شرکت های بیمه گر

رپورتاژ آگهی : مقایسه بیطرفانه شرکت های بیمه گر

وب­سایت ازکی   (azki.com)  در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاح Internet Aggregator ها قرار می­گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

مقایسه بیطرفانه شرکت های بیمه گر

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

 

اینترنت به دلیل خصوصیاتی چون قابلیت استفاده آسان و دسترسی گسترده مردم به آن، و همچنین پیشرفت و گسترش روزافزون استفاده از آن، اشکال کاملاً جدیدی از فعالیتهای اقتصادی، تعاملات تجاری و کسب و کارها مدرن را به­ وجود آورده ‌است. و تمام مشاغل سعی دارند خود را با پیشرفت دنیای مجازی وفق دهند.

این روزها یکی از مشاغلی که به صورت آنلاین ارائه می­شود، فروش آنلاین انواع بیمه­نامه­ هاست. در این گزارش قصد داریم به معرفی وب­سایتی در زمینه فروش آنلاین بیمه بپردازیم.

 

ازکیـ چیست؟

ازکیـ وب­سایت مقایسه و خرید اینترنتی بیمه، استعلام بیمه خودرو، بیمه ثالث و بیمه بدنه است؛ و با ایجاد تغییر در الگوهای نا‏کارآمد و قدیمی خرید بیمه، و برای جلوگیری از سفرهای طولانی درون شهری و صرفه جویی در وقت و هزینه، به شما کمک می­کند تا با آگاهی و دیدی باز، و همچنین از طریق مقایسه بیطرفانه و دقیق شرکت های مختلف، بهترین، ارزانترین و مناسب ترین بیمه­نامه را برای خود به صورت آنلاین خریداری کنید. ازکیـ قصد دارد از طریق ارائه بهترین خدمات احساس خوبی در مورد صرفه جویی و مدیریت پول و زمان در شما ایجاد کند.

در وب­سایت ازکیـ شما می توانید اطلاعات کاملی در مورد قیمت، سطح کیفیت، میزان پوشش بیمه و همچنین سرعت عمل شرکت های مختلف در ارائه خدمات به مشتریان خود را به دست آورید.

 

برخی از امکاناتی که در وب­سایت ازکیـ برای کاربران فراهم شده، به شرح زیر است:

 

اطلاعات کامل و حرفه‌ای بیمه

کاربران سایت ازکی می­توانند از اطلاعات دقیق و کامل و بیطرفانه از بیمه های ارائه شده و طرح­های بیمه­ای شرکت های مختلف بیمه­گر استفاده کنند و با دید باز، دقیق و هوشمندانه به انتخاب و خرید آنلاین و آسان بیمه­نامه بپردازند.

 

برآورد و مقایسه قیمت بیمه

با وارد کردن اطلاعات خودروی خود در وب­سایت ازکی برآورد دقیقی از نرخ حق بیمه شرکت های مختلف بیمه در جدولی به شما ارائه می­شود که امکان مقایسه آنلاین و یکجای چندین شرکت معتبر بیمه را به دور از هر گونه غرض­ورزی فراهم می­آورد و امکان انتخاب آگاهانه را برای کاربران خود به وجود می­آورد.

 

بلاگ ازکیـ azki.com/blog

بلاگ ازکیـ مکانی برای ارائه اطلاعات در حوزه بیمه است؛ که نه­تنها کاربران وب­سایت ازکیـ بلکه کارگزاران و نمایندگان بیمه نیز می‌توانند برای مشاهده مقالات روز و همچنین اطلاع از آخرین تغییرات قوانین در حوزه بیمه ، به آن مراجعه کنند.

 

منبع: سایت ازکیـ azki.com

 

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات