6 روش ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و..

۶ روش ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و..

همانطور که می دانید هنگام ثبت نام  و وارد شدن در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ، ، اسنپ چت و غیره شما باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید ، حالا کاربرانی هستند که دوست ندارند از شماره اصلی خود استفاده کنند و یا علاقه دارند که در کنار شماره اصلی چندین اکانت مختلف دیگر نیز داشته باشند، برای این کار خریدن سیم کارت های متنوع به صرفه نیست به همین خاطر روش مرقون به صرفه استفاده از شماره های مجازی رایگان است. امروز در انزل وب قصد داریم در مورد روش های ساخت شماره های مجازی رایگان صحبت کنیم.

دریافت شماره مجازی رایگان اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ و.. برای کاربران ایرانی

Make a free virtual number phone for submit in Instagram , WhatsApp , Telegram …

برای ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن های تلگرام، واتساپ و دیگر شبکه های اجتماعی، شخص باید یک شماره تلفن غیر تکراری را به عنوان شناسه خود استفاده کند و از طریق آن، هویت خود را برای این اپلیکیشن ها احراز کند. در صورتی که در لیست مخاطبان تلفن خود، شماره دوستان و آشنایان خود را ذخیره کرده اید برنامه هایی مانند تلگرام به صورت خودکار شماره این افراد را به لیست کاربران تلگرام اضافه می کند. در صورتی که تمایل دارید بدانید که چه کسانی شماره شما را دارند پیشنهاد می کنیم پست چه کسانی شماره من را در تلگرام ، واتساپ ، لاین و.. گوشی خود دارند ؟ را مطالعه بفرمایید.

در این حالت این افراد می توانند شماره شما را مشاهده کنند به همین علت برخی از کاربران ترجیح می دهند که حریم خصوصی خود را حفظ کنند و شماره تلفن خود را در این شبکه های اجتماعی ثبت نکنند به همین علت از شماره های مجازی استفاده می کنند. در صورتی که می خواهید از مخاطبانتان بکاپ بگیرید پست قبلی انزل وب که در مورد کپی ، خروجی و وارد کردن گروهی شماره مخاطبین تلگرام از گوشی و فایل اکسل است را مطالعه بفرمایید. یکی از راه های ایجاد شماره های مجازی رایگان آمریکا ، روسیه و.. استفاده از اپلیکیشن هایی مانند Talk2 , Smartcell و ESIAtallk است. نحوه کار این برنامه های به این صورت است که این برنامه ها تعداد نسبتا زیادی شماره تلفن همراه در اختیار خود دارند و آنها را به صورت اشتراکی به کاربران خود اختصاص می‌دهند. دریافت تماس و پیامک در اغلب این نرم‌افزارها رایگان است و برخی افراد از این قابلیت برای ایجاد حساب کاربری در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و… استفاده می‌کنند.

استفاده از این نرم‌افزارهای ساخت شماره مجازی، نه تنها حریم خصوصی کاربر را حفظ نمی‌کند، بلکه اجازه دسترسی به حساب تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و… را به هزاران نفر دیگر هم می‌دهد. دلیل این اتفاق این است که تعداد شماره‌هایی که این برنامه‌ها ارائه می دهند از تعداد کاربران کمتر است و قطعا ظرف مدت کوتاهی، شخص دیگری به همان شماره‌ای که چندی پیش شما از آن استفاده کردید، دسترسی پیدا خواهد کرد.
این افراد هم می‌توانند از نرم‌افزارهای مذکور استفاده کرده، کد فعال‌ سازی تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و… را دریافت کنند و وارد حساب کاربری مرتبط با آن شماره شوند. در نهایت، تلگرام به دلیل امنیت فوق العاده ای که دارد، شماره هایی که به طور مکرر در دستگاه های متعدد استفاده می شوند را می بندد و دیگر اجازه استفاده از این شماره مجازی را به شما نمی دهد. پس در نظر داشته باشید که حساب‌های کاربری که با این شماره‌ها ایجاد شوند، احتمالا به زودی هم هک می‌شوند و هم از کار خواهند افتاد.

آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2

برنامه Talk2 یکی از محبوب‌ ترین اپلیکیشن‌ های ساخت شماره مجازی تلگرام است که نسبت به برنامه‌ های دیگر عملکرد بهتری داشته و تقریباً در تمام وب‌ سایت‌ها و شبکه‌ های اجتماعی مثل اینستاگرام و.. نیز قابل استفاده است.

talk2-ph-free-calls-sms_sc_4

برای استفاده از برنامه تالک ۲ شما باید یک شماره تلفن همراه داشته باشید که بعد از ثبت نام برای شماره مجازی، کد فعال سازی به این شماره ارسال می شود. بعد از اینکه اکانت شما تایید شد یک شماره مجازی فلیپین به شما اختصاص داده می شود. این شماره مجازی با ۶۳+ شروع خواهد شد.

 ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان

ساخت شماره مجازی رایگان برای اینستاگرام و.. با برنامه Smart Call

نحوه استفاده از برنامه Smart Call مشابه Talk2 است که به شما یک شماره مجازی اندونزی با پیش شماره ۶۲+ می دهد. با وارد شدن به اپلیکیشن Smart Call باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید پس از وارد کردن شماره کد فعال سازی برای شما ارسال می شود که با وارد کردن این کد فعال سازی داخل برنامه شماره مجازی شما ساخته می شود. مانند شماره های واقعی شما می توانید از این شماره مجازی در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برای جلوگیری از هک شد اینستاگرامتان پیشنهاد می کنیم پست هک کردن تلگرام ، اینستاگرام و.. شما و دیگران چگونه انجام میشود ؟ روش های مقابله چیست؟ را مطالعه بفرمایید.

smart call

دریافت شماره مجازی آنلاین برای تلگرام ، اینستاگرام و..

ESIAtalk یکی دیگر از اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی اندونزی با پیش شماره ۶۲+ است. ثبت نام در این برنامه مشابه برنامه‌های قبل بوده و در انتها یک شماره‌ مجازی رایگان در اختیار شما قرار می‌ گیرد. توجه داسته باشید بخش دریافت تماس ESIAtalk نیز برای برخی گوشی‌ها غیر فعال است؛ با این حال بخش اصلی، یعنی صندوق ورودی (Inbox) آن بدون هیچ مشکلی آماده کار خواهد بود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

Esia-talk-horz

ساخت شماره مجازی از آمریکا یا سریلانکا توسط Virtual SIM

Virtual SIM اپلیکیشن دیگری است که با استفاده از آن می توانید شماره های مجازی از آمریکا یا سریلانکا با پیش شماره ۱۵۱+ بسازید. برای ساخت شماره مجازی هم می توانید از شماره تلفن همراه خود استفاده کنید و هم اینکه می توانید از ایمیل تان استفاده کنید. پس از ساخت شماره مجازی به شما تاریخ انقضا نمایش داده می شود که این تاریخ به این معنا است که شما به مدت تعداد محدودی از روز می توانید از شماره مجازی استفاده کنید و بعد از این تاریخ شماره مجازی شما باز پس گرفته می شود.

virtual sim

ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه TextNow

برای ساخت شماره مجازی رایگان توسط برنامه Textnow ابتدا برنامه را دانلود کنید و با استفاده از اکانت فیس بوک خود مرحله ثبت نام برای شماره مجازی را طی کنید. در مرحله بعد اگر از شما Area cod خواسته شد کدهایی مانند ۹۸۸ یا ۸۶۵ را وارد کنید و به مرحله بعد بروید. اکنون در بخش Profile برنامه می توانید شماره مجازی خود را مشاهده کنید

textnow

دریافت شماره موبایل مجازی رایگان با Next plus

برای دریافت شماره مجازی ابتدا برنامه Next plus را دانلود و سپس اجرا کنید. در صفحه ای که پیش روی شما است گزینه sign up را انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود را اعم از نام، نام خانوادگی، سال تولد، جنسیت و ایمیل خود را وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید. پس از ورود در گوشه سمت راست قسمت بالا روی سه خط (تنظیمات) کلیک کنید و گزینه Tap to get your free Next plus number را انتخاب کنید. حالا شهر و کد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و گزینه ی Get A Custom Number را تپ کنید تا شماره مجازی خود را دریافت کنید.

