5 روش مشاهده آنلاین فضا، تماشا زنده زمین و دیدن پخش زنده ایستگاه فضایی ناسا

۵ روش مشاهده آنلاین فضا ، تماشا زنده زمین و دیدن پخش زنده ایستگاه فضایی ناسا

تماشای فضا آرزو بیشتر انسان ها است. آرزویی که بیشتر افراد آن را دست نیافتنی می دانند اما امروزه به کمک تکنولوژی و تلاش در ایستگاه ناسا خوشبختانه می توان این آرزو را براورده کرد. تماشای آنلاین فضا امکان ویژه ای است که به روش های مختلف امکان پذیر شده است. اینبار در انزل وب روش های مشاهده فضا آنلاین و تماشای زنده تصاویر ماهواره از زمین و ایستگاه های فضایی ناسا را به شما آموزش می دهیم تا بدون نیاز به هزینه های چندین میلیون دلاری بتوانید به آرزوی تماشای زنده فضا به صورت آنلاین برسید. با ما تا انتها همراه باشید.

روش تماشای آنلاین فضا و نمایش پخش زنده زمین و ایستگاه بین المللی ناسا

How to Watch Planet Earth and Space Online From NASA Cameras and Get Access to Online International NASA Station 

همانطور که کارکنان ناسا از فضا به زمین نگاه می کنند و جهان هستی را به راحتی می بینند، ما به عنوان انسان های عادی می توانیم کمی از این نگاه را تجربه کنیم. کارکنان هوشمند ناسا نرم افزارها و وب سایت های مشخصی را برای تماشای آنلاین فضا برای افراد معمولی ایجاد کرده اند. یعنی شما هر زمان که بخواهید و از هرجایی تنها با دسترسی به اینترنت می توانید مانند سایت های آنلاین موزه تجربه دیدن فضا و پخش زنده کره زمین از ماهواره را بدست آورید.

پخش زنده کره زمین به صورت آنلاین از ماهواره با NASA’s Eyes

آیا میخواهید همان چیزی را که مهندسین ناسا از نزدیک می بینند مشاهده کنید؟ یا بتوانید به ویدیو ها و انیمیشن های ناسا دسترسی پیدا کنید؟ شما به کمک NASA’s Eyes می توانید فضا را با جزئیات تماشا کنید. شما می توانید به راحتی نرم افزار چشم ناسا را دانلود کرده و نصب کنید و با چند کلیک جهان هستی را از فضا ببینید. همانطور که Google Earth چشم افراد برای مشاهده زمین با جزئیات بوده، NASA’s Eyes برای کاوشگران ابزاری برای دیدن تصاویر فضا پیما است.

نقشه ماهواره ای زنده از ایران

تماشای نقشه ماهواره ای زنده از ایران با وب سایت Images of Change

قبلا ۴ روش دانلود و ذخیره ویدیو آنلاین در حال پخش و غیر قابل دانلود از اینترنت را برایتان کامل توضیح دادیم و اما اینبار در خصوص پخش زنده کره زمین از ماهواره  باید بدانید که، تعداد زیادی از ماهواره های ناسا به طور مداوم در سطح فضا در حال حرکت اند، و بررسی تصاویر ضبط شده آن ها و مقایسه شان در طول زمان نشان دهنده تغییر اقلیم، آب و هوا و تغییرات جهان است. Images of Change به شما این امکان را می دهد تا تصاویر ثبت شده در زمان های مختلف را با هم مقایسه و تماشا کنید. تصاویر فضا از ناسا در این وب سایت به صورت قبل و بعد هستند. برای مثال شما می توانید تغییرات اقلیمی دریاچه ارومیه در ایران را ببینید و شگفت زده بشوید.

پخش زنده کره ماه

دیدن فضا آنلاین و پخش زنده ایستگاه بین المللی ناسا با NASA Image Library

یکی از بهترین سایت های پخش زنده تصاویر ناسا NASA Image Library یا همان آلبوم تصاویر ناسا است. ناسا شگفت انگیزترین تصویر جهان را ثبت می کند، عکس هایی که ما را انگشت به دهان خواهد کرد. از آنجایی که تعداد کارکنان در ناسا زیاد است کلیه افراد تصاویر فضا ثبت شده خود را از طریق NASA Image Library با مردم دنیا به اشتراک می گذارند. شما می توانید با جستجو واژه مورد نظر عکس دلخواه خود را براحتی در این مجموعه پیدا کنید. پرطرفدارترین مجموعه تصاویر به وازه telescope برمی گردد که شامل تصاویر با نگاهی تلسکوپی از زمین به فضا است که توجه هر فرد عاشق فضایی را جذب می کند.

پخش زنده ایستگاه بین المللی ناسا

نمایش تصاویر فضا از ناسا ، فضا پیما و.. با بازی آنلاین فضا NASA Prospect

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ناسا بدنبال جذب کودکان است و NASA Prospect نیز این هدف را دنبال می کند. این سرویس امکان نمایش تماشای زنده تصاویر ماهواره را به شما نمی دهد اما با تولید انیمیشن و تصاویر جذاب برای دیدن فضا که یکی از دیگر فعالیت های ناسا است کودکان بسیاری را به خود جذب می کند. شما می توانید با NASA Prospect بازی فضایی انجام دهید و با گذراندن هر مرحله امتیاز کسب کنید. اگر کودکان شما به دوربین آنلاین ناسا یا تصاویر فضا علاقه دارند حتما این وب سایت را همانند بهترین برنامه اندروید به آن ها نشان دهید.

دیدن آنلاین فضا

دانلود نرم افزار پخش زنده زمین از فضا ، ایستگاه بین المللی ناسا ISS برای گوشی

نرم افزار ISS Live HD Earth viewing به شما تجربه تماشای زنده تصاویر ماهواره و تماشای پخش زنده زمین از فاصله ۴۰۰ کیلومتری را در گوشی تان می دهد. تماشای تصاویر زیبا و خارق العاده و پخش زنده ایستگاه بین المللی ناسا با امکاناتی همچون زوم، چت آنلاین، زمان طلوع و غروب خورشید، ردیابی نقاط مختلف جغرافیایی و … آرزوی سفر به فضا را برایتان محقق می سازد. نرم افزار iss live قابلیت نصب بر روی گوش های با سیستم عامل اندروید و آی او اس را دارد و در نظرسنجی های جهانی از امتیاز مثبت و بالایی برخوردار است. پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش و معرفی سرویس های آنلاین ساخت تصاویر متحرک GIF در انزل وب را بخوانید.

پخش زنده ایستگاه بین المللی ناسا

تجربه و پیشنهاد شما ؟

آیا شما به تماشای زنده تصاویر ماهواره از فضا و پخش زنده کره زمین از ماهواره علاقه مند هستید؟ تجربه خود را از مشاهده وب سایت های پیشنهادی انزل وب برای مشاهده آنلاین فضا با ما به اشتراک بگذارید و نظرتان را در مورد استفاده از سیستم جالب نرم افزار iss live در انزل وب با ما شریک شوید. از این که تا انتها این مطلب با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش استریم در آپارات کامپیوتر و گوشی
آموزش استریم در آپارات کامپیوتر و گوشی
سایت های فارسی پخش زنده تلوزیون و رادیو آنلاین ایران
بهترین سایت های پخش زنده کانال های تلویزیون و رادیو ایران

نظرات