چگونه فالوور ها ، کامنت و سایر اطلاعات پیج اینستاگرام را در فایل اکسل جمع آوری کنیم ؟

چگونه فالوورها ، کامنت و دیگر اطلاعات پیج و پست اینستاگرام را در فایل اکسل جمع آوری کنیم ؟

برخی از کاربران اینستاگرام ، تحلیلگران اینترنت ، سئو کارها ، مدیران کسب و کار و.. علاقه زیادی به استخراج اطلاعات پروفایل اینستاگرام پیج خود یا صفحات سایر شرکت و برندها دارند این اطلاعات میتواند شامل تعداد افرادی که پست را فالوو کرده اند، میانگین تعداد لایک پست ها ، متن نظرات یک پست ، مشخصات فالوورها و .. باشد. امروز در انزل وب قصد داریم روش هایی را به شما معرفی کنیم که به راحتی می توانید اطلاعات پروفایل اینستاگرام را استخراج و در یک فایل اکسل ذخیره کنید.

استخراج اطلاعات محتوا پست و افراد فالوور پیج اینستاگرام در فایل اکسل

Extracting various profile information in the Instagram

خیلی از افراد به دلایل مختلف علاقه دارند که بتوانند بر روی پروفایل خود در شبکه های اجتماعی کنترل بیشتری داشته باشند اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم پست آموزش کامل بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه کانتکت (Contact) اینستاگرام را مطالعه بفرمایید و اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید از پروفایل های خود و دیگران آمارهایی مانند عکس پروفایل،تعداد پست ها، تعداد افرادی که پست ها را فالوو کرده اند، تعداد فالوورها، تاریخ آخرین پست و غیره را استخراج کنید پیشنهاد می کنیم پست امروز انزل وب را که در مورد استخراج اطلاعات از پروفایل های خود و دیگران است را مطالعه بفرمایید.

آموزش جمع آوری اطلاعات فالوورهاهای پیج و پروفایل اینستاگرام

با استفاده از سایت magi metrics شما می توانید به اطلاعاتی همچون بیوگرافی (bio)، نام کاربری، نام کامل، عکس پروفایل،وب سایت،تعداد پست ها، تعداد افرادی که پست ها را فالوو کرده اند، تعداد فالوورها، تاریخ آخرین پست، میانگین تعداد لایک ها برای ۳۰ پست آخر، URL پروفایل، استخراج ایمیل از bio و.. یک پیج عمومی اینستاگرام دست پیدا کنید. این اطلاعات در قالب یک فایل اکسل برای شما ذخیره می شود. با بررسی این آمارها اگر شما مشاهده می کنید که تعداد فالوورهایتان کم است می توانید برای افزایش فالوورهایتان از پست بهترین روش های افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام به صورت رایگان استفاده کنید.

خب برای اینکه از سایت magi metrics استفاده کنید اول وارد سایت شوید و در سایت ثبت نام کنید، روی sign up کلیک کنید

login

فرمی به صورت زیر به شما نمایش داده شود. نام، ایمیل و پسوردتان را وارد کنید.

sign up

بعد از ثبت نام شما وارد صفحه ای به صورت زیر می شود. سه گزینه برای جستجو پیش روی شما است : جستجو بر اساس اکانت اینستاگرام، جستجو براساس هشتگ و جستجو براساس موقعیت. در اینجا ما در کادر جستجو بر اساس اکانت اینستاگرام anzalweb را وارد می کنیم و دکمه سرچ را انتخاب می کنیم.

magi2

بعد ازجستجو با صفحه ای به صورت زیر روبرو خواهید شد که آمار پروفایل اینستاگرام را به صورت کادرهای سبز رنگ به شما نمایش می دهد که شما می توانید به اطلاعاتی مانند کسانی که کامنت گذاشته اند، کسانی که لایک کرده اند، پست ها و غیره دست پیدا کنید.

magi3

با کلیک بر کادر سبز (export) فرایند پردازش شروع خواهد شد.

export

بعد از اتمام پردازش لینک دانلود به صورت زیر در اختیار شما قرار داده می شود که با وارد کردن ایمیل خود فایل اکسل برای شما ایمیل خواهد شد.

download csv

توجه داشته باشید که شما به صورت رایگان می توانید اطلاعات ۱۰۰ کاربر را استخراج کنید. پس برای گرفتن فالور ، عکس های فالور ها ، کسانی که یک پیج پاپلیک فالو کرده اند می توان از این ابزار استفاده کرد. علاوه بر این پیشنهاد می کنیم پست روش های دیدن پروفایل خصوصی یا اکانت پرایوت (private) اینستاگرام : واقعیت یا تبلیغ ؟ را مطالعه بفرمایید.

استخراج اطلاعات پست اینستاگرام با استفاده از SeoTools

روش دیگری که می توانید به کمک آن اطلاعات اینستاگرام یک فرد بخصوص یا یک پست را استخراج کنید استفاده از SeoTools برنامه اکسل است. با استفاده از این ابزار شما می توانید تمام پست هایی که حاوی یک هشتگ خاص است را استخراج کنید، آمارهای یک پست خاص را بگیرید، تمام لایک های مربوط به یک پست خاص را استخراج کنید، تمام کامنت هایی که برای یک پست خاص داده شده است را استرخاج کنید، آمارهای یک فرد خاص را جمع آوری و ذخیره کنید، تمام پست هایی که توسط یک فرد خاص منتشر شده است را استخراج کنید، تعداد دفعاتی که یک هشتگ استفاده شده است را پیدا کنید، تمام پست هایی که دارای هشتگ جغرافیایی یک منطقه خاص است را استخراج کنید و …

قبلا در انزل وب در مورد بهترین روش فهمیدن آنفالو شدن در اینستاگرام چیست ؟ صحبت کردیم شما می توانید با استفاده از روش هایی که ما در انزل وب به شما معرفی کردیم تعداد فالورهایتان را استخراج کنید و با لیست قبلی فالوورهایتان مقایسه کنید و کسانی که شما را آنفالوو کرده اند را پیدا کنید.

وقتی که ابزار SeoTools را دانلود می کنید مانند تصویر زیر یک سربرگ به برنامه اکسل شما اضافه خواهد شد.

seotools1

در ریبون اصلی SeoTools در قسمت Social روی connector کلیک کنید. حالا روی login کلیک کنید.

login_0-5

برای استفاده از این روش شما باید اکانت اینستاگرام داشته باشید. حالا باید وارد اکانت اینستاگرام تان شوید.

login_1-1

حالا در سمت چپ باید تعیین کنید که شما می خواهید چه چیزی را استخراج کنید به طور مثال با انتخاب search post by hashtag شما می توانید پست ها را براساس هشتگ جستجو کنید. در کادر hashtag لغت مورد نظری که به دنبال آن هستید را تایپ می کنید و در قسمت fields فیلدهایی که نیاز دارید را تیک می زنید. حالا روی دکمه insert کلیک می کنید تا اطلاعات مورد نظرتان استخراج شود.

در آخر پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از بهترین برنامه های کاربردی پست بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای برای اینستاگرام معرفی کرده ایم را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد استخراج اطلاعات یک پیج و پست اینستاگرام را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • حامد says:

    سلام
    من میخوام از فالورهام، ی نسخه پشتیبان داشته باشم.
    یعنی نام کاربری و اسم و هر اطلاعاتی که توی بیو نوشتن رو میخوام در قالب اکسل داشته باشم.
    چطوری میتونم این کار رو بکنم.

  • Haniw says:

    باسلام ایا راهی هست که بشه فالورهامو از پیج قبلیم به پیج جدیدم انتقال بدم من ازینهایی که نوشتید سردرنمیارم و بعضی سایت ها بازنمیشه برام

  • عباسی says:

    سایت ها و برنامه های ذکر شده محدودیت دارند تمامی موارد را با توجه به نیاز شما انجام می دهیم
    در صورت تمایل به ایدی بنده در تلگرام پیام دهید

  • حمید says:

    سلام.
    سئوتولز نیازمند رجیستر شدن و خرید دارد، آیا کرک آن وجود ندارد.
    سپاس

    • ثریا says:

      سلامی کی اینو می گه
      وارد این لینک بشید ادرس ایمیلتون رو وارد کنید یک ایمیل براتون میاد روی لینکی که تو ایمیله کلیک کنید لینک دانلود بهتون داد میشه الانم داره دانلود میشه برام

    • بهاره says:

      نمیدونم کرک وجود داره یا نه ولی اینی که من طبق دستورالعمل “ثریا” نصب کردم در نهایت که شما وارد اکسل میشی و نیاز به رجیستر هست باید ایمیلت رو بدی تا یه نسخه ی آزمایشی (ترایال) ۱۴ روزه برات برقرار بشه.
      الان من به این مرحله رسیدم ولی وقتی میخوام کامنتهای یه پست عمومی رو استخراج کنم، بعد اینکه لینک پست رو وارد میکنم یه پیام خطا میاد که اصلا نمیدونم باید چکارش کرد.. امیدوارم یه نفر پیدا بشه قبل اتمام این چهارده روز بهم بگه چکار کنم:
      Exception: Unexpected character encountered while parsing value