https://t.me/hafezoon_bot

  • پژمان says:

    توی مجازی ازدواج دروغ است این نظر منه و واقعیت دارد من یکساله توی همهی همسریابی ها بودم اما کسی پیدا نشد تماس با من ۰۹۰۲۷۶۹۷…

    • Hosein says:

      سلام من از سایت شیدایی هستم ، ما ۱۰۰ ها نفر کاربر ثبت ازدواجی داریم و روزانه هم این آمار در حال افزایش هست ./
      به واقع کاربری که بخواهد می تواند ازدواج دائم داشته و همسر خود را انتخاب نماید./
      بیشتر کاربران اراده کافی برای ازدواج را ندارند./
      یعنی شما از بین ۶۰۰ هزار نفر کسی را پیدا نمی کنید ؟

      • اردلان says:

        همش چرته فقط اخاذی میکنن من شش ماه عضو بودم ولی سر کاری بود نمیدونم کلاهبرداریه یا مریضیه با احساسات دیگران بازی کنن

    • امین says:

      دوست عزیز شماره ات واسه من نمایش داده نشده، امکانش هست به من یه پیام بدی؟

  • ضیا says:

    خوبه

صفحات1 2 3 4