آموزش ساخت آلبوم عکس و فیلم در تلگرام و پین کردن پیام در کانال و..

آموزش ساخت آلبوم عکس و فیلم در تلگرام و پین کردن پیام در کانال و..

نرم افزار پرطرفدار پیام رسان تلگرام در جدیدترین آپدیت خود ویژگی کاربردی خاصی را اضافه کرده است. آپدیت جدید تلگرام همانند سایر نسخه ها ابتدا به صورت آزمایشی و سپس سراسری منتشر می شود. از ویژگی های جدید این آپدیت می توان به انتشار عکس به صورت آلبوم، تنظیم ترتیب فایل ها، تماشای همزمان عکس ها و ذخیره پیام های مهم و.. اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با امکان ساخت آلبوم عکس و فیلم در تلگرام به صورت پیغام ، پین کردن پیام ثابت در کانال تلگرام و.. آشنا شوید.

آموزش ایجاد پیام با چند عکس و ساخت آلبوم تصاویر در تلگرام ، پیام ثابت در کانال تاگرام و..

How to Create and Send Photo or Video Album on Telegram and Pin Message in Channel

همانند قابلیتی که اینستاگرام چندی پیش در برنامه خود منتشر کرد و ما در پست چگونه در اینستاگرام با ارسال همزمان چند عکس یا ویدیو آلبوم ایجاد کنیم ؟ انزل وب به بررسی آن پرداختیم ، امکان ارسال تصاویر و ویدیو به صورت آلبوم یکی از ویژگی کاربردی و جدید است که تلگرام نیز آن را در آپدیت خود ارائه کرده است. دلیل اضافه کردن امکان ارسال عکس و ویدیو به صورت آلبومی شلوغ نشدن صفحه چت و راحتی بیشتر هنگام تماشا در آن ها است. این ویژگی و سایر قابلیت های اضافه شده به این نرم افزار را مانند لغو پیام ارسال شده در تلگرام و سایر آپدت های منتشر شده با جزئیات بررسی می کنیم.

در صورتی که امکان ایجاد آلبوم و سایر ویژگی های نسخه جدید تلگرام برای شما فعال نبود ابتدا از بروز بودن و اپدیت بودن تلگرام به آخرین نسخه اطمینان حاصل کنید و از پشتیبانی دستگاه خود از آخرین نسخه مطمئن شوید.

آموزش ارسال همزمان و ساختن آلبوم عکس و فیلم در تلگرام

برای ارسال عکس به صورت آلبومی در تلگرام علاوه بر تلسکوپ تلگرام کافی است همانند روش قدیمی ارسال عکس و ویدیو در تلگرام پس از از زدن گزینه ارسال عکس، مجموعه عکس یا فیلم مورد نظر خود را به ترتیب از گالری گوشی خود انتخاب و سپس بر روی Send تپ کنید.

امکان ارسال مجموعه عکس در تلگرام

سپس تصاویر انتخابی شما به صورت آلبوم و در قالب یک Notification یا هشدار برای مخاطب ارسال می شود و دیگر برای ارسال عکس مشکل هشدار متعدد و آزار دهنده وجود ندارد.

ارسال همزمان چندین عکس و فیلم در تلگرام

همانند تماس صوتی تلگرام می توانید در تلگرام به راحتی همزمان چندین عکس و فیلم ارسال کنید. هنگام ارسال اعداد روی عکس ها نمایش داده می شوند که نشان دهنده ترتیب نمایش عکس ها هستند. ویژگی دیگری که علاوه بر ارسال عکس و فیلم آلبومی به تلگرام اضافه شده است، امکان مشاهده عکس ها با پیش نمایش است، به نحوی که هنگام نمایش هر عکس،سایر تصاویر به صورت پیش نمایش و کوچک نمایش داده می شوند. این ویژگی برای تصاویر پروفایل نیز اضافه شده است.

