بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

۱۰ مورد از قوی ترین و بهترین برنامه های مدیریت فایل اندروید را بشناسید!

اگر برای مدیریت فایل هایتان در دستگاه اندروید با مشکل مواجه شده اید و یا اینکه مدیریت فایل ها با فایل منیجر پیش فرض دستگاه برایتان سخت و طاقت فرسا شده است، پیشنهاد می کنیم پست امروز را مطالعه بفرمایید. در این مطلب انزل وب ما ۱۰ مورد از بهترین و کاربردی ترین برنامه های مدیریت فایل اندروید (Android File Manager) را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید

۱۰ best Android file explorer apps, file browser apps, and file manager apps

برنامه های مدیریت فایل یکی از مهمترین برنامه های موجود در دستگاه شما است. با استفاده از آنها، شما می توانید فایل های خود را مرور کنید، فایل های دانلود شده تان را پیدا کنید، فضای ذخیره سازی خود را مدیریت کنید، و خیلی کارهای دیگر. با استفاده از برنامه های مدیریت فایل دیگر پیدا کردن فایل ها کار سخت و خسته کننده ای نخواهد بود. امروز در انزل وب قصد داریم بهترین برنامه های مدیریت فایل اندروید را به شما معرفی کنیم.

۱- Amaze ، بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

مدیر فایل Amaze یکی از جدیدترین برنامه هایی است که در مورد آن صحبت می کنیم و یک برنامه بسیار خوب است. این برنامه مدیر فایل منبع باز بوده و بسیار سبک است. از ویژگی های اصلی این برنامه مدیر فایل می توان به اشتراک گذاری فایل SMB (پروتکلی در شبکه برای به اشتراک گذاری فایل ها)، حذف برنامه ها، اکسپلورر روت و غیره اشاره کرد. این برنامه رایگان بوده و در صورت تمایل و برای کمک به توسعه مالی می توانید نسخه پولی را خریداری کنید.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

اگر قصد دارید فایل و پوشه ویندوز را در اندروید به اشتراک بگذارید پیشنهاد می کنیم پست آموزش اشتراک گذاری و دسترسی به فایل و پوشه ویندوز از طریق اندروید را مطالعه بفرمایید.

۲- ایسوس یک نرم افزار مدیریت فایل اندروید

ایسوس (ASUS) یک برنامه مدیریت فایل است که واقعا خوب است. این برنامه مدیریت فایل با اکثر دستگاه ها و حتی دستگاه های غیر ایسوس سازگار است. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است و از LAN و SMB پشتیبانی می کند. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به پشتیبانی ذخیره سازی ابری، پشتیبانی از انواع مختلف فایل ها، پشتیبانی از آرشیو و غیره اشاره کرد. این برنامه مدیر فایل کاملا رایگان بوده است و شما می توانید به کمک این برنامه یک تجربه عالی برای جستجوی فایل را بدست آورید. تنها عیبی که این برنامه دارد این است که فاقد دسترسی روت است و دارای تبلیغات است.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

اگر قصد دارید فایل های apk برنامه های اندرویدتان را استخراج کنید پیشنهاد می کنیم پست ۷ روش بدست آوردن و استخراج فایل نصب یا APK برنامه و بازی اندروید را مطالعه بفرمایید.

۳- ES File Explorer ، قوی ترین نرم افزار مدیریت فایل اندروید

نرم افزار مدیریت فایل ES تقریبا هر ویژگی که شما می توانید از یک مرورگر فایل انتظار داشته باشید را دارد. نسخه رایگان این نرم افزار مدیریت فایل اندروید بسیار خوب است. از ویژگی های کلیدی برنامه مدیر فایل ES File Explorer می توان به دسترسی به کارت SD تلفن، کارت SD اکسترنال و حافظه داخلی تلفن، قابلیت کپی/ پیست، کات، تغییر نام، مخفی کردن، ارسال و بسیاری ویژگی های دیگر که در کامپیوتر خود استفاده می کنید اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از این مدیریت فایل، برای برنامه هایتان میانبر، بوک مارک، بکاپ ایجاد کنید و برنامه هایتان را دسته بندی و حذف کنید. شما می توانید فایل ها را در دستگاه هایی که بلوتوث فعال دارند کپی پیست کنید و خیلی راحت فایل ها را انتقال دهید. این برنامه قابلیت های زیاد دیگری دارد.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

اگر قصد دارید فایل ها را در اندروید مخفی کنید پیشنهاد می کنیم پست چگونه فایل و پوشه ها را در ماشین حساب اندروید مخفی کنیم ؟ را مطالعه بفرمایید.

۴- فایل منیجر اندروید کم حجم

برنامه File Manager همانطور که از اسمش پیدا است یک برنامه مدیریت فایل خیلی خوب است که برای دستگاه های اندروید طراحی شده است. فایل منیجر یک برنامه مدیریت فایل جدید است که مجموعه از بهترین ویژگی ها را به شما ارائه می دهد. نمونه هایی از این ویژگی ها شامل پشتیانی از NAS، ذخیره سازی ابری است. شما می توانید برنامه های نصب شده، موسیقی، ویدیو و غیره را با این برنامه مدیریت فایل جستجو کنید. شاید بهترین قسمت این برنامه، رایگان بودن آن است و حتی بدون خرید برنامه تقریبا هیچ تبلیغی به شما نشان داده نمی شود. اما خب نسبت به برنامه های دیگر مدیریت فایل محبوبیت کمتری دارد.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

برای حذف دائمی اطلاعات در اندروید پیشنهاد می کنیم پست آموزش حذف دائمی و غیر قابل بازگشت اطلاعات و فایل ها در اندروید را مطالعه فرمایید.

۵- حذف فایلهای سیستمی بدون روت در MK Explorer

MK Explorer یکی از جدیدترین و ساده ترین برنامه مدیریت فایل است. این برنامه مدیریت فایل از بیش از ۲۰ زبان پشتیبانی می کند. قابلیت کات، کپی، پیست و .. را دارد. متناسب با گوش های هوشمند و تبلیت های ۷ و ۱۰ اینچ است. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به ویرایشگر متن، استخراج فایل های فشرده، میانبرهای صفحه کلید، دو پنجره برای نمایش فایل، موتور جستجو برای فایل ها، فشرده سازی فایل ها، گالری، پخش کننده موسیقی، حذف فایلهای سیستمی بدون روت و غیره اشاره کرد.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

برای پیدا کردن عکس های تکراری در اندروید پیشنهاد می کنیم پست آموزش پیدا کردن و حذف عکس و فایل های تکراری در اندروید را مطالعه بفرمایید.

۶- دانلود برنامه مدیریت فایل برای کاربران روت

برنامه مدیریت فایل Root Explorer یکی از برنامه های مورد علاقه کاربران روت است. این برنامه مدرن نیست اما به صورت مکرر بروزرسانی می شود. این بروزرسانی، یک رابط کاربری جدیدتر، ویژگی های بیشتر، ثبات بهتر و … را به ارمغان می آورد. این برنامه شامل ابزار های متنوعی است. این برنامه ها شامل ویژگی های گوگل درایو، دراپ باکس، پشتیبانی از شبکه SMB، ویرایشگر متن، ایجاد فایل های فشرده، استخراج فایل های فشرده، بوک مارک ها، ارسال فایل، تغییر مالک فایل یا گروه و غیره است. این برنامه در نسخه های بدون روت هم کار می کند.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

برای مخفی کردن برنامه ها در اندروید پیشنهاد می کنیم پست ساده ترین راه مخفی کردن فایل و پوشه در اندروید بدون نیاز به برنامه را مطالعه بفرمایید.

۷- اپلیکیشن مدیریت فایل Solid Explorer

برنامه Solid Explorer یک برنامه مدیریت فایل است که شما تنها برای ۱۴ روز می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. بعد از ۱۴ روز شما باید ۱۹۹ دلار پول پرداخت کنید که البته از سورس های دانلود داخل کشور به صورت رایگان می توانید دانلود کنید. در نسخه فعلی برنامه مدیریت فایل شما می توانید فایل ها و پوشه هایتان را با پسورد محافظت کند. اگر شما یک دستگاه دارید که دارای حسگر fingerprint (چاپ اثر انگشت) است می توانید فایل های رمزگذاری شده تان را بدون نیاز به وارد کردن پسورد باز کنید. از ویژگی های دیگر برنامه می توان به استفاده از شاخص های جستجو برای پیدا کردن فایل ها، دسترسی به آمارهایی همچون فضای استفاده شده، پشتیبانی از ذخیره سازی ابری، گوگل درایو، باکس وغیره، قابلیت خواندن از فایل های فشرده، پشتیبانی از کلاینت های FTP, SFTP, WebDav, SMB/CIFS و غیره اشاره کرد.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

۸- دانلود مدیریت فایل سونی، هواوی، سامسونگ و..

Tetra Filer یکی از ساده ترین برنامه های مدیریت فایل است که بر روی عملیات ذخیره سازی داخلی تمرکز دارد. از ویژگی های این برنامه می توان به مرتب سازی، اشتراک گذاری، نمایش عکس ها، فیلم ها و APK ها به صورت کوچک (یا بندانگشتی)، تغییر نام، نمایش لیستی، کات/کپی/ پیست و پاک کردن، ایجاد پوشه، جستجو، بوک مارک و غیره اشاره کرد.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

۹- دانلود رایگان بهترین برنامه فایل منیجر اندروید

Total Commander یکی از قدرتمندترین و پر امتیاز ترین برنامه مدیریت فایل است. این برنامه تقریبا هر ویژگی که می خواهید را دارد از جمله پشتیبانی از ذخیره سازی شبکه ای، ذخیره سازی ابری، پشتیبانی از پلاگین، بوک مارک ها، ابزارهایی مانند ویرایشگر متن و غیره. این برنامه مدیریت فایل خیلی سریع به برنامه مورد علاقه بسیاری از افراد تبدیل شد. بنابراین انتقاد کردن از این برنامه کار دشواری به نظر می رسد، می توانید امتحان کنید.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

۱۰- اکسپلورر فایل منیجر اندروید

و اما آخرین برنامه مدیریت فایلی که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم برنامه X-plore File Manager است. این برنامه یکی از منحصر به فردترین برنامه هایی است که در این لیست مطالعه می فرمایید. شما می توانید به طور همزمان دو پنجره را مدیریت کنید. این حالت هنگامی که شما در حال کپی/کات/ پیست کردن باشید بسیار عالی است. چون انتقال فایل سریع را فراهم می کند. این برنامه مدیریت فایل همچنین می تواند از انواع مختلف فایل ها، ذخیره سازی ابری، ذخیره سازی شبکه ای، ویرایشگر داخلی، پشتیبانی از روت و ویژگی های دیگر پشتیبانی کند.

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۱۰ مورد از بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید را به شما معرفی کردیم. اگر برنامه دیگری جهت مدیریت فایل در دستگاه های اندروید می شناسید آن را به ما معرفی کنید یا اگر نظر و پیشنهادی در مورد اپ های عنوان شده دارید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • Nazanin says:

    چرا داخل گوگل پلی میزنه این برنامه برای کشور شما قابل دسترسی نیست؟؟

  • امیر says:

    سلام
    من Mi File Managar رو نصب کردم خیلی خوب بود من راضی بودم(فقط اینو بگم که فایل منیجر مال شیاومی عه واسه همین با نصب روی گوشی شیاومی تغیری ایجاد نمیکنه)

  • محمد says:

    با سلام خدمت شما
    می بخشید من es file explorerرو نصب کردم اما نمیتونه روی فایلهای مثل عکس یا… usbرمز بده اندرویدم ۷ هست نسخه pro هم نصب کردم نشد آیا راه حلی دارید آیا نرم افزار اندرویدی که بطور خاص این قابلیت رو داشته باشه به غیر از برنامهای فایل منیجر وجود دارد؟
    پیشاپیش ممنونم از راهنمایتون