اضافه کردن آهنگ موزیک به استوری لایو استوری اینستاگرام

۴ روش کاربردی اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

استوری قابلیتی است که اینستاگرام چندی پیش با الهام از شبکه اجتماعی اسنپ چت به ویژگی های اپ خود اضافه کرد، این قابلیت به شما اجازه می دهد عکس های خود را در طی مدت محدود با دیگران به اشتراک بگذارید. استکیرها و موقعیت های جغرافیایی بتازگی به استوری اینستاگرام اضافه شدند ، اما اگر بخواهیم به استوری های خود موزیک را نیز اضافه کنیم چکار باید کرد ؟ امروز در انزل وب نحوه اضافه کردن آهنگ به پس زمینه استوری را آموزش خواهیم داد.

چگونه به پس زمینه استوری اینستاگرام خوددر اندروید و آیفون موزیک اضافه کنیم ؟

How to Add Background Music to your Instagram Stories

آخرین مد در رسانه های اجتماعی، استوری ها یا داستان ها هستند. از فیس بوک و اسنپ چت تا واتس آپ یا اینستاگرام بیشتر آنها دارای این ویژگی هستند. بخش سرگرم کننده این داستان این است که آنها فقط برای یک دوره ۲۴ ساعته باقی می مانند و سپس ناپدید می شوند. اگرچه اسنپ چت پیشگام اصلی عکس های ناپدید شده بود، اما اینستاگرام با آن دست و پنجه نرم کرد و استوری های اینستاگرام بسیار موفقی راه اندازی کرد. علاوه بر اینکه ساخت داستان سرگرم کننده است اضافه کردن موسیقی به داستان های اینستاگرام فوق العاده است.

instagram

در آموزش امروز امروز انزل وب دو روش را بررسی می کنیم که به کمک آنها می توانیم به استوری اینستاگرام خود آهنگ اضافه کنیم. اولین روش از طریق خود برنامه اینستاگرام است و دومین روش از طریق برنامه های میانجی است.

اضافه کردن موزیک پس زمینه به استوری اینستاگرام از طریق برنامه اینستاگرام

قبلا در انزل وب در مورد ترفندهای استوری صحبت کردیم، قابلیت Stories برای به اشتراک‌ گذاشتن موقت تصاویر و ویدیوها برای بازدیدکنندگان یا همان فالوورها است. تصاویر و ویدیوهای شما در داستان ها فقط به مدت ۲۴ ساعت و در بالای صفحه برای فالورها نمایش داده می شود. مطمنا باید بدانید که داستان های اینستاگرام می توانند صداهای اطراف شما را ضبط کنند. به طور مثال اگر شما بخواهید یک ویدیو از صحبت طوطی ضبط کنید صداهای اطراف آن که ممن است نابهنجار باشد نیز ضبط میشود. برنامه اینستاگرام به خودی خود قادر به استخراج صدا از گوشی های هوشمند است. بنابراین اگر در پخش کننده موسیقی مانند Spotify، Google music یا PowerAmp یک موسیقی در حال پخش داشته باشید، اینستاگرام می تواند به طور مستقیم موسیقی را از پخش کننده استخراج و به استوری شما آن را اضافه کند.

اضافه کردن موزیک پس زمینه به استوری اینستاگرام

بنابراین دفعه بعد که می خواهید یک آهنگ را برای موسیقی پس زمینه برای استوری اینستاگرام خود بگذارید، یک آهنگ را بر روی گوشی هوشمند خود پخش کنید و اینستاگرام را باز کنید و شروع به کپچر کردن استوری کنید.

اضافه کردن آهنگ پس زمینه به استوری اینستاگرام

همانطور که صدا ها از میکروفن گوشی کپچر می شود، صداهای محیط اطراف نیز کپچر می شود. با استفاده از این ترفند در پس زمینه استوری شما موزیک پخش میشود.

اضافه کردن موزیک پس زمینه به Story اینستاگرام از طریق برنامه های واسط

اغلب اوقات ما عکس ها و فیلم هایی داریم که تنها چیزی که ندارند پس زمینه موسیقی است.قبلا مجموعه ابزار کاربردی برای استفاده بهتر از اینستاگرام را به شما معرفی نمودیم در ادامه تیز ۳ برنامه دیگر برای اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم که به کمک آنها می توانید به ویدیوهایی که میخواهید در استوری آپلود کنید موسیقی پس زمینه اضافه کنید.

اضافه کردن موسیقی به استوری با برنامه InShot Video Editor

ویدیو را از طریق برنامه InShot Video Editor باز کنید و تا آنجا که لازم است ویدیو را تر و تمیز کنید. پس از انجام این کار بر روی آیکن موسیقی در نوار ابزار تپ کنید و آهنگ های خود را امتحان کنید. بسیاری از آهنگ ها دارای ویژگی های خاصی هستند، شما می توانید آهنگ ها را از حافظه داخلی گوشی خود نیز دریافت کنید. هنگامی که موسیقی را انتخاب کردید سطوح مناسی حجم موسیقی را انتخاب کنید و حجم ویدیوی اصلی را مات کنید. توجه داشته باشید که برنامه InShot این ویدیو را به ابعاد کوچک تر تقسیم می کند بنابراین به یاد داشته باشید که آن را متناسب با صفحه نمایش قرار دهید. همچنین شما می توانید برچسب ها و متن هایی را از طریق InShot اضافه کنید. حالا روی save کلیک کنید و ویدیو ذخیره شده را به عنوان استوری در اینستاگرام آپلود کنید.

چناچه کار با برنامه بالا برای شما آسان نبود میتوانید از ۶ تا از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندروید که قبلا در انزل وب معرفی کردیم استفاده کنید.

InShot-Video-Editor

اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام توسط برنامه Video Editor & Movie Maker

Video Editor & Movie Maker آیفون برنامه ای است که به کمک آن می توانید موسیقی پس زمینه یا صدایی که خودتان ضبط کرده اید را به استوری اینستاگرام، یوتیوب و… اضافه کنید. با استفاده از این برنامه می توانید ویدیو تان را ویرایش کنید و قسمت های ناخواسته را حذف کنید، موسیقی را برش بزنید، آهنگ های صوتی را به ویدیو اضافه کنید، فیلم به اشتراک بگذارید و …
ویدیو را در برنامه باز کنید و بر روی نوار لغزنده ویدیو تپ کنید تا صدا را کنترل کرده و ویدیو را براساس نیاز خود برش دهید. برای افزودن موسیقی یا آهنگی که خودتان ضبط کرده اید بر روی TAP HERE TO ADD MUSIC تپ کنید. تراک های موسیقی را به مکان مناسب دراگ کنید. ویدیو را ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید.

اضافه کردن موزیک به story اینستاگرام برنامه Add Music to Video

برنامه Background Music For Video – Add Music to Video آهنگ های iTunes را به فیلم های ضبط شده اضافه می کند تا کلیپ های شگفت انگیزی برای ارسال به اینستاگرام و یوتیوب و … ایجاد کند. روش استفاده از این برنامه آسان و سریع است.

ویدیوی خود را در برنامه باز کنید و موسیقی خود را از iTounes انتخاب کنید.

اضافه کردن موزیک به story اینستاگرام برنامه Add Music to Video

زمان شروع موسیقی خود را انتخاب کنید و ویدیو و موسیقی را باهم ادغام کنید و سپس به اشتراک بگذارید.

اضافه کردن موزیک به story اینستاگرام برنامه Add Music to Video

در انتها اگر می خواهید استوری ها را بدون فهمیدن شخص مقابل مشاهده و دانلود کنیم ؟ حتما آموزش قبلی ما را در این زمینه مطالعه کنید.

تجربه و پیشنهاد شما؟

در این آموزش سعی کردیم نحوه اضافه کردن موزیک پس زمینه به استوری ابنستاگرام را با چند روش ساده به شما معرفی کنیم ، اگر شما هم ترفندی برای اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام میشناسید آن را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات