آموزش اشتراک گذاری عکس و فیلم اینستاگرام بدون استفاده از برنامه جانبی توسط گزینه Regram

آموزش اشتراک گذاری عکس و فیلم اینستاگرام بدون استفاده از برنامه جانبی توسط گزینه Regram

در بسیاری از مواقع پیش می آید که کاربران اینستاگرام بخواهند پست، عکس، ویدئو دیگران را پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. اما اینستاگرام مانع از اینکار می شود و اگر شما عکس و ویدئو را ریپست کنید اینستاگرام آن را حذف خواهد کرد و به شما اعلام می کند که این محتوا به کس دیگری تعلق دارد. امروز در انزل وب قصد داریم در مورد اشتراک گذاری پست، ویدئو و عکس توسط خود اینستاگرام بدون استفاده از برنامه جانبی صحبت کنیم.

چگونه توسط دکمه Regram اینستاگرام عکس و ویدیو ها را به اشتراک بگذاریم ؟

How to Natively Regram Other Posts on Your Feed Without Leaving the App

اشتراک گذاری پستهای اینستاگرام سایرین در اکانت خود یکی از بخشهای مهم شبکه های اجتماعی است. برخلاف فیسبوک و توییتر، در اینستاگرام نمی توانید عکس و ویدئو به اشتراک گذاشته شده توسط سایر افراد را در حساب کاربری خود به اشتراک بگذارید و به قول یکی از کاربران سایت انزل وب “بالای صفحه اینیستاگرام من یه اعلان آمده است که نوشته است ویدئوتان حذف شد، چون ویدئو به فرد دیگری تعلق دارد و دارای حق نسخه برداری است”.

این مشکل ممکن است بعضی مواقع آزاردهنده باشد. مثلا زمانی که عکسی که دوستتان منتشر کرده و میخواهید شما هم همان عکس را منتشر کنید. ما قبلا در انزل وب با استفاده از نرم افزار جانبی Repost (ریپست) اینستاگرام این مشکل را حل کردیم، اما امروز در انزل وب قصد داریم بدون استفاده از نرم افزار جانبی عکس ها و ویدئوهای دیگران را در اینستاگرام ریپست کنیم.

آموزش استفاده از قابلیت Regram اینستاگرام

اینستاگرام در حال تست دکمه regram است و در حال حاضر این دکمه ریپست را برای برخی کاربران اندروید ارائه داده است. اگر شما کاربر آیفون هستید نگران نباشید چون طراحی دکمه regram برای کاربران آیفون هم در برنامه اینستاگرام است. برای اینکه بتوانید عکس ها و ویدئوهای دیگران را ریپست کنید شما نیاز به نسخه بتای اینستاگرام دارید. اگر نسخه بتای اینستاگرام را باز کنید دکمه regram برای شما ظاهر خواهد شد. خیلی ساده روی فلش های دایره ای کلیک کنید و آیکن send را برای اشتراک عکس ها و ویدیوها تپ کنید.

 اشتراک گذاری مجدد عکس و ویدیو دیگران در پروفایل اینستاگرام

پس از انتشار نسخه نهایی که احتمالا مثل سایر قابلیت های برای همگان در دسترس نخواهد در صورتی که تغییراتی در این بخش و روند اشتراک گذاری پست ها پیش آمد حتما در همین آموزش انزل به آنها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های دیگر نسخه بتای اینستاگرام

گفته می شود علاوه بر دکمه ریپست گزینه های دیگری نیز در حال آزمایش است. از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جستجوی GIF برای استوری ها – با استفاده از این دکمه شما می توانید GIF ها را جستجو کنید و آنها را به استوری ها یا سایر پست هایتان اضافه کنید. اگر قصد دارید در استوری هایتان لینک بگارید پیشنهاد می کنیم پست آموزش گذاشتن لینک در استوری ، بیو و پست های اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.
  • برنامه بتای اینستاگرام برای iOS – همانطور که گفتیم فعلا نسخه بتای اینستاگرام برای برخی کاربران اندروید در دسترس است و اینستاگرام در فکر طراحی نسخه بتای اینستاگرام برای کاربران آیفون هم هست.
  • آرشیو استوری ها – شما می توانید با استفاده از این ویژگی استوری های مورد علاقه تان را آرشیو کنید. با استفاده از این گزینه دیگر نیازی به ذخیره استوری ها در iPhone نخواهید داشت. آرشیو شخصی شما خصوصی است و تنها خودتان می توانید استوری هایتان را مشاهده کنید. اگر قصد دارید در استوری هایتان رای گیری ایجاد کنید پیشنهاد می کنیم پست آموزش ساخت نظرسنجی و رای گیری در ویدیو و عکس استوری اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.
  • لیست نزدیکترین دوستان – با استفاده از این ویژگی شما می توانید دوستان مورد علاقه تان را به یک گروه انتخابی اضافه کنید تا محتواهایتان را با آنها به اشتراک بگذارید.
  • اشتراک گذاری با واتساپ – این گزینه این قابلیت را به شما می دهد که خیلی راحت پست ها یا پروفایل ها را با دوستانی که در واتساپ دارید به اشتراک بگذارید. اگر میخواهید بدانید که چه کسانی شماره شما را در واتساپ دارند پست چه کسانی شماره من را در تلگرام ، واتساپ ، لاین و.. گوشی خود دارند ؟ را مطالعه بفرمایید.
  • برترین ایموجی ها و هشتگ ها – برترین ایموجی ها و هشتگ ها به عنوان میانبرهای جستجوی سریع برای شما عمل می کند. همچنین قابلیت هایی مانند پیشنهاد ایموجی، فالو کردن هشتگ ها و غیره نیز در مرحله آزمایش است. شما می توانید از ایموجی ها برای ثبت دامین سایت تان استفاده کنید، لینک هایتان را کوتاه کنید و …

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم قابلیت های جدید و ناشناخته اینستاگرام را به شما معرفی کنیم که یکی از این قابلیت ها، regram اینستاگرام است که به شما امکان اشتراک گذاری عکس و ویدئو اینستاگرام دیگران در پروفایل اینستاگرام شما را می دهد. اگر شما هم با قابلیت های جدید دیگر اینستاگرام آشنایی دارید و یا نظر و پیشنهادی دارید آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات