حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما

۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما

اینستاگرام برنامه محبوب و بی نظیر اشتراک گذاری عکس و ویدیو می باشد که دارای تنظیمات و افکت های جالب برای اینکار است. شاید شما هم به قبل از استفاده از این برنامه با ارورهایی مانند Your account has been disabled for violating our terms و Too many users have been registered on this device و An unknown network error has occurred روبرو شده باشید که باعث عدم ورود به اینستاگرام و باز نشدن صفحه اکانت شما میشوند. امروز در انزل وب در مورد روش های حل این ارور ها که باعث وصل نشدن اینستاگرام  میشوند صحبت خواهیم کرد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

۱۴ روش رفع مشکل وصل نشدن و رفع ارورهای ورود به اینستاگرام

۱۴ ways to fix instagram wont load problems and open errors

در هنگام کار با اینستاگرام ممکن است با ارور های متفاوتی برخورد کنید که مشکل ورود به اینستاگرام و عدم دسترسی به اکانت را به همراه داشته باشند ، رایج ترین این پیغام ها خطای An Unknown network error has occurred و ارور های Sorry there was a problem with your request ، Too many users have been registered on this device است که امروز در انزل وب در مورد روش های حل آنها صحبت خواهیم کرد.

حل مشکل ارور An unknown network error has occurred در اینستاگرام اندروید

چنانچه بعد از ورود یا بروزرسانی اینستاگرام با پیغام An unknown network error has occurred روبه رو می شوید، شما با مشکل ورود یا وصل نشدن اینستاگرام رو به رو شده اید.

error-an-unknown-network-error-has-occurred

قبل از اینکه راه حل هایی که در ادامه آموزش امروز توضیح داده ایم را بکار بگیرید، گوشی یا تبلت خود را ریستارت کنید و ۱۰ ثانیه صبر کنید، و سپس گوشی را روشن کنید. مجددا وارد اینستاگرام شوید، ممکن است مشکل شما حل شده باشد.

حل مشکل مشکل ورود به اینستاگرام با نصب نسخه جدید

برای حل خطای مشکل وصل نشدن اینستاگرام آخرین نسخه نرم افزار اینستاگرام را دانلود و نصب کنید. چنانچه که در حین نصب با خطای تجزیه یا There Was A Problem Parsing The Package (مشکلی در تجزیه بسته وجود دارد) مواجه شدید پیشنهاد می کنیم پست ۱۰ روش برای حل مشکل parse error یا there is a problem parsing the package اندروید را مطالعه بفرمایید.

instagram

رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام با وای فای

پس از اجرای نرم افزار مطمئن شوید که گوشی شما به اینترنت قوی تر متصل شده است. اگر از داده تلفن همراه خود استفاده می کنید، مطمن شوید که هنوز اشتراک اینترنت داده تلفن همراه را دارید. در صورتی که افراد دیگری از اینترنت گوشی شما استفاده می کنند اینترنت آنها را قطع کنید و دوباره برای ورود مجدد به اینستاگرام تلاش کنید.

how-to-limit-and-block-guest-access-to-wifi-router-modem

قطع اینترنت سایر برنامه ها برای حل مشکل وصل نشدن اینستاگرام

در صورتی که نمی توانید به اینستاگرام وارد شوید سرعت اینترنت تان را افزایش دهید. برای افزایش سرعت اینترنت می توانید دسترسی برنامه های نصب شده را به دیتای موبایل خود و یا هرگونه اتصالی که به واسطه ی آن، حجم اینترنت شما مصرف میشود، را محدود کنید. جهت محدودیت درسترسی برنامه های نصب شده به دیتای موبایتان پیشنهاد می کنیم پست محدودیت،کنترل و جلوگیری دسترسی به اینترنت برنامه های اندروید بدون نیاز به روت را مطالعه بفرمایید.

