فیلمبرداری صحنه آهسته یا اسلوموشن در اندروید

۷ روش فیلمبرداری صحنه آهسته یا اسلوموشن در اندروید

حتما تا به حال ویدیوهای اسلوموشن را بارها نگاه کرده اید. اسلوموشن یا صحنه آهسته، به ویدیوهایی گفته می شود که کارها در آن با سرعت بسیار پایین انجام می شود و به همین دلیل جزئیات بسیار زیادی در آنها قابل مشاهده است. برای مثال با ترکاندن یک بادکنک تمام جزئیاتی که برای ترکاندن آن وجود دارد، قابل نمایش است. اگر می خواهید چنین فیلم هایی بسازید پست امروز انزل وب را که معرفی ۷ روش فیلمبرداری صحنه آهسته در اندروید است را دنبال کنید.

۷ تا از بهترین برنامه های فیلمبرداری اسلوموشن یا صحنه آهسته اندروید

۷ Best Slow Motion Video Apps for Android

اگر شما یک کاربر اندروید هستید و میخواهید ویدیوهای اسلوموشن خود را به اشتراک بگذارید خوشحال خواهید شد بدانید برنامه های اندرویدی زیادی هستند که به شما امکان ایجاد ویدیوهای حرکت آهسته را می دهند، اما چرا شما می خواهید ویدیوهای حرکت آهسته را ایجاد کنید؟ تماشای ویدیوهای اسلوموشن تقریبا می تواند شما را سرگرم کند تا به یک تجربه متفاوت یک ویدیو را نگاه کنید. سعی کنید از صحبت کردن خودتان فیلم بگیرید و سپس آن را اسلوموشن کنید خواهید دید که چقدر جالب است. علاوه بر این اگر شما بخواهید یک فیلم آموزشی تهیه کنید حرکت آهسته می تواند به شما کمک کند تا مقصود خود را بهتر به مخاطبانتان بفهمانید.

برنامه های اسلوموشن ویدیو دارای ویژگی حرکت سریع هم هستند و خلاقیت بیشتری را به فیلم های شما اضافه می کنند. قبلا در انزل وب  ۳ روش ساخت ویدیو استاپ موشن در اندروید را به شما آموزش دادیم، امروز ما قصد داریم در انزل وب بهترین نرم افزارهای آهسته کردن فیلم اندروید رایگان و پولی را به شما معرفی کنیم شما می تواید با توجه به نیارتان بهترین برنامه را انتخاب کنید.در صورتی که برای دانلود برنامه های زیر در گوگل پلی با مشکل مواجه شدبد از پست حل مشکل This item is not available in your country ، روش های دانلود مستقیم و بدون تحریم از گوگل پلی استفاده کنید.

Slow Motion Video FX برنامه فیلمبرداری صحنه اهسته برای اندروید

برنامه Slow Motion Video FX امکان ساخت ویدیوهای صحنه آهسته را فراهم می کند. با کمک این برنامه می توانید توسط دوربین گوشی همراه خود ویدیوهای اسلوموشون بسازید که در آن زمان به قسمت های بسیار کوچکی تقسیم شده و تمام جزئیات به خوبی نمایش داده می شوند. در این نرم افزار ایده های متفاوتی گنجانده شده است که قابلیت ضبط کردن فیلم ها را برای کاربران مهیا می کند. استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و شما می توانید ویدیو جدید را با سرعت آهسته یا تند ضبط کنید و یا ویدیویی که قبلا ضبط کرده اید را کند یا تند کنید. تمام کاری که شما باید انجام بدهید این است که ویدیو( چه جدید چه قدیمی) را انتخاب کنید و مقدار سرعت را انتخاب کنید شما می توانید ویدیو را تا نصف سرعت اصلی ویدیو کند کنید و یا می توانید ویدیو را ۵ برابر سریعتر کنید. شما می توانید ویدیو را از طریق برنامه در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شما باید توجه داشته باشید که صدای ویدیوی کند شده ممکن است آن طوری که شما انتظار دارید خوب نباشد اما به اندازه ای خوب هست که بتوانید آن را درک کنید.

Slow Motion Video FX

اسلوموشن اندروید با برنامه Slopro

SloPro یکی دیگر از نرم افزارهای ضبط ویدیوی حرکت آهسته یا حرکت سریع است. این برنامه بهتر از Slow Motion Video FX است البته نسخه رایگان SloPro به ویدیو شما واترمارک اضافه می کند اگر شما هیچ مشکلی با واترمارک ندارید این یک برنامه عالی برای اسلوموشن کردن ویدیوی شما است در غیر این صورت بهتر است نسخه پولی آن را تهیه کنید. شما می توانید ویدیوتان را پخش کنید و سرعت مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید در حین پخش ویدیو سرعت را تغییر دهید در مجموع شما می توانید ۶ سرعت را انتخاب کنید (سه سریع، سه کند)، بنابراین گزینه های تنظیم سرعت زیادی را ارائه نمی دهد اما این باعث می شود که روند کار برای یک کاربر معمولی ساده تر شود. شما می توانید ویدیو را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتس آپ و … به اشتراک بگذارید. در صورتی که می خواهید صدای پیش فرض دوربین اندروید را قطع کنید، پیشنهاد می کنیم پست چگونه صدا پیشفرض دوربین اندروید را حذف یا قطع کنیم ؟ را مطالعه بفرمایید.

SloPro

برنامه فیلمبرداری صحنه آهسته دوربین اندروید

نرم افزار اندروید Fast & Slow Motion Video Tool یک نرم افزار در زمینه کاهش و افزایش سرعت پخش ویدیو می باشد. با استفاده از این برنامهl به راحتی خواهید توانست سرعت پخش یک ویدیو را به سرعتی کمتر و یا بالاتر تبدیل نموده و آن را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید. از قابلیت های نرم افزار اندروید Fast & Slow Motion Video Tool می توان به امکان کاهش و افزایش سرعت پخش ویدیو، امکان تنظیم سرعت پخش بین ۱/۸x و ۸x ، امکان ذخیره ویرایش های انجام شده و فایل های خروجی با فرمت asf, avi, flv, mp4, wmv ، امکان اشتراک گذاری ویدیو ویرایش شده با استفاده از برنامه های دیگر موجود در دستگاه، امکان اشتراک گذاری ویدیو در شبکه های اجتماعی، انجام عملیات پردازش با سرعت بسیار بالا، استفاده بسیار آسان از نرم افزار و بسیاری از قابلیت های دیگر این نرم افزار نیز می توان اشاره داشت.

تمام ویدیوهای گوشی شما در رابط اصلی نمایش داده می شود بنابراین نباید نباید نگران جستجوی ویدیو در تلفن خود باشید. فقط ویدیویی را که می خواهید ویرایش کنید را انتخاب کنید و از شما خواسته می شود ناحیه ای را که می خواهید کند یا سریع کنید را مشخص کنید. کل ویدیو پردازش می شود و فقط ناحیه مشخص شده اهسته یا سریع خواهد شد. سرعت را مشخص کنید و روی OK تپ کنید تا فرایند شروع شود.

Fast & Slow Motion Video Tool

تبدیل فیلم به اسلوموشن با KMPlayer

KMPlayer اندورید در واقع یک برنامه پخش ویدیو است که از ویدیوهای با کیفیت بالا با ویژگی های کنترل شگفت انگیز پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های این برنامه ساخت ویدیوهای اسلوموشن است. در حالی که ویدیو در حال پخش است می توانید روی دکمه های + و – در سمت راست صفحه کلیک کنید تا سرعت فیلم افزایش و یا کاهش یابد. شما می توانید سرعت را ۰.۱ برابر کاهش و تا ۴ برابر افزایش دهید. KMPlayer برای افرادی مناسب است که نیاز دارند برخی از فیلم های آموزشی را با حرکت آهسته ببینند. این برنامه هیچ ویژگی اشتراک گذاری را فراهم نمی کند. در مورد پخش کنندهای مشابه قبلا BS Player اندورید را نیز در پست ۶ روش رفع مشکل زیر نویس فارسی kmplayer، mx player، vlc player و.. اندروید به شما معرفی کردیم.

KMPlayer

برنامه Slow motion برای اندروید

VideoShop یک ابزار کامل ویرایش فیلم ها است، شما با استفاده از این برناه می توانید در زمان واقعی ویدیوهایتان را ویرایش کنید که قبلا ۶ تا از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندروید را به شما معرفی کردیم. یکی از ویژگی های جالب این برنامه اسلوموشن کردن ویدیوها است، شما به راحتی می توانید ویدیوها را با استفاده از نوار لغزنده افقی آهسته و یا سریع کنید و جلوه های ویژه به ویدیوتان اضافه کنید. شما می توانید سرعت را تا ۰.۱ برابر کاهش دهید و تا ۴ برابر افزایش دهید فقط کافی است که روی Done تپ کنید و ویدیو را ویرایش کنید. شما همچنین می توانید ویدیو را در شبکه های اجتماعی فیس بوک، وانساپ و غیره به طور مستقیم به اشتراک بگذارید. برخی دیگر از ویژگ های این نرم افزار حاشیه نویسی، جلوه های ویژه، اصلاح، ادغام، تغییر اندازه، معکوس کردن، تنظیم صفحه نمایش و غیره است.

VideoShop

Video Dieter 2 نرم افزار آهسته کردن فیلم اندروید

Video Dieter 2 یکی دیگر از برنامه های ویرایش ویدیو است که ویژگی کند کردن و تسریع کردن فیلم ها را پشتیبانی می کند. از این برنامه می توان برای فشرده سازی ویدیوها و کاهش حجم فیلم ها و ویدیوها در دستگاههای اندرویدی استفاده کرد. با استفاده از این برنامه می توانید سرعت ویدیوهای خود را تا ۰.۲۵ برابر کاهش و تا ۴ برابر افزایش دهید و در صورت تمایل خروجی مورد نظر را در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، واتساپ و غیره با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید. در صورتی که گوشی شما روت نشده است و می خواهید فیلم هایی را برای صحنه آهسته کردن ضبط کنید پیشنهاد می کنیم پست ۷ روش فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید بدون نیاز به روت را مطالعه بفرمایید.

Video-Dieter

Hudl Technique ، صحنه آهسته کننده فیلم اندروید

Hudl Technique یک برنامه ویژه برای ورزش و ورزشکاران است. این برنامه می تواند ویدیو های شما را اسلوموشن کند و به افراد کمک می کند که با اسلوموشن کردن ویدیو، حرکات ورزشکار اسلوموشن شود تا بهتر حرکات ورزشکار درک شود. شما می توانید در مورد یک ویدیو خاص نظر بدهید، ویدیو را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید هر منطقه خاص از فیلم را بزرگنمایی کنید و دو ویدیو را در کنار یکدیگر مقایسه کنید.

Hudl Technique

تجربه و نظر شما ؟

کدام یک از برنامه های معرفی شده را برای ساخت ویدیو اسلموشن و فیلمبرداری صحنه آهسته اندروید تا به حال نصب کرده اید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • حمید says:

    با سلام.
    هیچ یک از نرم افزارهای ارائه شده به صورت slow motion تصویر برداری نمیکنند. فقط مبدل یا player هستند.

  • کیمیا says:

    سلام میشه بهم بگین که چجوری یک فیلم طولانی و درست می کنی بعد آخرش صحنه آهسته میشع؟ مثلاً یک ویدیو کلیپ . بعد آخرش یک اتفاقی میافته بعد صحنه آهسته میشه قسمت آخر کلیپ.

    چه برنامه ای اگه میشه راهنمایی کنید

  • Hamet says:

    عزیزانی که دوربین موبایلشون ویژگی فیلمبرداری اسلوموشن داره نیازی به برنامه دانلود کردن ندارن و فقط باید بعد از اینکه فیلم رو گرفتن هر جای فیلم رو که میخوان آهسته کنن بعدش سیو کنن و فیلم سیو شده بدون مشکل در اینستا آپدیت میشه چه برای پست چه استوری به نظر من کیفیت فیلم اینجور بهتره تا فیلم معمولی رو آهسته کنن

  • ABOLFAZL says:

    دوربین های معمولی کیفیت FHD و HD با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت می کنند و این فریم برای اسلوموشن اصلا خوب نیست و وقتی شما این فیلم ها رو توی برنامه قرار میدین فیلم تیک تیک میزنه یا به اصلاح روان اجرا نمیشه
    به همین دلیل اگه میخواین اسلوموشن خیلی خوب بگیرین باید حداقل فیلم ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط کنین هر چه تعداد فریم بالا تر میره مثل ۴۸۰ و ۹۶۰ به مراتب اسلوموشن شما اهسته تر و روان تر هستش

  • قرص ضد بارداری says:

    خیلی جالب بود
    تو تمام گوشی ها میشه این کار رو کرد یا تو گوشی هایی با نسخه های خاص میشه این کار رو کرد
    با تشکر

  • J J says:

    سلام،میخاستم بگم که این برنامه ها همش الکیه هیچ وقت نمیتونن فیلمی که با ۲۴فریم در ثانیه ضبط شده رو اهسته کنن،برای گرفتن فیلم اسلوموشن دوربین گوشی شما باید این قابلیت رو داشته باشه،هرچی تعداد فریم های ضبط شده در فیلم بیشتر باشه اون فیلم اهسته تر میشه،این برنامه ها فقط سرعت بخش فیلم رو پایین میارن و کیفیت فیلم هم میاد پایین و اصلا نمیشه جزیات فیلم رو دید

    • سپهر ش says:

      ربطی به دوربین نداره
      اکثرا بخاطر پردازش های سریع گرافیکی هست البته پنجاه درصد دوربین و پنجاه درصد برای جی پی یو و به تازگی شرکت انویدیا تونسته راهی برای پر کردن جای خالی فریم بین فریم های دیگه رو پیدا کنه و شما میتونید ۳۰ فریم رو ۲۴۰ تغیر بدید ?

  • احسان says:

    سلام
    ببخشید با چه نرم افزاری و چطوری میشه مثلا از یه کار طولانی فیلم برداری کرد و بعد اونو با دور سریع پخش کرد؟منظورم مثلا دیدین از یه موضوع نقاشی میکشن بعد تو اینستاگرام تو ۱ دقیقه پخشش میکنن؟
    چطوری این کار رو میکنن؟با چه نرم افزاری؟
    ممنون

    • سلام از نرم افزارهای فشرده سازی ویدیو مثل Video Compress v3.7.04 Unlocked استفاده میشه

      • احسان says:

        خیلی خیلی ممنون که راهنمایی کردید
        میشه یه راهنمایی دیگه بکنید،من میخوام با موبایلم از نقاشی که دارم میکشم فیلم بگیرم ، چطوری یعنی با چه نرم افزاری فیلم بگیرم که بعد همه فیلم به هم وصل بشه و با اون نرم افزاری که گفتین(Video Compress)فیلم رو فشرده کنم؟
        ممنون

        • سلام نرم افزارهای زیادی هستند راحت ترینش Vidstitch Pro هست که کافیه فیلم یا عکستون رو بهش بدید و خودش بقیه کار رو انجام میده همچنین می تونید از نقاشیتون مرحله به مرحله عکس بگیرید و کلیپ بسازید

          • محمد says:

            سلام میخاستم بپرسم چه‌برنامه‌ای‌دانلودکنم که‌خودبرنامه‌خودکارفیلم‌راآهسته‌یاتند کنه