10 تا از بهترین برنامه های رایگان PDF خوان اندروید ، آیفون، ویندوزفون و..

۱۰ تا از بهترین برنامه های رایگان PDF خوان اندروید، آیفون، ویندوزفون و..

به دنبال دانلود یک برنامه PDF برای اندروید هستید؟ برای ساخت و باز کردن فایل های پی دی اف (PDF) در آیفون (iOS) به کمک نیاز دارید؟ در این پست انزل وب قصد داریم مجموعه ای از برترین PDF Reader کم حجم و رایگان برای اندروید، آیفون و.. را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

دانلود بهترین برنامه های خواندن فایل های PDF گوشی آیفون (iOS) ، اندروید و..

Introduce the Top Ten PDF Readers and Editors for Android and iPhone

PDF یکی از قابل دسترس ترین و رایج ترین فرمت ها برای اسناد و مدارک است. شما میتوانید فایل های متنی و تصویری حجیم را به سادگی در PDF مطالعه نمایید. برای اینکه بتوانید به فایل های پی دی اف از طریق گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید فقط به دانلود نرم افزار PDF برای اندروید ، آیفون و.. نیاز دارید. در ادامه به معرفی نحوه دانلود ده مورد از بهترین برنامه های PDF برای موبایل می پردازیم.

PDF برای اندروید و..

Adobe Reader نرم افزار PDF برای اندروید ، iOS و ویندوزفون

Adobe Acrobat Reader برنامه رایگان پی دی اف خوان برای زمینه نرم افزار اندروید، iOS و ویندوزفون است. این برنامه چند منظوره قادر به نمایش متون، حاشیه ها و نمای پرینت فایل های پی دی اف می باشد همچنین میتواند تصاویری که از طریق دوربین خود تهیه میکنید را به صورت فایل PDF ذخیره نماید. از دیگر قابلیت های کاربردی این برنامه میتوان به قابلیت اشتراک گذاری و دسترسی به فایل ها روی فضای ابری Adobe Document و دراپ باکس، نمایش فایل های پی دی اف رمزگذاری شده، افزودن امضا، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف به ورد، اکسل و پاور پوینت یا فایل RTF را نام برد. البته ویژگی تبدیل تنها در نسخه پولی در دسترس می باشد.

pdf برای اندروید و..

Librera Reader برنامه پی دی اف خوان برای اندروید

اگر اهل خواندن کتاب های الکترونیکی هستید Librera Reader بطور کامل از کتاب های دیجیتال (حتی در صورت وجود رمز عبور) روی پلتفرم اندروید پشتیبانی می کند. یکی از قابلیت های جالب این برنامه ویژگی خواندن با صدای بلند است میتوانید به آسودگی دراز بکشید و مانند زمان خواب یک داستان با صدای بلند برایتان نقل شود. برخی از قابلیت های جانبی این برنامه عبارت است از:

  • مرور خودکار
  • حالت روز و شب
  • ایجاد بوک مارک و لیست علاقه مندی ها
  • حاشیه نویسی
  • مدیریت آسان برای کتابداری

pdf برای اندروید و..

برنامه فایل پی دی اف خوان اندروید و آیفون Google Play Books

Google Play Books روی پلتفرم اندروید و گوشی های آیفون در دسترس است. این برنامه در واقع نسخه گوگل Amazon Kindle و یک ابزار برای اشتراک و مطالعه فایل های PDF و EPub می باشد. از ویژگی های این برنامه میتوان به تغییر فونت، شخصی سازی صفحه نمایش و حالت شبانه مطالعه اشاره کرد. با وجود قابلیت های محدود، این نرم افزار برای مطالعه فایل های آنلاین و ذخیره شده در دستگاه مفید است ضمن اینکه از قابلیت VoiceOver در iOS نیز پشتیبانی می کند.

pdf برای اندروید و..

WPS برای ویرایش و ذخیره سازی فایل های پی دی اف در آیفون  و اندروید

WPS یک برنامه چند منظوره برای پشتیبانی از فایل های PDF و آفیس است که ضمن اجرا روی اندروید و iOS برای استفاده روی Linux نیز مناسب می باشد. از قابلیت های این برنامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خواندن فایل های پی دی اف
  • ویرایش
  • قابلیت تبدیل
  • ذخیره سازی تصایویر موبایل در قالب PDF
  • ایجاد فایل PDF با استفاده از برنامه های ورد، پاورپوینت، اکسل و فایل های متنی
  • مشاهده حاشیه ها
  • ایجاد لیست علاقه مندی و بوک مارک
  • افزودن امضای دیجیتالی
  • ادغام و ترکیب فایل های پی دی اف
  • همگام سازی فایل ها به کمک دراپ باکس، Evernote، گوگل درایو، OneDrive و Box

pdf برای اندروید و..

OfficeSuite بسته آفیس نمایش و ذخیره کردن فایل PDF

OfficeSuite نیز مانند WPS یک بسته آفیس و شامل PDF Reader برای بسترهای اندرویدی و گوشی های آیفون است. این ابزار پی دی اف خوان به شما امکان نمایش و تبدیل فایل های PِDF به ورد، اکسل و EPub را می دهد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به اسکن اسناد و مدارک فیزیکی، ذخیره سازی تصاویر اسکن شده به صورت PDF اشاره کرد. البته در نسخه پیشرفته این برنامه گزینه های امنیتی و همگام سازی داده ها روی دستگاه های مختلف نیز در دسترس است. شما می توانید فایل های خود را روی فضای ابری سرویس هایی نظیر دراپ باکس، گوگل درایو، OneDrive، درایو آمازون و SugarSync به اشتراک بگذارید. قابلیت های جانبی دیگر OfficeSuite عبارت است از: مشاهده حاشیه ها، اجازه مدیریت، اشتراک گذاری با بلوتوث و.. .

pdf برای اندروید و..

PDF Viewer برای مدیریت فایل پی دی اف اندروید و آی او اس

PDF Viewer به شما امکان مطالعه و مدیریت فایل های پی دی اف رو زمینه اندروید و iOS را می دهد. میتوانید فایل های خود را به سرعت جستجو و ویرایش کنید. از قابلیت های این برنامه میتوان افزودن لیست علاقه مندی برای فایل های پی دی اف، چرخش، تغییر صفحه و.. را نام برد. از این برنامه میتوانید روی گوشی های هوشمند و همچنین تبلت ها استفاده کنید. ضمن اینکه رابط کاربری آن بسیار ساده است و امکان کار کردن با اسناد iCloud را نیز در اختیارتان می گذارد.

pdf برای اندروید و..

Polaris Office کامل ترین برنامه PDF خوان برای موبایل

Polaris Office امکان کار با اسنادی از انواع WPS و Office Suite را فراهم می کند. این نرم افزار پی دی اف دارای قابلیت های جانبی نظیر افزودن حاشیه به فایل ها، تبدیل فایل ها به PDF ، جستجوی فایل ها با استفاده از نام و محتوا، همگام سازی فایل ها با سرویس های ابری دراپ باکس و.. است. Polaris Office روی زمینه های اندروید، iOS ، ویندوزفون و .. در دسترس می باشد.

pdf برای اندروید و..

Google PDF Viewer برنامه PDF برای گوشی اندروید

Google PDF Viewer یک برنامه ساده برای خواندن پی دی اف است. اگر چه ویژگی های پی دی اف به طور مستقیم از طریق برنامه گوگل درایو در دسترس است اما شما میتوانید از این برنامه به صورت مستقل نیز استفاده کنید. از قابلیت های این نرم افزار اندرویدی می توان به نمایش، جستجو، پرینت و کپی متن از فایل PDF اشاره کرد.

pdf برای اندروید و..

مطالعه و اشتراک گذاری فایل های پی دی اف با Xodo

Xodo یک نرم افزار برای خواندن، بازکردن و ویرایش فایل های پی دی اف روی زمینه اندروید، iOS و ویندوزفون است. برخی از قابلیت های این برنامه به شرح ذیل می باشد:

  • حاشیه نویسی آنی
  • اشتراک گذاری
  • امضای اسناد
  • خط کشیدن و هایلات متن در پی دی اف
  • باز کردن فالی های رمز شده
  • همگام سازی خودکار با سرویس های ابری دراپ باکس و..

از ویژگی های جالب توجه Xodo ، میتوان به امکان دریافت یک نسخه از اسناد به صورت آنی و بدون ثبت نام (تنها با استفاده از ایمیل) در همکاری های تیمی اشاره کرد.

pdf برای اندروید و..

همکاری آنلاین، باز کردن و ذخیره فایل های PDF را با Foxit MobilePDF تجربه کنید!

Foxit MobilePDF دارای فناوری منحصر به فرد ConnectedPDF برای فایل های پی دی اف است. به لطف این فناوری میتوانید از برنامه برای همکاری های تیمی و اشتراک گذاری فایل ها در میان همکاران خود بهره ببرید. برخی از این ویژگی ها عبارت است از: انجام مرورهای آنلاین، دریافت پیغام برای آپدیت های انجام شده روی فایل، دسترسی به تغییرات فایل و..

pdf برای اندروید و..

همچنین امکان یکپارچگی با دراپ باکس، Box، گوگل درایو و OneDrive نیز فراهم شده است. شما میتوانید برای اشتراک فایل ها از بلوتوث، Evernote و.. استفاده کنید. بنابراین قادر خواهید بود فایل های آفیس، متنی و تصاویر را به فایل های PDF تبدیل کنید و همه این عملیات را می توانید روی فایل PDF برای اندروید ، iOS و ویندوزفون انجام دهید.

پیشنهاد می شود برای اطلاع از ابزارهای پی دی اف آنلاین پست های قبلی انزل وب با عنوان ۵ روش تبدیل PDF به عکس JPG آنلاین و با نرم افزار بدون افت کیفیت و ۵ سایت برتر ویرایش آنلاین فایل های PDF را مطالعه نمایید.

تجربیات و پیشنهادات شما ؟

از کدام برنامه های دانلود کتاب یا ذخیره سازی فایل PDF برای اندروید و آیفون استفاده می کنید؟ در این پست انزل وب مجموعه ای از برترین برنامه ها و نرم افزارهای باز کردن و خواندن فایل PDF برای اندروید، iOS، ویندوزفون و.. را معرفی کردیم. شما نیز میتوانید نظرات خود در زمینه برنامه های PDF Reader کم حجم و رایگان برای موبایل های هوشمند را در بخش نظرات پست انزل وب با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش حل مشکل بسته شدن خودکار Adobe Acrobat Reader
آموزش حل مشکل بسته شدن خودکار Adobe Acrobat Reader
باز نشدن فایل PDF در Adobe Acrobat Reader
آموزش ۶ روش باز نشدن فایل PDF در Adobe Acrobat Reader
آموزش ۱۳ روش ساخت فایل PDF یا پی دی اف فارسی و انگلیسی آنلاین از عکس، در Word و..
چگونه عکس ها را از فایل های پی دی اف استخراج کنیم؟
۵ روش برای استخراج عکس از فایل های PDF

نظرات

  • سید says:

    سلام نرم افزار document viewer رو نام نبردید که multireader هست که فرمت اسناد پرتابل pdf ،xps ،oxps و غیره رو می خواند نام نبردید مخصوصا گوشی با اینچ پایین که متن مورد نظر را را به صورت چرخان اتوماتیک نشان می دهد و حجمش کم هست ۵ مگ