Download-an-Android-Firewall-Without-Rooting

تنظیم مجدد APN برای رفع مشکل An unknown network error has occurred

عمده ترین دلیل ظهور خطای An unknown network error has occurred به هم خوردن تنظمیات پیشفرض Access Point Names در گوشی میباشد این اتفاق بیشتر در گوشی های اندرویدی و در هنگام استفاده از شبکه های موبایل نظیر ۲g ، ۳g و ۴g رخ میدهد که باید APN تعریف شده فعلی را حذف کنید و مجددا APN را برای گوشی خود تنظیم کنید. نحوه حذف APN و تنظیم مجدد APN را قبلا در پست حل مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل کاملا توضیح داده ایم.

no-internet-connection-on-irancell-rightel-mci

پاک کردن کش و دیتا اینستاگرام جهت حل مشکل ورود به اینستاگرام

گاهی وقت ها دلیل وقوع خطای An unknown network error has occurred اندروید پر شدن حافظه کش و دیتای اینستاگرام است که برای حل این مشکل به مسیر settings و سپس مدیریت برنامه ها بروید و در این قسمت برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و حافظه کش برنامه را پاک کنید که این کار با انتخاب گزینه هایClear cache  وClear data انجام می شود.

how-to-fix-instagram

بروزرسانی تاریخ و ساعت جهت رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید و آیفون

پس از این کار گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید و دوباره به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و وارد تنظیمات تاریخ و زمان شوید و ساعت و زمان گوشی را تنظیم کنید، در صورت اشتباه بودن تاریخ و زمان تیک گزینه Automatic date & time را بردارید و صورت دقیق ساعت و تاریخ را وارد نمایید. حالا یکبار دیگر گوشی خود را خاموش و روشن کنید و به برنامه اینستاگرام بروید و برای ورود روی Log in کلیک کنید ، احتمالا ارور an unknown network اینستاگرام دیگر نمایش داده نمیشود.

instagram


ارور اینستاگرام Your account has been disabled for violating our terms

در صورتی که شما قوانین و مقرارات اینستاگرام را نقض کرده باشید با خطای Your account has been disabled for violating our terms مواجه خواهید شد که این خطا بیشتر برای کاربران اندروید ظاهر می شود.

Your account has been disabled for violating our terms

رفع مشکل وصل نشدن اینستاگرام با پاک کردن و نصب مجدد اینستاگرام

برای حل مشکل Your account has been disabled for violating our terms و خطای An Unknown network error has occurred اینستاگرام را از روی گوشی خود به طور کامل پاک کنید و دوباره نصب کنید. برای حذف برنامه اینستاگرام در اندروید به قسمت Settings بروید و مسیر Applications > Manage Applications > Instagram را دنبال کنید، در این قسمت روی Uninstall تپ کنید. بعد از حذف اینستاگرام به گوگل پلی بروید و آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید و دوباره نصب کنید ، برای نصب اینستاگرام از گوگل پلی با آی پی ایران میتوانید از آموزش قبلی ما در زمینه حل مشکل This item is not available in your country ، روش های دانلود مستقیم و بدون تحریم از گوگل پلی استفاده کنید. حال برای ورود به اینستاگرام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید.

uniinstall

برگشت به تنظیمات کارخانه برای حل مشکل Your account has been disabled for violating our terms

در صورتی که با حذف برنامه اینستاگرام خطای Your account has been disabled for violating our terms رفع نشد تنظیمات گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. دقت کنید ریست کردن گوشی تمام تنظیمات و شخصی سازی هایی که تا کنون انجام داده اید را از بین می برد. بنابراین پیش از استفاده از این روش حتما با روش های بک آپ گیری از اندروید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

instagram-app-to-fix-error

رفع مشکل ورود به اینستاگرام و نمایش پیغام نقص قوانین با ارسال گزارش

قبلا یک نمونه گزارش دادن به اینستاگرام را در پست بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام آموزش دادیم ، در صورتی که با مشکل نمایش پیغام نقص قوانین روبرو شدید و از عدم فعالیت مشکوک در اکانت خود مطمئن هستید میتوانید از طریق بخش ارسال گزارش نسخه وب اینستاگرام مشکل اکانت خود را با بخش پشتیبانی اینستاگرام جهت رسیدگی بیشتر به زبان انگلیسی مطرح کنید.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام و نمایش پیغام نقص قوانین با ارسال گزارش


رفع خطای Too many users have been registered on this device در اینستاگرام

گاهی وقتی که قصد ساخت اکانت جدیدی در اینستاگرام دارید پیغام Too many users have been registered on this device برای شما ظاهر می شود که مشکل مشکل تعداد عضویت در اینستاگرام نامیده می شود.

instaerror-acc

حل مشکل ثبت نام در اینستاگرام از طریق ثبت نام در سایت اینستاگرام

برای رفع ارور Too many users have been registered on this device ساخت اکانت اینستاگرام و مشکل ثبت ناممی توانید اکانت خود را از طریق سایت اینستاگرام بسازید چونکه سایت اینستاگرام محدودیت های گوشی های اندروید را ندارد، وب سایت اینستاگرام خیلی شبیه به اپلیکیشن اینستاگرامی است که بر روی گوشی خود نصب کردید و به شما اجازه می دهد که مانند اپلیکیشن اینستاگرامی که روی گوشی خود نصب کردید پست، عکس، ویدیو و… بگذارید.

instagram-site

رفع خطای Too many users have been registered on this device با تعویض آی دی گوشی

در صورتی که راه حل قبلی به شما کمک نکرد و گوشی شما قابلیت روت شدن را داشت از نرم افزارهای Id Changer برای تغییر آی دی دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید تا اینستاگرام گوشی یا تبلت شما را به عنوان یک دستگاه جدید شناسایی کند. چنانچه گوشی شما قابلیت روت را ندارد تنظیمات گوشی را به تنظیمات پیش فرض کارخانه برگردانید. دقت کنید ریست کردن گوشی تمام تنظیمات و شخصی سازی هایی که تا کنون انجام داده اید را از بین می برد. بنابراین پیش از استفاده از این روش حتما با روش های بک آپ گیری از اندروید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.


حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با تغییر مجوز دسترسی

علاوه بر روش هایی که در بالا توضیح داده شد می توانید برای حل خطاهایی که در بالا اشاره شد مجوز دسترسی اینستاگرام را تغییر دهید یا از درست بودن مجوز دسترسی برنامه به اینترنت و وای فای اطمینان حاصل کنید. برای اینکار در سیستم عامل اندروید از تنظیمات گوشی وارد بخش Permissions شوید و تنظیمات مجوز Instagram را بررسی کنید.

fix-instagram

حل مشکل اتصال به اینستاگرام با استفاده از نسخه قدیمی

در نهایت برای حل مشکل ورود به اینستاگرام پیشنهاد میکنیم از نسخه های قدیمی تر اینستاگرام مثل نسخه ۸ تا ۸٫۵ آپلود ویدیو و عکس را امتحان کنید ، در صورت لزوم میتوانید از یک نسخه قدیمی برای ورود به اینستاگرام و یک نسخه جدید برای استفاده از سایر امکانات اینستاگرام استفاده کنید ، قبلا یک روش اینکار را پست نصب همزمان دو یا چند برنامه اندروید آموزش دادیم.

تجربه و پیشنهاد شما؟

تجربه و پیشنهادات خود را در مورد خطاهایی که در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود مشاهده میکنید و نحوه رفع آنها یا روش هایی که برای حل ارورهای ثبت نام ، ورود و.. اینستاگرام اندروید و آیفون در این پست معرفی کردیم را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

  • hamid says:

    سلام. دوستان اینستا کلا دیگه نمیشه روی گوشی نصب کرد هرکس داره پاک نکنه. من پاک کردم هرکاری میکنم نصب نمیشه روی گوشی دیگه هم تست کردم نشده.. و از چندتا گوشی دیگه هم شیریت کردن واسم بازم نشد..برنامه اینستا کلا با مشکل برخورده.از بازار که بصورت ناقص دانلود میشه.و از داخل فروشگاه پلی یا پلی استور هم برنامه رو برداشتن.

  • هانیه says:

    سلام برای من این مشکل پیش اومده.لطفا راهنمایی کنید همش این پیام رو نشون میده
    Challenge required

  • Abolfazl says:

    سلام من میخوام اسنستا گرام وصل کنم نمیشه چرا؟؟

  • Sara says:

    مرسی از راهنماییتون واقعا مفید بود

  • آسمان says:

    سلام وقت بخیر
    صفحه اینستاگرام من بخاطر خطای حساب خردسال یعنی زیر ۱۳ ساله بودن باز نمیکنه کمکم میکنید؟

  • زینب says:

    سلام دوستان اینستام پاک شده وقتی نام کاربریمو میزنم ک بهم‌پیامک بیاد ک بزنم روش برم تو اینستا میگ خطای نامشخصی رخ داد مشکل از کجاست کمکم کنید

  • sh says:

    چرا امروز ایستای من باز نمیشه

  • Mojgan says:

    We’re sorry but somthing went wrong please try agane
    این ارور چیه؟؟؟چیکارش کنم?

  • yusirankhan says:

    خطای ارور ۵ایکس ایکس میدهد چرا؟
    مدیر چرا اصلا جواب سوال هارو نمیدی

  • fatima says:

    سلام به همگی من پیج اینستاگرامم رو لاگ اوت که کردم..بعد از یک هفته موقع ورود دیگه اجازه بهم نداد..گفت رمزت اشتباهه ..باجودی که رمزمم درسته..میگه رمز جدید رو میفرستم به ایمیلت..اما من ادرس ایمیلم و رمزش رو فراموش کردم.گوشیمم عوض کردم..نمیدونم دیگه چه جوری باید وارد پیجم بشم..ممنون میشم راهنماییم کنید

  • غزل says:

    اگه میشه سریع تر جوابی بهم بدین!!!راهنماییم کنین..درست بشه!!

  • غزل says:

    برای نصب اینستا مینویسد خطای تجزیه…واندروید گوشیمم ۴/۳است

  • sedigheh Fallah says:

    اینستاگرام به روز رسانی شده واز پیجم بیرون امدم الان که میخوام دوباره به پیجم برگردم فقط یک گزینه داره که ورود به سیستم فیسبوک داره وگزینه دیگری نداره من هم گذر واژه رو فراموش کردم چه جوری باید دوباره وارد پیجم بشم

  • بهار says:

    سلام دوست عزیز من نمیتونم کسیو فالو کنم مال چیه؟ خیلی ناراحتم وقتی میزنم روی دنبال کردن کسی یهو برمیگرده اصلا نمیدونم چشه وای لطفا کمک کنید حداقل یه راهنمایی کنید ممنون میشم

  • parisa says:

    سلام من از گوشی این و اون همه ش استفااده میکردم میرفتم تو اکانتم باز میومدم بیرون حالا با هر گوشی که میوام برم تو اکانتم میزنه ورود مشکوک ایمیلسهم که دادم بهش نمیدونم چیه ایمیل فعلیم نیست حالا چیکار کنم تقریبا سه ماهه نمیتونم وارد اکانتم بشم

  • farahnaz says:

    سلام خسته نباشید من اینستارو هر چی بروز رسانی میکردم بازم نسخه قدیمش بود .بعد اینستارو پاک کردم و حالا که می‌خوام نصب کنم اصلا نصب نمیشه باید چیکار کنم

  • Javvad says:

    خسته نباشید برنامه من یهو قطع شد وارد که میشم اطلاعات رو بالا نمیاره هر بخشی ام میرم‌ارور میده و انگار تازه نصب شده هیچی بالا نمیاد
    چیکار بایدکنم☹

  • Bahar says:

    سلام من از موقعی که گوشیمو عوض کردم برنامه اینستاگرام نصب میشه ولی وقتی روش میزنم ی صفحه سفید میاد و بعد از چند ثانیه از برنامه خارج میشه.من هم گوشیمو فلش کردم هم تنظیمات کارخانه ولی نشد… لطفاً راهنمایی کنین ممنون

  • فاطمه says:

    سلام من رمز اکانتم رو فراموش کردم ..هرچی توسایت اینستا برای بازگرداندن رمز میزنم میگه پیام بازیابی رمز براتون ارسال شده ولی پیامی برام نمیاد..تو نرم افزار قسمت فراموشی رمز ای دی اکانتم میزنم برای ارسال پیامک میگه خطای شبکه نا مشخصی رخ داده..شماره ای که باهاش ثبت نام کردم ایرانسله ..لطفا کمکم کنید?

  • سایه says:

    کمککککک 😐 وارد اینستا ک میشم یه پیام میاد رو صفحه ک میگه یه نفر قصد ورود ب اکانتمو داشته ک تلاشش ناموفق بوده … منم طبیعتا گزینه ی “من نبودم” رو زدم ، بعدش خواستم گذرواژمو عوض کنم و یه سخت ترشو بزارم ک حالا گذرواژه ی قبلیم یادم نمیاد -___- چیکار کنم حالا؟!

    • فاطمه says:

      شما میتونید به قسمت فراموش شده اینستاگرام مراجعه کنید وبا وارد کردن ایمیل یا شماره موبایل ثبت نامی لینک پیوند تغییر رمز رو دریافت کنید.

  • mhsa says:

    سلااااام عاقاااا توروخدا کمک. من کلا اینستارو هی میریختم بعد حذف میکردم تا اینکه سری اخر که حذف کردم الان میخوام نصب کنم میزنه برنامه نصب نشد حافظه م پر نیست واقعا نمیدونم چکار کنمممم گوشیم هواوی هانر اندروید۴.۴.۲
    خواهشا کمک بفرمایید

  • سحر says:

    مای اینستاگرام اکانت…ایس رییییده????
    ایمیلمو اشتبا وارد کرده بودم اولا‌.‌‌‌.‌.حالا پسوردمو یادم نمیاااااااد???????

  • eli says:

    سلام و ممنون از اطلاعات مفیدتون
    چند وقتی میشه که هنگام ورود به اکانتم با مشکل بر میخورم و این پیام میاد که تلاش مشکوک برای ورود به سیستم شما شناسایی کردیم برای تایید هویت شما یک کد امنیتی به ایمیلتان ارسال خواهیم کرد
    من چند بار کدهایی که ارسال میشه به ایمیلم امتحان کردم ولی متاسفانه این اخطار میاد که کد نادرست است لطفا میشه راهنمایی کنید که بتونم وارد حسابم بشم ممنون

  • meysam says:

    این همه ملت امدن اینجا مطلب کذاشتن اصلا کسی جواب میده؟واللا ما ک چندوقت گذاشتیم اصلا کسی جوا نمیده، شماهم الکی مطلب نزارید کسی جواب نمیده، برید ی فکردیگ بکنید

  • مهسا says:

    سلام چرا موقع دلیت اکانت اینستا ارور میزنه ک پسوردت اشتباس . در حالی ک درسته.میخوام پیجمو حذف کنم . لطفا راهنمایی کنین

  • pardis says:

    سلام ،من وقتی میخوام با اکانتم وارد اینستا بشم میگه ک sorry,there was a problem your request .
    گوشیمم ریست کردم بازم نمیشه ک وارد بشم
    چیکار باید کنم ؟؟

    • Avaa says:

      واااای دقیقا اینستا منم همین ارورو میده.آیفونه گوشیم.روشن خاموش کردم آپدیت کردم درست نشد.پاک کردم دوباره نصب کردم بازم نشد.شما هنوز رفع نشد مشکلت راهنماییم کنی؟

  • sahel says:

    من میخام وارد اکانتم بشم ولی میزنه ورود مشکوک
    و میگه ما براتون ی کد امنیتی ب ایمیلتون میفرستم
    ولی ایمیلم بازنمیشه
    حالا چیکار کنم؟

  • محسن says:

    اگه مشکل دارید لطفا تماس بگرید راهنمایی کنم ۰۹۱۹۶۰۲۰…

    • faeze says:

      سلام شما میدونید مشکل اینستام چطوری حل میشه؟تا اکانتمو میزنم میاد ورود مشکوک داشتید

  • فاطی says:

    سلام من ایمیل که برای اینستاگرام واردکردم نام کاربری ایستاگرام توی ایمیل ایستاگرام نمیشه ایمیل اینستاگرام اورد

  • maryam says:

    سلام من اینستا رو پاک کردم الان دوباره میخوام نصب کنم برنامه دانلود میشه ولی نصب نمیشه چیکار کنم?(حافظه پر نیس و سرعت نت هم خوبه مشکل از کجا میشه?؟)

صفحات 1 4 5 6 7 8 11