حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما

۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما

اینستاگرام برنامه محبوب و بی نظیر اشتراک گذاری عکس و ویدیو می باشد که دارای تنظیمات و افکت های جالب برای اینکار است. شاید شما هم به قبل از استفاده از این برنامه با ارورهایی مانند Your account has been disabled for violating our terms و Too many users have been registered on this device و An unknown network error has occurred روبرو شده باشید که باعث عدم ورود به اینستاگرام و باز نشدن صفحه اکانت شما میشوند. امروز در انزل وب در مورد روش های حل این ارور ها که باعث وصل نشدن اینستاگرام  میشوند صحبت خواهیم کرد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

۱۴ روش رفع مشکل وصل نشدن و رفع ارورهای ورود به اینستاگرام

۱۴ ways to fix instagram wont load problems and open errors

در هنگام کار با اینستاگرام ممکن است با ارور های متفاوتی برخورد کنید که مشکل ورود به اینستاگرام و عدم دسترسی به اکانت را به همراه داشته باشند ، رایج ترین این پیغام ها خطای An Unknown network error has occurred و ارور های Sorry there was a problem with your request ، Too many users have been registered on this device است که امروز در انزل وب در مورد روش های حل آنها صحبت خواهیم کرد.

حل مشکل ارور An unknown network error has occurred در اینستاگرام اندروید

چنانچه بعد از ورود یا بروزرسانی اینستاگرام با پیغام An unknown network error has occurred روبه رو می شوید، شما با مشکل ورود یا وصل نشدن اینستاگرام رو به رو شده اید.

error-an-unknown-network-error-has-occurred

قبل از اینکه راه حل هایی که در ادامه آموزش امروز توضیح داده ایم را بکار بگیرید، گوشی یا تبلت خود را ریستارت کنید و ۱۰ ثانیه صبر کنید، و سپس گوشی را روشن کنید. مجددا وارد اینستاگرام شوید، ممکن است مشکل شما حل شده باشد.

حل مشکل مشکل ورود به اینستاگرام با نصب نسخه جدید

برای حل خطای مشکل وصل نشدن اینستاگرام آخرین نسخه نرم افزار اینستاگرام را دانلود و نصب کنید. چنانچه که در حین نصب با خطای تجزیه یا There Was A Problem Parsing The Package (مشکلی در تجزیه بسته وجود دارد) مواجه شدید پیشنهاد می کنیم پست ۱۰ روش برای حل مشکل parse error یا there is a problem parsing the package اندروید را مطالعه بفرمایید.

instagram

رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام با وای فای

پس از اجرای نرم افزار مطمئن شوید که گوشی شما به اینترنت قوی تر متصل شده است. اگر از داده تلفن همراه خود استفاده می کنید، مطمن شوید که هنوز اشتراک اینترنت داده تلفن همراه را دارید. در صورتی که افراد دیگری از اینترنت گوشی شما استفاده می کنند اینترنت آنها را قطع کنید و دوباره برای ورود مجدد به اینستاگرام تلاش کنید.

how-to-limit-and-block-guest-access-to-wifi-router-modem

قطع اینترنت سایر برنامه ها برای حل مشکل وصل نشدن اینستاگرام

در صورتی که نمی توانید به اینستاگرام وارد شوید سرعت اینترنت تان را افزایش دهید. برای افزایش سرعت اینترنت می توانید دسترسی برنامه های نصب شده را به دیتای موبایل خود و یا هرگونه اتصالی که به واسطه ی آن، حجم اینترنت شما مصرف میشود، را محدود کنید. جهت محدودیت درسترسی برنامه های نصب شده به دیتای موبایتان پیشنهاد می کنیم پست محدودیت،کنترل و جلوگیری دسترسی به اینترنت برنامه های اندروید بدون نیاز به روت را مطالعه بفرمایید.

Download-an-Android-Firewall-Without-Rooting

تنظیم مجدد APN برای رفع مشکل An unknown network error has occurred

عمده ترین دلیل ظهور خطای An unknown network error has occurred به هم خوردن تنظمیات پیشفرض Access Point Names در گوشی میباشد این اتفاق بیشتر در گوشی های اندرویدی و در هنگام استفاده از شبکه های موبایل نظیر ۲g ، ۳g و ۴g رخ میدهد که باید APN تعریف شده فعلی را حذف کنید و مجددا APN را برای گوشی خود تنظیم کنید. نحوه حذف APN و تنظیم مجدد APN را قبلا در پست حل مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل کاملا توضیح داده ایم.

no-internet-connection-on-irancell-rightel-mci

پاک کردن کش و دیتا اینستاگرام جهت حل مشکل ورود به اینستاگرام

گاهی وقت ها دلیل وقوع خطای An unknown network error has occurred اندروید پر شدن حافظه کش و دیتای اینستاگرام است که برای حل این مشکل به مسیر settings و سپس مدیریت برنامه ها بروید و در این قسمت برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و حافظه کش برنامه را پاک کنید که این کار با انتخاب گزینه هایClear cache  وClear data انجام می شود.

how-to-fix-instagram

بروزرسانی تاریخ و ساعت جهت رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید و آیفون

پس از این کار گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید و دوباره به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و وارد تنظیمات تاریخ و زمان شوید و ساعت و زمان گوشی را تنظیم کنید، در صورت اشتباه بودن تاریخ و زمان تیک گزینه Automatic date & time را بردارید و صورت دقیق ساعت و تاریخ را وارد نمایید. حالا یکبار دیگر گوشی خود را خاموش و روشن کنید و به برنامه اینستاگرام بروید و برای ورود روی Log in کلیک کنید ، احتمالا ارور an unknown network اینستاگرام دیگر نمایش داده نمیشود.

instagram


ارور اینستاگرام Your account has been disabled for violating our terms

در صورتی که شما قوانین و مقرارات اینستاگرام را نقض کرده باشید با خطای Your account has been disabled for violating our terms مواجه خواهید شد که این خطا بیشتر برای کاربران اندروید ظاهر می شود.

Your account has been disabled for violating our terms

رفع مشکل وصل نشدن اینستاگرام با پاک کردن و نصب مجدد اینستاگرام

برای حل مشکل Your account has been disabled for violating our terms و خطای An Unknown network error has occurred اینستاگرام را از روی گوشی خود به طور کامل پاک کنید و دوباره نصب کنید. برای حذف برنامه اینستاگرام در اندروید به قسمت Settings بروید و مسیر Applications > Manage Applications > Instagram را دنبال کنید، در این قسمت روی Uninstall تپ کنید. بعد از حذف اینستاگرام به گوگل پلی بروید و آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید و دوباره نصب کنید ، برای نصب اینستاگرام از گوگل پلی با آی پی ایران میتوانید از آموزش قبلی ما در زمینه حل مشکل This item is not available in your country ، روش های دانلود مستقیم و بدون تحریم از گوگل پلی استفاده کنید. حال برای ورود به اینستاگرام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید.

uniinstall

برگشت به تنظیمات کارخانه برای حل مشکل Your account has been disabled for violating our terms

در صورتی که با حذف برنامه اینستاگرام خطای Your account has been disabled for violating our terms رفع نشد تنظیمات گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. دقت کنید ریست کردن گوشی تمام تنظیمات و شخصی سازی هایی که تا کنون انجام داده اید را از بین می برد. بنابراین پیش از استفاده از این روش حتما با روش های بک آپ گیری از اندروید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

instagram-app-to-fix-error

رفع مشکل ورود به اینستاگرام و نمایش پیغام نقص قوانین با ارسال گزارش

قبلا یک نمونه گزارش دادن به اینستاگرام را در پست بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام آموزش دادیم ، در صورتی که با مشکل نمایش پیغام نقص قوانین روبرو شدید و از عدم فعالیت مشکوک در اکانت خود مطمئن هستید میتوانید از طریق بخش ارسال گزارش نسخه وب اینستاگرام مشکل اکانت خود را با بخش پشتیبانی اینستاگرام جهت رسیدگی بیشتر به زبان انگلیسی مطرح کنید.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام و نمایش پیغام نقص قوانین با ارسال گزارش


رفع خطای Too many users have been registered on this device در اینستاگرام

گاهی وقتی که قصد ساخت اکانت جدیدی در اینستاگرام دارید پیغام Too many users have been registered on this device برای شما ظاهر می شود که مشکل مشکل تعداد عضویت در اینستاگرام نامیده می شود.

instaerror-acc

حل مشکل ثبت نام در اینستاگرام از طریق ثبت نام در سایت اینستاگرام

برای رفع ارور Too many users have been registered on this device ساخت اکانت اینستاگرام و مشکل ثبت ناممی توانید اکانت خود را از طریق سایت اینستاگرام بسازید چونکه سایت اینستاگرام محدودیت های گوشی های اندروید را ندارد، وب سایت اینستاگرام خیلی شبیه به اپلیکیشن اینستاگرامی است که بر روی گوشی خود نصب کردید و به شما اجازه می دهد که مانند اپلیکیشن اینستاگرامی که روی گوشی خود نصب کردید پست، عکس، ویدیو و… بگذارید.

instagram-site

رفع خطای Too many users have been registered on this device با تعویض آی دی گوشی

در صورتی که راه حل قبلی به شما کمک نکرد و گوشی شما قابلیت روت شدن را داشت از نرم افزارهای Id Changer برای تغییر آی دی دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید تا اینستاگرام گوشی یا تبلت شما را به عنوان یک دستگاه جدید شناسایی کند. چنانچه گوشی شما قابلیت روت را ندارد تنظیمات گوشی را به تنظیمات پیش فرض کارخانه برگردانید. دقت کنید ریست کردن گوشی تمام تنظیمات و شخصی سازی هایی که تا کنون انجام داده اید را از بین می برد. بنابراین پیش از استفاده از این روش حتما با روش های بک آپ گیری از اندروید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.


حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با تغییر مجوز دسترسی

علاوه بر روش هایی که در بالا توضیح داده شد می توانید برای حل خطاهایی که در بالا اشاره شد مجوز دسترسی اینستاگرام را تغییر دهید یا از درست بودن مجوز دسترسی برنامه به اینترنت و وای فای اطمینان حاصل کنید. برای اینکار در سیستم عامل اندروید از تنظیمات گوشی وارد بخش Permissions شوید و تنظیمات مجوز Instagram را بررسی کنید.

fix-instagram

حل مشکل اتصال به اینستاگرام با استفاده از نسخه قدیمی

در نهایت برای حل مشکل ورود به اینستاگرام پیشنهاد میکنیم از نسخه های قدیمی تر اینستاگرام مثل نسخه ۸ تا ۸٫۵ آپلود ویدیو و عکس را امتحان کنید ، در صورت لزوم میتوانید از یک نسخه قدیمی برای ورود به اینستاگرام و یک نسخه جدید برای استفاده از سایر امکانات اینستاگرام استفاده کنید ، قبلا یک روش اینکار را پست نصب همزمان دو یا چند برنامه اندروید آموزش دادیم.

تجربه و پیشنهاد شما؟

تجربه و پیشنهادات خود را در مورد خطاهایی که در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود مشاهده میکنید و نحوه رفع آنها یا روش هایی که برای حل ارورهای ثبت نام ، ورود و.. اینستاگرام اندروید و آیفون در این پست معرفی کردیم را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • فاطمه says:

    سلام وقتتون بخیر ؛ من هنگام ورود به اینستاگرام بعد از زدن فراموشی رمز و دریافت پیامک تایید رمز جدید رو که وارد میکنم میزنه invalid parameters !!
    هر رمزی میزنم همین خطا رو میده!
    میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟

    • Fahim says:

      سلام منم همین مشکل رو دارم الان . اگه مشکلتون رفع شده منو راهنمایی می‌فرمایید ؟

  • مرتضی says:

    سلام و احترام حساب اینستاگرام من به دلیل نقض شرایط اینستاگرام غیر فعال شده ممنون میشوم کمکم کنید .

  • مرتضی says:

    سلام و احترام حساب اینستاگرام من به دلیل نقض شرایط اینستاگرام غیر فعال شده ممنون میشوم کمکم کنید

  • سپهر صفری says:

    سلام، روز شما بخیر. امروز تلاش کردم از طریق کامپیوتر وارد صفحه اینستاگرام خودم شوم اما پس از واردکردن نام کاربری و رمز عبور مجدداً به صفحه login برکشتم. اما پیامی را نگرفتم. از طریق ابزار اینستاگرام مطمئن شدم که صفحه اینجانب فعال است. همپنین از طریق جستجوی داخلی اینستاگرام میتوانم آن صفحه را ببینم. از طریق گزینه Forgot Password اقدام کردم اما پیامی برای من ارسال نشد. پس از چند تلاش پیام روبرو را گرفتم: Sorry, this page isn’t available. The link you followed may be broken, or the page may have been removed. لطفاً در زمینه رفع این مشکل اینجانب را راهنمائی کنید. با تشکر

  • نازی says:

    سلام
    من پیجم هست ولی خودم نمیتونم وارد شم
    خطای the username…
    Is not available میده
    چه اتفاقی افتاده

  • Hanieh says:

    سلام من میخوام‌ وارد حساب دومم بشم ودی کلا صفحه مشکی میاد میشه بگین چیکار کنم ؟!

  • بهمن says:

    سلام خسته نباشین منی که هم ایمیلم دارم هم رمزهم نام کاربری چراکدمیفرسته به شماره ای که ازم سلب شده

  • یاشار ابراهیمی says:

    این اینستاگرامه آشغال کلا قاط زده… داره یکی در میون بی دلیل پیج همه رو می پرونه… خاک تو سرشون با این اپلیکیشن شون… صدای همه در اومده

  • مریم says:

    منظورت همون دست رسی به داده هست

  • محامد says:

    سلام دوستان چند روزیه اینستا من از فارسی تبدیل میشه انگلیش بعد وارد میشه اما امروز یک دقبقه زمان میبره از فارسی به انگلیش تبدیل شه قبلا دوسه ثانیه بود بعدش هم هی این ارور میده خاموش روشن کردم بروز کردم همش ارور couldnt refresh feedمیاره لطفا اگه کسی میدونه چکارش کنم هیجا هم نمیره فقط همین لطفا کمکم کنید درستش کنم اگر از دوستان میدونه به این شمارم پیام بده فقط پیام ۰۹۳۶۳۰۵۶۰۰۵

  • نازنین says:

    سلام دوستان برید تو تنظیمات اینستاگرام بعد برین تون امنیت بعد داده های حساب یه تایید اون پایین داره بزنید درست میشه درست شد ما را هم دعا کنید لطفا

  • نجاتی says:

    من دوتا پیج دارم ی پیجم وارد میشم خارج میشم حالا میخوام وارد شم ارور میده چند لحظه دیگر وارد شوید همه اینکاراروهم انجام دادم لطفاراهنماییم کنید

    • الهه says:

      بخدا از منم همینه موندم روی یکی از اکانتام میخوان وارد اونیکی اکانتم بشم میگه چند لحظه دگ انجام بدید هنگام‌اپلود نمیشه بین حساب ها جابه جا شد پست گذاشتم بعد پستم نرفت پاکش کردم اطلاعاتمم‌کامله ولی بازم همینو میگه

  • اسماعیل says:

    سلام من از دیشب یه پستی گذاشتم ینی از پیج پر بازدید خارجی بعد یه نفر پیغام گذآشت فک کنم مفهوم این بود بد میبینی.. حالا از صبح یه ار ور میده وارد پیج نمیشم

  • پریا همتی says:

    سلام . صفحه ی من به علت نقض قوانین قفل شده . چیکار کنم ؟ انگلیسی هم بلد نیستم نمیدونم چطوری از مرکز اینستاگرام کمک بگیرم . خیلی ناراحتم . تمام دوستانم و عکسهام داخل پیجم مونده و دیگه نمیتونم برم تو پیجم

  • بهار says:

    پیج من اصلا بالا نمیاد این مشکلاتم نداره اصلا کمکم کنین

  • بهار says:

    حاجی مال من به هیچ صراطی باز نمیشه هیچ کدوم ازاینام نداشته رمزمو یادم رفته حتی ب من کد نمیده ک بتونم رمزمو عوض کنم من الان چ خاک تو سرم بریزم
    هرکی بلده ایدی تلگرامم