nextplus

دیگر سایت های ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام ، اینستاگرام و.. به صورت آنلاین

اگر به استفاده و نصب اپلیکیشن علاقه ای چندانی ندارید و میخواهید به صورت موقت یک شماره برای دریافت اس ام اس تایید و.. داشته باشید میتوانید از ۶ سایت برتر دریافت اس ام اس آنلاین بدون نیاز به گوشی استفاده کنید ، علاوه بر این برای ایجاد اکانت و ارسال ایمیل تایید نیز میتوانید از ۷ سرویس برتر ساخت ایمیل موقت و یکبار مصرف استفاده نمایید.

نظر و ایده شما ؟

در صورتی که سرویس آنلاین یا برنامه هایی برای دریافت شماره مجازی آمریکا ، انگلستان ، روسیه و.. میشناسید و یا از برنامه های معرفی شده استفاده نمودید تجربیات خود را در زمینه ساخت شماره های مجازی رایگان برای تلگرام ، اینستاگرام با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • Ali says:

    هنوز وارد نشدم

  • KC says:

    عااااااااااااااااااالییییییییی!
    تونستم بسازم ولی دهنم سرویس شد سر جریان مومو

  • Faegheh says:

    سلام خیلی سریع به شماره مجازی نیاز دارم اما هر چی برنامه نصب کردم و با تغییر ای پی خواستم بسازم نشد
    اگه ممکنه برام بسازید
    ادرس جیمیل من
    miomiopishi55@gmail.com

  • ناشناس says:

    سلام میشه با این شماره تلفن های مجازی آگهی دیوار زد

  • Z says:

    سلام لطفا برای من بدون ایمیل بسازید
    برای ارتباط هم به ایمیل زیر پیام بده
    Tt22224…
    ممنون

  • اسما says:

    ممکنه برای من ی اکانت فیک اینستابسازین؟و یوزر و پسووردشو ایمیل کنین؟ایمیل من:…@gmail.com
    خودم نمیتونم بسازم همش ارور :Confirmationمیده..ممنون

  • Dina says:

    سلام برای من یک شماره مجازی برای اینستاگرام بسازید
    آدرس ایمیل من
    dinadokhani123@gmil.com

  • Bluberry says:

