رفع مشکل ارور Couldn't refresh feed اینستاگرام

۶ روش رفع مشکل ارور Couldn’t refresh feed اینستاگرام

اینستاگرام بیشتر وقت ها خوب کار می کند اما بعضی اوقات در صفحه اصلی پیغام خطای couldn’t Refresh Feed را به ما نشان می دهد و پست های دیگران نمایش داده نمیشود یا هر چه که تلاش می کنید آخرین عکس های خود را بروزرسانی کنید تنها این ارور ظاهر میشود. امروز در انزل وب قصد داریم روش های حل خطای رفرش نشدن اینستاگرام یا Couldn’t Refresh Feed را به شما معرفی کنیم.

۶ روش حل مشکل پیغام خطای Couldn’t refresh feed اینستاگرام

How to: Fix “Couldn’t Refresh Feed” Instagram Error

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب است که بیشتر افراد تایل درارند در آن عضو شوند. در صورتی که تمایل دارید در این شبکه اجتماعی عضو شوید اما به دلیل حریم خصوصی خود تمایلی به استفاده از شماره واقعی تلفن همراه خود ندارید می توانید از شماره های مجازی استفاده کنید که قبلا در انزل وب نحوه ساخت این شماره های مجازی را به شما آموزش دادیم. بعضی از کاربران اینستاگرام که از اینترنت ADSL مخابرات استفاده می کنند و پیغام couldn’t refresh feed را مشاهده می کنند این کاربران قادر به مشاهده پست های اینستاگرام نیستند. قبل در انزل وب ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت را آموزش دادیم، در ادامه پست امروز انزل وب، روش های حل مشکل رفرش نشدن اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

instagram-not-refresh-error

چرا اینستاگرام رفرش نمی شه؟

رایج ترین دلیل خطای رفرش نشدن اینستاگرام به خاطر اتصال شبکه است. بنابراین اولین چیزی که باید بررسی کنید اتصال شبکه اینترنت است. بررسی کنید ببینید آیا شبکه موبایل/ وای فای شما وصل است یا نه. حتی اگر شبکه متصل باشد اما سیگنال شبکه ضعیف باشد این خطای couldn’t refresh feed هنوز رخ می دهد. بنابراین صفحه مرورگر را بازکنید اگر صفحه دیر لود می شود سیگنال شبکه شما ضعیف است. پیشنهاد میکنیم حتما در صورت نمایش این پیغام ار یک اینترنت دیگر برای رفرش کردن فید اینستاگرام استفاده و بررسی کنید.

وقتی که سیگنال شبکه قوی است اینستاگرم را دوباره امتحان کنید. همچنین خطای couldn’t refresh feed Instagram به دلیل محدودیت حجم دیتای تلفن همراه است پس از مصرف مقدار مشخصی از دیتا در ماه این خطا برای شما نمایش داده می شود. اگر همراه با استفاده از اینستاگرام فایلی را دانلود کنید و یا افراد دیگری از دیتای تلفن همراه شما استفاده می کنند این خطای رفرش نشدن اینستاگرام برای شما ظاهر خواهد شد که شما با قطع اینترنت سایر برنامه ها می توانید این مشکل را حل کنید.

check-network-connection

۲- حل مشکل ارور couldn’t refresh feed اینستاگرام با ریستارت کردن تلفن

ممکن است با ریستارت کردن تلفن خطای Couldn’t Refresh Feed را حل کنید. دقت کنید ریست کردن گوشی تمام تنظیمات و شخصی سازی هایی که تا کنون انجام داده اید را از بین می برد. بنابراین پیش از استفاده از این روش حتما با روش های بکاپ گیری از اندروید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

۳- رفع مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام با بروزرسانی یا نصب مجدد اینستاگرام

آپدیت و نصب مجدد برنامه را امتحان کنید. هر چند که نصب مجدد برنامه دقیقا مثل ریست کردن آن است و اطلاعات قبلی را از بین می برد اما در اغلب موارد مشکل برطرف می شود. اگر شما جدیدترین نسخه اینستاگرام را بر روی گوشی اندروید و آیفون خود دارید ممکن است با نصب مجدد برنامه اینستاگرام مشکل رفرش نشدن اینستاگرام را حل کنید. قبل از نصب مجدد اینستاگرام نسخه قدیمی اینستاگرام را حذف کنید و نسخه جدید را نصب کنید. در نسخه های جدید امکان اضافه کردن مکان دلخواه به اینستاگرام وجود دارد که قبلا در انزل وب نحوه ثبت موقعیت جدید دلخواه در نقشه اینستاگرام را به شما آموزش دادیم.

uninstall-instagram-on-iphone

۴- رفرش نشدن اینستاگرام به علت ایجاد پست ها یا نظرات نامناسب

بسیاری از کاربران خطای رفرش نشدن اینستاگرام را به دلیل پست، عکس، نظرات نامناسب در حساب کاربری شان دریافت می کنند. بنابراین لازم است از طریق مرورگر کامپیوترتا وارد اینستاگرام شوید و پست ها، نظرات، عکس های نامناسب را پیدا کنید و پاک کنید. وقتی که از طریق مرورگر وارد اینستاگرام می شوید (هنگامی که اینستاگرام یک پست را نامناسب می داند ) شما پیغامی دریافت می کنید که برای پاک کردن پست از شما سوال می کند.

برخی از این کاربران وقتی که یک عکس جدید را جایگزین عکس قدیمی می کنند این پیغام عدم رفرش اینستاگرام را دریافت خواهند کرد. در صورتی که مشکل رفع نشد احتمالا اکانت شما دچار مشکلات فنی است باید وارد بخش Option اکانت اینستاگرام خود شوید. سپس بر روی گزینه  report a problem کلیکد کنید. در صورتی که در اینستاگرام هشدارها برای شما نمایش داده نمی شود پیشنهاد می کنیم پست ۳ روش حل مشکل نشان ندادن هشدار پیام جدید در تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و.. را مطالعه بفرمایید.

۵- تنظیم مجدد APN برای رفع مشکل رفرش نشدن اینستاگرام در اینستاگرام

عمده ترین دلیل رفرش نشدن اینستاگرام بهم خوردن تنظمیات پیشفرض Access Point Names در گوشی می باشد این اتفاق بیشتر در گوشی های اندرویدی و در هنگام استفاده از شبکه های موبایل نظیر ۲g ، ۳g و ۴g رخ میدهد و روش حل این موضوع بسیار ساده است ، باید APN تعریف شده فعلی را حذف کنید و مجددا APN را برای گوشی خود تنظیم کنید. نحوه حذف APN و تنظیم مجدد APN را قبلا در پست حل مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل کاملا توضیح داده ایم.

۶- پاک کردن کش و دیتا اینستاگرام جهت حل couldn’t refresh feed

گاهی وقتها دلیل خطای couldn’t refresh feed در اینستاگرام  میتوانید پر شدن حافظه کش و دیتا برنامه مربوطه باشد ، برای پاک کردن کش از تنظیمات گوشی به بخش Apps بروید و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید. ولی با این کار اطلاعات Sign In و تنظیمات شما نیز پاک می‌شوند و لازم است آنها را دوباره وارد کنید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتماً ابتدا حجم اطلاعات اپ را بررسی کنید و تنها در صورت اشغال فضای زیاد آن را پاک کنید. توجه داشته باشید که قبل از پاک کردن کش از اطلاعات خود بک اپ بگیرید.

در آخر در صورتی نمیتوانید ویدیو و عکس در اینستاگرام آپلود کنید از ۱۶ روش رفع مشکل ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام استفاده کنید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در بخش نظرات این پست تجربه و پیشنهاد خود را در زمینه “حل مشکل رفرش نشدن اینستاگرام” با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • MØHAMMAD says:

    سلام من زمانی ک یک حرف بد را زدم این مشکل برایم ایجاد شد کمکم کنید

  • مه says:

    علت اینکه مینویسه تازه سازی چیه نصب کردم اصن نمیره توش

  • مهدی says:

    حساب کاربری اینستا من به علت مطالب نامناسب رفلیش نمیشه…چگونه باید به اینستا پیغام داد تا مشکل حل شود؟؟
    باتشکر

  • صدف says:

