بهترین سایت های فشرده سازی زیپ و آنزیپ آنلاین فایل، فیلم و..

بررسی بهترین سایت های فشرده سازی زیپ و آنزیپ آنلاین فایل ، فیلم و..

فشرده سازی اطلاعات و فایل ها یکی از روش هایی است که به کاهش فضاهای ذخیره سازی و همچنین جا به جایی آسان محتویات کامپیوتری کمک می کند. در این پست انزل وب قصد داریم مجموعه ای از بهترین سرویس های فشرده ساز آنلاین و Unzip Online را معرفی و امکانات زیپ و آنزیپ کردن آنلاین فایل های RAR ، Zip و.. آنها را با یکدیگر مقایسه نماییم. با ما همراه باشید.

بهترین سایت های آنزیپ (UnZip) فایل RAR ، Zip و.. یا زیپ کردن فایل آنلاین

Which Sites Offer the Best Online Compression and Unzip of Zip or RAR Files

برای انجام فرآیند فشرده سازی یا آنزیپ کردن به ابزارهایی نظیر Winrar، Winzip و.. در کامپیوتر نیاز دارید. این نرم افزارها به صورت پیش فرض روی سیستم های کامپیوتری نصب نیستند و در صورتی که شما میزبانی با دسترسی کاربری محدود باشید ، نمی توانید این ابزارها را نصب نمایید. در پست های قبلی انزل وب به معرفی بهترین نرم افزارهای حذف و شکستن پسورد فایل RAR و Zip ، چهار روش رفع ارور Diagnostic messages یا CRC failed فایل فشرده Winrar و نحوه تعمیر و ریکاوری فایل های خراب و آسیب دیده RAR پرداختیم. حال در این پست به مقایسه ۷ سایت برتر برای فشرده سازی آنلاین فیلم و آنزیپ آنلاین فایل ها می پردازیم که شما با استفاده از آنها نیاز به نصب هیچگونه نرم افزاری بر روی سیستم خود ندارید.

آنزیپ و سایت فشرده سازی آنلاین File2Zip

File2Zip سایت فشرده سازی آنلاین است که ضمن عرضه امکانات فشرده سازی برای استخراج و آنزیپ کردن اطلاعات نیز کاربرد دارد. از ویژگی های این ابزارک زیپ آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به رجیستری و ثبت نام
  • ایمن و سریع
  • بدون نیاز به آپلود
  • کاملاً رایگان

آنزیپ آنلاین

به منظور زیپ کردن فایل ها آنلاین در ابتدای ورود به سایت؛ فایل مد نظر خود را انتخاب و یا با استفاده از فرآیند کشیدن و رها کردن در جعبه مربوطه وارد کنید. در صورتی که فایل انتخابی شما فشرده نباشد برایتان امکان زیپ آنلاین فراهم می گردد و در صورتی که فایل فشرده باشد آنزیپ آنلاین انجام می شود. در انتها میتوانید با استفاده از یکی از سه روش ذخیره از طریق دانلود ، ذخیره سازی در دراپ باکس و یا با استفاده از ایمیل به فایل نهایی دسترسی پیدا کنید.

آن زیپ کردن فایل ها آنلاین با استفاده از B1 Online

B1 Online یک بایگانی رایگان با قابلیت آنزیپ آنلاین است که از مجموعه عظیمی از فرمت ها پشتیبانی می کند و تنها با چند کلیک میتوانید فایل های خود را از حالت فشرده خارج کنید. در طی فرآیند فقط شما قادر به مشاهده اطلاعات هستید و از این نظر سایت امنیت کامل را فراهم می آورد. ضمن اینکه فایل شما چند دقیقه پس از پایان عملیات به طور کامل از دیتابیس سایت حذف می شود.

