7 برنامه اندروید ، آیفون و وب برای مشاهده قیمت لحظه ای ارز، طلا و سکه

۷ برنامه اندروید ، آیفون و وب مشاهده قیمت لحظه ای دلار ، ارز ، طلا و سکه

اگر شما سرمایه های خود را به طلا، ارز و یا سکه تبدیل کرده باشید، بالا و پایین شدن قیمت لحظه ای دلار، طلا، ارز و سکه می تواند اهمیت زیادی برای شما داشته باشد. از این رو ما امروز در انزل وب سرویس های آنلاین و برنامه های اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم که به کمک آنها می توانید قیمت لحظه ای ارز ( دلار، پوند، روپیه و …)، سکه و طلا را مشاهده کنید.

بهترین سایت ها و برنامه های قیمت ارز، خرید و فروش دلار، طلا و سکه

 Best sites and apps price of the currency, gold and coins

اگر بالا و پایین شدن طلا، ارز و سکه برایتان مهم است می توانید از سایت های و برنامه هایی که در امروز در انزل وب برای مشاهده قیمت لحظه ای ارز، طلا و سکه معرفی میکنیم استفاده کنید. قبلا در انزل وب بهترین سرویس های رایگان مدیریت پول و حساب مالی آنلاین را معرفی کردیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه بفرمایید.

بهترین سایت قیمت ارز، طلا و سکه

شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران سایتی است که علاوه بر اعلام قیمت روز طلا، سکه و ارز و قیمت کالاهای جهانی (مانند پنبه، شکر و …)، نفت، بنزین، گازوئیل شما می توانید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و لیت کوین که این روزها بازار داغی دارند را رصد کنید. شما با استفاده از این سایت می توانید نوسانات قیمت را به خوبی مشاهده کنید در صورتی که قیمت طلا، سکه و ارز افزایش پیدا کرده باشد با یک فلش سبز رنگ و درصد افزایش قیمت به شما نمایش داده ی شود ودر صورت کاهش قیمت شما فلش قرمز رنگ را با درصد کاهش قیمت را مشاهده خواهید کرد.

بهترین سایت قیمت ارز، طلا و سکه

شما با استفاده از این سایت می توانید قیمت خودروی داخلی، خودروهای وادراتی، قیمت موبایل، تبلت، سخت افزار، نرم افزار، لوازم خانگی، لوازم برقی،کالای پزشکی، لوازم آرایش و بسیاری از موارد دیگر را مشاهده کنید. شما می توانید اخبارو گزارش ها، مقالات، تحلیل بازار، تحلیل بورس، گردش سرمایه و هر آنچه که یک فرد باید در مورد بورس بداند رامطالعه کنید. نمودارها و ابزارهای تحلیل تکنیکال، مبدل مقیاس ها، نمودارهای عملکردی ۳ ماهه و ۶ ماهه شاخص را نباید از قلم انداخت.

این سایت خود را در شبکه های اجتماعی (همچون تلگرام، گوگل پلاس، توییتر، فیس بوک، لینکداین) به خوبی نشان داده است و شما می توانید اپلیکیشن این سایت را از بازار، گوگل پلی، App Store دانلود کنید و حتی نسخه دستکاپ آن را برای ویندوز اکس پی، ۷، ۸ و ۱۰ دریافت کنید. از نظر شکل ظاهری سایت طراحی خوبی داشته و تمام لینک هایی که در صفحه وجود دارد به درستی کار می کند.

صرافی المپیک ، سایت قیمت روز خرید و فروش دلار ، پوند و..

در سایت صرافی المپیک اولین چیزی که توجه کاربر را به خود جلب می کند طراحی سایت متفاوتی است که این سایت دارد. این سایت مانند شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران اطلاعات بسیار جامعی ارائه نمی دهد. بلکه اطلاعات این سایت به قیمت لحظه ای سکه و نرخ لحظه ای ارز محدود می شود. شما در انتهای این سایت می توانید تبدیل نرخ ارز را انجام دهید. یکی از ایرادهایی که می توان در این سایت دید کار نکردن لینک ماشین حساب و لینک دانلود برنامه اندرویدی است.

بهترین سایت قیمت ارز، طلا و سکه

در صورت تمایل می توانید از ۵ وب سایت که کاربردی متفاوت از اموجی ها را در اختیارتان قرار میدهند! بازدید کنید.

