10 ابزار برتر ویرایش متن فارسی و انگلیسی آنلاین بدون نیاز به نصب برنامه

۱۰ ابزار برتر ویرایش متن فارسی و انگلیسی آنلاین بدون نیاز به نصب برنامه

در دنیای امروز هیچ کس نمی خواهد که تنها به یک سیستم محدود شود. ویرایش متن آنلاین به شما امکان دسترسی به فایل های متنی را به صورت آنلاین می دهد تا هر زمان که بخواهید بتوانید یک ویراستار متن آنلاین قوی داشته باشید. اما با وجود تنوع در سرویس های ویراستار آنلاین کدام یک مناسب تر هستند؟ آیا این سرویس ها از زبان فارسی پشتیبانی می کنند؟ ما در انزل وب ۱۰ مورد از بهترین سرویس های ویرایش متن فارسی و انگلیسی آنلاین را به شما معرفی میکنیم.

۱۰ مورد از بهترین سایت های رایگان ویرایشگر متن فارسی و انگلیسی آنلاین

Ten Online Persian or English Document and Free Online Text Editor

فعالیت های زیادی در کامپیوتر وجود دارد که نیازمند نرم افزار خاصی اند و گاهی به همراه داشتن این نرم افزار ها در هر شرایطی امکان پذیر نیست. ویراشگر متن آنلاین یکی از این موارد است. شما می توانید به کمک یک ویرایشگر متن آنلاین قوی بدون نیاز به آپلود و بارگزاری چند باره و یا دانلود نرم افزار با حجم بالا به راحتی فایل های متنی را ویرایش کنید. پس دفعه ی بعدی که خواستید متنی بنویسید یا ویرایش آنلاین متن فارسی یا انگلیسی انجام دهید از یکی از ۱۰ ویرایشگر متن آنلاین انزل وب استفاده کنید.

۱- ویرایش آنلاین متن فارسی و انگلیسی توسط سرویس آنلاین مایکروسافت Word Online

سرویس آفیس آنلاین مایکروسافت (Windows Live Office) بهترین ابزار برای ویرایش متن فارسی است. شما با داشتن یک ایمیل outlook، live و یا hotmail می توانید به راحتی یک ورد آنلاین بسازید و از تمامی امکانات نرم افزارای آفیس بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی سیستم عامل خود و به صورت آنلاین استفاده کنید. از دیگر مزایای این سرویس می توان به امکان باز نگه داشتن چندین فایل متنی و غلط یاب فارسی و انگلیسی به صورت همزمان اشاره کرد. پشتیبانی از زبان فارسی و فونت های آن ویژگی مثبتی است که کمتر در ویرایشگرهای متن آنلاین دیده می شود. همچنین انزل وب مطلب ۵ سایت برتر ویرایش آنلاین فایل های PDF را به شما پیشنهاد می کند.

ویرایش آنلاین متن فارسی و انگلیسی با استفاده از سرویس آنلاین مایکروسافت Windows Live Office

۲- ویراستار متن آنلاین با استفاده از سرویس ویژه گوگل Google Docs

همانطور که می دانید گوگل یکی از بهترین خدمات اینترنتی را به کاربران ارائه می کند و Google Docs یا همان ویراستیار آنلاین گوگل نیز یکی از بهترین سرویس های موجود است. با استفاده از نمونه های از پیش آماده شده (template) می توانید اسلاید های زیبا، نامه و رزومه ی چشمگیری برای خود بسازید. همچنین با امکان ذخیره خودکار در ویراستاری متن آنلاین Google Docs دیگر نیازی به ذخیره (save) چندباره ی اطلاعات نیست و غلط یاب املایی فارسی آنلاین به سادگی با آن انجام می شود. پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی ۹ سایت برتر ویرایش عکس آنلاین انزل وب را ببینید.

ویراستار متن آنلاین با استفاده از سرویس ویژه ی گوگل Google Docs

۳- ویرایش متن فارسی آنلاین به راحتی با سایت Hemingway App

این وب سایت که به نام همینگوی (Hemingway) نویسنده مشهور است به شما کمک می کند تا ویرایش متن انگلیسی آنلاین رایگان انجام دهید و همینطور ویرایش متن فارسی آنلاین داشته باشید. اگر به زبان انگلیسی خیلی مسلط نباشید به راحتی می توانید با استفاده از این وب سایت متن های روان، ساده و بدون غلط انگلیسی بنویسید. اطلاعات مهم خود را با استفاده از مطلب یک محل امن آنلاین برای ذخیره متن و آدرس های اینترنتی مهم داشته باشید در انزل وب ذخیره سازی کنید.

