ساخت موزیک آنلاین

۱۱ سرویس ساخت موزیک، نوازندگی با ویولون، ارگ، گیتار و.. آنلاین

علاقه مندان ساخت موزیک که دسترسی به لپ تاپ های مناسب برای تولید موسیقی و یا ابزار تولید صوت دیجیتال ندارید با ما همراه باشید. در این پست انزل وب قصد داریم ۷ مورد از برترین برنامه های تحت وب مناسب برای ساخت موزیک آنلاین و ۴ ابزار برای تولید بیت آهنگ به صورت رایگان را معرفی کنیم.

بهترین سایت های موسیقی ساز، تولید بیت و آهنگ آنلاین

Best Online Music Maker Apps and Online Music Beat Making Tools

طبیعی است که با پیشرفت تکنولوژی به سرعت راهکارهای استاندارد برای حل مشکلات ساخت آهنگ و موزیک آنلاین نیز ارائه شود. در پست قبلی انزل وب ۶ روش ویرایش و برش آهنگ اندروید برای ضبط، میکس و ساخت زنگ گوشی را ارائه کردیم و در ادامه بهترین ابزار موسیقی ساز آنلاین یا Digital Audio Workstation (DWA) را بر می شماریم.

هدف اصلی یک دستگاه صوتی دیجیتال؛ ضبط و بارگیری آهنگ های صوتی است که میکس و ترتیب بندی شده اند. همچنین می توانید از یک DWA Online به عنوان موسیقی ساز آنلاین و ویرایشگر شخصی موزیک های خود بهره ببرید. برخی از گزینه های موجود برای ساخت آهنگ آنلاین در اینترنت به شرح ذیل هستند.

Soundtrap برای ساخت موزیک آنلاین

ابزار Soundtrap نه تنها یک استودیوی آنلاین موسیقی بلکه یک پلت فرم آموزشی برای دانش آموختگان و مدرسین است که برنامه های آموزشی STEAM در زمینه موسیقی و پادکست ها را از طریق ابزار آنلاین تحت وب یا برنامه های موبایل به دست آنها می رساند. همانطور که ذکر شد، علاوه بر برنامه وب آنلاین، توانایی استفاده از آن در دستگاه های مختلف وجود دارد به این ترتیب میتوانید پروژه های خلاقانه موسیقی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا با آن ها همکاری متقابل داشته باشید.

ساخت موزیک آنلاین

از ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری ساده و راحتی استفاده
  • عدم درگیری کاربر با جنبه های فنی و پیچیده تولید موسیقی
  • امکان ضبط موسیقی از طریق رایانه یا میکروفن
  • قابلیت اتصال رابط کاربری دیجیتال ادوات موسیقی (MIDI)
  • پشتیبانی از Google Classroom و Schoology
  • میزبانی همراه با ابزار مجازی، افزونه ها، حلقه ها (ریتم و الگوها) و صداها بدون نیاز به نصب

در نسخه رایگان این ابزار با نام Soundtrap BASICS میتوانید ۵ پروژه با قابلیت دسترسی به ۷۹۰ حلقه، ۱۹۰ ابزار و صداهای مختلف ایجاد کنید. Soundtrap دارای سه نسخه پولی و بهترین نسخه این برنامه SUPREME است که ضمن قابلیت ایجاد پروژه های نامحدود میتوانید به بیش از ۳۲۷۰ حلقه و ۴۲۰ صدا دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی های این نسخه کامل میتوان به اولویت میکس، توانایی دانلود فایل ها در سطح حرفه ای و با کیفیت بالا اشاره کرد. برای در اختیار داشتن این قابلیت ها باید مبلغ ۱۴۴ دلار در سال (معادل حدود ۷۰۰ هزار تومان) یا ۱۵ دلار در ماه پرداخت نمایید.

ساخت آهنگ آنلاین Audiotools

Audiotools یک نرم افزار تولید موزیک آنلاین است که روی فضای ابری و از طریق مرورگر (بدون نیاز به نصب) میزبانی می شود. قابلیت های این برنامه عبارت است از:

  • اشتراک گذاری مستقیم روی بسترهای یوتیوب، SoundCloud و فیس بوک
  • دارای حلقه های تولیدی Loopmasterها و برخی از بزرگترین VSTهای آنلاین نظیر Heisenberg ، Machiniste ، Bassline و..

همچنین برای کاهش حجم فایل تولیدی میتوانید پست ۱۰ روش سریع کاهش حجم فایل های صوتی به صورت آنلاین و در کامپیوتر را مطالعه کنید.

ساخت موزیک آنلاین

موسیقی ساز آنلاین Soundnation

Soundnation یک نرم افزار استودیوی آنلاین است که قابلیت های DWA را ارائه می دهد. این برنامه دارای یک نسخه رایگان و سه نسخه پولی است. اگر نیازی به منابع ندارید می توانید از این سازنده موسیقی و ویرایشگر مبتنی بر وب برای ایجاد آهنگ های خود استفاده نمایید. حتی پس از پرداخت نیز میتوانید ساخت موزیک آنلاین را لغو کنید. هر زمان که به ویژگی های نسخه پولی نیاز دارید می توانید با یک بار پرداخت از طریق PayPal تا یک ماه از امکانات استفاده کنید.

  • قابلیت اشتراک موسیقی
  • ضبط صدای زنده
  • ذخیره سازی نامحدود آهنگ در نسخه رایگان
  • دسترسی به بیش از ۷۰۰ حلقه و جلوه های صوتی

ساخت موزیک آنلاین

ساخت بیت آهنگ با استفاده از Looplabs

اگر تسلط کافی به حلقه ها در موزیک ندارید این برنامه با در اختیار داشتن صفحات راهنما شما را از هر گونه مشاوره بی نیاز می کند. برنامه Looplabs یک استودیوی آنلاین برای تولید و ترتیب بندی فایل های صوتی برایتان فراهم می کند. این نرم افزار آنلاین در حال توسعه و تبدیل شدن به یک برنامه وب بسیار پیشرفته موسیقی است. در حال حاضر استفاده از این ابزار رایگان است.

Audiosauna دفترچه یادداشت آنلاین تولید موسیقی

Audiosauna ابزاری کاملا متفاوت از نمونه های پیشین و یک DWA رایگان برای مبتدی ها است. با استفاده از این برنامه میتوانید ایده های ذهنی خود را محقق کنید. آدیو سونا ترکیب کننده خوب آنالوگ FM و نمونه بردار صداهای Drum و ابزار دیگر است که برخلاف سایر برنامه های آنلاین از قابلیت همکاری و ترکیب پشتیبانی نمی کند. با استفاده از آن میتوانید ایده های جدید را پیش از کار روی یک قطعه موسیقی بپرورانید.

ساخت موزیک آنلاین

HTML5 Drum Machine برای ساخت بیت آهنگ آنلاین

اگر میخواهید ساخت بیت ها را تجربه کنید و یا به بیت برای کار روی ایده های ملودی و موسیقی نیاز دارید، HTML5 Drum Machine یک انتخاب عالی است. این برنامه آنلاین تحت وب که بر پایه HTML5 طراحی شده برای استفاده در دستگاه هایی که از فلش پشتیبانی نمی کنند مناسب است. همچنین میتوانید از ۵ گزینه هیپ هاپ، House ، اکوستیک، تکنو و الکترو برای نواختن بیت ها استفاده کنید.

ساخت موزیک آنلاین

Acid Machine بهترین برای تولید حلقه های Bass ، Drum و ترکیب

به کمک Acid Machine مجموعه ای از ابزار را به همراه چهار توانایی تأخیر، اعوجاج، هم سرایی و فیلتر در اختیار خواهید داشت. نکته جالب توجه در این ابزار وجود ادوات ترکیب ویژه و مبتنی بر Roland TB-303 است که میتوانید با استفاده از Piano Roll خطوط ملودیک را ایجاد کنید. اگر تنها قصد دارید به ایده های جدیدی در باب صداها و حلقه ها دست بیابید به صورت تصادفی ضربه بزنید.

ساخت موزیک آنلاین

معرفی ۴ برنامه محبوب برای ساخت بیت آنلاین و نواختن گیتار، ارگ، ویولون و..

امروزه دسترسی به ابزار و ادوات موسیقی بسیار هزینه بر است در صورتی که بخواهید استعداد خود را در زمینه هنرهای آوایی محک بزنید باید هزینه گزافی را متحمل شوید. در حالی که با استفاده از موزیک ساز آنلاین می توانید به راحتی و رایگان مهارت های موسیقی خود را سنجیده و ارتقا دهید.

Audio Tool یک ابزار کامل برای ایجاد موسیقی است به محض اینکه برنامه را راه اندازی کنید امکان کار کردن در یک الگو برایتان فراهم میشود. البته رابط کاربری آن برای افراد مبتدی کمی پیچیده است ولی با وجود آموزش های موجود دراینترنت تجربه کاربری آسانی را در پیش خواهید داشت. از دیگر قابلیت های این برنامه امکان اشتراک گذاری و انتشار آنلاین است.

ساخت موزیک آنلاین

Music Shake ابزاری مناسب برای مبتدیان در زمینه ساخت موزیک آنلاین است. از ویژگی های این برنامه میتوان به قابلیت ایجاد موزیک ،گوش دادن ، ذخیره سازی و اشتراک گذاری رایگان اشاره کرد. برای شرکت در مسابقات آنلاین موسیقی، Music Shake یک پلت فرم عالی برای نشان دادن پتانسیل هنر آوایی شما است.

ساخت موزیک آنلاین

Otomata یکی از ساده ترین ابزار فلش برای ایجاد موسیقی آنلاین است پس از بارگذاری ابزار، ستون های مربع مربع را می بینید که با ضربه زدن تصادفی روی آن ها، موسیقی دلپذیری شروع به نواختن می کند. با کمی تمرین و تأمل می توانید آهنگ های شگفت انگیزی را با اوتوماتا خلق کنید. برای ویرایش موسیقی تولیدی میتوانید پست معرفی ۴ سایت برای برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک را مطالعه کنید.

ساخت موزیک آنلاین

Metronome Online ابزاری برای تولید منظم و ماتریسی از بیت ها و کلیک ها است و میتواند برای تمرین در زمینه حفظ گام های موسیقی مورد استفاده قرار گیرد. کار کردن با نمونه های مکانیکی که شبیه پاندول نوسانی هستند کاری پیچیده است ولی مترونوم آنلاین این مشکل را مرتفع کرده و به سادگی میتوانید بیت های ثابت را تولید نمایید.

ساخت موزیک آنلاین

تجربیات و پیشنهادات شما ؟

چه ابزار آنلاینی دیگری با قابلیت نواختن ارگ آنلاین با کیبورد ، گیتار ، پیانو و ویولون می شناسید؟ تجربیات خود را در زمینه رابط کاربری و امکانات موسیقی سازهای آنلاین معرفی شده در این پست با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید بهترین برنامه های ساخت موزیک آنلاین را در بخش نظرات پست انزل وب عنوان کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش سریع برای دانلود آهنگ از یوتیوب
آموزش ۹ روش سریع برای دانلود آهنگ از یوتیوب
آموزش 4 روش آپلود موزیک در ساند کلود
آموزش ۴ روش آپلود موزیک در ساند کلود (SoundCloud)
15 تا از بهترین ابزار و سایت های پیدا کردن آهنگ های مشابه
۱۵ تا از بهترین ابزار و سایت های پیدا کردن آهنگ های مشابه
بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و... اندروید
دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و… اندروید

نظرات

  • پیروز پیام says:

    لینک پانلودی وجود نداره- این سایت اطلاعاتم رو هک میکنه. اصلا راضی نیستم.