فهمیدن آنلاین بودن شخص در حالت Last seen recently تلگرام و حالت روح موبوگرام

۳ روش فهمیدن آنلاین بودن شخص در حالت Last seen recently تلگرام و روح موبوگرام

همانطور که میدانید در تلگرام حالتی برای مخفی کردن وضعیت آنلاین به عنوان بازدید اخیر بدون زمان مشخص (Last seen recently) وجود دارد و اگر شما پیغامی را برای فرد خاصی ارسال کنید در ابتدا فقط یک تیک ارسال پیغام وجود دارد و پس از خواندن شدن پیام توسط شخص آن به دو تیک تبدیل می شود. اما به دلیل وجود ویرایش ها و نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام، تلگراف و غیره یک حالت روح (Ghost Mode) وجود دارد که بدون نمایش دو تیک فرد مورد نظر پیغام شما را می خواند. بنابراین ما گمان می کنیم که پیغام ما هنوز خوانده نشده است. امروز در انزل وب در مورد چند راه حل برای فهمیدن آنلاین بودن شخصی که در تلگرام و موبوگرام در حالت Last seen recently و حالت روح موبوگرام است صحبت خواهیم کرد.

۳ روش تشخیص آنلاین بودن و خواندن پیام در حالت Last seen recently تلگرام و روح موبوگرام

۳ way to detect online user in last seen recently mode telegram and ghost mod mobogram

قبلا در انزل وب نحوه خواندن پیام های تلگرام در حالتی که تیک دوم نخورد و همچنین برای پیام رسان واتس اپ خواندن پیام بدون خوردن دو تیک را آموزش دادیم امروز میخواهیم نحوه مقابله با این ترفند ها را نیز بررسی کنیم تا شما بتوانید براحتی حالت last seen recently تلگرام و حالت روح موبوگرام را دور بزنید.

اولین روشی که خدمت شما معرفی می کنیم ایجاد چت مخفی (secret chat) برای تشخیص آنلاین شدن شخص هست. این روش بیشتر در مواقعی مفید خواهد بود که مخاطب شما آنلاین می شود ولی جواب پیغام شما را نمیدهد و شما میخواهید بدانید که وی چه زمانی آنلاین می شود.

نکته : این روش فقط در اپلیکیشن های تلگرام کاربرد دارد. در تلگرام نسخه دسکتاپ امکان ایجاد سکرت چت وجود ندارد.

فهمیدن آنلاین بودن شخص در حالت Last seen recently تلگرام و موبوگرام

ایجاد چت مخفی برای فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام

ما قبلا در انزل وب در مورد مخفی کردن چت ، گروه و کانال های تلگرام توسط قابلیت work mode صحبت کردیم. در این قسمت ما در مورد ایجاد چت مخفی به منظور فهمیدن آنلاین بودن شخصی که در حالت last seen recently است صحبت خواهیم کرد.

برای این کار روی تصویر پروفایل فرد مورد نظر کلیک کنید تا وارد پروفایل فرد مورد نظر شوید.

گزینه سبز رنگ “Start Secret Chat” را انتخاب کنید

start secret chat

و پیغام نمایش داده شده را Ok کنید.

ایجاد چت مخفی برای فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام

با این کار وارد صفحه چت مخفی می‌شوید. در قسمت پایین این صفحه پیغام “Waiting for … to get online…” نمایش داده می‌شود. این پیغام به این معنای ” منتظر شدن تا آنلاین شدن فرد مورد نظر” است.

wait

اگر این پیغام از اول و یا بعد چند دقیقه برای شما نشان داده نشود به معنای این است که فرد مورد نظر پیغام شما را دریافت کرده است ولی نمی خواهد آن را باز کند.

ایجاد چت مخفی برای فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام

برای اطلاعات بیشتر در مورد secret chat می توانید پست ترفندهای تلگرام را مطالعه بفرمایید.


ایجاد کانال و ارسال پیغام استیکر برای دور زدن Last seen recently و حالت روح موبوگرام

برای فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام و اینکه تشخیص دهیم که فرد مورد نظر پیغام ما را خوانده است مراحل زیر را انجام دهید:

یک کانال خصوصی یا عمومی ایجاد کنید. نام کانال را طوری انتخاب کنید که فرد مورد نظر شک نکند( مثلا اسم پروفایل خود و یا علایم کوتاه را استفاده کنید) ، قبلا در انزل وب آموزش ساخت کانال تلگرام و آشنایی کامل با تمام ویژگی و قابلیت های آن را آموزش داده ایم.

پیغام مورد نظر را به کانال بفرستید. به تعداد مشاهده پیغام توجه کنید که ۱ است.

one visit

می توانید برای نامشخص ماندن منبع پیغام ، به جای ارسال متن در کانال از استیکر استفاده کنید.

one visit

پیغامی که به کانال فرستادید را به فرد مورد نظر فوروارد کنید. در صورتی که پیغام توسط فرد مورد نظر خوانده شود و تیک کنار پیغام به دو تیک تبدیل نشود می توانید به تعداد مشاهدات پیغام در کانال توجه کنید که قبلا ۱ بود. اگر این عدد ۱ به عدد ۲ تغییر کند یعنی فرد مورد نظر پیغام شما را در حالت  خوانده است.

two visit

two visit

پیشنهاد می کنیم پست قبلی ما را که در مورد ۷ روش حل مشکل عدم ارسال ، پخش و باز نشدن عکس ، فیلم و.. در تلگرام است را مطالعه بفرمایید.


فهمیدن آخرین بازدید در تلگرام به کمک ارسال پیغام صوتی

در تلگرام هنگامی که یک پیام صوتی را برای کسی ارسال می‌کنید، تا زمانی که فرد پیام  صوتی شما را مطالعه نکرده، یک نقطه در کنار زمان‌شمار پیام قرار دارد. هنگامی که طرف مقابل این پیام صوتی را گوش می‌کند این نقطه از بین می‌رود و متوجه می‌شوید که او آنلاین بوده و چت شما را باز کرده و پیام‌ها را هم خوانده است.

voice

در آخر پیشنهاد می کنیم پست قبلی ما که در مورد آموزش کامل استفاده از قابلیت تماس صوتی تلگرام و نحوه تنظیمات آن است را هم مطالعه بفرمایید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

آیا شما برای فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام راه حل دیگری را می شناسید؟ تجربه و پیشنهاد خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • سپیده says:

    سلام ی سوال من اگه صفحه چت دوستمو باز کنم اون میفهمه???
    چه انلاین باشیم هر دو چه نباشیم ایا اون میفهمع??
    خواهش میکنم جواب بدید مهمه

  • شاها says:

    دانا بودن بهتر از ابله بودن و شل مغز بودنه.اینکه طرف پیش خودش احساس کنه خرت کرده،از اون دست چیزاییه که به هیچ عنوان نمیتونم تحمل کنم(هرچند این روش سیاستیه واسه خیلیا،که اصلا دوست دارن طرف مقابل خر فرضشون کنه،و از این طریق به اهدافشون هم خیلی راحت تر میرسن).ولی من ترجیح میدم یا یه نفر صادقانه باشه،هرطوری که میخواد باشه.میخواد در آن واحد با چند نفر باشه؟باشه.میخواد داداشی و دوست اجتماعی داشته باشه؟باشه.میخواد وفادار باشه جتی دستش رو هم کسی لمس نکنه؟باشه.هرچی میخواد باشه باشه.فقططططط صادق باشه.شخصا با هررررر مدل آدمی میتونم کنار بیام و عینا مثل خودش باهاش باشم،به شرط اینکه اول صادق باشه،و بدون ترس از جدایی و ناراحتی و بازپرسی و … هر غلطی میکنه راحت بگه،تمام کارایی هم که خودش میکنه باید انتظارشو داشته باشه که منم انجام بدم.(نه به این معنی که تلافی کار اون باشه،به این معنی که اگر صد سال دیگه موقعیتی مثل اون برای من پیش اومد،من هم آزام آزادانه هر تصمیمی که میخوام بگیرم،و هر کاری که تو اون موقعیت دوست دارم بکنم و صادقانه هم بگم که کردم.و تحت هیچ شرایطی هم طرف نباید ناراحتی ایجاد کنه.چون اعتقاد خودش همین بوده و هست.
    چقد زررررر زدم.طرف نعشه میکنه انقدر زر نمیزنه.حالا نعشه ،نشئه ،نقشه ،نشقه شقیقه هرچی.
    پ ن : خیلی روش های عالیی ایی بود این سه روش.مرسی ادمین.

  • بی نام says:

    جمع کنید این بساط رو..
    نفرین به هر کی که خائنه..
    اصلا کاش یاد بگیریم به یه خائن بها ندیم ،نه اینکه دنبال راههایی برای اطلاع از آنلاین بودنش باشیم.
    کاش یاد بگیریم که خیلی راحت عاشق نشیم..

  • علی says:

    بله یک روش ساده هست ” اونم اینه ک پیش فرد مورد نظر میرید و عین سگ میزنیدش تا اعتراف کنه .

  • maryam says:

    سلاام،وقت بخیر
    یه ترفند هم اینه که می تونی از طریق تماس صوتی تلگرام بفهمی شخص آنلاینه یانه…
    گزینه تماس رو میزنی،اگه تماس برقرار شد و زنگ خورد شخص آنلاینه ولی اگه تماس برقرار نشد شخص آفلاینه

  • نیما says:

    یااینکه ربات نماشوید عکس … دختربزارین و اسم …و یه تبلیغ … براس بفرستید فک میکنه ربات تبلیغ هستین که بهش پی ام دادین درحالی که نمیدونه طرف قصد باخبر شدن از انلاین بودنش داره این دوتا روشی که گفتم عالیه بدون اینکه بفهمه طرف کیه امیدوارم به دردتون بخوره نظراتم

  • نیما says:

    اسم اکانتتونو Telegram بنویسید
    پروفایلتونم عکس تلگرام بزارید
    بعد الکی یه کده ورود به تلگرام براش بفرستید همون که تلگرام برا شما میفرسته
    طرف فک میکنه از تلگرام فرستاده شده و بازش میکنه
    وتیک میخوره بدون اینکه بفهمه مثلا این پیامو عشقش فرستاده تا از انلاین بودنش باخبر بشه
    این روش برا خبردار شدن از انلاین بودن عشقتون ک بهش شک دارین بهتره البته این نظر من بود

  • بنی says:

    سلام. من توسط مخاطب خاص بلاک شدم راهی هست که از زمان آنلاینش مطلع بشم؟

    • JavaD says:

      مخاطب خاص ات بلاکت کرده ??

      • سائوسائو says:

        J D جان به جای اینکه دنبال ترفندهای این چنینی تو نت بگردی بلند شو برو راست حسینی حرف دلتو بزن؛) اصلا هم معلوم نیست که کی هستی!! هرهر و کرکر!!

        • Payam says:

          چی میگی با کی کار داری،،اون جوادی که اسمش رو بردی اون جواب کامنت بالایی رو داده بود،،سوالی نپرسیده بود اینجا که شما اومدید بهش نصیحت میکنید،،شخص جواد جواب کامنت شخصی به اسم بنی رو داده بود،،اگر یک کمی دقت کنید وَ یکبار دیگه اون قسمت از کامنتها رو بخونید اونوقت قشنگ دستگیرتوون هم میشه که دقیقا من چی دارم میگم الان به شما…!!!!!!

    • علی says:

      با یه خط دیه برو پیویش نگا کن ” ?

