غیر فعال کردن حذف لغو آهنگ پیشواز ایرانسل همراه اول رایتل

۷ روش حذف یا لغو آهنگ پیشواز ایرانسل ، همراه اول و رایتل

صدای بوق انتظار زنگ تلفن یک نوستالژی برای همه ماست اما با توجه به بروز شدن تکنولوژی های ارتباطی این نوستالوژی جای خود را به آهنگ ، آواهای انتظار یا موسیقی بی کلام داده است ، این اتفاق اگرچه یک پیشرفت محسوب میشود اما ممکن است برای همه خوشایند نباشد! متاسفانه اپراتورهای برتر کشور یعنی ایرانسل ، همراه اول و رایتل در برخی از مواقع بدون اطلاع آوای انتظار یا آهنگ پیشواز را بر روی خط کاربران فعال نگه میدارند و از حساب شما هزینه کسر میکنند ، در ادامه روش غیرفعال کردن و لغو آهنگ پیشواز یا آوا انتظار را به صورت کامل آموزش میدهیم.

غیرفعال کردن و حذف آهنگ پیشواز و آوای انتظار همراه اول ، ایرانسل و رایتل

How to disable waiting (pishvaz) song on irancell , hamrah e aval , rightel

از جمله مشکلات بزرگ اپراتور های داخل کشور ارسال پیغام های تبلیغاتی آزار دهنده است که قبلا در مطلب جلوگیری از اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل،همراه اول،رایتل و سایر اپراتورهای موبایل نحوه غیرفعال کردن و جلوگیری از دریافت آنها را آموزش دادیم ، فعال کردن آوا انتظار و پخش آهنگ پیشواز خواننده مورد علاقه و در بعضی اوقات ناخواسته ! یکی از موادی است که پس انتشار هر اثر و آلبوم موسیقی شاهد آن هستیم ، معمولا اپراتوار ها کدهای فعال کردن آهنگ پیشواز را در اختیار کاربران قرار میدهند اما شاید همیشه پخش آهنگ و موسیقی برای همه خوشایند نباشد ، در مطلب امروز قصد داریم نحوه لغو آهنگ پیشواز ، آوای انتظار و راینواز ایرانسل ، همراه اول و رایتل را به شما معرفی کنیم ، توجه کنید که حذف آهنگ شخصی در ایرانسل و.. با مبحث پشت خطی که قبلا در مطلب نحوه فعال و غیر فعال کردن پشت خطی تلفن ثابت ، همراه اول ، ایرانسل و رایتل به آن اشاره کردیم متفاوت است.

حذف و لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

به طور کلی برای غیرفعال کردن این سرویس در اپراتور ایرانسل نیاز به کد آهنگ مورد نظر دارید یا میتوانید به صورت کلی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل را قطع کنید.

حذف و لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

پیدا کردن کد آهنگ پیشواز ایرانسل

برای پیدا کردن و حذف یک آهنگ بخصوص از سرویس پیشواز ابتدا باید کد آهنگ فعال شده فعلی را پیدا کنید ، که برای اینکار کد #۲*۷۷۷* شماره گیری کنید و پیغام ظاهر شده را OK یا YES کنید تا پس از مدتی پیامی برای شما ارسال شود که حاوی کد آهنگ پیشواز شما است.

روش اول : حذف پیشواز ایرانسل بدون کد آهنگ

در صورتی که کد آهنگ پیشواز خود را نمی دانید برای غیرفعال کردن و لغو کلی سرویس پیشواز ایرانسل فقط کافیست حروف ENS را به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید تا به طور کلی حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل انجام شود.

روش دوم : لغو آهنگ انتظار یا پیشواز ایرانسل با داشتن کد آهنگ

در صورتی که کد آهنگ پیشواز خود را دارید یا آن را از طریق روش بالا بدست آوردید فقط کافیست به صورت زیر کد را جایگذاری و سپس شماره گیری کنید :

*۷۷۷*۵*کد آهنگ پیشواز شما#OK

روش سوم : غیرفعال کردن پیام و آهنگ پیشواز ایرانسل با ارسال SMS

علاوه بر روش بالا میتوانید در گوشی یک پیام جدید ایجاد سپس ابتدا عبارت HZ را تایپ و بعد از آن کد آهنگ را وارد و به شماره ۷۵۷۵ اس ام اس کنید ، یعنی به طور مثال اگر کد آهنگ شما ۳۲۰۳۲ بود به شکل زیر وارد و SMS را ارسال کنید :

HZ32032

در بعضی مواقع نیاز است بین عبارت HZ و عدد یک فاصله قرار دهید ، اگر به صورت بالا حذف آهنگ پیشواز انجام نشد به شکل زیر کد را اس ام اس کنید :

HZ 32032

روش چهارم : انصراف سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با ۷۷۱۰۰

علاوه بر شماره اس ام اس بالا میتوانید کد آهنگ خود را به شماره ۷۷۱۰۰ اضافه کنید و یک پیام خالی به آن شماره ارسال کنید تا سرویس پیشواز ایرنسل برای شما قطع شود ، به طور مثال اگر کد آهنگ شما ۳۲۰۳۲ بود باید پیام خالی را به شماره زیر ارسال کنید :

۷۷۱۰۰۳۲۰۳۲


غیرفعال کردن و حذف آهنگ پیشواز یا آوای انتظار همراه اول

سرویس آوای انتظار همراه اول هم دقیقا کاربرد سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل را دارد و اگر شما همانطور که قبلا در ۲ روش غیرفعال و لغو کردن پیام‌ های طرح جزیره ایرانسل و پخش سلولی همراه اول اشاره کردیم از ارسال پیشنهادهای آن کلافه شده اید حتما از روش های زیر استفاده کنید، در روش های زیر نیاز به پیدا کردن کد آهنگ پیشواز همراه اول ندارید اگرچه میتوانید کد فهمیدن آهنگ پیشواز فعلی همراه اول را از طریق صفحه اصلی این سرویس پیدا کنید.

غیرفعال کردن و حذف آهنگ پیشواز یا آوای انتظار همراه اول

روش اول : حذف آهنگ انتظار همراه اول با SMS

برای اینکار فقط کافیست عدد ۵ را به شماره ۸۹۸۹ اس ام اس کنید.

روش دوم : غیر فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول با تلفن گویا

در این روش ابتدا با ۹۹۹۰ تماس بگیرید (هزینه مکالمه با این شماره رایگان است) سپس عدد ۲ (منو سرویس های ویژه)، مجددا ۲ (دریافت سرویس ها)، سپس ۲ (منو غیر فعال سازی سرویس) و در نهایت ۲ (غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار) را از روی شماره گیر بگیرید تا لغو آهنگ پیشواز همراه اول انجام شود.

روش سوم : لغو آهنگ پیشواز همراه اول با کد دستوری

در این روش فقط کافیست عدد زیر را شماره گیری کنید :

*۱۰*۲۲۳#


لغو و غیر فعال سازی آهنگ پیشواز یا سرویس راینواز رایتل

در اپراتور رایتل سرویس آوای انتظار ، راینواز نام دارد و برای فعال و غیر فعال سازی راینواز رایتل میتوانید از اپ این اپراتور استفاده نمایید یا کد OFF RBT را به شماره ۲۰۲۰ اس ام اس کنید.

حذف اهنگ راینواز رایتل

تجربه و پشنهاد شما ؟

تجربه شما در مورد آهنگ پیشواز ، آوای انتظار یا راینواز اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و رایتل چه بوده است ؟ آیا از این سرویس ها استفاده میکنید یا ترجیح دادید که به هیچ عنوان بر روی خط خود آنها را فعال نکنید ؟

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش کامل 5 روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
آموزش کامل ۵ روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
بررسی جدید 9 تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟
بررسی جدید ۹ تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟

نظرات

  • Sarina says:

    دوستان عزیز تور خدا یکی بگه من چطور این اهنگ رو لغوش کنم هرکاری میکنم اصلا نمیشه?

  • Sari says:

    جون مادرتو بگید من چطور این اهنگو لغوش کنم هر کاری میکنم اصلا نمیشه?

  • س ف says:

    خ… خودتی.روش اول که خرید اهنگ‌پیشوازه سحریه.دیگه افتادین گدایی

  • jesy says:

    برو برنامه پیشواز هوشمند رو تو گوشیت نصب کن هرکاری میخای خودت انجام بده منت کسی رو هم نکش. کاری نداره که. باید به روز باشید.

  • Hanii says:

    مرسی خدا خیرتون بده،واقعا ممنونم

  • هرکول says:

    سلام دوستان فقط با اپلیکیشن ایرانسل من حذف میشه،

  • احمد هوشیار says:

    سایت و مطالب شما بسیار عالی

  • شما ali says:

    همانطور که دوستان فرمودند خیلی بیخوده .از ابتدا با مبلغ کم شروع کردن بعدش الان کردن ۵۰۰ تومن این یعنی چی؟ ضمنا خواستم عرض کنم که در خصوص خط های اعتباری به دایمی خیلی کلاه سر آدم میره . توصیه میکنم که اصلا خطتتون دایمی نکنید

  • Mohammad porjabbari says:

    سلام خداقوّت ممنون ازبابت راهنمایی که کردین اعصابم ریخته بود بهم???✋???

  • Refdsd says:

    وقتی بلد نیستی چرا راهنمایی میکنی من خواستم آهنگ پیشوازمو لغو کنم همون کدی ک گفتی زدم تایید کردم حالا یه اهنگ به درد نخور واسم اومده هرکاریم میکنم لغو نمیشه همش تقصیر شماست????

  • Parsa says:

    بسیار عالی. مرسی

  • قيصر says:

    دمت گرم راحت شدم
    همه جای این ملت دزد هست خدا ازشون نگذره

  • آرش says:

    آقا عااااااالی بود مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی :)))))))

  • جعفر خانعلی says:

    سلام کد پیشواز ترکی میخوام ممنون

  • رضا says:

    آقا دمتون گرم
    دستتون درد نکنه
    چندماهه فرط و فرط پیشواز داشت تمدید میشد.
    الان از دستش راحت شدم

  • طراحی سایت در کرج says:

    من آهنگ رو حذف کردم ولی باز یک آهنگ جدید بدون تائید برام فعال شده. گمون زیر سر پسرم باشه.