افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ ، به صورت آنلاین و.. بدون افت کیفیت

۳ روش بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ ، به صورت آنلاین و..

کیفیت تصویر دوربین دیجیتال به عوامل مختلفی از جمله کیفیت اپتیکی لنز و تراشه گرفتن تصویر، الگوریتم های فشرده سازی و سایر قطعات موجود در دوربین بستگی دارد. هرچند مهمترین عامل تعیین کننده کیفیت عکس وضوح (Resolution) CCD آن است. هر چه تعداد پیکسل های عکس بیشتر باشد، وضوح بیشتری دارد و بنابر جزئیات بیشتری را می تواند در تصویر ثبت نماید. گاهی عکس های ما از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و با افزایش اندازه عکس این کیفیت بدتر می شود. امروز در انزل وب در مورد بهترین روش های بالا بردن وضوح عکس بدون افت کیفیت صحبت خواهیم کرد.

بهترین روش های افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ ، آنلاین و..

How to Digitally Increase the Size of a Picture Without Ruining Picture Quality

قبلا در انزل وب ترفند هایی را برای عکاسی با موبایل در پست ۱۰ ترفند ساده برای افزایش مهارت عکاسی با موبایل آموزش دادیم و روش هایی را برای گرفتن عکس های سلفی در پست ۱۰ ترفند کاربردی برای گرفتن عکس های سلفی جذاب تر آموزش دادیم. تصاویر و یا عکسها می توانند در اشکال و سایز های متفاوتی باشند. به عنوان مثال دوربین های پیشرفته دیجیتالی که در دسترس اکثر افراد می باشد، دارای سایزهایی از ١ مگاپیکسل تا ١۰ تا ١٢ مگاپیکسل و یا بیشتر می باشد. ابعاد سنسور دوربین در کیفیت عکس تاثیر بسزایی دارد. اگر شما دو دوربین داشته باشید که میزان دقت (مقدار مگاپیکسل) برابری داشته باشند ولی سنسور یکی از آنها از دیگری بزرگتر باشد، مطمنا عکس ‌های دوربینی که سنسوری با ابعاد بزرگتری دارد، از کیفیت بالاتری برخوردار است. این مورد به این خاطر است که ذرات دریافت کننده نور که امروزه از آنها با نام پیکسل یاد می ‌شود، در سنسور بزرگتر، دارای ابعادی بزرگتری می ‌باشند. تعداد پیکسل (مقدار مگاپیکسل) بیشتر در یک سنسور، برای ایجاد عکس‌هایی با ابعاد بزرگتر و جزئیات بیشتر ضروری می‌باشد. اما گاهی اوقات ما نیاز داریم که اندازه عکس را بزرگتر کنیم. متاسفانه، افزایش اندازه یک عکس معمولا به معنی از دست دادن کیفیت است.

oft kafiat

بالابردن رزولوشن عکس های JPG

نام JPEG از حروف اول عبارت joint photographic experts group  گرفته شده است که نام گروهی است که این استاندارد را برای تصاویر تعریف کردند. در حقیقت JPEG استانداردی برای ذخیره سازی تصاویر است که مشخص می کند تصویر هنگام ذخیره سازی چگونه فشرده شود و چگونه هنگام نمایش به حالت اولیه بازگردانده شود. همانطور که قبل در بخش بهترین فرمت و تنظیمات برای اسکن یا چاپ با کیفیت عکس چیست ؟ نیز اشاره کردیم در این استاندارد هنگام بازگردانی نمی توان دقیقا همان کیفیت اولیه تصویر را ایجاد کرد. هر بار که شما تصاویر JPG را باز می کنید و در آن تغییری ایجاد می کنید و سپس آن را ذخیره می کنید از کیفیت تصویر کاسته می شود. در نتیجه برای بزرگنمایی یا استفاده مجدد از JPG تصویر ممکن است پیکسل پیکسل شود. شما می توانید کیفیت فایل های JPG خود را با تنظیم رنگ و کنتراست تصویر با یک ویرایشگر عکس افزایش دهید. برای اینکار قبلا در انزل وب، ۹ سایت ویرایشگر عکس آنلاین معرفی کردیم.

بالا بردن کیفیت عکس پروفایل تلگرام، اینستاگرام و … با استفاده از ویرایشگر عکس آنلاین و اندروید Pixlr

گاهی نیاز است عکسی که برای پروفایل انتخاب میکنید علاوه بر برش دقیق تصویر مناسب آن شبکه اجتماعی ، کیفیت بالاتری داشته باشد. در ادامه نحوه کار با وب اپ pixlr را برای افزایش کیفیت عکس های پروفایل شبکه های اجتماعی ( تلگرام، اینستاگرام و…) آموزش خواهیم داد. Pixlr یک ابزار ویرایشگر عکس قدرتمند است. نسخه آنلاین pixlr که رایگان هم هست را Pixlr Editor می نامند و نسخه ای که برای کامپیوتر و موبایل طراحی شده است را Pixlr Express می نامند. Pixlr Express  یک نرم افزار ویرایش عکس می باشد که نزدیک به پنجاه میلیون کاربر دارد که بوسیله این نرم افزار، می توانید مشکلات قرمزی چشم هنگام فلش زدن را  نیز برطرف کنید ، علاوه بر این قبلا نحوه حذف قرمزی چشم را در پست آموزش حذف قرمزی چشم عکس به دو روش نرم افزاری و فیزیکی آموزش دادیم. همچنین، می توانید تغییراتی در سایز تصاویر خود بوجود آورید و یا قسمت خاصی از عکس را از سایر قسمت های تصویر جدا کنید. علاوه براین می توانید بوسیله فیلتر های موجود در این برنامه، تصویر های خود را بسیار جالبتر از قبل کنید .

برای دانلود رایگان برنامه Pixlr Express می توانید از گوگل پلی و یا apple app store استفاده کنید. در Pixlr Editor روی دکمه Browse کلیک کنید و فایل JPEG خود را انتخاب کنید و روی ok کلیک کنید و یا با کلیک روی دکمه  Open URL یک عکس را در اینترنت پیدا کنید.

Using Pixlr

در Pixlr Express روی دکمه photos کلیک کنید و یک عکس را از گوشی یا تبلت تان انتخاب کنید. شما همچنین می توانید با کلیک روی دکمه camera یک عکس جدید بگیرید.

اندازه یک فایل با تعداد پیکسل مشخص می شود، هرچه قدر تعداد پیکسل بیشتر باشد اندازه فایل بزرگتر خواهد شد. آپلود و دانلود JPEG های بزرگ کند است. تغییر اندازه عکس به تعداد پیکسل کمتر به شما اجازه اشتراک گذاری سریعتر عکس ها را می دهد. برای تغییر اندازه در Pixlr Editor روی Adjustment کلیک کنید و Resize را انتخاب کنید. اندازه پیکسل را به اندازه دلخواه تغییر دهید و Aspect Ratio را مشخص کنید و روی Apply کلیک کنید. برای تغییر اندازه در  Pixlr Express روی Done کلیک کنید و سپس Resize را انتخاب کنید. اندازه پیکسل را به اندازه دلخواه تغییر دهید و Aspect Ratio را مشخص کنید و روی Apply کلیک کنید.

resize

برش عکس به شما اجازه می دهد که بخش های ناخواسته عکس را برش دهید و حذف کنید. کراپ کردن تصویر اندازه فایل را کاهش می دهد. برای کراپ کردن تصویر در Pixlr Editor روی Adjustment و سپس Crop کلیک کنید. به صورت دستی طول و عرض را در کادر مشخص کنید. اگر ابعاد جدید رضایت شما را جلب می کند روی Yes کلیک کنید. برای کراپ کردن تصویر در Pixlr Express روی Tools و سپس Crop کلیک کنید. از منوی کرکره ای ابعاد جدید را انتخاب کنید.

crop

کاهش نویز تنها برای Pixlr Editor قابل دسترس است. روی Filter کلیک کنید و Denoise را انتخاب کنید. با انتخاب این فیلتر میزان نویز تصویر کاهش می یابد.

denoise

ابزار دیگر این نرم افزار clone stamp است که تنها برای Pixlr Editor در دسترس است. ابزار clone stamp به شما اجازه می دهد که بخش هایی از تصویر را با بخش دیگر جایگزین کنید. با استفاده از این ابزار شما می توانید پیکسل های مختلف را کپی کنید. از آنجا که این ابزار می تواند چند رنگ را ضبط و تکثیر کند، این ابزار برای حذف نویز فوق العاده است.