  • Ali says:

    سلام
    من نمی تونم کسی رو فالو کنم چون بلافاصله بعد از خروج از اپلیکیشن و ورود مجدد باز همه اونها خودکار به حالت قبل بر می گردن…. هیچ پیغامی هم از اینستا موقع ورود نداشتم…

    علت رو میشه بگید و البته راه حل رو؟
    ممنون

  • لیلا says:

    سلام من ۴۰ روز پیش داخل اینستاگرام بودم ناگهان یک پنجره اومد روی اینستاگرامم و نوشت « از سیستم خارج شدید برای دسترسی مجدد بحسابتان باید آن را تأیید کنید» و ناگهان پیجم غیرفعال و کلاً غیب شد خودم هرچی سرچ میکردم پیجم یافت نمی شد دوستان و فالوورهام که سرچ میکردند فقط پروفایل و بیو و تعداد پست و دنبال کننده و دنبال شونده هام را می دیدند اما پستهام را نمی دیدند، اینستاگرام را پاک کردم دوباره نصب کردم نام کاربری و رمزعبورمو مینوشتم. اما یا مینوشت « این نام کاربری مربوط به هیچ حسابی نیست و یا مینوشت نام کاربری نامعتبر است یا مینوشت نام کاربری یافت نشد» از راه ایمیل و شماره تلفن هم جواب نمیدادند … تابالاخره به فکر ایمیل و درخواست پشتیبانی افتادم حدود سی تا ابمیل اما بافاصله زمانی یا ساعتی به اینستا زدم تا نهایتاً یک کد دادند گفتند درشت روی کاغذ بنویس نام کاربری پیجمو چند تا مشخصاتمو خواستند بنویسم و از خودمو اون ورق عکس بگیرم بفرستم انجام دادم بعد گفتند نام تمام پیجهایی که با این شماره و دستگاهم ساختم براشون بفرستم فرستادم اونها هم یک لینک تغییر رمز عبور فرستادند من رمزعبورمو تغییردادم تا پیجمو بمن برگردوندند ۲۰ روز خوب بود ولی واااای وااای دوباره همین بدبختی به سرم اومد و پیجم از سیستم خارج شد و همون آش شد و همون کاسه توروخدابه ما یاد بدین وقتی این مشکل پیش میاد چیکار باید کرد؟ و چکار کنیم پیش نیاد؟ چون چند تاسودجو میخواستند میلیونی از من پول بگیرند تا هم پیجمو برگردونند و هم تا یکسال امنیتش را تضمین کنند اما دوستان از کجا معلوم؟ شاید همینها هکر باشند هم پول بگیرند و هم هیچکاری برای آدم نکنند من همیشه عاشق آموزشهای انزل وب هستم بسیار کامل جامع واضح و شیوا توضیح میدین لطفا برای حل این مشکلی که گفتم هم توضیح بدین یا اگر قبلا توضیح دادید لینکشو به آدرس ایمیل من بفرستین لطفا تا اینقدر به دلیل عدم اطلاعات، سر یک موضوع عذاب نکشم ازتون بسیاااار سپاسگزارم

    • مهربان says:

      عههه، مشکل منم همینه من چند تا ایمیل به آدرس های مختلف اینستا ی داغون زدم، ولی هیچ جوابی نیومد، لطفا بگین به چه آدرسی زدین که جواب اومد @shomizaan به این ایدی راهنمایی هم کنین ممنونم شاید اینجارو نبینم
      security@mail.instagram.com هم به این زدم هم به این support@instagram.com ول جوابی نیومده

    • آرزد says:

      منم همین مشکل رو دارم کمک کنید لطفا

  • مجتبی پولاب says:

    سلام بازیابی اکانت های دیسیبل شده و بن شده و هک شده و درست کردن لینکی که براتون ارسال میشه و صفحه لوگین اینستاگرام میاد جای صفحه رسیت پسورد شماره تماس من ۰۹۱۸۷۴۱… واتساپ درخدمتم هرکسی مشکلی داشت با تشکر از سایت و مطالب شما

صفحات 1 9 10 11