آموزش کامل گرفتن علامت تیک آبی کنار اسم پروفایل در اینستاگرام

آموزش کامل گرفتن علامت تیک آبی پروفایل در اینستاگرام به صورت رایگان

حتما متوجه وجود علامت تیک آبی اینستاگرام کنار اسامی افراد مشهور مورد علاقه تان شده اید اما تیک آبی اینستاگرام چیست؟ این علامت نشان دهنده ی این است که اکانت متعلق به خود شخص و تایید شده است. گذاشتن تیک آبی در اینستاگرام به کاربران اطمینان خاطر از حقیقی بودن اکانت شما را می دهد. اما چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟ با خواندن این مطلب انزل وب می توانید تیک تایید اینستاگرام را رایگان بگیرید.

نحوه گذاشتن علامت تیک آبی کنار اسم اینستاگرام به صورت رایگان

How to Get Verified Blue Tick on Instagram For Free

گرفتن تیک آبی رنگ کنار اسم در اینستاگرام چیزی است که بیشتر کاربران میخواهند و متاسفانه دریافت آن چندان هم راحت نیست. انتخاب اینکه کدام اکانت ها تیک تایید اینستاگرام را دریافت کنند بر عهده ی خود اینستاگرام است. معمولا تیک تایید اینستاگرام به افراد مشهور و برخی از شرکت ها داده می شود و خرید تیک آبی اینستاگرام هم ممکن است با وجود هزینه ممکن نباشد، اما با کمی تلاش شاید شما هم بتوانید این نشان را بگیرید.

بروزرسانی پست : روش جدید گرفتن تیک آبی اینستاگرام را میتوانید در پست آموزش روش جدید و رسمی گرفتن تیک آبی پروفایل اینستاگرام مشاهده کنید.

قدم اول: فالوور بیشتری برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام جمع کنید.

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام رایگان باید به صورت مداوم با دیگر کاربران تعامل داشه باشید یعنی لایک، فالوور و کامنت های زیادی بگیرید. همچنین می توانید از مطلب چگونه فالوورها ، کامنت و دیگر اطلاعات پیج و پست اینستاگرام را در فایل اکسل جمع آوری کنیم؟ کمک بگیرید.

فالوور بیشتری برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام جمع کنید.

۱- برای دریافت تیک آبی رنگ اینستاگرام از هشتگ های پر طرفدار استفاده کنید. هشتگ ها بهترین راه برای پیدا شدن در اینستاگرام هستند. کسانی که در میان هشتگ ها میچرخند ممکن است عکس شما را بپسندند و لایک کنند. برای اینکار از مطلب انتخاب مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور استفاده کنید.

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام 1- هشتگ های پر طرفدار استفاده کنید

۲- تعامل با دیگر کاربران داشته باشید تا تیک آبی در اینستاگرام بگیرید. لایک گرفتن و زدن، فالو کردن دیگران، دریافت فالوور و کامنت، و در کل ارتباط با کاربران به گرفتن تیک آبی اینستاگرام کمک میکند. تصاویر کاربران را از طریق هشتگ ها پیدا کرده، لایک کنید و برایشان نظرات خوب بگذارید. این کار سایر افراد را تشویق می کند که شما را لایک و یا فالو کنند.قبلا در انزل وب بهترین روش های افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام به صورت رایگان معرفی کردیم.

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام تعامل با دیگر کاربران داشته باشید.

۳- تصاویر و اکانت اینستاگرام خود را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا تیک آبی اینستاگرام رایگان دریافت کنید. اگر تعداد فالوور هایتان در فیسبوک یا توئیتر بالاست لینک عکس هایتان در اینستا را در آن ها هم قرار دهید. برای مثال اگر ویدیو جالبی دارید آن را در آپارات، فیسبوک یا توئیتر منتشر کنید و لایک بگیرید.

۴- برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام بین ساعت های ۲ تا ۵ بعد از ظهر عکس جدید بگذارید. این ها ساعت های طلایی اینستاگرام هستند. و تجربه ثابت کرده که تصاویر پست شده در این ساعات بیشترین لایک و کامنت را دارند.

۵- بیوگرافیی خاصی بنویسید که باعث جذب فالوور شود تا بتوانید تیک آبی کنار اسم در اینستاگرام دریافت کنید. می توانید در بیوگرافی خود هم از هشتگ ها استفاده کنید. مطلب آموزش گذاشتن لینک در استوری ، بیو و پست های اینستاگرام از انزل وب را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

بیوگرافیی خاصی بنویسید که باعث جذب فالوور شود تا بتوانید تیک آبی کنار اسم در اینستاگرام دریافت کنید.