ویرایش متن فارسی آنلاین با سایت Hemingway App

۴- ویرایش آنلاین متن انگلیسی ترجمه با وب سایت WriteURL

با وجود سادگی های ویراستار متن آنلاین WriteURL این وب سایت رایگان تمامی امکانات ضروری مورد نیاز شما را برای ویرایش آنلاین متن فارسی و انگلیسی دارد. این ویرایشگر متن آنلای به صورت همزمان (realtime) عمل میکند، یعنی شما می توانید همزمان با دوستان و یا همکاران خود روی یک متن کار کنید. این سرویس امکان کار به صورت آفلاین را نیز برای ویرایش متن فارسی در ورد و یا در کل ویرایش متن فارسی و انگلیسی بدون نیاز به اینترنت را می دهد. یادتان نرود که از مطلب چگونه از مرورگر خود به عنوان ویرایشگر متن استفاده کنیم؟ در انزل وب استفاده کنید.

برای ایجاد یک متن جدید در WriteURL کافی است در صفحه ی اصلی وب سایت روی گزینه ی New Document کلیک کنید تا صفحه ی جدیدی باز شود.

ویرایش آنلاین متن انگلیسی ترجمه با وب سایت WriteURL

۵- ویراستاری آنلاین متون انگلیسی و فارسی با وب سایت بینظیر StackEdit

کار با StackEdit بسیار آسان است و با وجود اینکه دارای غلط یاب فارسی نیست اما امکانات ضروری مورد نیاز برای ویرایش متن آنلاین را دارد. بسیای از برنامه نویسان حتی برای نوشتن کدهایشان از این وب سایت استفاده می کنند. پس از ورود به این وب سایت و با کلیک بر روی نوار مشکی بالای آن بلافاصله صفحه ای باز می شود که می توانید با استفاده از آن ویرایش متن انگلیسی آنلاین انجام دهید. در صفحه ی جدید یک راهنما به شما نمایش داده می شود که با استفاده از آن خیلی راحت می توانید دستورالعمل کار با این وب سایت را ببینید. ترفند چگونه متن و عکس فایل های PDF را ویرایش کنیم در انزل وب را از دست ندهید.

ویراستاری آنلاین متون انگلیسی و فارسی با وب سایت بینظیر StackEdit

۶- ویرایش گر متن آنلاین جدید و ویژه Zoho Writer

با استفاده از Zoho Writer متن های زیبا بنویسید، به آن ها تصاویر گوناگون اضافه کنید و یک ویرایشگر متن آنلاین فارسی یا انگلیسی قوی داشته باشید. شما می توانید از این وب سایت به راحتی در سیستم های خانگی، لپ تاپ، گوشی موبایل و تبلت با هر سیستم عاملی استفاده کنید. وب سایت Zoho Writer با هرچه کمتر کردن منو ها و ابزارهای اضافی این امکان را برای افراد ایجاد کرده که بدون گیج شدن به سادگی از ویرایش متن انگلیسی آنلاین رایگان استفاده کنند. حتما به مطلب کاربردی رفع تاری و ماتی متن و عکس جهت شفاف سازی و واضح تر شدن تصاویر در انزل وب سر بزنید.

ویرایش گر متن آنلاین جدید و ویژه ی Zoho Writer

۷- ویرایش متن فارسی آنلاین با وب سایت Only Office

تجربه ی کار با ویرایشگر متن آنلاین Only Office را از دست ندهید. این سرویس از ۲۱ زبان پشتیبانی می کند و رایگان است. شما در این وب سایت پس از ثبت نام می توانید فضای اختصاصی خود و یک ویراستار متن آنلاین کاربردی داشته باشید. این وب سایت دارای نرم افزار مناسب برای گوشی است که می توانید آن را از بازار و یا app store به راحتی دانلود کنید همچنین ۶ تا از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندروید را در انزل وب بشناسید.

ویرایش متن فارسی آنلاین با وب سایت Only Office

۸- ویرایش آنلاین متون انگلیسی و فارسی رایگان با وب سایت Live Writer

Live Writer ویرایشگر متن آنلاین قوی با سرعت بالا، امکانات عالی و پشتیبانی قوی است که نه تنها برای فایل های ورد (word) مناسب بوده بلکه می توانید با استفاده از آن نامه های اداری و اسلاید نیز ایجاد کنید. غلط یاب املایی فارسی آنلاین نیز از دیگر ویژگی های این وب سایت بوده و می توانید فایل ها را به راحتی از سیستم شخصی و یا Google Docs به آن منتقل کنید. قبل از خواندن دو مورد آخر مطلب روش جایگزین برای وقتی که حوصله تایپ کردن و خواندن متن های فارسی را ندارید انزل وب را هم بخوانید.

حجم اطلاعات در Live Writer حدود ۶۰ فایل و ۱۰۰ مگابایت بوده و از پسوند های مختلف DOCX، RTF، PDF، ODT، HTML یا TXT پشتیبانی می کند.

ویراستاری آنلاین متون انگلیسی و فارسی با وب سایت Live Writer

۹- ویراستیار آنلاین متن فارسی و انگلیسی رایگان Shutterborg

شاتربرگ (Shutterborg) نمونه ی دیگری از یک ویرایشگر متن آنلاین خوب است که آنقدری سریع عمل می کند که به هیچ وجه وقت شما تلف نمی شود. مطمئن باشید که ابزار های ویرایش متن آنلاین فارسی و انگلیسی Shutterborg را دوست خواهید داشت. علاوه بر امکانات اولیه و مورد نیاز شما امکان افزودن لینک و تصویر نیز در این وب سایت وجود دارد. شما می توانید پس از ایجاد متن و ویراستاری متن آنلاین از فایل خروجی DOC، PDF و یا HTML بگیرید. اینکه چطور خیلی سریع کارکترهای ویژه را به متن های خود اضافه کنید را قبلا کامل توضیح داده ایم.

ویراستیار آنلاین متن فارسی و انگلیسی Shutterborg

۱۰- از وب سایت رایگان Writer برای ویرایش متن انگلیسی آنلاین استفاده کنید!

Writer یک ویرایش گر متن آنلاین متفاوت است که اگر ۹ مورد بالا برایتان کاربردی نبود می توانید از آن استفاده کنید. سادگی بیش از حد این وب سایت ممکن است برای تمام کسانی که به دنبال ویراستاری آنلاین متون انگلیسی هستند خوشایند نباشد اما بدانید که فضای کار Writer تمام نیاز های شما را رفع میکند. از تغییر سایز متن، فونت و رنگ گرفته تا ذخیره و دریافت خروجی. تعداد متن هایی که می توانید با کمک Writer ویرایش کنید نامحدود بوده و پشتیبانی قوی دارد. اگر متن های شما در فایل پی دی اف هستند و قابل انتخاب نمیباشند  ۴ روش کاربردی تبدیل PDF فارسی و انگلیسی به فایل Word قبلا در انزل وب آموزش دادیم.

از وب سایت Writer استفاده کنید تا به راحتی ویرایش متن انگلیسی آنلاین رایگان انجام دهید.

از این که تا پایان این مطلب در انزل وب در کنار ما بودید مچکریم، امیدواریم از سرویس های پیشنهادی ما برای ویرایش متن فارسی یا انگلیسی خود سریع و بدون دردسر استفاده کرده باشید.

نظر و پیشنهاد شما چیست؟

حتما تجربه خود را در استفاده از ویرایش گر متن آنلاین و مواردی که ما در این مطلب معرفی کردیم را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر جایگزین بهتری به عنوان ویراستار متن آنلاین می شناسید به ما معرفی کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تغییر و تنظیم فونت پیش فرض ورد و حل مشکل تغییر نکردن فونت در ورد
روش تغییر و تنظیم فونت پیش فرض ورد و حل مشکل تغییر نکردن فونت ورد
چگونه تاریخ در متن فایل های ورد را به صورت خودکار بروز نگه داریم ؟
قابلیت کمتر شناخته شده برنامه های مایکروسافت آفیس
۱۰ قابلیت کمتر شناخته شده برنامه های مایکروسافت آفیس
كم كردن حجم فايل Word
آموزش کم کردن حجم فایل های Word که دارای تصاویر هستند

نظرات

  • علی says:

    من با پلاگین ورد ویراست‌من کار می‌کنم. متاسفانه آنلاین ولی خیلی کار باهاش راحته. دقتش هم خوبه. رایگان هم هست. قبلا اسمش ویراستار بود ولی الان ویراست‌من. ۳سالی هست که دارم باهاش کار میکنم. پلاگینهای دیگر روهم امتحان کردم راضی نبودم چون نمیدنم چرا برای متنهای کوتاه هم هنگ میکردند.

  • زهرا says:

    ما نه تنها در هزاره‌ی جدید، که در عصر جدید زندگی می‌کنیم. در این دوره، اصطلاحات گوناگونی مثل عصر فراصنعتی، عصر اطلاعات، موج سوم یا جامعه دانشی برای توصیف وضعیت کنونی به کار می روند. صرف نظر از اصطلاحات مذکور، اغلب صاحبنظران معتقدند که یکی از موضوعات مهم مطرح شده دراین دوره، مفهوم مدیریت دانش است؛ مفهومی که هیجان ایجاد کرده و باعث بحث و مناظره‌ی فراوان شده است. مدیریت دانش رویکردی است که به سرعت در حال تکامل است و به چالش های اخیر برای افزایش کارایی و بهبود اثر بخشی فرایند های تجاری محور، همراه با نوآوری مستمر، توجه زیادی دارد. نیاز به مدیریت دانش براساس رشد ادراک جامعه تجاری، از این واقعیت سرچشمه می‌گیرد که دانش در عملکرد سازمانی و دسترسی به مزیت رقابتی پایدار، عنصری مهم تلقی می شود

  • رضا says:

    عالیییییی دستتون درد نکنه

  • سایه says:

    سلام شب خوش
    سایت انزل وب یکی از سایت هایی هست که همواره در تمام زمینه ها کمک بسیاری کرده متشکرم

  • دوست تو says:

    سلام
    آیا برنامه ای برای ویرایش وجود داره که آنلاین نباشه؟بغیر از ویراستیار 🙂

  • ناند says:

    عالی بود ممنون