معرفی بهترین سرویس های رایگان مدیریت پول و حساب مالی آنلاین

معرفی بهترین سرویس های رایگان مدیریت پول و حساب مالی آنلاین

همه ما در برهه مشخصی از زندگیمان دچار مشکلات مالی شده ایم، و در بسیاری از مواقع این مشکل مالی از عدم حسابرسی صحیح درآمد و پول ما بوده است. شاید اگر یک نرم افزار مدیریت حساب شخصی خوب در دسترس داشته باشید و کلیه درآمد ها و خروجی ها را در آن ثبت کنید بسیاری از مشکلات مالی برطرف شود و یا حتی بتوانید پس انداز جمع کنید. در این مطلب سعی کرده ایم تا بهترین نرم افزار های مدیریت پول آنلاین انگلیسی و فارسی قابل استفاده روی کامپیوتر یا گوشی را در انزل وب به شما معرفی کنیم.

معرفی ۷ نرم افزار آنلاین مدیریت مالی و پول فارسی و انگلیسی رایگان

Introducing Top 7 Accounting and Money Management Free Online Apps

با پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن درصد بالایی از اطلاعات مالی، همراه داشتن یک نرم افزار مدیریت حساب شخصی خوب می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند تا میزان دخل و خرج خود را ساماندهی کنید. از مزایای اینکار می توان به ذخیره پول، پیگیری هزینه ها، پرداخت راحت قبوض و تعیین اهداف مالی اشاره کرد. همچنین اگر شغل شما به نحوی است که باید برای مشتریان خود فاکتور استفاده کنید، می توانید بهترین ابزار های فارسی محاسبه و صدور فاکتور فروش آنلاین و آفلاین را به کمک انزل وب بشناسید.

مدیریت پول آنلاین با نرم افزار BudgetPulse

نرم افزار آنلاین BudgetPulse حسابدار شخصی آنلاینی است که قطعا ارزش امتحان کردن را دارد و اگر به دنبال راهی آسان برای حسابرسی و انجام امور کسب و کار خود می گردید از BudgetPulse استفاده کنید. وارد کردن حساب های بانکی در این نرم افزار بسیار آسان است و شما می توانید تراکنش های بانکی خود را براحتی در آن وارد کرده و محاسبات لازم را انجام دهید. دسته بندی مخارج در BudgetPulse بسیار متنوع بوده و می توانید موارد مورد نیاز خود را در لیست هزینه ها پیدا کنید. این نرم افزار از نظر آمار خروجی اطلاعات خوبی از کلیه درآمد و هزینه های شما نیز می دهد و گزینه خوبی برای مدیریت مالی آنلاین رایگان است.

نرم افزار مدیریت مالی رایگان

 

مدیریت مالی آنلاین رایگان با نرم افزار پرطرفدار Mint

شما می توانید با نرم افزار مدیریت مالی رایگان پرطرفدار Mint که قابلیت نصب بر روی سیستم شما و گوشی های اندروید و IOS را نیز دارد به راحتی درآمد و هزینه های خود را محاسبه کنید. این نرم افزار  آنلاین و آفلاین به شما نمودار ها و آمار دقیقی از گردش مالی شما در بازه های ماهانه و سالانه می دهد. این نرم افزار کاملا اتوماتیک است به محض ورود اطلاعات کارت ها به صورت خودکار تمامی تراکنش ها را بررسی می کند که متاسفانه هنوز از کارت بانکی ایرانی پشتیبانی نمیکند اما شما می توانید به صورت دستی کلیه اطلاعات خود را وارد کنید.

مدیریت حساب شخصی

مدیریت حساب شخصی آسان با نرم افزار رایگان Goodbudget

نرم افزار مدیریت مالی رایگان Goodbudget با تمامی سیستم عامل ها سازگاری داشته و در صورت ورود به آن با ایمیل  می تواند در چندین دستگاه به صورت همزمان استفاده شود. نرم افزار مدیریت پول Goodbudget به نحوی نسخه مدرن سیستم حسابرسی قدیمی است و همانند یک دفتر حسابرسی می توانید به راحتی خروج و ورود های مالی را از حسابتان در آن وارد کنید و مجموع هزینه خود را ببینید. شما می توانید با ورود به وب سایت این نرم افزار و ثبت نام یک مدیریت پول آنلاین قوی چه در لپ تاپ یا گوشی خود داشته باشید.

