برنامه کاربردی اندروید و آیفون برای گرفتن سلفی در شب

۱۵ برنامه کاربردی اندروید و آیفون برای گرفتن سلفی واضح تر در شب

گرفتن سلفی در نور کم مشکلی است که اسمارت فون های فاقد فلاش دوم برای دوربین جلو به آن دچارند. امروزه گوشی های میان رده و رده پایین دارای دوربین جلو هستند اما اکثرا از فلش جلو پشتیبانی نمی کنند. در این موارد داشتن دوربین جلو وقتی که میخواهید در شب یا در یک ناحیه تاریک عکس بگیرند تا حدی بی فایده است. کسانی که دوست دارند به جای دوربین عقب از دوربین جلو برای گرفتن سلفی و.. استفاده کنند اغلب با عکسی تار و بی کیفیت مواجه میشوند. امروز در انزل وب ما به شما برنامه هایی برای اضافه کردن فلش به دوربین جلو به گوشی اندروید و آیفون معرفی میکنیم که می توانید در شب سلفی های خوب و واضحی بگیرید.

بهترین برنامه های فلش دوربین جلو اندروید و آیفون برای سلفی گرفتن در شب

How to Add Flash To Your Front Camera To Take Photo at Night

قبل از این که بخواهید در سلفی گرفتن با دوربین دوم گوشی هوشمند خود ماهر شوید بهتر است که با ترفند های افزایش مهارت در عکاسی با گوشی ابتدا عکس های معمولی بگیرید و بعد از این که در استفاده از فوت و فن عکاسی با موبایل حرفه ای شدید سلفی های جذابتری را با دوستانتان ثبت کنید. در ادامه روش هایی که از طریق آن می توانید فلش را به دوربین جلوی تلفن هوشمند خود اضافه کنید آمده است که به وسیله این روش ها می توانید حتی در نور کم هم سلفی بگیرید.

selfi_heveskarlari

قبلا در انزل وب ۱۰ ترفند کاربردی برای گرفتن عکس های سلفی به شما آموزش دادیم. برای اینکه شما بتوانید تصاویر سلفی جذاب و زیبایی بگیرید، نیازمند استفاده از یک اپلیکیشن پیشرفته خواهید بود که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار دهد. به عنوان مثال باید از اپلیکیشنی استفاده کنید که فیلترهای مختلف، استیکرهای جذاب، امکان نوشتن بر روی تصاویر و مواردی از این دست را در اختیار شما قرار دهند.در اینجا ما ۱۵ برنامه سلفی برتر موبایلی برای دو پلتفرم اندروید و iOS را در اختیار شما قرار خواهیم داد. این اپلیکیشن‌ ها از هر جهتی بهترین گزینه انتخابی شما هستند که بسته به نیازتان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

برنامه فلش سلفی در دستگاه های اندروید

برنامه flash front از نور صفحه نمایش موبایل شما به جای نور فلاش استفاده می کند. به این معنی که پیش از گرفتن سلفی، چند ثانیه صفحه را با بیشترین شدت نور روشن می کند تا نور کافی برای گرفتن یک سلفی مناسب را داشته باشید. با استفاده از این روش شما می توانید تصاویر روشن و واضحی ار خودتان در شب بگیرید. flash front بهترین و عالی ترین برنامه برای گرفتن عکس در شب است. شما می توانید تصاویر واضح و قابل مشاهده با این برنامه اندرویدی بگیرید که قبلا در انزل وب نحوه افزایش کیفیت عکس دوربین گوشی با اضافه کردن فوکوس و نقاط محو را به شما آموزش دادیم.

front flash

یکی دیگر از بهترین روش ها استفاده از snapchat است که به شما کمک می کند حتی در نور کم عکس بگیرید. توسط آیکن ماه که در نزدیکی فلاش دوربین است این برنامه به شما کمک می کند که در شب و یا در جایی که تاریک است عکس بهتری بگیرید, به علاوه در هنگام گرفتن سلفی، برنامه اسنپ چت پیشنهادهایی نیز برای بهتر شدن عکس به شما می دهد؛ برای مثال بالا دادن ابرو یا باز کردن دهان و از این قبیل موارد.

 snapchat-splash-iphone6-hero

با استفاده از برنامه BestMe، می توانید عکس های خودتان را ویرایش کنید و آن را برای پروفایل های اجتماعی خود آپلود کنید. این برنامه همچنین به عنوان یکی از بهترین برنامه های ویرایشگر عکس شخصی در تلفن همراه آندروید در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید تصاویر تاریک را روشن کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. با استفاده از این برنامه می توانید عکس های سلفی با کیفیتی را تهیه نماید. بعد از آماده شدن عکس خلاقانه تان می توانید آن را با دوستانتان از طریق اینستاگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Best-me

طرز استفاده از برنامه Night Selfie Camera خیلی ساده است. در حالت عادی و وجود نور کافی این برنامه عکس برداری را بسیار سریع در اختیار شما قرار می دهد اما در تاریکی قابلیت این برنامه بیشتر است و حتی در تاریکی مطلق می توانید سلفی بگیرید.

selfi

با استفاده از برنامه Night Camera  می توانید در شب و یا در نور کم عکس های با کیفیتی بگیرید. با استفاده از این برنامه می توانید در هرجا و در هر شرایطی بدون هیچ نگرانی عکس های با کیفیت و بدون نویز بگیرید. قبلا نیز در انزل وب ترفند ها و آموزش عکاسی در شب برای رفع مشکل تاری عکس را آموزش دادیم در صورت تمایل مطالعه بفرمایید.

night camera

برنامه فلش دوربین جلو سلفی Selfie Light بهترین برنامه برای گرفتن سلفی ها در تاریکی است.

1-smartphone-selfie-led-light

برنامه فلش سلفی Bestie – Best Beauty Camera یک برنامه عالی برای دوستداران تصاویر سلفی می باشد که می توانند توسط این برنامه تصاویر خود را گرفته و پس از ویرایش کامل به اشتراک بگذارند. برنامه دارای رتبه ۱۰ بهترین اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵ می باشد که می تواند جز بهترین برنامه های سلفی تلقی شود. شما می توانید تا توسط این برنامه از بهترین افکت های سلفی بهره مند شوید و براحتی با ارسال تصاویر خود به دوستان آنها را نیز در عکس های خود شریک گردانید. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

hqdefault


نرم افزار فلش سلفی در دستگاه های iOS

برنامه فلش سلفی Selfshot، یک برنامه عالی دوربین جلو برای آی فون یا آی پد است که شما می توانید برای گرفتن عکس و فیلم در تاریکی از آن استفاده کنید.

 selfshot

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد, یکی دیگر از بهترین روش ها استفاده Snapchat است که به شما کمک می کند تا شما حتی در نور کم از خودتان سلفی بگیرید، توسط آیکن ماه که در نزدیکی فلاش دوربین است این برنامه به شما کمک می کند که در شب و یا در جایی که تاریک است عکس بهتری بگیرید, به علاوه در هنگام گرفتن سلفی، برنامه اسنپ چت پیشنهادهایی نیز برای بهتر شدن عکس به شما می دهد؛ برای مثال بالا دادن ابرو یا باز کردن دهان و از این قبیل موارد.

 snapchat

برنامه فلش سلفی Nightly  یک برنامه مناسب برای گرفتن سلفی با دوربین جلو در محیط تاریک یا کم نور است. برای گرفتن عکس، باید در نقطه ای از صفحه ضربه بزنید. شما حتی می توانید شرح تصاویر خود را اضافه کنید. این برنامه همچنین یک ویرایشگر قدرتمند برای اضافه کردن فیلتر به عکس های شما است.

nightly

برنامه فلش سلفی Front Flash یک فلاش مجازی را ایجاد می کند که با تنظیم روشنایی صفحه به حداکثر و تنظیم سفیدی صفحه نمایش هنگام تصویر برداری ایجاد می شود. وقتی برنامه را ببندید، روشنایی دوباره ریسیت می شود.

front

برنامه فلش سلفی Night Camera یک برنامه رایگان برای گرفتن عکس در یک محیط تاریک و با روشنایی کم است. حتی در طول روشنایی روز، تصاویر شما با توجه قرار گرفتن در معرض نور، واضح تر می شوند.

 night camera2

در نرم افزار فلش سلفی Lit Mirror – Selfie Flash در محیط کم نور، در هر جای صفحه نمایش کلیک کنید تا روشنایی تنظیم شود و شما به جای اینکه صفحه تاریک را ببینید خودتان را می ببینید. خودتان آن را امتحان کنید!

 li mirror

نرم افزار فلش سلفی Flash Hero برنامه ای است که به طور چشمگیری تصاویر شما را بهبود می بخشد. تمام تصاویر مشابه نیستند به همین دلیل با سایر برنامه های فلش شما نمی توانید نتایج مورد نظر را دریافت کنید. Flash Hero به شما این امکان را می دهد که با تغییر نوار لغزنده ها بهترین تنظیمات را به عکس های خودتان اعمال کنید.

hero

در آخر اگر هنگام عکاسی در شب با مشکل قرمز شدن چشم در عکس مواجه شدید ما قبلا نحوه حذف قرمزی چشم را در آموزش حذف قرمزی چشم عکس به دو روش نرم افزاری و فیزیکی آموزش دادیم.

تجربه و پیشنهاد شما؟

تجربه و پیشنهاد خود را در مورد برنامه های اندروید و آیفون برای گرفتن سلفی در شب توسط نور صفحه گوشی را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
راهنما کارساز و تست شده حل مشکل Verification Failed اپل آیدی در آیفون
راهنما کارساز و تست شده حل مشکل Verification Failed اپل آیدی در آیفون
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)

نظرات