قیمت دلار و سایر ارزها، نرخ طلا و سکه

سایت ارز لیو یکی دیگر از سایت هایی است که شما می توانید از طریق آن قیمت طلا، ارز( دلار، یورو، دلار صرافی و سایر ارزها مانند پوند، درهم، یوان و غیره) و ، سکه را مشاهده کنید. این سایت به شما اعلام می کند که یک میلیون ریال شما تا هم اکنون چقدر سود یا ضرر داشته است.  شما از طریق منوی نرم افزار تلفن همراه می توانید نرم افزار این سایت را از گوگل پلی دانلود کنید. اگر تمایلی به استفاده از گوگل پلی ندارید می توانید فایل Apk برنامه را از همین منو دانلود کنید.

بهترین سایت قیمت ارز، طلا و سکه

گرافیک این سایت بسیار ساده است اما موردی که در این سایت به چشم می خورد و سایت را کمی متفاوت می کند این است که شما در منوی ابزار وب مستر می توانید با استفاده از کد اسکریپتی که در انتهای صفحه قرار داده شده است به انتخاب خود قیمت دلار، پوند، یورو، سکه، گرم طلا و … را در سایت خود قرار دهید. این سایت هر ۱ دقیقه یکبار به صورت خودکار صفحه شما را رفرش می کند.

در صورت تمایل می توانید از ۵ سرویس برتر دانلود صدای زنگ و آهنگ اس ام اس برای گوشی دیدن فرمایید.

قیمت روز ارز در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

شما برای اینکه از قیمت ارز به صورت روزانه با خبر باشید می توانید از نرخ ارزی که بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام می کند استفاده کنید. این قیمت در روزهای تعطیل بروزرسانی نمی شود. در قسمت بایگانی نرخ ارز مبادله‌ ای شما می توانید قیمت ارز یکسال گذشته را براساس تاریخی که انتخاب می کنید مشاهده کنید.

بهترین سایت قیمت ارز، طلا و سکه

دانلود برنامه اندروید نرخ ارز و سکه

شما با استفاده از برنامه مثقال (نرخ ارز، سکه، طلا +خودرو) می توانید از جدیدترین قیمت دلار آمریکا، یورو، پوندو سایر ارزها، سکه، طلا و فلزات گران بها، خودرو داخلی و خارجی، موبایل و تبلت مطلع شوید. شما همچنین امکان مشاهده تاریخچه قیمت و نمودار تغییرات، مدیریت چک های بانکی، هشدار لحظه ای نوسان قیمت ها، محاسبه سود و غیره را دارید. حجم این برنامه ۶.۵ مگابایت است و ۳۲ هزار دانلود داشته است. ایرادی که این برنامه دارد این است که این برنامه دسترسی به مشخصات گوشی شما را لازم دارد.

بهترین سایت قیمت ارز، طلا و سکه

‏نرم افزار قیمت ارز برای آیفون و اندروید

با استفاده از برنامه صراف(هوشمند در بازار طلا و ارز) شما می توانید قیمت لحظه ای سکه، طلا و ارز در بازار را مشاهده کنید.  این برنامه یک دستیار معاملات می تواند باشد که شما می توانید خرید ها و فروش ها را در آن ثبت کنید. با این برنامه می توانید سود قطعی و غیرقطعی حاصل از هر فروش را محاسبه کنید. در صورت بالا و پایین رفتن قیمت ها این برنامه با استفاده از اعلان به شما هشدار می دهد. شما همچنین می توانید آخرین اخبار و تحلیل های کارشناسی در مورد بازار طلا و ارز را در این برنامه مشاهده کنید.

بهترین سایت قیمت ارز، طلا و سکه

دانلود نرم افزار نمایشگر قیمت آنلاین طلا و ارز

اپلیکیشن قیمت ها آخرین برنامه ای است که امروز به شما معرفی خواهیم کرد. این برنامه داری ویژگی ها وامکانات بسیار متنوعی همچون اطلاع از قیمت طلا ،سکه، ارز در بازار داخلی، قیمت دلار در بازار آزاد، نرخ ارز مبادله ای (دولتی)، اونس جهانی طلا، نقره، پلاتین، پالادیوم، قیمت نفت و فلزات گران بها و غیره است. شما می توانید اخبار، گزارشات و تحلیل ها، نمودارها و گراف ها، پروفایل اختصاصی هر شاخص را مشاهده کنید.

بهترین سایت قیمت ارز، طلا و سکه

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم برای افرادی که در بازار طلا، سکه، ارز سرمایه گذاری کرده اند برنامه ها و سایت هایی را معرفی کنیم تا به کمک آنها بتوانند راحت تر قیمت روز دلار، طلا، سکه را مشاهده کنند. مسلما لیست امروز کامل نبوده و برنامه ها و سایت های بسیار زیاد دیگری وجود دارند که در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. اگر شما تجربه استفاده از هر کدام از برنامه ها و سایت ها را داشته اید می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات