بهترین بازی استراتژیک جنگی آنلاین ایرانی و خارجی

۷ مورد از بهترین بازی استراتژیک جنگی آنلاین ایرانی و خارجی

برنامه های آنلاین با وجود کاربردی بودن و سریع تر کردن فرآیند کار ممکن است چندان جذابیتی برای استفاده روزانه وسرگرم کردن شما نداشته باشند اما بر خلاف آنها بازی های آنلاین در یک دهه اخیر بسیار مورد توجه کابران اینترنت در وب و گوشی قرار گرفته اند! امروز در انزل وب ما به شما بازی های جنگی تحت وب و استراتژیک فارسی زبان و خارجی را معرفی میکنیم که با آنها می توانید خود را ساعت ها سرگرم کنید.

معرفی بازی های استراتژیک آنلاین جنگی فارسی و انگلیسی

 More Free Browser Strategy Games That You Can Play for Hours

ممکن است شما به بازی های موبایل علاقه داشته باشید اما ممکن است به علت نداشتن حافظه بازی ها را روی گوشی خود نتوانید همه موارد مورد علاقه خود را نصب کنید.شما میتوانید با استفاده از مرورگر موبایل یا کامپیوتر از بازی های آنلاین استفاده کنید. اگر با بازی های تحت وب چندان آشنایی ندارید امروز در انزل وب ما چند تا از بهترین بازی استراتژیکی متنوع را به شما معرفی خواهیم کرد.

 بازی آنلاین استراتژیک جنگ خان ها

جنگ خان ها یک بازی آنلاین، استراتژیک، گروهی و ایرانی است که برنده جایزه بهترین بازی تحت وب شده است. برای انجام این بازی شما نیازی به نصب برنامه و یا دانلود چیزی ندارید. فقط کافی است برای ورود به بازی ثبت نام کنید. این بازی شما را به قرون وسطا برده تا براساس مهارت هایتان بازیکنان دیگر را شکست دهید. در طول بازی شما باید قلعه هایی را تسخیر کنید و ۲۸ واحد پیاده نظام، کماندار، سواره نظام، ماشین های محاصره و واحده های مخصوص یک ملت خاص را برای غلبه بر مخالفان و راهزنان بکار گیرید. برای مبارزه هزاران استراتژی مختلف وجود دارد که هنگام بازی می توانید استفاده کنید.

این بازی گروهی بوده و برای تعامل افراد گروه با هم به منظور مشورت در مورد سیاست ها، استراتژی ها و هماهنگی می توانید از چت گروهی استفاده کنید که ارتباط با افراد تیم را فراهم می کند. این بازی آنلاین دارای گرافیک بسیار قوی و زیبایی است و کسانی هم که اینترنت پرسرعت ندارند می توانند به راحتی این بازی گروهی را انجام دهند.

بازی آنلاین استراتژیک

از بازی هایی که در پست بازی های آنلاین جالب و سرگرم کننده مرتبط با رنگ ها معرفی کردیم هم می توانید در صورت تمایل بازدید کنید.

بازی آنلاین استراتژیک فارسی عصر پادشاهان

عصر پادشاهان یک بازی استراتژیک دیگر است. این بازی ایرانی بالغ بر ۱ میلیون بازیکن دارد. این بازی استراتژیک هم مانند بازی جنگ خان ها به دانلود و نصب برنامه نیازی ندارد. این بازی رایگان به سبک یک داستان تاریخی – نظامی و البته تخیلی است. در این بازی شما نقش یک پادشاه شجاع را ایفا می کنید که با تشکیل یک ارتش عظیم با شیاطین یا گینگیزها مبارزه می کنید. برای شکست گینگیزها شما باید با پادشاهان کشورهای دیگر همکاری ومشورت کنید.

برتری که بازی عصر پادشاهان نسبت به بازی جنگ خان ها دارد این است که بازی عصر پادشاهان دارای یک راهنمای قوی و فوق العاده و البته مرحله به مرحله است که کاربرانی که با بازی آشنایی ندارند به راحتی می توانند با بازی به خوبی آشنایی داشته باشند. گرافیک بازی هم تقریبا بهتر از جنگ خان ها است. ویژگی متمایز دیگری که این بازی استراتژیک عصر پادشاهان دارد این است که به بازیکنانی که بتوانند به اهداف بازی دست پیدا کنند، جوایز ارزنده نقدی و غیر نقدی اهدا می شود. این بازی دارای نسخه های اندرویدی و iOS می باشد.

بازی آنلاین استراتژیک

بازی آنلاین استراتژیک حرفه ای تراوین

تراوین یکی دیگر از بازی های آنلاین قدیمی تحت وب است. در این بازی شما نقش رئیس یک دهکده را دارید که باید به دهکده های دیگر حمله کنید و با جنگ با آنها غنائم بدست آورید و دهکده های جدیدی را احداث کنید. در تراوین چهار منبع چوب، خشت، آهن و گندم و سه نژاد رومی‌ها، گل‌ها و توتن‌ها وجود دارد که از آنها می توانید برای توسعه دهکده خود استفاده کنید.

بازی تراوین از سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرده و در سال ۲۰۱۳ در ایران فیلتر شد و در سال ۱۳۹۵ از فیلتر خارج شد. گرافیک این سایت همانند سایت های بالا قوی است. این بازی استراتژیک دارای فیس بوک و یوتیوب است اما راهنمای بازی واضح و گویا نیست و کاربری که در جریان بازی نیست نمی داند که از کجا باید بازی را شروع کند و می توان گفت در مقایسه با بازی عصر پادشاهان راهنمای ضعیفی دارد.

بازی آنلاین استراتژیک

شما می توانید از بازی هایی که در پست ۱۲ بازی موبایل سرگرم کننده که در مرورگر گوشی میتوانید بازی کنید معرفی کردیم هم استفاده کنید.

بازی استراتژیک جنگی  آنلاین گرز

بازی استراتژیک تحت وبی که در اینجا به شما معرفی می کنیم بازی گرز است. طراحی این بازی از اردیبهشت سال ۱۳۹۰ شروع شد و در اسفند سال ۹۰ نسخه بتای بازی در اختیار کاربران قرا گرفت. سبک بازی گرز با بازی هایی که تا الان معرفی کردیم متفاوت است و بیشتر به سبک بازی های کامپیوتری است. در بازی گرز، بازی کننده با ثبت نام و انتخاب نژاد یک لشکر می سازد و با سایر فرماندهان و کاربران موجود در بازی به مبارزه می پردازد. راهنمای بازی گرز نسبت به بازی تراوین بهتر است. بازی گرز در بنیاد بازی های رایانه ای ثبت شده و برای کاربران بالای ۳ سال طراحی شده است. این بازی دارای شبکه های اجتماعی گوگل پلاس، اینستاگرام، توییتر و فیس بوک است. بازی گرز همانند بازی عصر پادشاهان میلیون ها ریال جایزه ماهانه و روزانه دارد.

بازی آنلاین استراتژیک

بازی آنلاین استراتژیک جدید گرپولیس

اگر می خواهید جا پای ادیسوس، لئونیداس، هلن و دیگر قهرمانان یونان بگذارید با بازی تحت وب گرپولیس بازی کنید. این بازی آنلاین و رایگان جزء بازی های فارسی جنگی است که مثل تراین، عصرپادشاهان، گرز و غیره است که علاوه بر جنگ در خشکی شما می توانید در دریا هم جنگ کنید. این بازی گرچه دارای راهنمای کاملی است اما به دلیل گرافیک ضعیف آن و به دلیل هم رنگ بودن متن با پس زمینه متن ها به راحتی خوانده نمی شوند. در مجموع می توان گفت که این بازی در مقایسه با بازی هایی که امروز معرفی کردیم گرافیک ضعیف تری دارد.

بازی آنلاین استراتژیک

Blight of the Immortals ، بازی جنگی استراتژیک آنلاین

اگر دوست دارید یک بازی طولانی را تجربه کنید می توانید از بازی آنلاین Blight of the Immortals استفاده کنید. هر نوبت این بازی شش ساعت طول می کشد تا تمام شود. در ابتدای بازی شما دسته ای از کارت های موجود را می سازید بعد در هر نوبت ۵ کارت در اختیار شما قرار داده می شود که هر کدام از آنها قدرت ویژه ای در اختار شما قرار می دهد. با آموزش، مدیریت و مبارزه با ارتش ها شما می توانید زنده بمانید. شما نیاز به مدیریت منابع خود دارید و برای شکست دادن مخالفان باید به موقع از کارت ها استفاده کنید. اگر شما بتوانید سکه های بیشتری بدست بیاورید می توانید قهرمان های بیشتری به بازی اضافه کنید.

بازی آنلاین استراتژیک

برای تست هوش هیجانی تان از ۱۹ سایت تست هوش IQ ، هیجانی ،ریون ، تصویری ، استاندارد و.. آنلاین دیدن فرمایید.

بازی های استراتژیک برج دفاعی

اگر عاشق بازی های برج دفاعی هستید، هیچ بازی بهتر از Kingdom Rush نیست. اگر شما با این بازی آشنا هستید، احتمالا اپلیکیشن موبایل آن را دارید اما آیا می دانید که این بازی را هم می توانید در مرورگر خود اجرا کنید؟ اگر هم با بازی Kingdom Rush آشنا نیستید برای یک دفاع استراتژیک خود را آماده کنید. در هر مرحله برج ها، مسیرهای ارتقا و برخی طرح های جذاب دیده می شود. شما باید مین هایی که پیش رویتان است را بردارید.

بازی آنلاین استراتژیک

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما از بازی های استراتژیک آنلاین لذت میبرید؟ چه ویژگی از این بازی های استراتژیک توجه شما را به خود جلب کرده است؟ شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، 1 و.. (تست شده)
راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، ۱ و.. (تست شده)
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز 7 برای ویندوز 11 و ویندوز 10
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز ۷ برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰
آموزش 2 روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی
آموزش ۲ روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی

نظرات

  • صادق says:

    درود به همه دوستان. بازی گرز بهترین بود. یک بازی انلاین با گرافیک فوق العاده! و بازی گروهی معنا دار. من رو اکانت ترس۱۵ بازی میکردم. جزی ۷ تای اصلی بازی بودیم. ولی حیف شد. یهو بازی رو بروزرسانی کردن و همه چی ریخت بهم. به نبردایی ک خاطره دار شد برامون. فکرشو بکن. یه نبرد ۱۶ ساعت طول بکشه .خخخخخ یادش بخیر

  • بازی من استراتژیکی نمیاد says:

    بازی استراتژیکی نصب نمیاد

  • رز says:

    سلام میشه یه بازی معرفی کنید با پشتیبانی زبان فارسی

  • داریوش says:

    سال ۱۴۰۰ شده و هنوز همینا پرچم تحت مرورگر هستن!
    فکر کن!
    می دونی, تفاوتارو الان داشتم چک می کردم!
    : )
    من بازیکن خانوارز بودم که توی اولین سرور داخلیش با اکانت های کلوب واردمون می کردن : )
    توی تالار اسمامون و رنکا و قبله ها هستن که میشه کلوب دات کامشو دید : ))
    هر اسمی رو می بینم ی خاطره اس واسم : )
    اما الان رو چک می کنم کلا بازی ها داره رو پول می چرخه
    اونم نه به شکلی منطقی
    کاملا یکطرفه و هزینه های میلیونی..
    تا اینکه بتونی توی حداقل شرایط قابل نتیجه گیری جا پیدا کنی
    ولی اون سال ها هیچی هم هزینه نمی کردی و صرفا واسه نتیجه گیریت وقت می ذاشتی امیدت از بین نمی رفت به خاطر تبعیض های غیر واقعی!
    من نمی گم سایت ها بی خیال درآمد بشن فقط می گم انصاف داشته باشن و پک های استارتر رو مکفی در نظر بگیرن که تا پایان سرور حداقل کارهارو بالانس کنه
    نه اینکه کلا بازی روی خرید پک های گلد و ویژه خلاصه بشه ..

  • علی says:

    قدیما یه بازی استراتژیک ساخت پارک و شهربازی بود که وقتی خوب مدیریت نمیکردی مردم از پارک میرفتن.گرافیک بازیش هم پایین بود.اگه اسمشو میدونید لطفا بگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • bagher says:

    سلام خسته نباشین، ی بازی بود انلاین بود با موضوع کشتی رانی ک با دزدان دریایی و بقیه ممبرا بود، اسمش رو کسی میدونه؟

  • یاسین ابراهیم زاده says:

    عالی بود

  • یاسین ابراهیم زاده says:

    حیلی خوب

  • الیزابت says:

    سلام من ۶سال تراوین بازی می کردم مالقب الیزابت تو سرور ها ۱تا ایکس۴۰بازی کردم و تو رنک جهانی همیشه اول دوم بودم بازی عالی بود و ایکاش بر گرد الان ۳۷سالم و هنوز دوس دارم تراوین بازی کنم و نشون بدم تو کل دنیا ما ایرانیاها حرف اول در گیم می دنیم متحد نداشتم و تنها بازی می کردم

  • عرفان says:

    سلام، به نظرم جای بهترین بازی تحت وب این جا خالی بود اسمش کرانکر و از ترکیب بازی سی اس گو و ماینکرفت تشکیل شده و هم اکنون بیش از ده هزار نفر پلیر داره، بی نهایت عالیه

  • من says:

    عصر پادشاهان بهترین بازی استراتژی بود اما دیگه نیست حتی بازیکنانش هم خیلی کم شدن و تنها یک دلیل داره اونم اینکه واسه نسخه های اولش همین تصویر و گرافیک وجود داشت اما الان تصویر و گرافیکش افتضاحه واقعا نمیدونم چرا اینکارو کردن ولی حسابی طرفداراش کم شدن من خودم قبلا بازی میکردم اما چون شکل ظاهریش عوض شده دیگ بازی نمیکنم

  • عرشیا ساری اصلانی says:

    من هم گرپولیس بازی میکنم و هم گرز…توی گرپولیس اسمم آ دیتریک کبیر آ هستش و رتبه ۶ اتحاد و رتبه ۱۸ کلی و رتبه ۴۲ نبرد و رتبه ۷ پیشرفت هستم.
    توی گرز هم دیتریک کبیر هستم که رتبه ۴ شانس جاییزه و ۲۸ کلی هستم و دو از سه قهرمانم فول قدرت هستن…
    ولی خب متاسفانه گرز به دلیل مشکلات سیستمی اوایل تابستون به طور کامل داغون شد و بازی رو بستن./حیف شد چون بهترین بازی بود که دیده بودم.

  • ha_taech says:

    درود
    ممنون از پیشنهاد های خوبتون
    منم جنگ خان ها چند سال پیش بازی میکردم عالی بود
    ولی الان کسی دیگه بازی نمیکنه تا جایی که خیلی از دنیا های بازی رو حذف کردن
    یادش بخیر 😀

  • محمد says:

    به نظر من بهترینش گرز بود که با بروز رسانی اخر همه بازی رو ترک کردن و بازیکناشاز دویست هزار شد سی هزار که خیلی از همینام دیگه بازی نمی کنن
    امید وارم بازیی ای مثل گرز به روز رسانی بزرگ نده>

  • امید says:

    اخ اخ
    عصر پادشاهان فوق العادس
    حدود ۲ سال اونجا فعالیت داشتم
    هر سرور حدود ۲۰ هزار شرکت کننده داره
    از ای ۲۰ هزار حدود ۱۰۰۰ نفر فعالن
    از سیاست بگیر تا قدرت و پول داشتن و رفیق داشتن
    اصلا یه دنیای کامله قشنگ حس جنگ بت دست میده مخصوصا زمانی که اخر سرور میرسه وااااااای تموم سرور مث خرابه میشهه هرکی هر عقده ای کسی داشته دیگ میزنن همدیگه رو صاااف میکنن
    گردن کلفتا هم میرن سراغ گنگیزا و جوایز میلیونی
    قطعا بهترینه بدون هیچ شکی
    جنگ خان ها و تراوین به ادم انگیزه بازی نمیدن

    • امیرحسین says:

      تراوین خیلی لذت بخش بود من بازی می کردم قبل فیلتر، من اون موقع دبستان بودم ولی ۳۰هزار تومان توش طلا(گلد) خریدم یادش بخیر، انقدر محبوب بود بخاطر خروج ارز از کشور خارج شد، رفیقم رتبه(رنک) ۳۰ بازی بود ۵نفر باهم بازی می کردن فقط بتونن پول لازم برای خرید گلد رو فراهم کنن چون یه نفر نمیتونست پولشو بده خخخ هر ماه چند صد هزار تومان گلد می خریدن که با دلار ۱۰۰۰ تومان بود، همونو به الان برگردونی میشه ۱.۴ میلیون
      خان وارز ولی هیچ وقت محبوب نشد تو ایران مثل تراوین، من خودم الان عصر پادشاهان بازی می کنم چون ایرانیه پولش بره جیب ایرانی و حمایت بشه

      • salar says:

        سلام بازی دیگه بجز اینا اگه میدونی چندتا معرفی کن بفرست تو ایمیلم (test15807@gmail.com)

  • علیرضا says:

    سلام
    من گرپولیس رو بازی کردم ، خودم به خاطر گرفیک بازی جذبش شدم.
    منظورتون از هم رنگ بودن متن با پس زمینه چیه؟ من خودم بعد از چند ماه بازی همچین چیزی ندیدم
    داخل بازی برید ببینید عجب گرافیکی داره
    ضمنا نزدیک ۳۰ نوع نیروی مختلف داره که فکر نکنم هیچ بازی اینجوری باشه

    ممنون از معرفی این بازی ها

    • ثریا داسیان says:

      سلام گرافیک قسمت راهنمایی بازی رو عرض کردم نه خود بازی نوشته ها به رنگ مشکی هست در حالی که رنگ پس زمینه هم مشکی هست

      • علیرضا says:

        سلام و تشکر از پاسختون
        ولی من چک کردم و در قسمت راهنمای بازی چنین مشکلی رو ندیدم و همه چی اوکی بود.
        کسانی مث بنده که این بازی هارو انجام میدیم ، روشون یکم تعصب پیدا میکنیم 🙂

        • ثریا says:

          ناراحتی نداره چیزی که وجود داره رو می گیم که مشکل هست رفع بشه. موقعی که من سایت رو بررسی کردم این مشکل رو داشت الان که بررسی کردم دیدم درست شده