آنزیپ آنلاین

آنزیپ فایل RAR آنلاین را با Unzip Online تجربه کنید

در صورتی که از سیستم های میزبان در اداره و یا دانشگاه استفاده می کنید Unzip-Online انتخاب خوبی برای استخراج فایل های فشرده است. از ویژگی های این ابزارک آنلاین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حذف فایل های آپلود شده بعد از ۲۴ ساعت
  • بدون نیاز به رجیستری و رایگان
  • آنزیپ آنلاین فایل ها تا حجم ۲۰۰ مگابایت

آنزیپ آنلاین

برای شروع فرآیند در صفحه آغازین روی دکمه Uncompress Files کلیک کنید.در صفحه بعدی فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا عملیات استخراج صورت گیرد. این ابزارک از فرمت های Zip ، ۷Z ، Tar و RAR پشتیبانی می کند.

زیپ فایل آنلاین توسط EzyZip

با استفاده از EzyZip میتوانید زیپ آنلاین و آنزیپ فایل های خود را به سادگی انجام دهید. روی دکمه Browse در صفحه ابتدایی کلیک کرده و فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. با کلیک روی Zip Files زیپ کردن فایل ها به صورت آنلاین شروع می شود. برای ذخیره کردن اطلاعات روی سیستم خود روی دکمه Save Zip Files کلیک کنید. در صورتی که سربرگ را تغییر دهید می توانید به قابلیت Unzip این ابزار آنلاین نیز دسترسی داشته باشید.

آنزیپ آنلاین

آنزیپ آنلاین و استخراج سریع فایل های گوناگون با استفاده از Archive Extractor

APPS123 ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد یکی از این ابزارها آنزیپ آنلاین است. با استفاده از گزینه Choose File از طریق کامپیوتر خود و یا با استفاده از لینک ، دراپ باکس و یا گوگل درایو فایل فشرده خود را انتخاب کنید تا فرآیند استخراج صورت گیرد.
برخی دیگر از قابلیت های ابزار Archive Extractor عبارت است از :

  • پشتیبانی از ۷۰ فرمت فشرده
  • قابلیت پشتیبانی از پسورد گذاشتن روی فایل فشرده (Password-Protected Archives)
  • امکان آنزیپ کردن بسته های چند قسمتی

آنزیپ آنلاین

Funzip ابزاری برای آنزیپ آنلاین فایل های اشتراکی

Funzip با امکان پشتیبانی از فرمت های Zip و RAR و بدون نیاز به نرم افزار، فایل های شما را باز مینماید. ابتدا از طریق دکمه Browse فایل مورد نظر را از کامپیوتر خود انتخاب کنید ، روی Open Files کلیک نمایید تا اطلاعات شامل اسم و سایز فایل انتخابی ظاهر شود. روی لینک آبی رنگ اسم فایل کلیک کنید تا بتوانید محتویات فایل استخراج شده را دانلود کنید. این ابزار عملکردی بسیار سریع و ایمن دارد و از فایل های بزرگ تا حجم ۴۰۰ مگابایت نیز به خوبی پشتیبانی می کند.

آنزیپ آنلاین

ابزارک زیپ و آنزیپ آنلاین فایل پسورد دار WOBZip

WOBZip سرویس آنلاین رایگان برای استخراج فایل های فشرده است که از فرمت های گوناگون ، فایل ها تا حجم ۲۰۰ مگابایت و قابلیت فشرده سازی از طریق آدرس URL نیز پشتیبانی می نماید. همچنین در صورتی که فایل مورد نظر شما دارای رمز عبور است میتوانید پسورد را در جعبه تعبیه شده وارد نمایید. این سایت گزینه ای عالی برای دانلود لینک های فشرده شده و حاوی رمز از سایت های نرم افزاری و بازی است.

آنزیپ آنلاین

تجربیات و پیشنهادات شما ؟

تجربیات خود در زمینه فشرده سازی آنلاین فیلم و زیپ آنلاین را با ما به اشتراک بگذارید ، در صورتی که سایت های مناسب و یا ابزارک های جدیدی برای آنزیپ آنلاین فایل ها و زیپ فایل آنلاین میشناسید آن ها را در بخش نظرات پست انزل وب عنوان کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات