دلیل و حل مشکل عدم دریافت کد فعال سازی ثبت نام و ورود تلگرام

دلیل و حل مشکل عدم دریافت کد فعال سازی ثبت نام و ورود تلگرام

پیام رسان تلگرام خود را حذف کرده اید و بعد از نصب مجدد، درخواست شما مبنی بر دریافت مجدد تایید برنامه و دریافت کد فعال سازی ثبت نام یا ورود به تلگرام با مشکل مواجه شده است؟ در این پست انزل وب قصد داریم نحوه دریافت دوباره کد تایید برنامه تلگرام از اینترنت، ایمیل، اس ام اس و.. را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

علت و رفع مشکل نیامدن کد فعال سازی و تایید تلگرام

How Do I Get the Telegram Log-In Code

در پست قبلی انزل وب ۲ روش رفع ارور Phone Number Flood و Too Many Attempts تلگرام و رفع مشکل حذف نشدن دستگاه فعال (Active Sessions) اکانت تلگرام و موبوگرام ورژن جدید را معرفی کردیم و در این بخش به صورت دقیق تر به بررسی و رفع مشکل ارسال نشدن کد ورود به تلگرام میپردازیم.

پس از نصب پیام رسان تلگرام در مراحل اولیه ثبت نام به منظور فعالسازی اکانت نیاز به یک کد ۵ رقمی دارید که این کد اغلب به صورت پیام کوتاه برایتان ارسال می شود. اما در صورت نیامدن کد تلگرام به صورت پیامک متنی در عرض دو دقیقه، امکان دریافت مجدد کد تلگرام از طریق تماس صوتی در نظر گرفته شده است. به یاد داشته باشید در هنگام تماس صوتی کد ورود به تلگرام را به حافظه سپرده و در برگه یادداشت کنید.

در صورتی که به اشتباه کد تلگرام را تایپ کرده اید میتوانید با ضربه زدن روی Wrong Number درخواست دوباره خود را برای دریافت کد تلگرام ارسال کنید. در هفته های اخیر به دلیل فیلتر بودن تلگرام برخی از کاربران با مشکل ندادن کد ورود تلگرام مواجه شده بودند و سوالاتی نظیر “چرا کد تلگرام نمیاد؟” مطرح شد اما اکنون که فیلتر موقت تلگرام برداشته شده مشکل کد ندادن تلگرام نیز مرتفع شده است.

روش دیگر برای حل مشکل ندادن کد تلگرام از طریق پیامک استفاده از آدرس وب تلگرام به آدرس Web.Telegram.org است. ابتدا به این صفحه مراجعه نموده و شماره خود را ثبت کنید در صورتی که امکان ارسال پیامک وجود نداشته باشد کد فعالسازی را از طریق تماس صوتی اعلام می کند.

عدم دریافت کد تلگرام

برای نصب تلگرام نسخه دسکتاپ و یا دسترسی از طریق وب نیز به کد فعالسازی نیاز دارید ضمن اینکه باید به شماره ثبت شده در اکانت نیز دسترسی داشته باشید. زمانی که کد فعالسازی به گوشی شما ارسال شود پیامی مشابه تصویر برایتان به نمایش در می آید.

کد تلگرام

در صورت حذف و نصب مکرر تلگرام و یا ورود اشتباه کد فعالسازی تلگرام (چند بار متوالی) شماره موبایل شما به صورت موقت یا دائم مسدود می گردد. که در صورت مسدود شدن موقت شما باید حدود ۲۴ ساعت بعد دوباره مجددا برای دریافت کد اقدام کنید و در صورت مسدود شدن دائم و اسپم شناخته شدن شماره دائمی خود میتوانید با یک اکانت تلگرام دیگر مشکل را از بخش تنظیمات اکانت فعلی با تیم پشتیبانی تلگرام در میان بگذارید.

عدم دریافت کد تلگرام و مشکل جدید بلاک موقت یا دائم

همانطور که گفتیم ممکن است در صورت اشتباه وارد کردن مکرر کد ورود تلگرام، شماره موبایل شما در لیست سیاه قرار گرفته و مسدود شود. تلگرام کاربران خود را به دو شیوه محدود می کند:

  • مسدودی موقت: معمولا بعد از گذشت ۲۴ ساعت یا بیشتر رفع مسدودی از طریق تلگرام صورت می گیرد و جای نگرانی نیست.
  • مسدودی دائم: این نوع از محدودیت برای کاربران خاطی که با شماره های مجازی اقدام به ساخت اکانت های متعدد میکنند اعمال می شود.

توصیه میشود پست انزل وب با عنوان ۵ روش رفع مشکل ریپورت شدن در تلگرام و موبوگرام در چند ثانیه را در جهت خارج شدن از محدودیت های کاربری تلگرام مطالعه نمایید.

تجربیات و پیشنهادات شما ؟

در این پست انزل وب علت و حل مشکل کد ندادن تلگرام بر روی برنامه های نصب شده گوشی و نیامدن کد تلگرام حتی در نسخه وب را معرفی کردیم. تجربیات خود را در زمینه عدم دریافت کد تلگرام با ما به اشتراک بگذارید همچنین میتوانید پیشنهادات خود را برای راه های دریافت کد تایید تلگرام مانند از طریق اینترنت و ایمیل در بخش نظرات عنوان کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات

  • امین says:

    سلام من جایی هستم گوشیم فقط اینترنت داره ولی انتن ندارم چجوری کد تاییدو دریافت کنم امکان دریافت تماس و پیامک برام نیست

  • مرتضی says:

    سلام من تایید دو مرحله را فعال کردم قبلا روی ایمیلم شماره من مجازی بوده الان دسترسی ندارم بهش چطور میتونم کد را تو ایمیلم بگیرم؟

  • ارین says:

    من خطم مسدوده ب جز smsنمیش کدو از یجا دیگه دریافت کرد؟؟

  • صداقت says:

    رمز تلگرام

  • امين طهماسب says:

    بسیارعالی راه وچاره رانشان میدید

  • مهسا says:

    سلام تورو خدا به من کمک کنید . فایل های تلگرام برای من باز نمیشد و یک صفحه ی سفید میومد پس من clear cache رو زدم . قبلا هم چندین بار اینکارو کردم و فقط فایل های اضافی رو پاک کرده بود اما ایندفعه تمامی فایل های تلگرامو پاک کرده و عکس ها و فیلم های خیلی مهم رو که میخواستم حذف کرده . در پوشه file manager بخش telegram هم که میرم ، در قسمت documents و videos و غیره همه خالی هستند . ایا راهی هست که من بتونم cache تلگرام رو برگردونم اخه ۴۰ گیگابایت از اطلاعاتم رو پاک کرده . تورو خدا یه راهی بگید خیلی مهمه ایمیل من mahsabts9720@gmail.com هست . اگه میتونید مشکل من رو حل کنید لطفا هرچه سریعتر به من ایمیل بدید

  • Iman says:

    سلام من تلگرام رو دوباره دلیت زدم الان میخوام نصب کنم نصب نمیشه،از زمان دلیت هم ۴۸ساعت گذشته چیکار کنم؟

  • H says:

    سلام بهیچ عنوان نمیتونم تلگرام رونصب کنم همش conectingمیزنه ولودهم نمیشه چکاربایدکرد

  • lilna says:

    من یک راه حل پیدا کردم، از اطرافیان بخواهید یه پروکسی از کانال های مربوطه براتون بفرستن، بعد اون رو داخل بخش مربوطه تو تلگرام ایکس وارد کنید (بالای صفحه)بعد مراحل ورود رو انجام بدین، به این صورت اس ام اس میاد،با vpn هنوز موفق نشدم به تلگرام اصلی وارد بشم

  • lilna says:

    سلام
    الان برای من تو مرحله loading بعد از وارد کردن شماره میمونه، نمیره مرحله بعد که ارسال کد هست، اینم بخاطر فیلتره؟من vpn ام رو روشن کردم ولی تاثیر نداره.
    لطفا راهنمایی کنید، تلگرام برای من خیلی حیاتیه،مجبور به ریست فکتوری شدم،الان تلگرام ندارم

  • نازنین says:

    من اینو دوبار امتحان کردم ولی کد نیومد واسم…میشه واسه مارو هم درست کنید؟؟???

  • نازنین says:

    سلام آقای رضا
    شماره تلفن رو هم باید به همون صورت بنویسیم یا شماره ی خودمونو بنویسیم؟

  • رضا says:

    اگه پیغام میده که شما بعدا امتحان کنید بهشون پیام بدین که اکانت شما رو از مسدودی در بیارن فقط از نسخه اصلی تلگرام و از طریق گوشی دوستانتون بهشون پیام انگلیسی بدین و مشکلتون رو بگین واسه من و دوستانم درست شد مال شما هم انشالله مشکلتون حل میشه

  • رضا says:

    سلام دوستان همانطور که گفتم باید از نسخه اصلی پیام بفرستین واسشون حتی از گوشی دوستانتون هم میتومید پیام رو ارسال کنید یا با فیلتر شکن تو سایت تلگرام برین پیام بدین و مشخصات خودتون رو بدین من واسه خودم و تموم همکاران و دوستانم انجام دادم البته زبانم خوب نیست ولی انجام شد
    hi i live in iran my name is …….. i cant receved sms for verficatin please send me sms code verificatin for account

    number +989000000000 please send me sms i dont have sms code verification

    سلام من اینطوری واسشون نوشتم کد فعالسازی واسم اومد
    تو قسمت سوال از ما ask a question

  • mohana says:

    مرسی مفید بود

  • مریم says:

    سلام دوستان من گوشیمو دزد زده و الان یکی دیگه گرفتم هنوز خطمو نسوزوندم الان میخوام تلگراممو تو این گوشی جدید وصل کنم کد به شماره ای که تو گوشی گم شدمه میره من الان چیکار کنم؟

  • بهزاد رستمی says:

    سلام من چند بار تلگرام خودمو حذف یا uninstall کردم بخاطر اینکه بدون فیلتر شکن از این تلگرام طلائی یا دیگر تلگرام استفاده کنم اما من این باز و بسته کردن رو روی چند تلگرام کردم حالا میگه شما بیش از حد مجاز امتحان کردید.
    لطفا بعدا تلاش کنید.
    لطفا دوست راهنمایی کنید

  • ramin says:

    سلام،من اشتباهی تلگراممو پاک کردم.متاسفانه خطی که باهاش به اکانت تلگرام وصل شدم مسدود شده دوطرفه،الان برای نصب دوباره تلگرام کد رو به اون خط میفرستم که منم دسترسی ندارم.توروخدا لطفا راهنمایی کنید منو

  • ramin says:

    سلام،من‌ اشتباها تلگرامم پاک شد،شماره ای هم که باهاش به اکانتم وصل میشدم مسدوده و نمیتونم اون کد۵رقمی رو بگیرم,تورو خدا هرکی راه حلی داره یا بلده بگه،خیلی خیلی واسم با ارزش بود،بود،سپاسگذارم

  • سید علی says:

    سلام دوستان یه سه، چهار روز هیچ کاری نکنید قطعا درست میشه مطمئن باشید

  • helia says:

    اقا رضا همین متنی ک گفتی رو فرستادم نیومده ک کد واسم
    چیکار کنم:(

  • سید علی says:

    سلام آقا رضا همون قسمت ask a question رو میگید؟

  • رضا says:

    hi i live in iran my name is …….. i cant receved sms for verficatin please send me sms code verificatin for account

    number +989000000000 please send me sms i dont have sms code verification

    سلام من اینطوری واسشون نوشتم کد فعالسازی واسم اومد

  • رضا says:

    با سلام از دوستانی که نمیتونن وارد تلگرام بشن یا کد فعالسازی واسشون نمیاد میخواستم بگم بنده هم همین مشکل شما رو داشتم و کد فعالسازی واسم نمیومد زیاد هم امتحان کردم با پیغام اینکه شما زیاد امتحان کردید استراحت کنید و بعدا امتحان کنید مواجه شده واسه همین خیلی داغون بودم تا اینکه از طریق گوشی یکی از دوستان که تلگرام اصلی نصب شده بود تو قسمت تماس با ما رفتم واسشون پیغام گذاشتم که من ساکن ایران هستم و کد فعالسازی واسم نمیاد و من از طرف تلگرام ریپورت شدم لطفا منو از مسدودی خارج کنید و اکانت منو فعال کنید و شماره خودم و کد ایران رو واسشون نوشتم باور کنید در عرض دو دقیقه نشده کد فعالسازی واسم اومد لطفا عجله نکنید خونسرد باشید و حتما اینکار رو بکنید امیدوارم مثل من مشکلتون حل بشه غلط املایی هم تو انگلیسی داشتم ولی دست و پا شکسته حالیشون کردم که مشکلم اینه و کد فعالسازی واسم نمیاد اونا هم دمشون گرم انجام دادن

  • علی says:

    سلام من یه هفته س تلگراممو پاک کردم ولی الان هرکاری میکنم کد برام ارسال نمیشه و دیگه نمیتونم واردش بشم لطفا بگین چیکارکنم…

  • ملیحه says:

    سلام وققتون بخیر
    من دو هفته س از تلگرام خارج شدم هرکاری میکنم اس ام اس کد پنج رقمی نمیاد با چندتا فیلتر شکن مختلف امتحان کردم تاثیری نداشت چیکار کنم؟

    • محمودرضا says:

      سلام چند روزه میخوام تلگرام نصب کنم ولی کد چند رقمی برام نمیاد فقط مینویسه کدبه شماره شما ارسال شده ولی هرچی صبر میکنم اتفاقی نمیوفته خواهش میکنم راهنماییم کنید برای واتساپ واینستاگرامم هم همینطوره

  • مهدی says:

    سلام والا من ۲۴ که سهله تا الان ۲ تا ۴۸ ساعت هم گذشته اما کد نمیاد – با هر ip هم بگی امتحان کردم اصلا نمیشه وارد شم اوایل اون please try againe میزد اما الان کد رو میفرسته اما توی هوا قاپیده میشه انگار ایرانسل اجازه نمیده وگرنه برای رایتل سریع میاد

  • امری says:

    سلام من از تلگرامم خارج شدم بعد الان پیغام به دلیل دفعات تکرار شماره امکان واردشدن نیست بعد از بیست وچهارساعتم رفتم نمی شه چیکارکنم

  • الی says:

    سلام‌ من از تلگرام خارج شدم الان هرکاری میکنم دیگه وارد نمشه وکد نمیده چیکار کنم؟

  • ابراهیم says:

    با سلام و عرض خسته نباشید.من الان ایران نیستم و ایرانسل دارم و بالطبع اینجا کار نمیکنه.چند روز پیش ندانسته تلگرامم رو uninstall کردم.الان چطور میتونم از طریق ایمیل کد فعالسازی بگیرم.
    متشکرم

صفحات 1 3 4 5 6 7 12