روش های با ربات و بدون ربات نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام

۳ روش گذاشتن و نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام با ربات و بدون ربات

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید مطلبی نسبتا طولانی را به همراه یک عکس در تلگرام ارسال کنید (کپشن عکس) اما به دلیل بالا بودن تعداد کاراکتر ها موفق به انجام چنین کاری نبوده اید. اما چگونه در تلگرام زیر عکس متن طولانی بنویسیم؟ اگر مدیر کانال یا گروه خاصی هستید و یا علاقه به ساخت پست های زیبا به همراه عکس و متن های طولانی دارید تا انتهای این مطلب با انزل وب همراه باشید تا روش های نوشتن متن طولانی بالای عکس در تلگرام را یاد بگیرید.

۳ روش کاربردی اضافه کردن و گذاشتن متن طولانی به عکس تلگرام

Tree Ways to Post Picture With Long Text Caption on Telegram

چگونه در تلگرام زیر عکس متن طولانی بنویسیم ؟ گذاشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام (Telegram Long Caption) ترفندی است که به روش های مختلف و با ربات های مخصوص قابل انجام است. در این مطلب سعی کرده ایم که چهار مورد از بهترین روش های درج متن طولانی زیر عکس در تلگرام را آموزش دهیم.

روش اول: اضافه کردن متن طولانی به عکس تلگرام با ربات  attachbot@ و AxNegarBot@

قبلا معرفی بهترین و کاربردی ترین ربات های فارسی تلگرام را در انزل وب برایتان شرح دادیم و اکنون برای اضافه کردن این ربات کافی است، اسامی attachbot@ و AxNegarBot@ را در تلگرام جستجو کنید.

متن طولانی زیر عکس تلگرام با ربات عکس نگار

بعد از انتخاب ربات گزینه ی Start را انتخاب کنید تا این ربات برای شما راهنما و دستورالعمال کار خود را ارسال کند.

نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام با ربات

حالا برای چسباندن متن طولانی به عکس در تلگرام کافی است عکس مورد نظر خود را برای این ربات بفرستید و یا فوروارد کنید. سپس روی عکس را Reply کرده و متن خود را ارسال کنید و پس از چند لحظه عکس و متن خود را به صورت چسبیده بهم دریافت خواهید کرد. قبل از خواندن روش دوم به مطلب آموزش قابلیت های جدید تلگرام : ربات های داخلی ، تصاویر متحرک ، تنظیمات دانلود خودکار کامپیوتر سری بزنید.

توجه داشته باشید که اگر بخواهید این عکس را فوروارد کنید نام ربات در بالای آن باقی می ماند.برای ارسال متن طولانی زیر عکس در تلگرام بدون افتادن نام ربات میتوانید از موبوگرام استفاده کنید.

نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام بدون ربات

روش دوم: اضافه کردن متن طولانی کپشن به عکس تلگرام با قابلیت فوروارد و حذف نام ربات

در روش قبل ربات نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام معرفی شده نام منبع به صورت پیشفرض را روی پیام باقی می گذاشت. اما در روش دوم می خواهیم رباتی به شما معرفی کنیم که قابلیت فوروارد و حذف نام دارد. ابتدا ربات peynegarbot@ را جستجو کرده و Start کنید.

چگونه در تلگرام زیر عکس متن طولانی بنویسیم

سپس عکس دلخواه خود را برای ربات ارسال کرده و در ریپلای آن متن مورد نظر خود را وارد کنید.  اگر ریپورت شده اید حتما مطلب ۵ روش رفع مشکل ریپورت شدن در تلگرام و موبوگرام در چند ثانیه در انزل وب را بخوانید.

نوشتن متن طولانی همراه عکس در تلگرام

همانطور که در تصویر بالا میبینید برای نوشتن متن طولانی کپشن همراه عکس در تلگرام بدون نام ربات باید این ربات را به عنوان ادمین کانال خود قرار دهید. یعنی در تنظیمات کانال خود و در قسمت مدیران با استفاده از گزینه ی Add Administrator ربات را به عنوان مدیر قرار دهید و بعد گزینه ی Done را بزنید.

چسباندن متن به عکس در تلگرام

بعد از ادمین کردن ربات تنها یک قدم با چسباندن متن طولانی به عکس بدون نام ربات فاصله دارید و کافی است به سراغ ربات رفته و در ریپلای عکس و متن مورد نظر  آدرس کانال خود را با دستور Send ارسال کنید. برای مثال اگر نام کانال شما Anzalweb است، شما باید دستور  Send @anzalweb/ را ارسال کنید. به صورت خودکار عکس مورد نظر در کانال شما به اشتراک گذاشته خواهد شد. حال که روش دوم نوشتن متن طولانی همراه عکس در تلگرام را خواندید سری هم به مطلب چگونه در تلگرام ایمیل های جیمیل را مشاهده ، ارسال و به آنها پاسخ دهیم ؟ در انزل وب بزنید.

توجه داشته باشید که این ربات ممکن است تبلیغات خود را در کانال شما ارسال کند و برای جلوگیری از این موضوع می توانید پس از آماده سازی هر عکس، ربات را از  Admin ها حذف کنید.

نوشتن متن طولانی همراه عکس در تلگرام

روش سوم: نوشتن متن بالای عکس در تلگرام با کمک لینک آپلود عکس

در این روش می توانید نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام بدون ربات داشته باشید، و با استفاده از یک ترفند ساده و بدون هیچ رباتی عکس با متن طولانی در تلگرام قرار دهید. برای اینکار کافی است تصویر مورد نظر خود را در یکی از وب سایت هایی که می شناسید مانند یو آپلود، پیکوفایل، ایکس آپ و آپلود۷ بارگزاری کنید. تا لینک مستقیمی از تصویر بارگزاری شده بدست آورید.

آپلود عکس برای نوشتن متن طولانی بالای عکس در تلگرام

لینک تصویر بدست آمده را می توانید در ابتدا یا انتهای متن طولانی خود قرار داده و آن را در کانال، گروه یا هر چتی که می خواهید ارسال کنید و تلگرام به صورت خودکار عکس را نمایش می دهد. می توانید لینک را در بالا یا پایین متن به دلخواه قرار دهید تا درج متن طولانی زیر عکس در تلگرام با موفقیت انجام شود.

آموزش نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام

اگر لینک تصویر شما خیلی طولانی بود برای نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام بدون ربات می توانید به کمک یکی از وب سایت های کوتاه کننده لینک آن را خلاصه کنید. به کمک وب سایت هایی همچون yon.ir و goo.gl می توانید برای نوشتن متن طولانی بالای عکس در تلگرام لینک های کوتاه بسازید.

کوتاه کننده ی آدرس برای نوشتن متن طولانی بالای عکس در تلگرام

برای اینکار شما باید لینک عکس را در باکس url وارد کنید و دکمه Shorten URL را بزنید تا لینک کوتاه شده تصویر خود را دریافت کنید. هم اکنون می توانید از لینک کوتاه شده برای چسباندن متن به عکس در تلگرام استفاده کنید.

چسباندن متن به عکس در تلگرام

با مطالعه آموزش نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام با سه ترفند آسان آشنا شدید. حال می توانید تبدیل و ارسال ویدیو و فیلم های گالری گوشی یا کامپیوتر به صورت پیام تصویری تلگرام را یاد بگیرید. از این که تا پایان این مطلب در انزل وب در کنار ما بودید مچکریم.

نظر و پیشنهاد شما چیست؟

تجربه ی خود را از ۳ روش برتر اضافه کردن متن طولانی به عکس تلگرام با ما به اشتراک گذارید. به نظر شما کدام یک از این روش ها بهتر است؟ آیا راه حل دیگری سراغ دارید؟

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات

  • Ham3dac says:

    روش اتچ عکس به متن بدون ربات :
    آپلود عکس تو یه سایتی
    هایپرلینک کردن متن(قابلیت جدید تل بدون ربات) . حتی میتونی ایموجی هایپر کنی . و عملا در ظاهر هیچ لینکی نیست. و تصویر لینک هایپر شدت تهش نشون میده

  • حامد says:

    من عکس ب کانال اضاف میکنم الان ک گیخوام متن اضاف کنم بعضی عکسا گزینه ویرایش دارن ولی بعضی عکسا ندارن باید چکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  • h.i says:

    با سلام و وقت بخیر

    مطالبتون عالی و کاملا حرفه ای و تخصصی بود ?

    دمتون گرم ?? خدا خیرتون بده ?

  • محمد رضا توکلی says:

    روش جدید دوستان
    ۱ اول عکس را با تلگرام اصلی با گوشی در کانال مورد نظر بفرستیتد
    ۲ دوم با تلگرام اصلی گوشی روی عکس ادیت بزنید و متن را اضافه کنید
    ۳ فقط فقط با گوشی میتونید این کار انجام بدید با تلگرام دکستاپ نمیتونید

  • آیلین says:

    با سلام و خسته نباشید
    من میخوام متن طولانی ام رو زیر عکس بنویسم. یعنی عکس در بالا قرار بگیره و متن طولانی در پایین. برای این راهکاری دارید لطفا

  • Mehdi says:

    سلام ببخشد تو روش سوم لینک اپلود عکس و میزارم عکس اپلود نمیشه، میشه کمک کنید

  • مرضیه says:

    سلام.ببخشید اگر بخوایم فیلم همراه با متن طولانی بفرستیم باید چکار کرد؟من از روش آپلود فیلم استفاده کردم اما مثل عکس نیست و جواب نداد

  • mehdi says:

    من از یک ربات رایگان و بدون تبلیغ برای این کار استفاده میکنم خیلی کارم رو راحت کرده کافیه عکس و متن رو بهش بدی و بعد دکمه ارسال رو بزنی مستقیم و بدون نیاز به فوروارد به کانال ارسال میکنه! این ربات روبومیز robomiz_bot رو می‌تونید توی تلگرام هم سرچ کنید.
    https://t.me/robomiz_bot

  • بچه تهرون says:

    دمتون گرم

  • هادی says:

    مثل همیشه عالی .
    البته ربات‌های دیگری هم در این زمینه هستند ولی حق اشتراک میگیرند. ایراد راه سوم هم علاوه بر وقت گیری اینه که آدرس عکس رو هم درج میکنه!

    • هانیه هاتفی says:

      ممنون از نظر شما، اگر ربات خاصی می شناسید خوشحال میشیم با ما به اشتراک بگذارید.