    بچه ها روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود داره که یکیش همین تیک تاکه همونطور که گفتم سیم کارتتون رو در بیارید برین توش بعد برای این که creator شین باید یه سری کار ها انجام بدین اینکه ایمیل یا شماره ای که دارین رو وریفای کنید پیشنهاد میکنم اگر در ایران هستین با ایمیل این کار رو انجام بدین چون با شماره مجازی امتحان کردم نشد بعد برای این که کسب درآمد از tik tok رو شروع کنید باید سنتون بالای ۱۸ سال باشه که فک کنم باید از قبل تو جیمیلتون تنظیم کرده باشین و بعد ۱۰ هزار تا فالوئر و ۱۰ هزار تا ویو داشته باشین تا بتونین کسب درآمد کنین و تیک تاک با اینستاگرام خیلی فرق داره و یه موقع ویدیوتون viral بشه یا معروف بشین کارتون گرفته و از اونجایی هم که من خوندم به ازای هر ۵۰۰ هزار ویو ۲۰ دلار بهت میده و وقتی لایو بزاری کسایی که دوست داشته باشن یا کارت خوب باشه میان donate میکنن که اینم خیلی خوبه من چند وقت دیگه میخوام تیک تاک رو شروع کنم شما هم اگه این پیامو میبینید شروع کنین و اینکه یادتون باشه باید سیم کارتاتونو در بیارین تا بتونین توش برین و فیلترشکن که صد در صد میخواد یه سری سایت های نظرسنجی هم هستن که میتونین از اونا روزانه کسب درآمد کنید مثه swagbucks survey junkie سواگ باز به نظرم امن تره و برید تحقیق کنید هم راجب تیک تاک و هم راجب سایت های نظرسنجی و اینکه تو سایتی مثل سواگ باز باید آی پی تون مال یه نقطه و مشخص باشه و فیلترشکنم میخواد من فیلترشکن windscribe رو بهتون پیشنهاد میکنم که میتونید با سرور آمریکا برین توش و اینکه یه جا آیپی میزنه که به صورت رندوم میاد شما باید یه آیپی رو در نظر بگیرین و وقتی به صورت رندوم اومد اگه طرفای همون آی پی بود وصل کنین برین توی سواگ باکز و راجب به نقد کردن درآمد هم سایت های زیادی وجود دارن که باید (((((احراز هویت))))))کنیدو اونا میتونن درآمد شما رو نقد کنن فقط هواستون باشه کلاه سرتون نزارن و راجب سایت های نظرسنجی اگه زبانتون خوب نیست سعی کنید از گوگل ترنسلیت کمک بگیرید چون واقعا کار خوبی نیست وقتی از جیزی اطلاع نداریم بیایم اونو جواب بدیم و اینکه یه سری سایت های خارجی و ایرانی هم هستن برای لینک کوتاه کردن که بزنین تو اینترنت براتون میاره میتونین از اونا هم برای لینکاتون استفاده کنید و اینکه از یوتیوب هم میتونید کسب درآمد کنید که هر وقت از این دو تا کسب درآمد کردید اونم میتونید راه بندازید ولی مشکل اینجاست چون ما تو ایرانیم با آی پی ما نمیشه و باید یکی برامون بسازه برای ساخت حساب پی پال سعی کنید وقتی از این چیزایی که من گفتم کسب درآمد کردید و درآمدتون رو نقد کردید برین حساب پی پال وای‌فای شده بگیرید که فک کنم ایرانیکارت معتبر باشه ولی خودم هنوز نگرفتم و برای همون یوتیوب هم اگه به ایرانیکارت بگین میگه به افراد بگین که فک کنم شریکشونه از بازی کردن هم میشه پول در آورد بازی هایی مثه فورتنایت و پابجی…. که میتوین استریم کنید تو twitch یا وقتی دارین بازی میکنید از صفحه گوشی یا کامپیوتر رکورد یا همون ظبط کنین و بزارین تو یوتیوب تا هر کی از شما خوشش اومد لایک و سابسکرایب کنه فک کنم یوتیوب به ازای ۱۰۰۰ ویو ۲ دلار و به ازای ۱۰۰۰ تبلیغاتی که مردم ببینن ۱۸ دلار میده فک کنم و اگه تو میلیونی ویو بگیری نونت تو روغنه یکی مثه atro یا levinho که تو پابجی جزو حرفه ای ترین ها هستن دارن از یوتیوب پول در میارن ولی من اول میگم با سایت های نظرسنجی شروع کنید همون طور که بهتون گفتم و بعد هر چی عشقتونه فقط راه درست رو انتخاب کنید برای جذب فالوئر تیک تاک یه سری برنامه ها هست که میتونین از اونا استفاده کنید و اینکه سعی کنید در تیک تاک از هشتگ های معروف استفاده کنید و کارتون خفن باشه و درباره هشتگ های ایرانی من زیاد توصیه نمیکنم استفاده کنید و سعی کنید مثل یک خارجی رفتار کنید تا مثلا ویوی بیشتری بگیرین راستی یه چیزی درباره فیلترشکن windscribe بگم که وقتی شما واردش میشین که بعضی موقع ها جیمیل میخواد که همینجوری الکی بزنید بره ۲ گیگ بهتون میده وقتی تموم شد برنامه رو پاک کنید و ۲ گیگ دیگه بگیرین این بیشتر برای swagbucks اینا خوبه و اینکه برای یوتیوب یا تیک تاک از این استفاده نکنید بهتره من خودم برای تیک تاک و یوتیوب با mini fox vpn میرم حالا هر جور عشقتونه و اینکه یادتون نره خودتون برین تحقیق کنید و زبانتون رو با برنامه های ایرانی یا خارجی که به بهتر شدن زبان کمک میکنند تقویت کنید و با گوگل ترنسلیت میتونید لغت های زیادی یاد بگیرید و تا ۵۰۰۰ تا لغت براتون ترجمه میکنه سایت های فریلنسری خوبه ولی اینایی که بهتون گفتم ساده ترن به نظر خودم….موفق باشید👌❤

  • میلاد says:

    لطفا برای منم یا شماره مجازی بسازید m.takro0831@gmail.com

  • He3am says:

    چرا نمیشه با شماره مجازیtext+ اینستا و جیمیل ساخت؟؟؟؟

  • شماره مجازی says:

    سلام لطفا برای من یک شماره مجازی بسازید برای پیام به این آیدی در تلگرام پیام بدید و شماره ام رو بدید
    @elyasmazlumi

  • NMS says:

    دوستان سلام . در صورتی که به هر دلیل با آموزش های ارائه شده موفق به ساخت شماره نشدید لطفا به آیدی تلگرام زیر مسیج بدید تا من براتون رایگان بسازم
    @…

    • سلام میشه برای منم یه شماره مجازی بسازید says:

      برای منم شماره مجازی بسازید لطفا

      • Sami says:

        سلام . میشه برام شماره مجازی بسازین برای وصل کردن مچ بند هوشمند به شماره مجازی نیاز دارم ممنون میشم به ایمیلم بفرستین . خیلی واجبه ممنون

    • حامد says:

      سلام میشه یه ایمیل برام بفرستین چجوری یه اکانت مجازی اینستا بسازم ممنون

      • سعیدهرگلپایگانی says:

        سلام. ببخشید میشه یه شمارۀ مجازی برای من نم لطفا بسازید و بگید. برای هر کشوری که گوگل پلی باحالتری و متنوع تر و برنامه های خوبی داره خواهشا کمکم کن. چون من را هک کردند میخام بعداز یک سال هک شدن من ، کمک بگیرم از برنامه نویسانه اونور آبی و ویروس کش های خوبی دارند ، ممنون میشم.من منتظرم. فدایی داری به خدایی.خیلی انسانی شما

    • Hamid says:

      کو آیدیت؟

    • Mina says:

      لطفابرای من بساز ممنون

    • Ayda says:

      ای دیه شما برای من نیومده

    • Rozhan says:

      به کدوم آیدی؟

  • zizo says:

    سلام من تلگراممو با این شماره ای مجازی ساختم الانم هک شده قابل حذف نیست کسی میدونه چیکار باید بکنم کمک کنه لطفا

  • @samakh_123 says:

    سلام کشی شماره مجازی واتساپ داره با امنیت بالا من هرکارب گردم باtextnowنتونستم بسازم یکی هست کمکم کنه

  • عارف says:

    یه شماره مجازی برای تلگرام می خواستم ممنونم

  • بهار says:

    ساخت شماره مجازی تلگرام زیادسخت نیست قیمتشم هزاره کسی خواست بیادپی

    • Saeid says:

      سلام برای گوشی هواوی برای ثبت نام اپ گالری چه برنامه یا سایتی امن هست برای دریافت شماره و ارسال اس ام اس

  • بهار says:

    ساخت شماره مجازی واسه تل زیادم سخت نیس فروشش واسه تل قیمتش هزارتومنه کسی خواست به ایدی زیرپی بدهa_cruel_girl

صفحات 1 2 3