مجموعه عکس در تلگرام

نحوه علامت گذاری و ذخیره پیام ها افراد در Saved Messages تلگرام

برای ذخیره پیام ها در تلگرام همچون مشکل باز نشدن عکس در تلگرام راه حل مشخصی وجود دارد. در آخرین نسخه تلگرام می توانید پیام های مورد علاقه خود را علامت گذاری کرده و آن ها را به قسمت پیام‌های ذخیره شده (Saved Messages) بفرستید تا در صورت نیاز به آن ها بسیار سریعتر از گذشته به آنها دسترسی داشته باشید.

پیام‌های ذخیره شده تلگرام

پیام های ذخیره شده در لیست مخاطب ها در فهرست Forward همیشه به عنوان گزینه اول قرار دارد و به راحتی می توانید پیام، عکس، ویدیو و فایل مورد علاقه خود را به این بخش اضافه کنید. اگر میخواهید با امکان ویرایش پیغام های اشتباه در گروه و کانال ها ، ارسال پیغام خاموش و امضای مدیر کانال در تلگرام آشنا شوی مطلب قبلی ما در انزل وب را بخوانید.

علامت گذاری پیام‌های ذخیره شده

جستجوی پیشرفته و بهتر در تلگرام

علاوه بر امکان اضافه کردن همزمان چندین عکس و فیلم به صورت آلبوم در تلگرام، مشکلات بخش جستجو یا همان Search تا حد زیادی حل شده است، به صورتی که با جستجو عنوان کانال یا آی دی پرطرفدار ترین موارد در بالای فهرست به شما معرفی می شوند.

آموزش سنجاق کردن یا پین پیام ها در کانال تلگرام

قبلا در انزل وب بسیار در مورد کانال های تلگرام و قابلیت های کاربردی آنها صحبت کردیم ، امکان سنجاق کردن (Pin) پیام ها در کانال تلگرام نیز ویژگی کاربردی دیگری است که در آپدیت جدید تلگرام عرضه شده است. شما می توانید پیام مهم و یا اعلانی که باید به توجه همه اعضا برسد را از طریق این امکان در بالا صفحه چت پین کنید. این قابلیت قبلا فقط برای گروه های تلگرام در دسترس بود که در آپدیت جدید به کانال ها نیز اضافه شده است.

سنجاق کردن پیام در کانال تلگرام

برای پین کردن پیام مد نظر در کانال همانند گروه بر روی آن کلیک راست یا چند ثانیه با انگشت نگه دارید و از منو ظاهر شده گزینه Pin Message را انتخاب کنید. پیام شما در بالا صفحه پین خواهد شد و به همه کاربران نمایش داده میشود ، برای حذف پیام پین شده در کانال نیز فقط کافیست بر روی آیکن ضربدر کنار ان تپ یا کلیک کنید.

ظاهر خاص تلگرام برای آی او اس آیفون X

آپدیت جدید تلگرام برای کاربران گوشی آیفون ۱۰ یک ویژگی خاص در نظر گرفته است. در قسمت تنظیمات (Setting) ظاهر منو برای آیفون X در تلگرام تغییر کرده است که برای دارندگان این گوشی از جذابیت خاصی برخوردار است.

ظاهر جذاب تلگرام برای آیفون ده

در صورتی که امکان ایجاد آلبوم و سایر ویژگی های نسخه جدید تلگرام برای شما فعال نبود ابتدا از بروز بودن و اپدیت بودن تلگرام به آخرین نسخه اطمینان حاصل کنید و از پشتیبانی دستگاه خود از آخرین نسخه مطمئن شوید.

در آخر پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش قابلیت های جدید تلگرام : ربات های داخلی ، تصاویر متحرک ، تنظیمات دانلود خودکار کامپیوتر را در انزل وب از دست ندهید.

تجربه و نظر شما؟

نظر شما درباره ویژگی اضافه کردن عکس و فیلم آلبومی یا همان ساخت آلبوم در تلگرام چیست؟ آیا امکان سنجاق کردن پیغام در کانال تلگرام همانند گروه ها کاربردی است؟ تجربه و نظر خود را درباره آپدیت جدید تلگرام با ما در انزل وب به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات