8 افزونه محبوب Task Manager برای مدیریت کارها در گوگل کروم

۸ افزونه محبوب Task Manager برای مدیریت کارها در گوگل کروم

گوگل کروم با در اختیار داشتن ۵۵ درصد محبوبیت عنوان پرکاربرترین مرورگر جهان را به خود اختصاص داده است و وقت بسیاری ازز کاربران برای انجام کارهای اینترنتی خود در این مرورگر صرف میشود. در این پست انزل وب قصد داریم ۸ مورد از بهترین و محبوب ترین افزونه های مدیریت کارها و چک لیست برای کروم را معرفی کنیم تا شما بتوانید کارهای خود را در این مرورگر بهتر و بهینه تر مدیریت کنید.

بهترین افزونه های Task Manager و مدیریت کارها کروم را بشناسید

Best Ways to Manage Your Tasks in Chrome

کاربران کامپیوتر ساعت ها زمان خود را برای جستجو و یا انجام کارهای اینترنتی در کنار مرورگر کروم می گذرانند در حالی که کروم قابلیت های بیشتری نسبت به یک ابزار جستجو یا مسیریاب استاندارد در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما میتوانید کروم را به عنوان یک دستیار شخصی و عامل افزایش بهره وری کاری خود در اختیار بگیرید. در پست قبلی انزل وب کاربردی ترین افزونه ها برای جلوگیری از هک فیشینگ در گوگل کروم را عنوان کردیم و در این پست ۸ افزونه مفید برای مدیریت کارها کروم را معرفی می کنیم.

Mindful (Beta) چک لیست برای کروم

Mindful (Beta) یک دفترچه یادداشت ساده و کاربردی است که با نمایش چک لیست یادداشت های شما در هر برگه جدید از مرورگر کروم در به بخاطرسپاری وظایفتان کمک شایانی می کند. روش های بسیاری برای نسخه برداری از یادداشت در مرورگر وجود دارد فقط یکی از آن ها را انتخاب کنید. Papier محبوب و در کنار آن ترفند قدیمی HTML برای ایجاد یادداشت در هر برگه جدید وجود دارد که با تایپ خط کد زیر در نوار آدرس به نمایش در می آید.

Data:Text/HTML, <HTML ContentEditable>

داشبورد شخصی کروم با Momentum

چیزی خسته کننده تر از نمایش مداوم صفحه خالی در مرورگر نیست. اگر دوست دارید حال و هوای جدیدی به صفحه خالی مرورگر خود ببخشید پیشنهاد ما Momentum است. با استفاده از این افزونه می توانید داشبورد شخصی خود را که به مراتب زیباتر و چشم نواز تر از یک تصویر پست زمینه پر زرق و برق برای مرورگر است در اختیار داشته باشید. برخی از امکانات این داشبورد عبارت است از: فهرست مدیریت کارها کروم و وظایف روزانه، نمایش آب و هوا، زمان و..

افزونه مدیریت کارها کروم

بورد مدیریت کارها جیمیل با استفاده از Drag

Drag جیمیل را به یک بورد تفکیک شده برای پردازش آسان تر ایمیل ها تبدیل می کند. همانطور که در تصویر مشخص است این افزونه ایمیل های ورودی شما را به صورت لیست وظایفی که نیاز به پردازش و رسیدگی دارند دسته بندی و مرتب می نماید. در نسخه رایگان این افزونه سه ستون برای دسته بندی جیمیل وجود دارد. اگر برنامه دیگری را با قابلیت های بیشتر در نظر دارید پیشنهاد می شود از Sortd نیز بازدید کنید.

افزونه مدیریت کارها کروم

Taskade افزونه ایجاد و اشتراک گذاری چک لیست برای کروم

با استفاده از افزونه Taskade میتوانید چک لیست وظایف خود را ایجاد کرده و آن را با سایر اعضای تیم کاری خود به اشتراک بگذارید. البته اگر شما سرپرست یک تیم هستید برای بخاطر سپاری جریان کاری و جزئیات مهم میتوانید از افزونه Momentum به خوبی استفاده کنید. Taskade امکاناتی نظیر ایجاد لیست با رنگ های متفاوت و پس زمینه زیبا، ایجاد لیست های مشارکتی و اشتراک گذاری با اعضای خانواده و یا تیم های گروهی را در اختیارتان می گذارد.

افزونه مدیریت کارها کروم

مشاهده جزئیات وظایف روزانه با Checkvist

بهترین راهکار برای درک و انجام وظایف در اختیار داشتن جریان کاری درست از وظایف است. Checkvist امکان شکستن وظایف را به بخش های کوچک برایتان فراهم می کند. با استفاده از این افزونه می توانید لیست های سلسله مراتبی ایجاد نموده و آن را به اشتراک بگذارید. مدیریت پروژه با این ابزار اشتراک گذاری بسیار ساده تر از Asana و Gantt است. نسخه رایگان این ابزار برای مدیریت تیم های کوچک مناسب است.

افزونه مدیریت کارها کروم

Kanbanchi برای مدیریت پروژه

Kanbanchi یک ابزار مدیریت جدی برای مدیرانی جدی است. در این افزونه امکاناتی نظیر نمودار گانت، صفحه کانبان و مقیاس بندی زمانی به صورت یکپارچه در دسترس است. Kanbanchi برای استفاده شخصی و تحصیلی رایگان است و هزینه پرداختی برای نسخه ها از ۷.۹۵ دلار به ازای هر شخص در ماه آغاز می شود. مدیریت وظایف با یک داشبورد ساده و رنگارنگ شروع می شود. میتوانید وظایف را برنامه ریزی کرده و جریان های کاری را در نقشه زمانبندی دقیق و بصری نمودار گانت تعریف کنید. با اشتراک گذاری این نقشه هر یک اعضا وظایف و زمان به پایان رساندن هر وظیفه را مشاهده خواهند کرد.

Google Calendar دستیار شخصی کروم

به خاطر سپاری و بروز کردن وظایف با Google Calender به راحتی در دسترس است. تقویم گوگل با هر ورود به سیستم با شناسه گوگل قادر است قرار ملاقات های شما را تنظیم کرده و تماس های ویدئویی شما را برقرار کند. حتی می توانید تایمر شمارش معکوس برای آغاز وظیفه بعدی خود را فعال نمایید و دستورالعمل های روزانه خود را مستقیماً به صندوق پستی خود ارسال کنید. از داخل جیمیل به صفحه My Calender بروید و وظایف روزانه خود را ایجاد و بروزرسانی کنید.

افزونه مدیریت کارها کروم

Toggl ابزار بررسی کارایی کروم

شما نمی توانید مدیریت وظیفه ای را بر عهده بگیرید که قادر به اندازه گیری آن نیستید، Toggl افزونه مفید برای بررسی کارایی است. این افزونه برای تعریف وظایف نیست ولی مانند یک صفحه گسترده در اکسل یا یک کرنومتر اطلاعات جزئی و مفیدی درباره مدیریت وظایف را در اختیارتان قرار می دهد. لیست کارهای خود را در Toggl قرار دهید و مهارت های برآورد و تخمین کاری خود را محک بزنید همچنین میتوانید زمان های کاری و بیکاری خود را مشاهده کنید. حتی نشانگری برای اعلام زمان استراحت برایتان فراهم می کند.

افزونه مدیریت کارها کروم

توصیه می شود پست های پیشین انزل وب با عنوان معرفی بهترین افزونه ها و اپ های آفلاین گوگل کروم و آموزش دانلود و ذخیره کردن افزونه های مرورگر گوگل کروم را مطالعه نمایید.

تجربیات و پیشنهادات شما ؟

خوانندگان گرامی انزل وب تجربیات کاربری خود را در زمینه افزونه Task Manager و مدیریت کارها کروم با ما به اشتراک بگذارید. همینطور میتوانید نظرات خود را در مورد افزونه چک لیست برای کروم در بخش نظرات انزل وب عنوان کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تبدیل تقویم میلادی به شمسی در تقویم گوگل اندروید
آموزش تبدیل تقویم میلادی به شمسی در تقویم گوگل اندروید

نظرات