    ببینید نیاز به اینهمه کار های اعصاب خورد کن نیست فقط برین تو قسمت استوری انستاگرام تون اونجا یه سلفی از خودتون بگیرد تا تیم انستاگرام بفهمن ربات نیستی بعد اون عکستون رو سیفش کنید بعد از برنامه انستاگرامتون برید بیرون یه پونزده دقیقه منتظر بمونید دوباره وارد بشید درست میشه. مال منم همین جوری بود بعد با همین ترفند درستش کردم دلیلش اینه که تیم انستا فکر میکنه اشما ربات استید با این ترفند حل میشه

  • یالان دونیا says:

    دمت گرم من با ترفند های شما حل کردم

  • مهرداد says:

    یعنی واقعا واقعا دستتون درد نکنه، این چندمین باره که وبسایت خوب شما مشکل من رو حل کرد، واقعا ازتون چیز یاد میگیرم و پیشتون شاگردی میکنم. ممنونم

  • محدثه says:

    سلام من بخاطر استفاده از پی پی ان پیجم رفرش نمیشه اگه میشه لطفن کمک کنید

  • seyed says:

    یه مادر …ای گزارش الکی داده. ازین جور آدما متاسفانه زیاد هستن

  • Ati says:

    من یکی از آیدی های اینستاگرامم که توش مطالب آموزشی میذاشتم couldn’t refresh feey شده و یکی دیگه هم هر دمو دقیقه یکی از ابزارهای استوریش غیرفعال میشه الان چندین ماهه نمیتونم از قلم استوری استفاده کنم و جدیدا نمیتونم فیلم بگیریم با استوری

  • Marzi says:

    از راه کروم وارد شدم با فیلترشکن یه سوال پرسید نیستید تیک و زدم وارد شدم ایمیل پسوردمو دادم کد داد پیجم برگشت دمتون گرم مرسی

  • mim says:

    با سلام روشهای بالا همش الکیه این خطا فقط به خاطر اینه که اینستاگرام توی ربات بودن شما شک کرده و اکانتتون را به حالت نیمه فعال در آورده اکانت من همین کار شده بود و با ساختن یک اکانت دیگر با همون شماره تلفن و سپس اضافه کردن اکانت قبلی به این اکانت اینستاگرام ازم خواست یک فیلم سلفی بگیرم و بعد دوباره اکانتم فعال شد

  • Me says:

    من مشکل ورود به اکانت اینستاگرام دارم ، میخواستم بدونم اگه میتونین مشکل رو رفع کنین ازتون راهنمایی بگیرم…
    بنده حدود دو هفته قبل از یه نرم‌افزار آنفالویاب استفاده کردم ، که البته فعالیت خاصی از طریق اون نرم‌افزار نداشتم ؛ بعد از حدود یک ربع اکانت من مدام با خطای couldn’t refresh feed شد و دیگه نمیتونم بهش دسترسی داشته باشم !
    تو این مدت علاوه بر لغو نصب اینستاگرام و نصب مجدد ، بارها به اینستاگرام برای رفع این مشکل ایمیل زدم که نتیجه بخش نبوده و گوشیمم یه بار کامل ریست‌فکتوری کردم تا اگه احیانا گوشی مشکل داره رفع بشه ، ولی بازم موثر نبود و با لپ‌تاپ هم نحوه دسترسیم به همین صورت محدوده .
    همونطور که از نوع خطا مشخصه ، اکانتم غیرفعال نشده ، کاملا فعاله و وقتی وارد میشم یه صفحه تمام سفید بهم نشون میده و خطای couldn’t refresh feed  رو میزنه ، با دستگاه‌های مختلف امتحان کردم همینطور بود…
    با مرورگر هم وارد حسابم شدم تا شاید بشه عیب‌یابی کرد ولی هربار که با مرورگر وارد اکانتم میشم پیغام میده :
    Confirm Your Info on the App
    Confirm your information using the Instagram app to try to get back to your account.

    میشه لطفا راهنمایی بفرمایید چطور باید اکانتم رو اصلاح کنم؟؟

  • مهزی says:

    من زیاد از اینستا فیلم دانلود کردم یه دفعه پرید این کارها رو هم کردم ولی نیومد

  • علی says:

    سلام منم همین کار رو انجام دادم ولی هی میگه کد و لینک رو می‌فرستیم ولی نمیاره هی میرم تو جی‌میل هم رفرش میکنم نمیاره میدونین مشکل چیه؟

  • sajad says:

    من بعد اینکه انفالویاب نصب کردم اینطوری شد

صفحات 1 2 3