  • ساینا says:

    سلام ببخشید ایا تو تلگرام در حالت روح باشی و عضو گروه هم باشی برای دوستان هم انلاین نشون میده یا فقط برا خودم انلاین بودنمو نشون میده؟
    ممنون میشم جواب بدین

  • رویا says:

    سلام میخاستم ببینم راه حلی هست ک وقتی کسیLast seen کرده گوشیشو بفهمیم اخرین بازدیدش کی بوده ینی ساعت آف شدنش کیه؟؟ لطفا کمکم کنید خیلی ضروریه برام

  • فرزاد خنج says:

    سوالی داشتم ممنون میشم جوابی بدید تلگرام شخصی last seen within a week زده که قبلش نوشته بود last seen recently الان امتحانم کردم از راه start secret chat بازم میگه باید صبر کنی البته تا دیروز فک کنم زود فعال می شد واسه چت امروز نوشته بالای اومده و سکرت چت هم همش‌نوشته صبر کنید برای انلاینی

    سوال من اینه ایا خود شخص میتونه دسکاری کنه حتی سکرت چت نشون نده انلاینی یا همه اینای که گفتم از خود تلگرام هس و شخص اصن فعال نشده ؟؟ و اینکه فعال باشه من بلاک نباشم مگه نباید last seen within a week بره و بشه دید ؟؟

  • Bahar says:

    سلام‌، ایا روشی هست که بتونم کسی که last seen recently کرده تلگرامشو از زمان انلاین و افلاین شدنش مطلع شم؟
    دوستان اگر کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه خیلی واحب هست.

  • شهروز says:

    ممنونم عالی بود

  • ثنا says:

    سلام، یه سوال بی ربط به این موضوع دارم، من از صفحه یه نفربازدید کردم و چون شمارش توی گوشیم ذخیره بود شمارشو نشون داد، ولی وقتی بلاکش کردم و شمارشو از توی گوشیم پاک کردم بازم شمارشو برام نمایش میداد در حالی که شماه منو پاک کرده از گوشیش و جزو مخاطب هاش نیستم

    • ثنا says:

      سوالم اینه که چطور همچین چیزی ممکنه که وقتی شماره همدیگه رو سیو نداریم، میتونم شمارشو ببینم

      • محمد says:

        باید از توی مخاطبای تلگرامش تورو حذف کنه تو هم همینطور یا یک بار دیلیت اکانت تلگرام کن بعد دوباره نصبش کن

  • علی says:

    باسلام
    ی سوال داشتم راجب طرفند دومتون و اونم اینکه من برا خودم یک کانال زدم و در حالت private قرار دا بطوریکه کسی نمیتونست به کانالم جوین شه و خودم هم کسی رو اد نکردم
    بعد یه متن تو کانالم نوشتم و تعداد سین ها در اون اول ۱ بود ولی چند روز بعد که چک کردم تعداد نفراتی که سین کرده بودن ( عدد زیر پیام ) به ۱۱ ۱۲ نفر رسیده بود در صورتیکه پیام رو هم به کسی فروارد نکرده بودم
    خواستم ببینم چطور ممکنه نه کسی تو کانالم باشه و نه به کسی اون پیام رو فرستاده باشم ولی تعداد سین ها بیشتر از ۱ باشه؟؟! ( درضمن برای آزمایش این کار رو چندین بار انجام دادم که مطمین شم و در همشون چند روز بعد قرار دادن پیام در کانالم تعداد سین ها بیشتر از ۱ بود ، اکانتمم دست شخص دیگه ای نیست و هک نشده )
    ممنون میشم پاسخ بدین

  • مهسا says:

    سلام..خسته نباشید..من مخاطب خاص شخصی هستم چند سوال دارم
    ۱…اگر من آنلاین باشم ولی تلگرام رو باز نکنم احتمال دارد که ایشون بفهمد من آنلاینم؟ چون وقتی به اینترنت وصل میشم حتی اگه تلگرام رو هم باز نکرده باشم همون موقع پیغام میذاره
    ۲…اگر فقط در حالت آفلاین صفحه ایشون رو باز کنم و دیگه در حالت آنلاین باز نکنم آیا ایشون متوجه میشوند و موبوگرام پیغام بازدید از صفحه توسط من رو به ایشون میده یا خیر ؟ متشکرم از توجهتون

    • مهرداد says:

      خو اون از قبل بهت پیام داده چون آفلاین بودی به دستت نمیرسیدن پیاماش مهندس وقتی آنلاین بشی میان پیاماش 🙂

