حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما

۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما

اینستاگرام برنامه محبوب و بی نظیر اشتراک گذاری عکس و ویدیو می باشد که دارای تنظیمات و افکت های جالب برای اینکار است. شاید شما هم به قبل از استفاده از این برنامه با ارورهایی مانند Your account has been disabled for violating our terms و Too many users have been registered on this device و An unknown network error has occurred روبرو شده باشید که باعث عدم ورود به اینستاگرام و باز نشدن صفحه اکانت شما میشوند. امروز در انزل وب در مورد روش های حل این ارور ها که باعث وصل نشدن اینستاگرام  میشوند صحبت خواهیم کرد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

۱۴ روش رفع مشکل وصل نشدن و رفع ارورهای ورود به اینستاگرام

۱۴ ways to fix instagram wont load problems and open errors

در هنگام کار با اینستاگرام ممکن است با ارور های متفاوتی برخورد کنید که مشکل ورود به اینستاگرام و عدم دسترسی به اکانت را به همراه داشته باشند ، رایج ترین این پیغام ها خطای An Unknown network error has occurred و ارور های Sorry there was a problem with your request ، Too many users have been registered on this device است که امروز در انزل وب در مورد روش های حل آنها صحبت خواهیم کرد.

حل مشکل ارور An unknown network error has occurred در اینستاگرام اندروید

چنانچه بعد از ورود یا بروزرسانی اینستاگرام با پیغام An unknown network error has occurred روبه رو می شوید، شما با مشکل ورود یا وصل نشدن اینستاگرام رو به رو شده اید.

error-an-unknown-network-error-has-occurred

قبل از اینکه راه حل هایی که در ادامه آموزش امروز توضیح داده ایم را بکار بگیرید، گوشی یا تبلت خود را ریستارت کنید و ۱۰ ثانیه صبر کنید، و سپس گوشی را روشن کنید. مجددا وارد اینستاگرام شوید، ممکن است مشکل شما حل شده باشد.

حل مشکل مشکل ورود به اینستاگرام با نصب نسخه جدید

برای حل خطای مشکل وصل نشدن اینستاگرام آخرین نسخه نرم افزار اینستاگرام را دانلود و نصب کنید. چنانچه که در حین نصب با خطای تجزیه یا There Was A Problem Parsing The Package (مشکلی در تجزیه بسته وجود دارد) مواجه شدید پیشنهاد می کنیم پست ۱۰ روش برای حل مشکل parse error یا there is a problem parsing the package اندروید را مطالعه بفرمایید.

instagram

رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام با وای فای

پس از اجرای نرم افزار مطمئن شوید که گوشی شما به اینترنت قوی تر متصل شده است. اگر از داده تلفن همراه خود استفاده می کنید، مطمن شوید که هنوز اشتراک اینترنت داده تلفن همراه را دارید. در صورتی که افراد دیگری از اینترنت گوشی شما استفاده می کنند اینترنت آنها را قطع کنید و دوباره برای ورود مجدد به اینستاگرام تلاش کنید.

how-to-limit-and-block-guest-access-to-wifi-router-modem

قطع اینترنت سایر برنامه ها برای حل مشکل وصل نشدن اینستاگرام

در صورتی که نمی توانید به اینستاگرام وارد شوید سرعت اینترنت تان را افزایش دهید. برای افزایش سرعت اینترنت می توانید دسترسی برنامه های نصب شده را به دیتای موبایل خود و یا هرگونه اتصالی که به واسطه ی آن، حجم اینترنت شما مصرف میشود، را محدود کنید. جهت محدودیت درسترسی برنامه های نصب شده به دیتای موبایتان پیشنهاد می کنیم پست محدودیت،کنترل و جلوگیری دسترسی به اینترنت برنامه های اندروید بدون نیاز به روت را مطالعه بفرمایید.

Download-an-Android-Firewall-Without-Rooting

تنظیم مجدد APN برای رفع مشکل An unknown network error has occurred

عمده ترین دلیل ظهور خطای An unknown network error has occurred به هم خوردن تنظمیات پیشفرض Access Point Names در گوشی میباشد این اتفاق بیشتر در گوشی های اندرویدی و در هنگام استفاده از شبکه های موبایل نظیر ۲g ، ۳g و ۴g رخ میدهد که باید APN تعریف شده فعلی را حذف کنید و مجددا APN را برای گوشی خود تنظیم کنید. نحوه حذف APN و تنظیم مجدد APN را قبلا در پست حل مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل کاملا توضیح داده ایم.

no-internet-connection-on-irancell-rightel-mci

پاک کردن کش و دیتا اینستاگرام جهت حل مشکل ورود به اینستاگرام

گاهی وقت ها دلیل وقوع خطای An unknown network error has occurred اندروید پر شدن حافظه کش و دیتای اینستاگرام است که برای حل این مشکل به مسیر settings و سپس مدیریت برنامه ها بروید و در این قسمت برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و حافظه کش برنامه را پاک کنید که این کار با انتخاب گزینه هایClear cache  وClear data انجام می شود.

how-to-fix-instagram

بروزرسانی تاریخ و ساعت جهت رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید و آیفون

پس از این کار گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید و دوباره به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و وارد تنظیمات تاریخ و زمان شوید و ساعت و زمان گوشی را تنظیم کنید، در صورت اشتباه بودن تاریخ و زمان تیک گزینه Automatic date & time را بردارید و صورت دقیق ساعت و تاریخ را وارد نمایید. حالا یکبار دیگر گوشی خود را خاموش و روشن کنید و به برنامه اینستاگرام بروید و برای ورود روی Log in کلیک کنید ، احتمالا ارور an unknown network اینستاگرام دیگر نمایش داده نمیشود.

instagram


ارور اینستاگرام Your account has been disabled for violating our terms

در صورتی که شما قوانین و مقرارات اینستاگرام را نقض کرده باشید با خطای Your account has been disabled for violating our terms مواجه خواهید شد که این خطا بیشتر برای کاربران اندروید ظاهر می شود.

Your account has been disabled for violating our terms

رفع مشکل وصل نشدن اینستاگرام با پاک کردن و نصب مجدد اینستاگرام

برای حل مشکل Your account has been disabled for violating our terms و خطای An Unknown network error has occurred اینستاگرام را از روی گوشی خود به طور کامل پاک کنید و دوباره نصب کنید. برای حذف برنامه اینستاگرام در اندروید به قسمت Settings بروید و مسیر Applications > Manage Applications > Instagram را دنبال کنید، در این قسمت روی Uninstall تپ کنید. بعد از حذف اینستاگرام به گوگل پلی بروید و آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید و دوباره نصب کنید ، برای نصب اینستاگرام از گوگل پلی با آی پی ایران میتوانید از آموزش قبلی ما در زمینه حل مشکل This item is not available in your country ، روش های دانلود مستقیم و بدون تحریم از گوگل پلی استفاده کنید. حال برای ورود به اینستاگرام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید.

uniinstall

برگشت به تنظیمات کارخانه برای حل مشکل Your account has been disabled for violating our terms

در صورتی که با حذف برنامه اینستاگرام خطای Your account has been disabled for violating our terms رفع نشد تنظیمات گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. دقت کنید ریست کردن گوشی تمام تنظیمات و شخصی سازی هایی که تا کنون انجام داده اید را از بین می برد. بنابراین پیش از استفاده از این روش حتما با روش های بک آپ گیری از اندروید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

instagram-app-to-fix-error

رفع مشکل ورود به اینستاگرام و نمایش پیغام نقص قوانین با ارسال گزارش

قبلا یک نمونه گزارش دادن به اینستاگرام را در پست بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام آموزش دادیم ، در صورتی که با مشکل نمایش پیغام نقص قوانین روبرو شدید و از عدم فعالیت مشکوک در اکانت خود مطمئن هستید میتوانید از طریق بخش ارسال گزارش نسخه وب اینستاگرام مشکل اکانت خود را با بخش پشتیبانی اینستاگرام جهت رسیدگی بیشتر به زبان انگلیسی مطرح کنید.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام و نمایش پیغام نقص قوانین با ارسال گزارش


رفع خطای Too many users have been registered on this device در اینستاگرام

گاهی وقتی که قصد ساخت اکانت جدیدی در اینستاگرام دارید پیغام Too many users have been registered on this device برای شما ظاهر می شود که مشکل مشکل تعداد عضویت در اینستاگرام نامیده می شود.

instaerror-acc

حل مشکل ثبت نام در اینستاگرام از طریق ثبت نام در سایت اینستاگرام

برای رفع ارور Too many users have been registered on this device ساخت اکانت اینستاگرام و مشکل ثبت ناممی توانید اکانت خود را از طریق سایت اینستاگرام بسازید چونکه سایت اینستاگرام محدودیت های گوشی های اندروید را ندارد، وب سایت اینستاگرام خیلی شبیه به اپلیکیشن اینستاگرامی است که بر روی گوشی خود نصب کردید و به شما اجازه می دهد که مانند اپلیکیشن اینستاگرامی که روی گوشی خود نصب کردید پست، عکس، ویدیو و… بگذارید.

instagram-site

رفع خطای Too many users have been registered on this device با تعویض آی دی گوشی

در صورتی که راه حل قبلی به شما کمک نکرد و گوشی شما قابلیت روت شدن را داشت از نرم افزارهای Id Changer برای تغییر آی دی دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید تا اینستاگرام گوشی یا تبلت شما را به عنوان یک دستگاه جدید شناسایی کند. چنانچه گوشی شما قابلیت روت را ندارد تنظیمات گوشی را به تنظیمات پیش فرض کارخانه برگردانید. دقت کنید ریست کردن گوشی تمام تنظیمات و شخصی سازی هایی که تا کنون انجام داده اید را از بین می برد. بنابراین پیش از استفاده از این روش حتما با روش های بک آپ گیری از اندروید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.


حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با تغییر مجوز دسترسی

علاوه بر روش هایی که در بالا توضیح داده شد می توانید برای حل خطاهایی که در بالا اشاره شد مجوز دسترسی اینستاگرام را تغییر دهید یا از درست بودن مجوز دسترسی برنامه به اینترنت و وای فای اطمینان حاصل کنید. برای اینکار در سیستم عامل اندروید از تنظیمات گوشی وارد بخش Permissions شوید و تنظیمات مجوز Instagram را بررسی کنید.

fix-instagram

حل مشکل اتصال به اینستاگرام با استفاده از نسخه قدیمی

در نهایت برای حل مشکل ورود به اینستاگرام پیشنهاد میکنیم از نسخه های قدیمی تر اینستاگرام مثل نسخه ۸ تا ۸٫۵ آپلود ویدیو و عکس را امتحان کنید ، در صورت لزوم میتوانید از یک نسخه قدیمی برای ورود به اینستاگرام و یک نسخه جدید برای استفاده از سایر امکانات اینستاگرام استفاده کنید ، قبلا یک روش اینکار را پست نصب همزمان دو یا چند برنامه اندروید آموزش دادیم.

