فهمیدن آنفالو آنفالویاب اینستاگرام

بهترین روش فهمیدن آنفالو شدن در اینستاگرام چیست ؟

هر کاربر اینستاگرام دوست دارد که بیشتر لایک شود و یا به عبارت دیگر فالوور های بیشتری داشته باشد. شاید برای شما مهم باشد که بدانید چه کاربرانی شما را در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام از لیست دنبال کنندگان خود حذف یا در اصطلاح آنفالو (UnFollow) کرده اند. آیا واقعا می توانید ببینید که چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است؟ امروز در انزل وب به این سوال پاسخ خواهیم داد و بهترین آنفالویاب های اینستاگرام را بررسی میکینم.

بهترین روش و برنامه آنفالویاب اینستاگرام کدام است ؟

Who Unfollowed Me on Instagram? The Only Way to Find Out

قبلا در انزل وب در مورد اینکه چه کسی پروفایل تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و فیس بوک ما را چک میکنند صحبت می کنیم، اما امروز در مورد چه کسی ما را در Instagram آنفالو کرده است؟ صحبت خواهیم کرد، برای جواب به این سوال یک جستجوی گوگل انجام دادیم و هر کدام از راهنماها و برنامه هایی که بود را امتحان کردیم تا به صفحه پنجم نتایج جستجو رسیدیم.

instagram-unfollowed-google-search-results

ما برخی از ابزارهایی که غالبا توصیه شده بودند را برای جواب سوال امتحان کردیم از جمله برنامه های StatusBrew، Followers ، Unfollowers for Instagram ، Picodash، Social Bakers، Unfollowgram، Instafollow، Social Insight. مهم نیست که کدام برنامه و یا سرویس مورد استفاده قرار گرفت، هیچ راهی برای دیدن افرادی که در اینستاگرام ما را آنفالوو کرده بودند وجود نداشت. بنا به دلایلی اینستاگرام نمی خواهد بدانید که چه کسی شما را آنفالوو کرده است. برنامه هایی هستند که پروفایل شما را ردیابی می کنند به این معنا که آنها تعداد فالوورهای شما را می دانند، اما این برنامه ها نمی توانند بگویند که شما چه کسی را از دست داده اید. با این حال این ارقام مربوط به زمانی است که شما برنامه را برای اولین بار نصب کرده اید و نمی تواند تاریخچه پروفایل شما را بررسی کند و افرادی که قبلا شما را آنفالو کرده است را پیدا کند و این محدودیت بزرگی است.

instagram-unfollowed-numbers

قبلا در انزل وب در مورد افرادی که شماره ما را دارند در پست چه کسانی شماره من را در تلگرام ، واتساپ ، لاین و.. گوشی خود دارند ؟ صحبت کردیم در صورت تمایل می توانید این پست را مطالعه بفرمایید.

فهمیدن آنفالو در اینستاگرام

از آنجا که اینستاگرام و برنامه های میانجی نمی توانند افرادی را که شما را آنفالو کرده است را پیدا کند، امروز در انزل وب روشی را به شما آموزش خواهیم داد که شما می توانید متوجه شوید که چه کسی شما را آنفالو کرده است. این روش خسته کننده است اما تنها روشی است که در حال حاضر وجود دارد.

هر کدام از برنامه هایی که در بالا ذکر شد را نصب کنید و وارد برنامه شوید. در صورتی که کاربر اندروید هستید پیشنهاد می کنیم برنامه  برنامه آنفالویاب اینستاگرام Unfollowers for Instagram را نصب کنید و در صورتی که کاربر iOS هستید برنامه  برنامه آنفالویاب اینستاگرام Instafollow را نصب کنید.

به MagiMetrics بروید و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. همچنین شما می توانید از  برنامه آنفالویاب اینستاگرام CrowdBabble یا هر سرویس مشابه دیگر استفاده کنید.

برای تجزیه و تحلیل پروفایل اینستاگرامتان آن را تایید کنید.

لیستی از فالوور ها را به CSV یا برنامه اکسل اکسپورت کنید.

این لیست را ذخیره کنید و نام آن را به تاریخ تغییر دهید.

هنگامی که Unfollowers یا Instafollow نشان می دهد که چه کسی شما را آنفالو کرده است به MagiMetrics برگردید و لیست جدیدی از فالورها ایجاد کنید.

لیست اول را با لیست جدید مقایسه کنید و موارد تکراری را در اکسل پیدا کنید. با حذف نام هایی که تکراری نیستند آنهایی که می مانند شما را آنفالوو کرده اند. MagiMetrics تنها ۱۰۰ پروفایل را رایگان لیست می کند و برای موارد بیشتر باید ماهانه ۱۰۰ دلار را بپردازید. CrowdBabble یک برنامه پولی است  که هزینه ای حدود ۳۰ دلار برای  هر گزارش می گیرد.

instagram-unfollowed-magimetrics

نکته: شما باید مراقب برنامه هایی که به آنها اجازه دریافت اطلاعات اینستاگرام خود را می دهید باشید. در حین پیدا کردن افرادی که شما را آنفالو کرده اند ممکن است اطلاعات خود را به برنامه های غیر قابل اعتماد بدهید. به خاطر داشته باشید که این کار حریم خصوصی شما را به خطر می اندازد.

در صورتی که قبلا از این برنامه های غیر قابل اعتماد استفاده کرده اید پیشنهاد می کنیم مجوزشان را در اینستاگرامتان لغو کنید. برای این کار به لیست برنامه های مجاز خود یا Authorized Applications  بروید و روی Revoke Access کلیک کنید.

instagram-unfollowed-authorized-applications

در آخر برای تسلط بیشتر بر روی پروفایل شخصی یا تجاری اینستاگرام خود ما قبلا بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای برای اینستاگرام معرفی کرده ایم.

تجربه و نظر شما ؟

امروز در مورد اینکه چگونه بفهمیم چه کسی در اینستاگرام ما را آنفالو کرده است، ترفندی را به شما آموزش دادیم ولی اگر شما هم در زمینه فهمیدن آنفالو و برنامه های آنفالویاب ابزار خاص ومعتبر می شناسید ، از طریق دیدگاه در این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • Jumbojet says:

    سلام.. من حدود ۴ سال قبل از instafollowers و followers insight استفاده میکردم و براحتی آنفالو کننده ها رو نشون میداد توی این یک سال اخیر دو سه بار نصب و تستشون کردم اما دیگه آنفالوکننده ها رو نشون نمیدن نمیدونم شما چطور میفرمایید کار میکنن !

  • محمود says:

    چرا جو میدین دوست عزیز همه این برنامه ها کار میکنه به راحتی انفالو رو تشخیص میده فقط کافیه یکبار بهش لاگین بشین دفعه بعد که لاگین شدین هرکسی انفالو شده رو نشون میده نرم افزار unfollow+ رو من الان حدود دو ساله استفاده میکنم و کاملا بدون مشکل کار کرده

  • اچ اس بی تیم says:

    با سلام

    ممنون از سایت شما

    به نظر شما استفاده از این سایت ها و لاگین کردن اکانت امکان استفاده از اطلاعات شخصی ما رو ندارن؟ یکم خطرناک نیست؟

  • davoodmoradi5857 says:

    سلام میخام ازوضعیت کاربران اینستاگرام بدونم نحوه وضعیت انستاگرام

  • Kamran lucky says:

    Chetori mitonam kasaei k mano unfollow kardan tashkhis bedam unfollow konam

  • سپیده says:

    اگر شخصی از لیست follower های ما حذف شده یعنی ما رو unfollw کرده؟

  • rashid says:

    سلام

    ممنون از سایت شما

    به نظر شما ممبر واقعی تلگرام خرید کنم خوبه یا در کانال ها تبلیغات کنم ؟ و سوال دوم اینکه خرید ممبر واقعی تلگرام به کانال آسیب نمیرسونه ؟

    • سلام به نظر من ممبر هم خریداری کنید اگه مطالب کانالتون خسته کننده باشه و نکاتی که در مطلب گفته شد رو رعایت نکنید باز هم احتمال ریزش وجود داره به نظر من روی خود کانال یا گروه تون تمرکز کنید اگر مطالب شما جذاب باشه اعضا به سمت کانال شما جذب میشن

  • عذرا says:

    سلام شرمنده اینجا نوشتم جا نبود 🙁 چند وقت پیش من رو هر لینک اینیستایی کلیک میکردم میتونستم عکس های اون صفحه رو بببینم ی مشکلی پیش اومد مجبور شدم ویندوز عوض کنم و بعد دوباره اینیستا برای ویندوز رو نصب کردم ولی الان رو هر لوگوی اینیستا کلیک میکنم صفحه برام بزا نمیشه میشه کمک کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنون

  • یاشار says:

    واقعا چقدر بعضیها معطل و الکی خوش هستند که این قبیل مسائل براشون اهمیت داره

  • علی کبریتی says:

    بهترین راه استفاده از اپ آنفالویاب اینستاگرامه ،هم وطنیه و هم میشه تعداد لایکها و کامنتها بهترین لایک کننده و کامنت گذارنده و…. رو تشخیص داد.اگر هم کاربر طلایی بشی خیلی امکانات بیشتری واست اضافه میشه