قدم دوم: گرفتن تیک آبی کنار و قرار دادن آن کنار اسم در اینستاگرام

۱- حقیقی بودن خود را به اینستاگرام ثابت کنید تا تیک تایید اینستاگرام بگیرید. اینستاگرام تنها در حالتی به شما تیک آبی میدهد که مطمئن شود پیج شما تنها توسط خودتان مدیریت می شود، به همین دلیل از عکس هایی استفاده کنید که ثابت کند شما صاحب پیج هستید.

۲-برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام اکانت فیسبوک خود را تایید کنید. دریافت تیک آبی برای پیج فیسبوک کاری و یا شخصی تان و معرفی آن به اینستاگرام در گرفتن تیک آبی اینستاگرام تاثیر گذار است.

برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام اکانت فیسبوک خود را وریفای کنید.

۳- در سایر شبکه های اجتماعی برای گذاشتن تیک آبی در اینستاگرام طرفدار جمع کنید. معمولا افرادی که تیک آبی کنار اسم در اینستاگرام دارند در شبکه های اجتماعی مختلف مشهور و پر طرفدارند و افراد مدام به صفحه ی آن ها سر می زنند. مطلب آموزش تصویری ریپورت پیج افراد ، پست ، کامنت و استوری در اینستاگرام در انزل وب را هم از دست ندید.

۴- اینستاگرام کسانی که به نوعی چهره ی اجتماعی نباشند تیک دار نمی کند. علامت تیک آبی اینستاگرام معمولا به افراد عادی و کسب و کارهای کوچک داده نمی شود، پس تا میتوانید طرفدار جمع کنید.

۵- لینک وب سایت خود و یا کسب و کارتان را در اکانت اینستاگرامتان بنویسید.

قدم سوم: از سابقه منفی برای گرفتن تیک تایید اینستاگرام جلوگیری کنید.

۱- فالوور نامطمئن برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام نخرید. سایت های زیادی هستند که فالوور فیک می فروشند و اینستاگرام در زمینه بررسی فالوور ها بسیار دقیق است. تیک آبی در اینستاگرام به افرادی که فالوور واقعی ندارند داده نمی شود.

فالوور نامطمئن برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام نخرید.

۲- نظرات اسپم را برای تیک آبی رنگ اینستاگرام حذف کنید. نظراتی که توسط کاربران فیک و افراد نامشخص برایتان گذاشته می شود را حذف کنید و سعی کنید کسانی را دنبال کنید که شناخته شده و معتبر هستند. آموزش حذف و بستن قابلیت کامنت گذاشتن در اینستاگرام را قبلا به صورت کامل آموزش دادیم.

نظرات اسپم مانند “چه عکسی!”، “عالیه!”، “بی نظیر!” و در کل نظراتی که ممکن است به صورت سیستمی برایتان گذاشته شده باشد را حذف کنید.

۳- راهنما مربط گرفتن تیک آبی اینستاگرام را بخوانید و فالو کنید تا تیک آبی رنگ اینستاگرام را دریافت کنید. تیک آبی کنار اسم در اینستاگرام به افرادی که دستورات و قوانین اینستاگرام را دنبال و پیگیری نمی کنند داده نمی شود.

• فقط عکس هایی را پست کنید که مال خودتان است و یا اجازه پخش آن (کپی رایت) را دارید.
• تصویر و متن های توهین آمیز ، نامناسب و غیر قانونی منتشر نکنید.
• برای عکس های دیگران نظرات مودبانه و مناسب قرار دهید.

 

راهنما گرفتن تیک آبی مربط به اینستاگرام

امیداوریم با خواندن این مطلب و به کمک انزل وب تیک آبی اینستاگرام رایگان و بدون هیچ هزینه اضافی برای اینکار که در بازار سیاه تبلیغ میشود دریافت کنید.

نظر و پیشنهاد شما چیست؟

حتما تجربه ی خود را درباره روش هایی که برای گرفتن تیک تایید آبی کنار اسم در اینستاگرام معرفی کردیم ارسال کنید و اگر روش بهتری برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام سراغ دارید آن را به ما نیز معرفی کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • غزاله says:

    تیک آبی کنار اسمم میخواهم

  • Parsa says:

    تیک ابی اینستا رو یا می گیرم یا نمی گیرم چون درخواست دادم خدا که به من بدن

  • ali_sharifi4450 says:

    عالیه

  • ali_sharifi4450 says:

    خیلی عالی

  • Hesam says:

    همتون سرکارید باو تو ستینگ اینستا یه چی هس ب اسم request verfication هرچی هس اونجاعه

  • Azer says:

    تیک ابی میخوام

  • علی بساک says:

    من یک شخص معروف در زمینه دابس مش هستم در تمام برنامه ها نظیر تلگرام ایتا و فیسبوگ ولی در اینستا هر کاری برای گرفتن تیک آبی می کنم نمیشه میتونید یه جوابی برای من بگید ممنون میشم اینم پیج اینستا گرامم که براش میخام تیک آبی بگیرم .
    ronaldo….@

    • علی رفیع says:

      سلام من۱۰۰هزار فالور خودم ساختم با ایمیل مختلف و خودم رو فالو کردم بنظرتون بهم تیک ابی رو میدن؟

  • سیدجلال افتخاری says:

    سلام به من تیک آبی میدی خواهش میکنم +۹۸۹۳۳۷۶۳۹…

  • مهدی says:

    با سلام و تشکر زنده باشید

  • Mostafa_chavushi.official says:

    این عکس پروفایل واسه اینستاگرام ی حلقه ی ابیه پایینش تیک خورده اونو چجوری میشه گذاشت رو پروفایلت

  • yas says:

    migam alan yeki bege ma koja berim madarek bedim ke beshe kari kard??ya aslan ravand chie؟؟

  • امین says:

    سلام دوستان این روش کاملا دروغه و هیچکس نمیتونه تیکه ابی بگیره اگر میخواید تیک ابی داشته باشید ۱_ باید بازیگر فوتبالیست صاحب شرکت یا …هر چیز دیگه ای باشید محمد امین کریمپور ۲ میلیون فالور داره چرا پس تیک ابی نداره؟ کسایی که تیک ابی دارن ادمای معمولی رو فالو لایک نمیکنن کامنتم نمیزارن پس لطفا تلاش الکی نکنید بچه ها

    • مصطفی says:

      فقط افراد هنرمند . بازیگر . خواننده. تاجر. و…..که خیلی فالور دارند .ومشهور ومعروفیت جهانی دارند. و جستجوی اسم انها درگوگل عکس یا فیلم و زندگی نامه و اثار وغیره انها را نمایش می دهد . و یک هنرمند که معمولا مخاطب و فالوور زیادی دارد.
      درصورت ثابت کردن خود به اینستاگرام که او خود واقعی است تیک ابی می گیرد. به فرض مثال ما اگر نام رایلی رید
      هنرمند مشهور پورن را چه در اینترنت وچه در اینستا وشبکه های اجتماعی دیگر جستجو کنییم. تصاویر زندگی نامه فیلم ویا صفحه ی شخصی ان با تیک ابی در اینستا گرام نمایش داده میشه. مقصد کلامم اینه که کسانی که این خصوصیات را ندارند. ومعروف و شهرت جهانی ندارند خودشان را برای گرفتن تیک ابی به زحمت نندازند.

      • زهرا says:

        بله کاملا درسته ولی یه نکته: اونایی که فالور زیادی دارن نمیتونن تیک آبی داشته باش
        ن باید معروف باشن کیا آقای گوران رو میشناسن سامان گوران خیلیا نمیشنایه عب نداره ولی خب تیک آبی خورده ایشون در برنامه خنده بازار نقش عادل فردوسی پور رو به خوبی ایفای نقش کردن عالی هم بودن
        کاری ندارم ولی خب تیک آبی خورده تازه۴۶۴k هم هست!!!!
        و یه چی دیگه چرا آقای موسوی تیک نداره احمد رضا موسوی یا خانم مهسا ایرانیان چرا نداره؟
        درحال اینکه معروف هم هستن با آقای گوران هم زیاد فالوراشون فاصله نداره آقای گوران ۴۶۴۶k آقای موسوی تقریبا ۳۰۰ و خورده ای k هستن ولی تیک آبی ندارن!!!!
        به معروف بودنه اونم باید تو چندین مرحله تلاش کنی واسه تیک آبی!!
        اقتی گوران تلاش کرده به اینجا رسیده البته چندان تلاشی هم نکردند ها ولی حرفم اینجاست که آدمای معروف میگیرن تیک آبی رو که سامان گوران عشق داره و من هم با افتخار فن پیج هستم میدونم آقای گوران نمیبینه ولی اگر امکانش بود که ۱ درصد هم باشه شد ۰ درصد که آقای گوران نمیبینه اینو ولی من میگم آقای گوران عشقین عشق مخصوصا لا برنامه ی عالی دونبش،قرون به قرون،خنده بازار و میلیاردر و شام ایرانی که عالی ایفای نقش کردید بگم که از دست نمونه

        دوستان به عشق هر کی که دویت دارید این پیج رو فالو کنین.خواهشا

    • زهرا says:

      درسته بله بله
      مثلا آقای احمدرضا موسوی با آقای سامان گوران یا خانم مهسا ایرانیان چنین فاصله ی زیادی نداره ولی تیک آبی هم نداره
      بله درسته آقای گوران ۴۶۴k فالور دارن تبک آبی خورده البته ایشون آدمی هستن که باید تیک آبی بخوره ها

  • yas.got Bus says:

    عالیه مرسی با توجه به مطالب تیک آبی رو نیز بدست آوردم ???❤???

  • Parsa says:

    من که چیزی نفهمیدم

  • مهدی says:

    والا فقط گفتین اگه فلان اگه بهمان بعد از این مراحل خود اینستاخود به خود تیک آبی میده یا باید ب جایی مراجعه کرد تا متوجه شیم تیک آبی بهمون تعلق میگیره یا ن مثل اینه شرایط فرکش ی ماشینو بگی بعد نگی کجا میفروشنش

  • سعيد says:

    سلام خسته نباشید ممنون از توضیحاتتون . من متوجه نشدم چطورى باید تیک ابى بیگرم یعنى باید پیام به اینستاگرم بدم اگه جواب بله ست چطور پیام بفرستم یا صفحه خاصى داره اونجا فرمى پرم کنم . چطور باید اعلام کنم که تیک ابى میخوام !؟ لطفا راهنمایى کنید ؟ ممنون

  • @reza000x13 says:

    تیک‌آبی‌ایستاگرام
    برای‌تعید‌صفحه‌رسمی‌
    من‌درایستاگرام‌
    چون‌گنجینها‌ی‌که‌من‌شناسای‌کردم‌برای‌آینده‌ملت‌
    ایران‌میباشد

  • سعید says:

    سلام خسته نباشید…
    نزدیک به یک سال است تمام راه حل هایی که پیشنهاد دادید را انجام میدم…وهمچنین از چند طریق با اینستاگرام پیام دادم ولی هنوز که هنوز خبری از تیک آبی نیست….چیکار کنم ؟؟؟

  • شبیر says:

    سلام . بنظر من به فالوور و تعداد لایک و…. نیست . خیلی از حساب های اینستاگرام رو دیدم که با تنها ۵۰۰۰ فالوور و فعالیت کم تیک آبی رو دارن مثل رستوران ها – فروشگاه و یا حتی افراد . حتما هم نباید افراد خاص باشید . من ۵ سال است اینستاگرام دارم همراه با کلی فالوور و لایک و حتی پیچ های معتبر مثل کمپانی ادبی و فتوشاپ هم منو فالوو کردند ولی تیک آبی رو من دریافت نکردم و حتی یک مدت سایت رسمی + ایمیل رسمی هم ساختم ولی کارساز نبود . من فکر میکنم اینستاگرام راه دریافت تیک آبی نداره و واقعا خود کمپانی انقدر این موضوع رو پیچیده و بیخود ساخته که خیلی ها بیخیالش میشن . تا همین پارسال پیچ رسمی سلیور استالون هم تیک آبی نداشت با اینکه همیشه لایو میذاشت و از خودش ویدیو میگرفت تو اینستا اشتراک میذاشت و خیلی های دیگه که واقعا پیچ خودشون است اما اینستاگرام تایید رسمی نکرده

  • حامی says:

    سلام
    این سئوالی بودکه مدتهاتوذهنم بودولی بلدنبودم چطورمطرح کنم،ممنون♡درارتباط بانوشته شدنه(ایمیل)بارنگ آبی وپیام بایه تیک کناره عکس پروفایل هم لطف کنیدبنویسید چون اینهاهم ظاهرابرای افراده خاصی هستند

  • رضا says:

    عالی بود ببینم میشه ما هم بگیریم :)))))