مدیریت پول آنلاین

نرم افزار مدیریت پول ، محاسبه هزینه و درآمد CalendarBudget

یکی دیگر از نرم افزار های مناسب مدیریت مالی CalendarBudget نام دارد که به دلیل راحتی در کاربرد افراد بسیاری از آن برای محاسبه خرج و مخارج خود استفاده می کنند. اگرچه امکاناتی همچون پرداخت قبوض یا پرداخت با کیف پول CalendarBudget تنها از طریق کارت های بین المللی ممکن است اما شما می توانید وقتی مبلغی را خرج می کنید به راحتی در این نرم افزار وارد کنید و در صورت دریافت درآمد نیز می توانید در CalendarBudget بنویسید تا بتوانید گردش مالی خود را در بازه های زمانی مختلف ببینید.

مدیریت حساب شخصی

در نرم افزار مدیریت مالی رایگان CalendarBudget جداول و عنوان ها با رنگ های مختلف نمایش داده می شوند تا شما گیج نشده و به راحتی به محاسبات بپردازید. ظرفیت اطلاعات قابل پردازش در این نرم افزار به حدی بالا بوده که شما می توانید مخارج و درآمد ۲۰ سال آینده خود را نیز به راحتی محاسبه کنید.

حسابداری شخصی آنلاین Yodlee MoneyCenter ، یک حسابدار قدرتمند

اگر از آن دسته از افراد هستید که محاسبه جزئیات و پیگیری اطلاعات برایتان اهمیت دارد از Yodlee MoneyCenter استفاده کنید. این نرم افزار مدیریت پول در کمال سادگی کلیه امکانات قوی ترین حسابدار آنلاین را به شما می دهد. پیگیری روند مالی، ایجاد چارت، نمودار و دریافت خروجی از اطلاعات مالی از ویژگی های Yodlee MoneyCenter است. شما می توانید با وارد کردن هر حساب به صورت جداگانه با انتخاب عنوان مناسب مثلا کارت بانکی اطلاعات تراکنش ها را با جزئیات وارد کرده و گردش مالی دریافت کنید پس با ثبت نام در وب سایت Yodlee MoneyCenter مدیریت حساب شخصی خود را انجام دهید.

مدیریت حساب شخصی

نرم افزار مدیریت مالی فارسی و کیف پول شخصی نیو

اگر به دنبال یک نرم افزار مدیریت مالی رایگان فارسی هستید می توانید از Nivo استفاده کنید و بدون نیاز به یک حسابدار به راحتی هزینه و درآمد خود را بررسی کرده و حتی بدهی ها و طلبهای خود را بررسی کنید و در زمان مشخص هشدار دریافت کنید. نیو نرم افزار مدیریت پول رایگان فارسی است که می توانید از آن استفاده کنید.

مدیریت حساب شخصی

حسابداری شخصی پارمیس و مدیریت مالی آنلاین رایگان

نرم افزار رایگان فارسی Parmis، حسابدار شخصی و مناسب رایگانی است که به شما امکانات و جزئیات خاصی را برای مدیریت حساب شخصی تان می دهد. شما می توانید از این نرم افزار در کسب و کار خود و در ارتباط با مشتریانتان استفاده کنید. این حسابدار کوچک تمامی امکانات مورد نیاز برای محاسبه دخل و خرج شما را میدهد و شما می توانید با وارد کردن جزئیات مالی از اطلاعات آماری و محاسبات بهره مند شوید. اگر صاحب کسب و کار هستید یکی دیگر از نرم افزار های مورد نیاز شما، مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM است که قبلا در انزل وب چند نمونه به شما معرفی کردیم.

نرم افزار مدیریت مالی رایگان

توجه داشته باشید که ورود اطلاعات بانکی و رمز کارت های بانکی شما در نرم افزار ها پیشنهاد نمی شود چرا که امنیت حفظ اطلاعات در این نرم افزار ها تضمین شده نیست.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

نظر شما در رابطه با نرم افزار مدیریت مالی رایگانو آنلاین چیست؟ شما از چه روشی برای مدیریت حساب شخصی خود استفاده می کنید؟ تجربه خود را از نصب و استفاده از نرم افزار مدیریت پول آنلاین پیشنهادی انزل وب با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • ملکی says:

    لطفا مطلبی هم در مورد مدیریت مالی کسب و کارهای کوچک تهیه کنید. در این زمینه نرم افزار ابری لاندا (حسابداری آنلاین لاندا) یکی از نرم افزارهای بسیار مناسب فارسی است.

  • مهدی says:

    سلام به من یاد دهید وقتی در گروه واتساپ من شخصی یک عکس یا مطلب خلاف اخلاق گذاشت چگونه حذف کنم کسی دیگر ان مطلب یا عکس را نبیند
    ۰۹۱۱۱۸۳۲…