تجربه و پیشنهاد شما؟

تجربه و پیشنهادات خود را در مورد خطاهایی که در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود مشاهده میکنید و نحوه رفع آنها یا روش هایی که برای حل ارورهای ثبت نام ، ورود و.. اینستاگرام اندروید و آیفون در این پست معرفی کردیم را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • zr says:

    وقتی پیجم را لا این میکنم یک صفحه ای باز میشه که میگه مورد مشکوکی برای دسترسی به پیج وجود دارد و کد امنیتی رو به ایمیلم میده منم ایمیلی که در اینستا زدم با اکانت گوگلم متفاوته و هرچی میخوام با اون ایمبلم وارد شم اجازه نمیده و نمیتونم کدو دریافت کنم چکاری میشه کرد لطفا بگین

  • محمد says:

    سلام
    وقتی صفحه کسی رو میزنم که باز بشه، صفحه باز می شود ولی صفحه سفید نشان می دهد و هیچ چیز در آن نیست، ایا آن فرد اینستاگرامش رو حذف کرده که اینطوری نشان می دهد یا دلیل دیگری دارد؟

  • ملیحه says:

    سلام ی مدت با اینستا پلاس کار میکردم الان هر کار میکنم با خود اینستا وارد نمیشه ارور خطای نامشخص میده میشه راهنمایی کنین

  • شهره says:

    سلام هفته پیش موبایلم را ریسیت کردم وبعدش برای وارد شدن اینستا مشکل دارم خوداینستا برام اکانت جدیدساخته و دیگه وارد اینستا اصلیم نمیشه میشه راهنمایی کنید

  • Maryam says:

    تقریبا همه راه هارو امتحان کردم اما درست نشد! با فیلتر شکن رفتم نشد clear data و clear catch هم جواب نداد. با وای فای و نت سیمکارت هم نشد. بازگشت به تنظیمات اولیه هم جواب نداد.

  • Maryam says:

    سلام، من چند روزه به هیچ طریقی نمیتونم وارد اینستاگرامم بشم موقع لاگین همش پیغام میده که sorry there was a problem with your request
    از طریق سایت اینستاگرام هم نتونستم وارد اکانتم بشم همش میگه همچین یوزری وجود نداره ! با گوشی دیگه هم نتونستم! باید چکار کنم ؟

  • bahar says:

    سلام خسته نباشید
    من اینستاگرامم قبلا کار میکرده بعد از مدتی خود به خود پاک شد و هر چی سعی کردم که با اکانتم وارد بشم نتونستم اینستاگرامو به طور کامل پاک کردم و دوباره نصب کردم و با فیلترشکن وارد شدم ولی بازم نتونستم با اکانت قبل یا جدیدم وارد بشم اگه امکان داره لطفا منو راهنمایی کنید
    ممنون

  • حمید says:

    سلام.
    من اشتباها ایمیلم رو حذف کردم و الان دیگه به اکانتم دسترسی ندارم. چه کار باید بکنم؟

  • مهر says:

    دوستانی که مشکل دارن اول اینستا ورژن جدید نصب کنین بعد با فیلتر شکن وارد اکانتتون شین یا اکانت جدید بسازین بعد فیلتر شکن رو خاموش کنین اکر درست نشده بود انقدر از فیلتر شکن استفاده کینن تا درست شه

  • hamed says:

    سلام من قبلا یه اکانت داشتم نمیتونم وارد بشم لطفا راهنماییم کنین

  • Ali says:

    سلام
    الآن چند روزه اینستاگرامم به طور کلی قطع شده، اومده اول که باید ثبت نام کنم بعد هرچقدر شمارم یا ایمیلمو وارد میکنم نمیشه، یه نوشته قرمز میاد بالای صفحه مینویسه متأسفم بعدآ دوباره امتحان کنیدباورکنید دیگه کم آوردم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.مشکل بعدی هم اینه که یه اکانت دیگه هم میخام درست کنم بازم‌قبول نمیکنه خواهش میکنم لطفا لطفا راهنمایی کنید خواهش میکنم

  • نوشين واقف says:

    سلام من هم چند روزه این مشکل رو دارم. به طوری که حتی گوشیم رو ریست کردم و به تنظیمات کارخانه برگردوندم ول باز هم برای ورود به اینستا حطا میده. حالا چیکار کنم

  • محمد says:

    سلام ، من گوشی ایفون دارم ، با گوگل میتونم راحت وارد یه اکانتم بشم ، اکانت دیگه میخوام به اپ اظافه کنم اینستا نمیزاره ، ایمیل و میزنم ، پسوورد عوض میکنم ، باز نمیزاره ، لطفا کمکم کنید ، هر کار میتونستم انجام دادم

  • کماندو says:

    آقا من اینستا رو رو گوشیم می ریزم وقتی که میخوام برم تو حسابم خطای
    خطای نامشخص شبکه رخ داده
    رو میده مشکل چیه

  • کامران says:

    مال منم میگه خطای شبکه. لطفا هر کی میدونه خواهشا پاسخ بده.

  • ۴۴۴ says:

    من اینستامو هم نام کاربریم وهم رمزمو میدونم ولی وقتی وارد میکنم مینویسه خطا در شبکه وصل نمیشه چیکار کنم؟

  • عارف says:

    من از OGInsta استفاده میکنم ولی امروز یهو و بدون دلیل اکانتم لاگ اوت شد و دیگه نتونستم واردش بشم
    در واقع آی‌دی و پسوورد رو که میزنم واسه دو ثانیه وارد میشه و اتوماتیک خارج میشه
    روی اینستاگرام اصلی امتحان کردم و وارد شدم ولی با او‌جی‌اینستا هرکاری میکنم نمیتونم وارد بشم
    هیچ ارروری هم نمیده
    حتی یه بار پاک کردم و دوباره نرم‌افزار رو نصب کردم بازم اوکی نشد
    کَشِ OGInsta رو هم پاک کردم باز هم مثل قبل یه لحظه وارد شد ولی دوباره اتوماتیک خارج شد
    چه راهی واسه حل این مشکل پیشنهاد میکنید
    ضمنا سیستم عامل گوشیم اندروید نسخه هفته
    البته اینو هم بگم که از چنتا اینستاگرام مود شده‌ی دیگه هم استفاده کردم و اونها هم مثل همین OGInsta یه لحظه وارد شدن و خارج شدن دوباره
    تنها پیغامب هم که رو صفحه میاد couldnt refresh هستش

    • SAHAR says:

      به احتمال زیاد حکتون کردن و شمارو از حساب اینستاتون خارج کرده و وقتی وارد میشید میبینه اون اکانت فعاله و شما وارد شدین خارجتون میکنه

  • ... says:

    من یه اکانت دارم میخوام ی اکانت دیگه باز کنم قبول نمیکنه دلیلش چی میتونه باشه؟

  • hny says:

    سلام لطفا جواب بدید من دیروز از اکانتم اومدم بیرون و امروز با یه گوشی دیگه رفتم و الان اون خطی رو که باهاش وصلش کردم و ایمیل رو در دسترس ندارم و اینکه https://i.instagram.com/challenge/5564032094/xaPwteRE2U/ این لینک برام میاد بالا و صفحه باز میشه و یه کد رو به ایمیل یا شمارم میفرسته ولی هیچکدوم رو ندارم چکار کنم؟؟

  • پارسا says:

    سلام. من داشتم یه اکانت درست میکردم فکر کنم مراحلش ناقص مونده به دو دلیل: الآن که دوباره میخوام ثبت نام کنم اجازه ی ساخت رو بهم نمیده و موقع ثبت نام جلوی کادر “نام کاربری” ضربدر قرمز میزنه.(دقیقا مثل زمانی که از قبل یه نام کاربری وجود داره و نمیشه یکی دیگه ازش ساخت). از اون طرف هم وقتی میخوام وارد بشم پیغام خطا میده که کاربری ای به این نام وجود نداره لطفا چک کنید و دوباره تلاش کنید. بزرگواری کنید اهنمایی کنید

  • محمود says:

    وقتی وارد دایرکت میشم همچین أروری میده couldn’t load messages

  • سارا says:

    سلام من حدود یک ماه پیش اینستاگرام رو آن اینستال کردم و حالا هرکار میکنم, دیگه نصب نمیشه
    به طور کامل دانلود میشه ولی در اخر میگه app not installed
    نسخه های دگه رو هم امتحان کردم ولی بازم موفق نشدم. گوشیم هم, مشکل حافظه نداره

  • لیلیا says:

    سلام من اینستامواپدیت کردم ۳روزه بازنمیشه!

  • سمیه says:

    همه ی کارهایی که گفتید انجام دادم, چندین بار ریست کردم, ولی ارور unkwon network… میده, لطفا اگه کسی راه حلی داره بگه بهم, با فیلترشکنم رفتم نشده, حتی اکانت جدیدم نمیذاره بسازم, راهنماییم کنید لطفا

  • مهدی says:

    سلام من یه گوشیه نو با رم ۳ دارم nokia 6 ولی برای نصب اینستاگرام ارور زیر رو میده
    do you want to install this application?does not require any special accss
    از سایت گوگل پلی هم میگه مناسب کشور شما نیس و اونجا سرویس نمیده … یعنی چی ؟

    • ثریا says:

      ازتون سوال کرد که می خواید این برنامه رو نصب کنید؟ این برنامه به هیچ دسترسی خاصی نیاز نداره
      بله رو بدید و نصب کنید 😀

  • Sara.pyv says:

    سلام.من دیروز حذف نصب کنم الان اصلا نمیتونم وارد اکانت قبلیم بشم لطفا راهنماییم کنید.

    • Layaaa says:

      سلام
      من چند ماه پیش اینستا رو پاک کردم الان دوباره میخوام وارد بشم نمیتونم اینیلمو عوض کردم یادم نمیاد چی بود شماره و ایمیل جدیدم روهم میزنم نمیشه میشه راهنماییم کنید هیلی کار ضروری دارم ?????

  • نوشین says:

    سلام‌.دوستان من تبلت هوآوی خریدم و همین مشکل رو داشت.یه مهندس کامپیوتر گفتش باید «پلی‌استور‌سرویس »رو آپدیت کنی.منم انجام دادم و مشکلم حل شد.این راه‌هایی هم که این وبلاگ میگه به درد من نخورد.فقط همین کارو کنید

  • f says:

    سلام دو روزه که نمیتونم به اکانتم وارد بشم کش اینستامو خالی کردم برنامه رو حذف کردم و دوباره نصب کردم باز وارد نشد خاموش روشنشم کردم ولی هیچی نشد
    ارور میده
    از طریق سایت اینستاگرام می تونم وارد بشم به اکانتم
    روی ی گوشی دیگه خواستم وارد بشم وارد نمیشه این ارور و میده
    An unknown network error has occurre

    لطفا راهنمایی کنید

  • سناتور says:

    سلام من دوهفتس مشکل ورود به اینستا دارم و پیغام زیر رو میده.حافظه کش رو خالی کردم_از سایت اکانت رو غیر فعال کردم و دوباره برنامه اینستا رو نصب کردم ولی باز نشد.دو سه بار گزارش خرابی به اینستا فرستادم ولی حل نشده و جوابی نگرفتم.لطفا من رو راهنمایی کنین خیلی عجله دارم.ممنون.
    Sorry ,there was a problem with your request..

    • نیلو says:

      منم همین مشکل رو دارم فهمیدین ب منم بگین

      • rrr says:

        اگه از وای فا استفاده میکنید وای فا رو خاموش کنید و با دیتای گوشیتون وصل شین به راحتی وارد میشع واگه بازم نشد از فیلترشکنم همراهش استفاده کنید

  • ali.yas says:

    سلام
    من وقتی رمز اینستاگرامم رو میزنم ی صفحه ی سفید باز میشه اگه میونید چش شده لطفا بهم بگید ممنون

صفحات 1 2 3 4 5 11