راهنما : قطع صدای پیام ، حذف افراد ، پاک کردن و ساخت گروه اینستاگرام

ساخت گروه اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با دوستان و فالوور خود تبادل اطلاعات کنید. شبیه به تلگرام و واتس اپ می توانید در ساخت گروه اینستاگرام تنظیمات حذف خودکار برای پیام ها تنظیم کنید و برای آن ها استوری ارسال کنید. این ویژگی اینستاگرام در صورتی که کاربران یکدیگر را فالو داشته و دنبال کنند امکانات زیادی به کاربرانش می دهد. پس از نصب جدیدترین نسخه این نرم افزار افرار در ادامه مطلب آموزش تصویری حذف افراد ، قطع هشدار ها و ساخت گروه اینستاگرام را در انزل وب بخوانید.

آموزش ساخت و حذف اعضای گروه اینستاگرام و پس گرفتن پیام خصوصی

 How to Create or Leaving Instagram Groups and Unsend Direct Message

جالب است بدانید برای ساخت کانال در اینستاگرام دو روش متفاوت وجود دارد که در این مطلب به هر دو روش می پردازیم. همچنین بهترین ویژگی ها و امکانات گروه های اینستاگرام را بررسی می کنیم مانند یکی از این ویژگی ها خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل و نمایش علامت چشم بوده که قبلا در انزل وب آن را به صورت کامل شرح دادیم.

بهترین راه برای ساخت گروه اینستاگرام و ارسال پیام به افراد خاص

برای ساخت گروه اینستاگرام کافی است ابتدا روی آیکن پیام دایرکت کلیک کنید و سپس مخاطبین مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس گزینه Next را انتخاب کنید تا گروه ایجاد شود. حالا می توانید در قسمت Name This Group اسم دلخواه خود را وارد کنید تا بتوانید در گروه گذاشتن لینک اینستاگرام را انجام دهید و در گروه ایجاد شده با دوستان خود چت کنید.

ساخت کانال در اینستاگرام

 

نحوه ساخت گروه استوری اینستاگرام و ارسال استوری برای تعداد محدودی از افراد

ارسال استوری برای فالوور های خاص یکی از ویژگی های کاربردی اینستاگرام است. شما می توانید پس از ضبط و ایجاد استوری گزینه Next را انتخاب کنید. در صفحه بعدی فهرستی از مخاطبین شما نمایش داده می شود که با انتخاب موارد دلخواه می توانید استوری ضبط شده را فقط برای همان اشخاص ارسال کنید و با اینکار ساخت گروه اینستاگرام شما انجام می شود. اگر علاوه بر ایجاد گروه گرفتن علامت تیک آبی پروفایل در اینستاگرام برایتان جالب است، راهکارهای پیشنهادی انزل وب را بخوانید.

اموزش تصویری ساخت گروه در اینستاگرام

روش غیرفعال کردن صدای پیغام افراد در گروه اینستاگرام

پس از امتحان لایو استوری دو نفره اینستاگرام نوبت قطع صدای پیام اینستاگرام است. چراکه پس از ایجاد گروه اینستاگرام ممکن است پیام های زیادی در آن منتشر شود که هشدار آن ها کمی آزاردهنده باشد در نتیجه شما نیاز به خاموش کردن notification اینستاگرام دارید که می توانید با وارد شدن به گروه مورد نظر و انتخاب آیکن بالا سمت راست گروه وارد منو شده و گزینه Mute Notifications را روشن کنید.

نوتیفیکیشن های اینستاگرام

معرفی ساده ترین راه برای حذف گروه در اینستاگرام

برای خروج از گروه تلگرام باید وارد گروه دلخواه خود شوید و سپس آیکن کوچک در بالا و سمت راست صفحه را انتخاب کنید، سپس در منو باز شده گزینه Leave Conversation را انتخاب کنید. در پیغام نمایش داده شده در صورت اطمینان گزینه Leave را مجدد انتخاب کنید تا حذف گروه اینستاگرام برای شما با موفقیت انجام شود و اگر پشیمان شدید از گزینه Cancel استفاده کنید. در ادامه پس گرفتن پیغام در گروه اینستاگرام را توضیح خواهیم داد.

حذف پیام خصوصی در اینستاگرام

توجه داشته باشید که گروه اینستاگرام تا زمان خروج آخرین عضو باقی می ماند و از بین نمی رود.

آموزش حذف شخص از گروه اینستاگرام

برای اینکار شما باید ادمین گروه باشید ، پس از وارد شدن به صفحه گروه بر روی آیکن چرخدنده تپ کنید و سپس گزینه Edit Participants را انتخاب نماید ،در مرحله بعد بر روی عکس شخص تپ کنید و گزینه Remove را انتخاب کنید.

روش پس گرفتن پیغام ارسال شده در گروه اینستاگرام چیست؟

اما چگونه فالوور بیشتری جذب کنیم؟ آیا امکان حذف اعضای گروه در اینستاگرام وجود دارد؟ باید بدانید که برخلاف تلگرام یا واتساپ در اینستاگرام امکان حذف اعضا و پاک کردن همه چت ها وجود ندارد. اما شما می توانید پیام های ارسالی خودتان را Unsend کنید و پس گرفتن پیغام در گروه اینستاگرام را عملی کنید. یعنی روی پیغام مورد نظر نگه داشته و سپس گزینه Unsend را انتخاب کنید تا حذف پیام خصوصی در اینستاگرام انجام شود.

پیام خصوصی در اینستاگرام

تجربه و نظر شما؟

آیا به ساخت گروه با دوستان خود یا حذف گروه ساخته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیاز دارید؟ نظرتان درباره روش پیشنهادی انزل وب برای غیرفعال کردن صدای پیغام در گروه اینستاگرام چیست؟ تحربه خود را درباره استفاده از امکان حذف پیام خصوصی در اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید. منتظر پیشنهادات شما هستیم.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • میم قاف says:

    سلام من تویه گروه اینستا بودم ولی پیغام اومده بود که گروه رو قبول میکنی یا نه من ignore رو اشتباها زدم الان تو گروه گویا هستم ولی پیغام ها واسم نشون داده نمیشه الان چیکار باید بکنم؟؟

  • رضا says:

    سلام من خودم ادمین یه گروه اینستاگرام هستم میخواستم کسی رو از گروه اخراج کنم ولی این چرخ دنده ای که شما میگید اصلا وجود نداره.توروقرآن جوابو به ایمیلم ارسال کنید ممنون میشم.rezasanaei422@gmail.com

  • علی says:

    سلام چگچنه میشه اعضای گروه در اینستاگرام رو بیشتر کرد آیا محدودیتی داره؟؟

  • ربیعی says:

    سلام
    از وقتی اینستا آپدیت شده هر نوتیفی که برام میاد ویبره میزنه
    میخوام ویبره ش رو قطع کنم
    راهش چیه

  • فاطمه Sh says:

    عالی بود
    ببخشید من یه سوال اینستاگرامی دارم تورو خدا جواب بدید.چرا نمیتونم مخاطبای خود گوشیم ک اینستا دارن قبلا ۶۹ نفر بودن اما الان شدن ۱۷ نفر(contactsرو منظورمه)چکار کنم ک باز برگردن؟به پیج هاشون نیاز دارم.ممنون اگر راهنماییم کنید