  • zain says:

    وقتی طرف مقابل یه پیامی ارسال میکنه و شما اون پیامو میخونی و حالت روحم فعال است پیامها دوتا تیک نمیخورن ولی آخرین بازدیدو نشون میده میشه بگی که چه کاری کرد آخرین بازدیدم مثل آنلاین بودن نشون نده دوستان راهنمایی کنی

  • ترانه says:

    سلام سکرت چت ک گفتین اگه طرف توی تلگرام نباشه و فقط نتش روشن باشه بازم جوین میزنه اصن ربطی ب این ک طرف توی تلگرام هست نداره… من خودم امتحان کردم… اصلا روش خوبی نیست..

    • ثریا داسیان says:

      سلام بله درست میفرمایید
      ولی میگه میشه آنلاین شد به تلگرام سر نزد:D

      • پاییز says:

        خب آره. من خودم کلا نوتیفیکیشن های تلگرامم آف هستش و خیلی وقت شده که نتم روشنه و تو گوگل دنبال چیزی میگردم ولی حوصله ندارم به تلگرامم سر بزنم.

    • ناصر says:

      سیکرت چت فقط زمانی که طرف تو تل باشه جوین میزنه، نتش روشن باشه ولی تا وقتی که وارد تلگرام نشه جوین نمیزنه من خودم ده هزار بار امتحان کردم

      • S_erudite says:

        خب داش ناصر احتمالا اون تلگرامی رو که تو واسش سکرت چت فرستادی ، تو تنظیماتش ارتباط دایمش کنار برده شده و این باعث میشه تا وقتی وارد تلگرامت نشی هیچ دسترسی ای به اینترنت نخواهد داشت .

  • FatemaHosaini says:

    شام میخواستم بدونم همینکه موبایلم به انترنت وصل باشه برای دیگران من را آنلاین نشان می دهد یا اینکه حتما باید داخل برنامه وایبر باشم تا آنلاین نشان بدهد من را تشکر

    • سلام برای مخفی کردن آنلاین بودنتون در وایبر
      به قسمت Settings برین بعد وارد قسمت Privacy بشین
      حالا کافیه تیک گزینه send ‘seen’ status رو بردارین
      اگه دوست دارین که دیگران از وضعیت آنلاین بودن شما با خبر نشن هم کافیه تیک گزینه share ‘online’ status رو بردارین

  • آرزو says:

    اگر حالت لست سینم فعال باشد آیا مخاطبینم میتوانند با فعال کردن مخاطب خاص از آنلاین بودنم مطلع شوند؟؟

  • کریم says:

    سلام من بااستفاده از برنامه ویرایش برنامه اندرویدی ورژن و نام و مشخصات تلگرام اصلی رو تغییردادم م بتونم دوتا تلکرام کنارهم داسته باشم

    الان ک نگا میکنم میبینم ی ویژگی خاص داره اونم اینه که حالت بازدید اخر رو دور میزنه..خودمم متعجبم اما با اکانت یکنفر رو چک کردم با چن اکانت اونا بازدید نامشخص امااین نشون میده طرفو خخخ

    • اشکان says:

      کریم داداش میشه واضح تر توضیح بدی؟ و اینکه بگی تو از تلگرام استفاده میکردی تا موبوگرام و…
      قربانت

    • تارا says:

      میشه لطفا بمن بگی چیکار کردی من خیلی نیاز دارم به این چیزی ک گفتی

    • پاییز says:

      خب شاید طرف زده که لست سین برای مخاطباش فعال فقط باشه و ایشون شماره اون اکانتتون رو تو گوشیش سیو داره و به همین خاطر شما آنلاین شدنشو میبینین و چون شماره اون یکی اکانتاتون رو سیو نداره شما لست سین میبینین.

    • پاییز says:

      من همین کاری که شما گفتین رو کردم اما نشد?

  • فرهاد says:

    سلام دوستان ی سوال بعضیا هستن ک ب جای آخرین بازدید زده last seen a long time ago ولی بلاک نیستی چجور میشه اینکارو کرد و چجور میشه فهمید طرف انلاینه

  • httpx7 says:

    از تلگرام ک میام بیرون حدود ۱۰دقیقه بعد هم وضعیتم رو انلاین نشون میده
    اگه میشه راهنمایی کنید دلیلش چیه

    • هنگامى که شما دکمه ى هوم را میزنید و از تلگرام خارج میشوید ، تلگرام گوشى شما دستورى به سرور هاى تلگرام ارسال میکند و حالت شما را آفلاین گزارش میکنددر این صورت دوستانتان شمارا به صورت آفلاین مشاهده میکنند. اما زمانى که شما دوبار دکمه ى هوم را میزنید و تلگرام را از بخش multitasking میبندید، تمامى پروسه هاى تلگرام در گوشى شما به یکباره متوقف میشوند و تلگرام فرصتى براى ارسال دستور آفلاین به سرورهایش ندارد. در آن زمان شما از تلگرام خارج شده اید در صورتى که پیام آفلاین بودن شما به تلگرام ارسال نشده و در سرور هاى تلگرام همچنان در وضعیت آنلاین قرار دارید.شاید الآن این سوال برایتان پیش آمد که پس چرا بعد از مدتى وضعیت شما به آفلاین تغییر میکند؟ در جواب این سوال میتوان گفت که احتمالاً هر اکانت تلگرام طورى برنامه نویسى شده است که اگر ٢٠ دقیقه هیچ کارى در تلگرام انجام نشود ،وضعیت به حالت آفلاین تغییر پیدا کند!
      راه حل

      پس هنگام خروج از تلگرام اول فقط یکبار دکمه هوم را بزنید و اگر خواستید بعد از یک دقیقه آن را از مولتى تسکینگ هم ببندید

      • مهسا says:

        این دکمه هوم کجاست؟ من پیدا نمیکنم
        اون حالت مولتی تسکینگ هم همینطور ..لطفا راهنمایی بفرمایید…چون خیلی برام مشکل ساز شده که کسی برام پیغام گذاشته ولی من اصلا آنلاین نبودم..مثلا ۱۵ دقیقه قبل اومدم بیرون.. ..حالا بیا و ثابت کن

  • خشایار says:

    آیا میشه از یک شماره دوتا اکانت داشته باشیم

  • مهسا says:

    سلام.یه اتفاقی که برای من و دوستم افتاده بعضی از شماره ها رو با اینکه طرف شماره ما رو سیو نداره لست سین می بینیم و بعضی از شماره ها رو ساعت می بینیم در حالیکه هر دو طرف شماره ما رو تو دفترچه مخاطبینشون ندارند. و مطمینیم که هردو روی ساعت هستند و لست سین نیستند.دلیل رو نمیدونیم چیه؟ حتی من خودم دیلیت اکانت کردم تا قبل از دیلیت طرفم رو که من رو تو لیست دفترچه تلفنش نبودم ساعتش رو می دیدم ولی به محض دیلیت اکانت دیگه او را به صورت ساعت نمی بینم و به صورت لست سین می بینم درحالیکه شخص دیگه ای که او هم مطمینم تو دفترچه تلفنش اسم من رو نداره به صورت ساعت می بینم.دلیلش رو نمیدونم!!

  • سجاد says:

    چطو میشه طرفی هک کرد

    • پاییز says:

      اگه به گوشی طرف دسترسی داشته باشی میتونی هکش کنی وگرنه تو تلگرام چیزی به نام هک کردن وجود نداره و اگه یه جایی نوشتن که تلگرام ما رو هک کردن یا اینکه گوشیش دست کسی افتاده یا ساده لوحی کرده و کدشو برا اون طرف ارسال کرده و هک شده

  • Rasoul says:

    عالی بود خصوصا ترفند دومی

  • مصطفی says:

    البته میشه بجای احداث کانال از ربات روح یاب استفاده کرد
    @ruhyabbot

  • محمود says:

    اولین نفر در گروه ک last seen خورده، اونم انلاینه

صفحات1 2