برنامه برتر پیدا کردن وای فای رایگان اطراف شما

۵ برنامه برتر پیدا کردن وای فای رایگان و بدون پسورد اطراف شما

در هر منطقه شهری تقریبا مکان های عمومی(مانند فروشگاه ها) وجود دارند که اینترت رایگان ارائه می دهند. وقتی شما از سیگنال وای فای دور باشید، سرعت اینترنت آهسته تر می شود و امکان استفاده از اینترنت رایگان برای شما سخت و طاقت فرسا می شود، بنابراین شما نیاز دارید که بدانید چه مکان هایی در نزدیکی شما اینترنت رایگان ارائه می دهند. امروز در انزل وب ۵ برنامه را به شما معرفی می کنیم که به کمک آنها می توانید اینترنت رایگان بدون پسورد اطرافتان را پیدا کنید.

بهترین برنامه های جستجو و پیدا کردن وای فای رایگان بدون رمز اطراف شما

۵ Wi-Fi Hotspot Finders to Find Free Wi-Fi Spots Near You

فروشگاه‌های بزرگ، پایانه‌های حمل و نقل مشابه فرودگاه و ایستگاه مترو غالبا از وای فای رایگان برخوردار هستند، لابی هتل‌ها نیز وای فای دارند البته پسورد وای فای همراه با کارت رزرو هتل عرضه می‌شود. پیدا کردن اینترنت رایگان یکی از مشکلاتی است که در سفر ها به آن بر می خوریم. اگر به صورت هوایی سفر می کنید مسلما در طول سفر و در هواپیما امکان دسترسی به اینترنت به دلایل امنیتی وجود ندارد؛ از طرفی هم اتصال به وای فای رایگان حق هر مسافر به ویژه در فرودگاه ها می باشد. اما متاسفانه شبکه وای فای اغلب فرودگاه ها ایمن است و دسترسی به آن منوط به وارد کردن پسورد است و بنابراین اغلب مسافران از خیر استفاده از وای فای رایگان در فروگاه می گذرند که قبلا در انزل وب نحوه مشاهده پسورد وای فای فرودگاه های سراسر جهان را به شما آموزش دادیم. در ادامه ۵ برنامه را به شما معرفی می کنیم که به کمک آنها می توانید اینترنت رایگان اطرافتان را پیدا کنید، در هنگام استفاده از وای فای عمومی نکاتی وجود دارد که باید رعایت کنید.

پیدا کردن وای فای رایگان با برنامه Wi-Fi Map

Wi-Fi Map یک برنامه هوشمند رایگان برای اندوید و iOS است. این برنامه یکی از گسترده ترین ابزارهایی است که شما می توانید پیدا کنید و بیش از ۱۰۰ میلیون نقطه وای فای را پیدا می کند. این برنامه دارای پوشش جامعی است و برای افرادی که دائما در سفر هستند انتخابی عالی است.این برنامه نه تنها در کشورهای غربی کار می کند بلکه خدمات کاملی را برای خاورمیانه، آسیای مرکزی، آفریقا، روسیه و اروپای شرقی ارائه می دهد. این برنامه دارای حالت آفلاین نیز می باشد به این معنا که حتی اگر سیگنال تلفن یا اینترنت نداشته باشید باز کار می کند.

unnamed

قبلا در انزل وب ۱۵ برنامه متفاوت چت و دوستیابی با قابلیت جستجو اطراف و افراد نزدیک را به شما معرفی کردیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه بفرمایید.

جستجو وای فای رایگان با برنامه Avast Wi-Fi Finder

شما هم احتمالا با برند Avast آشنا هستید، یکی از بهترین مجموعه های این برند ضد ویروس رایگان Avast است. با این حال این شرکت دارای یک وای فای یاب عالی برای اندروید و iOS است. هنگامی که برنامه را برای اولین بار نصب می کنید، این برنامه از GPS گوشی شما برای پیدا کردن موقعیت های مکانی استفاده می کند و نزدیک ترین نقاط را به شما نشان می دهد. برای هر نقطه اتصال برنامه به شما خواهد گفت که آیا اتصال قابل دسترسی است یا نیاز به پسورد دارد. اگر می خواهید نقاط اتصال بیشتری پیدا کنید منوی برنامه را باز کنید و موقعیت را جستجو کنید. شما می توانید از این برنامه برای اسکن شبکه استفاده کنید. این برنامه به شما می گوید که شبکه امن است و یا با مشکل امنیت و حریم خصوصی روبرو هستید، همچنین این برنامه سرعت وای فای را تست می کند.

اگر شما می خواهید دسترسی افرادی را که از وای فای شما استفاده می کنید را قطع کنید، توصیه می کنیم پست نمایش و قطع دسترسی کسانی که به وای فای وصل و از آن استفاده می کنند در اندروید را مطالعه بفرمایید.

avast-wifi-finder-ios-android

استفاده از وای فای رایگان با برنامه OpenSignal (WiFiMapper)

شاید فکر کنید که ۱۰۰ میلیون نقطه اتصال وای فای که برنامه Wi-Fi Map ارائه می دهد مقدار چشمگیری است اما شگفت زده می شوید وقتی بدانید که برنامه WiFiMapper ، پانصد میلیون نقطه دسترسی را در سراسر جهان ارائه می دهد. این برنامه هم مانند برنامه های قبلی دارای نسخه های اندرویدی و iOS است. تمام نقاطی که بر روی نقشه به طور واضح قرار گرفته است قابل تنظیم هستند. این برنامه از شبکه های اجتماعی مبتنی بر موقعیت استفاده می کند تا اطلاعات مربوط به وای فای را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این، این برنامه دارای یک فیلتر گسترده است که شما می توانید نتایج را براساس نوع، سرعت، کیفیت اتصال و غیره مرتب کنید.

phones

اگر شما هم نیاز دارید پسورد وای فای های ذخیره شده در گوشی اندرویدی خود را مشاهده کنید، پیشنهاد می کنیم پست نمایش پسورد وای فای ذخیره شده در اندروید و آیفون را مطالعه بفرمایید.

اتصال به وای فای بدون رمز با برنامه WiFi Hotspot Scanner

سه برنامه وای فای یاب قبلی مربوط به گوشی های هوشمند بودند اما اگر شما به گوشی هوشمند دسترسی نداشته باشید نیاز به برنامه هایی دارید که روی ویندوز سیستم قابل نصب باشند. احتمالا کاربران ویندوز تا حدی برای پیدا کردن بهترین نرم افزار وای فای یاب سردرگم هستند. برنامه رایگان WiFi Hotspot Scanner احتمالا بهترین انتخاب برای کاربران ویندوز است. ما حدس می زنیم که شما فکر می کنید که در حال حاضر ویندوز دارای یک اسکنر وای فای هست. این کاملا درست است اما برنامه WiFi Hotspot Scanner دارای ویژگی های اضافه ای است ملا نه تنها نام بکه را به شما نشان می دهد بلکه تنظیمات امنیتی فعلی شبکه، اطلاعات کانال، آدرس MAC و سایر اطلاعات مفید را در اختیار شما قرار می دهد و به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا دکمه connect را فشار دهید یا نه. در صورتی که بخواهید اطلاعات را با دوستانتان و یا همکارانتان به اشتراک بگذارید، می توانید نتایج را به عنوان یک فایل XML، HTML ، Text و یا CSV اکسپورت کنید. در نهایت این برنامه قابل حمل بوده و می توانید آن را بروی فلش ذخیره کنید و با خود حمل کنید.

wifi-hotspot-scanner

پیدا کردن وای فای رایگان بدون پسورد اطراف با Wi-Fi Space

برنامه وای فای یاب Wi-Fi Space مبتنی بر وب است. بدیهی است که مزایای وای فای یاب مبتنی بر وب محدود است. شما باید به اینترنت متصل باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید. با استفاده از باکسی که در گوشه سمت چپ بالا وجود دارد می توانید مکان ها را جستجو کنید. در نتایج جستجو اطلاعات جزئی در مورد SSID و نوع مکان ( مثلا کافی شاپ یا ایستگاه قطار) نمایش داده می شود. تمام نقاطی که قرمز رنگ هستند دارای پسورد هستند و نقاطی که سبز هستند رایگان هستند.

wifispc

در آخر در صورتی که می خواهید رمز مودم وای فای را پیدا کنید پیشنهاد می کنیم پست پیدا کردن رمز مودم وای فای و ورود به تنظیمات بدون نیاز به دانستن نام کاربری و پسورد را مطالعه بفرمایید.

نظرات و تجربیات شما ؟

استفاده از کدام یک از برنامه های معرفی شده را تجربه کرده اید و آیا از امکانات آنها به عنوان یک پلتفرم وای فای یاب رایگان راضی بوده اید؟ چه برنامه و سرویس های مشابه دیگری برای جستجو و پیدا کردن وای فای های بدون رمز را پیشنهاد می دهید؟ ما را از دیدگاه خود مطلع سازید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما: دانگل چیست؟ آشنایی با انواع و کاربرد آنها
راهنما: دانگل چیست؟ آشنایی با انواع و کاربرد آنها
آموزش استفاده همزمان از وای فای و کابل شبکه در ویندوز
آموزش استفاده همزمان از وای فای و کابل شبکه در ویندوز
آموزش 12 روش حل مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز 11
آموزش ۱۲ روش حل مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۱
آموزش 4 روش وصل شدن به وای فای بدون داشتن رمز
آموزش ۴ روش وصل شدن به وای فای بدون داشتن رمز

نظرات