stamp

با زوم کردن شما می توانید پیکسل ها را مشاهده کنید برای زوم کرن می توانید روی View و سپس Zoom In کلیک کنید. ابزار قلمو را انتخاب کنید و تنظیمات آن را انجام دهید.opacity را کاهش دهید با قلم مو تغییرات لازم را اعمال کنید. استفاده از opacity کم و قلمو به شما اجازه می دهد تا رنگ ها را با هم ترکیب کنید. ابزار clone stamp را که زیر آیکون سطل رنگ است را انتخاب کنید. در صورتی که کابر ویندوز هستید دکمه ALT را پایین نگه دارید و در صورتی که کاربر مک هستید command را پایین نگه دارید و مکان نما را به مکان دقیقی که می خواهید ببرید و ماوس را حرکت دهید.

color

شما با انتخاب ابزار Color می تونید رنگ، اشباع، روشنایی و نوسانات را تنظیم کنید. با ابزار Contrast شما می توانید روشنایی و کنتراست تصویر را تنظیم کنید. برای دستیابی به این ابزار در Pixlr روی Refine کلیک کنید و Color or Refine را انتخاب کنید و Contrast را انتخاب کنید.

  • در Pixlr Editor روی Adjustment کلیک کنید و Color or Adjustment را انتخاب کنید و Contrast را انتخاب کنید.
  • در Pixlr Express روی Tools سپس Adjustment کلیک کنید و Color or Tools را انتخاب کنید. سپس Adjustment را انتخاب کنید و Contrast را انتخاب کنید.

apply

Pixlr مجهز به ابزارها و فیلتر هایی است که به صورت قلم مو قرار داده شده اند و نقادص جزئی را رفع می کند. این ابزار ها عبارتند از :

  • Sharpen این ابزار برای نرم کردن لبه های تیز استفاده می شود.
  • Blur این ابزار برای نرم کردن لبه های سخت استفاده می شود.
  • Smudge این ابزار برای ترکیب پیکسل ها با هم استفاده می شود.
  • Sponge این ابزار برای جذب یا اشباع استفاده می شود.
  • Dodge این ابزار برای افزایش روشنایی تصویر استفاده می شود.
  • Burn این ابزار برای اضافه کردن سایه یا کنتراست به تصویر استفاده می شود.
  • Spot Heal این ابزار برای حذف لکه ها و خراش ها استفاده می شود.
  • Bloat این ابزار برای ایجاد یک اثر مقعر استفاده می شود.
  • Pinch این ابزار برای ایجاد یک اثر محدب اشتفاده می شود.
  • Red Eye Reduction این ابزار برای پاک کردن قرمزی چشم استفاده می شود.

در pixlr افکت های متنوعی وجود دارد که شما می توانید به تصاویر خود اعمال کنید. این افکت ها شامل Atomic, Creative, Default, Soft, Subtle, Too Old, Unicolor و Vintage است.

tone

با انتخاب منوی file و انتخاب Save As می توانید تصویر ویرایش داده شده خود را ذخیره کنید یک پنجره ظاهر خواهد شد در Files of Type نوع فایل JPEG را انتخاب کنید و نامی برای عکس خود انتخاب کنید و دکمه Save یا Save Image را انتخاب کنید. قبل از اینکه عکس را ذخیره کنید Image Quality را انتخاب کنید:

  • High-quality عکس کمتر فشرده می شود و اندازه فایل بزرگتر خواهد شد.
  • Low-quality عکس بیشتر فشرده می شود و اندازه فایل کمتر خواهد شد

save as

افزایش کیفیت عکس با پلاگین Topaz DeJPEG

Topaz DeJPEGیک پلاگین است که در زمینه افزایش کیفیت و وضوح تصویر به شما کمک می‌نماید. این نرم افزار کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد و جزئیات عکس آسیب دیده را بازیابی می‌کند و وضوح و روشنی عکس را افزایش می‌دهد. این پلاگین می تواند بر روی نرم افزارهای Adobe Photoshop (Windows and Mac), Paintshop Pro (Windows), Photo Impact (Windows), Irfanview (Windows) نصب شود.

topaz

برای دانلود پلاگین بالا بردن کیفیت عکس با حجم کم و نصب نسخه آزمایشی آدرس ایمیل و کلمه عبورتان را وارد کنید و روی Download Now کلیک کنید. اسکرول را پایین بکشید و سیستم هامل تان ( ویندوز یا مک) را انتخاب کنید. دانلود شروع می شود و لایسنس برایتان ایمیل می شود.

dowbload program

اگر شما از فتوشاپ استفاده می کنید قبل از نصب DeJPEG برنامه فتوشاپ را ببندید. این مرحله برای کاربران برنامه های دیگر ضروری نیست. برای اجرای installer روی آن دوبار کلیک کنید. لایسنسی که برایتان ایمیل شده را وارد کنید و  برای شروع نصب install را کلیک کنید.

install

قبل از اینکه شما از پلاگین استفاده کنید باید پوشه DeJPEG را به برنامه تان اضافه کنید. مسیر کامل پوشه پلاگین DeJPEG به صورت Program Files >> Topaz Labs >> Topaz DeJPEG 4 است.

  • کاربران فتوشاپ می توانند از این مرحله صرف نظر کنند چونکه DeJPEG به طور خودکار به پوشه پلاگین فتوشاپ اضافه می شود.
  • کاربران Paintshop Pro منوی File را انتخاب کنند و Preferences و سپس File Locations را انتخاب کنند. در سمت چپ صفحه Plugins را انتخاب کنید و سپس روی دکمه Add کلیک کنید. پوشه پلاگین DeJPEG را انتخاب کنید و سپس ok را کلیک کنید.
  • کاربران Photo Impact برنامه را باز کنند و دکمه F6 صفحه کلید را فشار دهند.از لیست Plugins را انتخاب کنید و سپس روی دکمه … کلیک کنید. در لیست پوشه، پوشه پلاگین DeJPEG را انتخاب کنید و روی ok کلیک کنید و Photo Impact را ریستارت کنید.
  • کاربران IrfanView برنامه را باز کنید و سپس منوی Image را باز کنید و روی Effects و سپس Adobe 8BF Filters کلیک کنید. حالا به پوشه پلاگین DeJPEG هدایت می شوید سپس ok را انتخاب کنید.

برای بکارگیری ابزار DeJPEG نرم افزار ویرایشگر عکس خود را باز کنید

  • کاربران فتوشاپ در منوی Filters گزینه Topaz Labs و سپس DeJPEG 4 را انتخاب کنند.
  • کاربران Paintshop Pro روی منوی Effects کلیک کنند و Plugins را انتخاب کنند سپس Topaz DeJPEG را انتخاب کنند.
  • کاربران Photo Impact روی منوی Effect کلیک کنند و Topaz DeJPEG را انتخاب کنند.
  • کاربران IrfanView منوی Image را باز کنند و روی Effects کلیک کنند و سپس Adobe 8BF Filters را انتخاب کنند. از لیست فیلترها Topaz DeJPEG را انتخاب کنند.

topaz labs

برای زوم کردن روی ناحیه مورد نظر روی ذره بین (+) کلیک کنید.

zoom

در سمت چپ صفحه presets پیش فرض DeJPEG قرار گرفته است. Presets از قبل تنظیم شده اند که با انتخاب آنها تنظیمات به عکس اعمال می شود. بهترین presets  را برای تصویر خود انتخاب کنید و ok را انتخاب کنید. برای دادن حالت درخشندگی به عکس از گزینه های Preview Display mode، Luminance را انتخاب کنید.

preset

در قسمت Main گزینه های زیر وجود دارد:

لغزنده Reduce Artifacts به تدریج نوار لغزنده را حرکت دهید می توانید جزئیات را در پیش نمایش ببینید. چنانچه لغزنده را به سمت راست بلغزانید لبه ها نرم می شوند و نویز ناپدید می شود.

  • لغزنده Sharpen دوباره نرمی لبه ها را با کمک لغزنده Reduce Artifacts تعریف می کند. با لغزاندن این اسلایدر به سمت راست وضوع عکس افزایش پیدا خواهد کرد.
  • لغزنده Sharp Radius باید با ابزار Sharpen استفاده شود. لغزنده را به سمت راست و چپ حرکت دهید تا لبه ها واضح شوند و نویزها از بین بروند.

اگر در قسمت  Preview Display mode گزینه color را انتخاب کنید گزینه های زیر را خواهید دید:

  • Smooth Color: با انتخاب این گزینه رن شما نرم تر می شود. نوار لغزنده را به سمت راست و چپ حرکت دهید تا به تنظیمات دلخواه خود برسید.
  • Clear Edge Radius: اگر می خواهید جزیات رنگ را در لبه ها تنظیم کنید روی Advanced کلیک کنید و سپس لغزنده Clr Edge Radius را زیاد کنید.
  • Adjust Saturation: اگر رنگ کم رنگ به نظر می رسد، برای افزایش سطح رنگ لغزنده Saturation را افزایش دهید.
  • Add grain: سعی کنید از Add Grain برای طبیعی شدن عکس تان استفاده کنید. برای این کار لغزنده را به سمت راست افزایش دهید.

cycle

برای خارج شدن از حالت بزرگنمایی روی ذره بین (-) کلیک کنید.

zoom out

بعد از اعمال تغییرات مورد نظرتان روی عکس روی ok کلیک کنید.

ok

آموزش بالا بردن کیفیت عکس با فتوشاپ بدون افت کیفیت

photoshop

فتوشاپ (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکس) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی تصاویر «عکس‌ها» بکار می‌رود. تصویر مورد نظر خود را وارد فتوشاپ کنید و در جعبه ابزار سمت چپ روی ذره بین (+) کلیک کنید تا به بزرگنمایی ۳۰۰% برسید.

zoom

برای کاهش نویز روی منوی Filter کلیک کنید و Noise را انتخاب کنید سپس روی Reduce Noise کلیک کنید.

noise

در پنجره باز شده چند گزینه وجود دارد:

  • Strength: این عدد نشان دهنده درجه حذف نویز است.
  • Preserve Details: درصد پایین این گزینه تصویر را تار نشان می دهد اما نویز را کاهش می دهد. قبلا در انزل وب نحوه برطرف کردن تاری را در پست رفع تاری و ماتی متن و عکس جهت شفاف سازی و واضح تر شدن تصاویر آموزش دادیم.
  • Sharpen Details: در صورتی که می خواهید لبه های تصویر واضح تر نشان داده شود از این گزینه استفاده کنید و مطمن شوید که گزینه Remove JPEG artifact تیک خورده است.

photoshop4

برای کم کردن نویز و ایجاد رنگ های مختلف در تصویر در نواحی مانند پوست، گونه، مو و… به داخل تصویر زوم کنید تا مربع های کوچک رنگی در ناحیه مورد نظر شما ظاهر شود.

با استفاده از قطره چکان یک رنگ را انتخاب کنید.

pick color

ابزار براش را انتخاب کنید و hardness را به ۱۰ درصد opacity را به ۴۰ درصد و flow را به ۱۰۰ درصد تنظیم کنید. حالا براش را روی نواحی مورد نظر بکشید.

ابزار دیگر این نرم افزار clone stamp است. ابزار clone stamp به شما اجازه می دهد که بخش هایی از تصویر را با بخش دیگر جایگزین کنید. با استفاده از این ابزار شما می توانید پیکسل های مختلف را کپی کنید. از آنجا که این ابزار می تواند چند رنگ را ضبط و تکثیر کند، این ابزار برای حذف نویز فوق العاده است. بعد از انتخاب clone stamp دکمه Alt را نگه دارید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

photoshop6

حالت بزرگنمایی را به ۱۰۰ درصد برسانید و نتیجه کار را مشاهده کنید

zoom out

در صورتی که تنظیمات مورد نظر مطابق خواسته هایتان است تصویر را ذخیره کنید. برای ذخیره کردن به منوی File بروید و گزینه Save for Web & Devices را انتخاب کنید. فرمت را JPEG انتخاب کنید و quality یا همان کیفیت را بین ۸۰ و۱۰۰ انتخاب کنید هر چقدر کیفیت بیشر باشد اندازه فایل شما بیشتر است.قبلا در انزل وب نحوه کاهش حجم عکس را در پست ۴ روش سریع برای بهینه سازی و کاهش حجم عکس آموزش دادیم.

save as

نحوه افزایش وضوح و کیفیت عکس های بزرگ نمایی شده در فتوشاپ

برای شروع تصویر را به بزرگنمایی ۱۰۰ درصد برسانید.

zoom

از منوی بالایی روی Image کلیک کنید Image Size را انتخاب کنید باید پنجره زیر در برای شما باز شود. همانطور که در شکل می بینید در زیر resample Image باید گزینه Bicubic Smother را انتخاب کنید به صورت پیش فرض این گزینه فعال نخواهد بود و معمولاً گزینه Bicubic فعال است.

image size

حال ابعاد تصویر را در این پنجره به ۵۴۴ در ۶۰۵ تغییر می دهیم. گزینه Bicubic Smother باعث می شود به جای اینکه تصویر گوشه های تیز و مربع شکل داشته باشد، حالت ملایم و نرم تری داشته باشد.

برای این منظور از Lab Color استفاده می کنیم و در حالیکه عکس شما انتخاب شده است از منوی بالایی این مسیر را طی کنید

Image>> Mode >> Lab Color

lab

حال باید اطمینان حاصل کنید که پنجره مربوط به channels باز است در غیر این صورت کافیست از منو این مسیر را انتخاب نمایید:

Window>> Channels

در پنجره Channels باید روی تصویر چشم که کنار کانال های a و b هستند کیلک کنید تا دیده نشوند و فقط کانال Lightness قابل دیدن باشد مانند شکل زیر

lightness

اکنون در حالیکه کانال Lightness انتخاب شده است مانند شکل زیر از منو روی Filters کلیک کنید و سپس قسمت Sharpen گزینه Smart Sharpen را انتخاب نمایید.

smart sharpen

پنجره زیر باز خواهد شد که با انجام تنظیمات لازم می توانید وضوح تصویر را بیشتر کنید و آن حالت ماتی که هنگام بزرگ شدن تصویر ایجاد می شد را کمتر کنید. قبلا در انزل وب برای رفع مشکل تاری عکس در شب در پست ترفند ها و آموزش عکاسی در شب برای رفع مشکل تاری عکس شما را آموزش دادیم.

window-smart

برای عکس خود باید تنظیمات مخصوص آن را پیدا کنید برای این منظور کافیست تیک preview را بردارید و دوباره قرار دهید تا تفاوت را در تصویر اصلی ببینید.

final

همچنین نحوه ایجاد دنباله نور در عکس را در پست چگونه در عکس های خود دنباله نور ایجاد کنیم؟ آموزش دادیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه بفرمایید.

آموزش بالابردن کیفیت و خوانایی متن ها در فتوشاپ

وقتی یک تایپوگرافی را تغییر اندازه می دهید مانند تصویر زیرکیفیت آن پایین می آید. برای افزایش کیفیت و خوانایی متن میتوانید از ترفند زیر در فتوشاپ استفاده کنید.

typo1

روی منویImage  کلیک کنید Image Size  را انتخاب کنید باید پنجره زیر در برای شما باز شود. همانطور که در شکل می بینید در زیر resample Image باید گزینه Nearest Neighbor را انتخاب کنید.

typo2

تایپوگرافی باید به صورت زیر در بیاید.

typo3
حالا به منوی Filter بروید و Gaussian Blur را انتخاب کنید. با این کار یک حالت ماتی ایجاد می شود و شما هنوز نمی توانید متن را بخوانید.

typo4

حالا باید تایپوگرافی به صورت زیر در بیاید.

typo5

حالا لایه adjustment را انتخاب می کنیم و در قسمت مشخص شده در عکس Threshold را انتخاب می کنیم.

typo6

با اعمال تغییرات دلخواه تایپوگرافی به صورت زیر در می آید.

typo7

تجربه و پیشنهاد شما؟

تجربه و پیشنهاد خود را در زمینه تغییر اندازه عکس بدون افت کیفیت در نرم افزارهای ویرایشگر عکس مثا فتوشاپ و دیگر راه های افزایش کیفیت و رزولوشن تصویر را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

لیست برترین ها: 15 جایگزین فتوشاپ در ویندوز (سبک تا حرفه ای)
لیست برترین ها: ۱۵ جایگزین فتوشاپ در ویندوز (سبک تا حرفه ای)
راهنما کامل حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ (همه نسخه ها)
راهنما کامل حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ (همه نسخه ها)
آموزش تغییر جهت عکس در فتوشاپ (سریع و گام به گام)
آموزش تغییر جهت عکس در فتوشاپ (سریع و گام به گام)
آموزش تغییر اندازه متن در فتوشاپ (کلید میانبر و..)
آموزش تغییر اندازه متن در فتوشاپ (کلید میانبر و..)

نظرات

  • amir says:

    خوب نبود تاثیر خیلی کمی داشت

  • فاطمه says:

    سلام ببخشید من این برنامه رو دانلود کردم ولی اجرا نمیشه
    ظاهرا به نسخه ویندوزم گیر میده در حالی که تو صفحه دانلود اشاره ای ب نسخه مناسب ویندوز نشده، شما راه حلی برای مشکل من ندارید؟

  • فاطمه says:

    سلام مطلب خیلی خوب و کاملی بود، خیلی تشکر (:

  • Mohammad says:

    همیشه مطالب سایتتون رو میخونم
    امیدوارم همینطوری پیش برید و هر روز بهتر بشید
    ممنون ❤️