سرویس های آنلاینی که به نقاشی ، عکس های قدیمی و طرح های شما جان میبخشند !

قبلا در انزل وب در مورد اپلیکیشن های ویرایش تصویر متنوع و زیادی صحبت کردیم ، امروز میخواهیم در مورد در مورد وب سرویس و اپ های تحت وب جالب و هوشمندی صحبت کنیم که به کمک آنها می توانید به طرح های دو بعدی ، عکس های سیاه و سفید و قدیمی خود یا نقاشی های ساده و نه چندان حرفه ای که بدون مهارت خاصی کشیده شده اند جان ببخشید و آنها را توسط تکنولوژی های پیشرفته پردازش تصویر به عکس های طبیعی تبدیل کنید! با ما همراه باشید.

تبدیل آنلاین نقاشی ، طرح دو بعدی و عکس های سیاه سفید به تصاویر واقعی !

How to convert painting , old photos and 2d-picutres to real-photos

تا حالا برایتان پیش آمده که یک عکس سیاه و سفید داشته باشید که بخواهید آن را به یک عکس رنگی تبدیل کنید یا اینکه یک طرح دو بعدی را مدل گرافیکی سه بعدی تبدیل کنید اما کار با فتوشاپ را بلد نیستید ، قبلا در انزل وب سرویس های پردازش تصویر گوناگونی را معرفی کردیم که کار افکت گذاری و ادیت را برای شما راحت میکردند اما در این مطلب قصد داریم سرویس های هوشمندی را معرفی کنیم که با الگوریتم های پیچیده قادر هستند به تصاویر نه چندان واقعی بعد و جان ببخشند!

تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی با سایت الگوریتما

الگوریتما برنامه ای تحت وب است که از الگوریتم یادگیری عمیق برای رنگ آمیزی عکس های سیاه و سفید استفاده می کند. این برنامه از الگوریتم Colorful Image Colorization استفاده می کند که توسط ریچارد ژانگ که دانشجوی دکترا بود توسعه یافت. در حال حاضر نسخه آزمایشی این برنامه به صورت آنلاین است. با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به فوتوشاپ برای رنگ آمیزی عکس های سیاه و سفید ندارید.

beforeafter

کار کردن با این برنامه خیلی ساده است. کافی است که وارد سایت برنامه شوید و آدرس URL عکس تان را در کادر وارد کنید و دکمه بنفش colorize it را فشار دهید. در صورتی که عکس تان روی سیستم است باید آن را آپلود کنید و آدرسی که بعد از آپلود به شما داده می شود را در کادر وارد کنید.

در اینجا ما برای عکس سیاه و سفید سرچ کردیم و عکس زیر را انتخاب کردیم.

B&w

لینک موجود در نوار آدرس را کپی کردیم و در کادر سایت الگوریتما پیست کردیم.

paste

با زدن دکمه colorize it برنامه شروع به پردازش عکس می کند.

process

و نتیجه به صورت زیر عکس سیاه و سفید ما تبدیل به عکس رنگی می شود. در صورتی که بخواهید عکس را ذخیره کنید روی دکمه download colorized image کلیک کنید.

color pic

در زمینه آنالیز تصویر قبلا در انزل وب برای تشخیص فتوشاپی بودن عکس ها روش هایی را در پست ۸ روش برای تشخیص آسان عکس های فتوشاپی آموزش دادیم که در صورت تمایل می توانید این پست را مطالعه بفرمایید.

در ادامه وب سوریس فوق العاده هوشمند و جالب pix2pix که طرح هایی به صورت آنلاین کشیده میشوند با رنگ روغن رنگ آمیزی میکند را معرفی میکنیم.

تبدیل آنلاین نقاشی های ساده به عکس های واقعی

سرویس آنلاین pix2pix کارکرد جالبی دارد. تنها کافیست با خطوطی ساده یک نقاشی بکشید. Pix2Pix این طرح شما را به یک نقاشی رنگ روغن تبدیل می کند. این برنامه تحت وب نیز از هوش مصنوعی استفاده می کند. اما به نظر می رسد که هوش مصنوعی به کار رفته در این وب اپلیکیشن تنها زمانی می تواند به درستی محدوده های طرح را تشخیص دهد که شما مهارت بالایی در نقاشی داشته باشید ، این سرویس دقیقا برعکس سرویس هایی که قبلا در پست تبدیل آنلاین عکس ها به نقاشی و طراحی با مداد ( اسکچ ) انزل وب آموزش دادیم عمل میکند.

pix2pix

نتیجه کار در برخی موارد خنده دار و در بسیاری موارد نیز کمی ترسناک است.

01-combine

نحوه کار با pix2pix هم خیلی ساده است. وارد pix2pix شوید ، با صفحه ای مانند زیر روبرو خواهید شد.

pix2pix

با کلیک روی دکمه clear صفحه برای شما پاک می شود و با انتخاب دکمه undo به حرکت قبل بر می گردید. در قسمت tool دو بخش line و eraser که با انتخاب لاین شما می توانید خطوطی را ترسیم کنید و با انتخاب eraser شما می توانید خطوط مورد نظرتان را پاک کنید.

pix2pix2

بعد از کشیدن نقاشی روی دکمه process کلیک کنید و در آخر برای ذخیره نقاشی تان روی دکمه save کلیک کنید.

آموزش  تبدیل طرح و لوگو های دو بعدی به طرح های سه بعدی با Selva3d

طرح‌های سه بعدی، برای چاپ سه بعدی، انیمیشن‌سازی و طراحی گرافیک کاربرد دارند. selva3d یک برنامه تحت وب رایگان با امکانات تجاری پیشرفته هست که طرح های شما را به طرح های سه بعدی تبدیل می کند و یک فایل STL در اختیار شما قرار می دهد. فایل (STL (StereoLithography فرمت فایل استانداردی است که برای پرینت سه بعدی مدل های خود به اجسام فیزیکی مورد نظر از آن استفاده می کنید. این فرمت فایل توسط اکثر نرم افزارهای سه بعدی و CAD می تواند ایجاد گردد.

نحوه کار با این سایت به صورت زیر است. ابتدا برای ورود به سایت شما باید ثبت نام کنید. در تصویر زیر روی create now کلیک کنید تا فرم ثبت نام برای شما نمایش داده شود.

create now

برای پر کردن فرم می توانید از پر کردن خودکار که قبلا در انزل وب در پست ۹ روش پر کردن خودکار اطلاعات فرم های ثبت نام ، عضویت و.. در سایت ها توضیح دادیم استفاده کنید. بعد از پر کردن فرم دکمه sign up دهید.

 که برای پر کردن فرم می توانید از پر کردن خودکار که قبلا در انزل وب در پست ۹ روش پر کردن خودکار اطلاعات فرم های ثبت نام ، عضویت و.. در سایت ها توضیح دادیم استفاده کنید.

لینک فعال سازی برای شما ایمیل می شود که باید روی آن کلیک کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

info

hi

tanks

بعد از فعال شدن حساب کاربری باید وارد سایت شویم نام کاربری و رمز را وارد می کنیم و دکمه sign in را انتخاب می کنیم.

email

همانطور که می بینید در سمت چپ چهار قسمت workspace (فضای کاری) و Buy credit ( خرید اعتبار) و contact us (تماس با ما) و logout (خروج) وجود دارد. در قسمت workspace با انتخاب upload image طرح خود را آپلود می کنیم.

selva2

طرح ما شروع به پردازش می شود

load preview

بعد از پردازش طرح سه بعدی برای ما نمایش داده می شود که با انتخاب دکمه download a standard Quality STL for free می توانید فایل STL طرح سه بعدی را دانلود کنید.

3d anzalweb

برای ساخت و ایجاد لوگو می توانید از سرویس های سایت های ساخت لوگو و تایپوگرافی با اسم فارسی و انگلیسی که قبلا معرفی کردیم استفاده کنید.

تجربه و پیشنهاد شما؟

تجربه و پیشنهاد خود را در زمینه تبدیل نقاشی ، عکس های سیاه سفید و طرح های دو بعدی به تصاویر واقعی از طریق سرویس های pix2pix و الگوریتما و selva3d را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

معرفی و دانلود 9 تا از بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی اندروید
معرفی و دانلود ۹ تا از بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی اندروید
چگونه عکس ها را به طراحی و نقاشی با مداد ( اسکچ ) تبدیل کنیم؟
آموزش تبدیل آنلاین عکس ها به نقاشی و طراحی با مداد ( اسکچ )
آپلود سنتر فایل با امکان افکت گذاری،واترمارک و ویرایش آنلاین عکس ها
آپلود سنتر فایل با امکان افکت گذاری،واترمارک و ویرایش آنلاین عکس ها
۴ سایت جالب برای ویرایش و افکت گذاری بر روی چهره

نظرات

  • آیلین says:

    سلام میشه آدرس سایت پیکس تو پیکسو لطف کنین و اینکه نمیشه نقاشیو قبلا کشیده باشیم جتما باید ب صورت انلاین تو سایت بکشیم؟؟

  • علی کبریتی says:

    ظاهرا سرور سایت پیکس تو پیکس به خاطر بازدید بالای دو میلیون نفر از دسترس خارج شده> درست میگم ؟