16 روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک کامنت و لایک (Action Block) اینستاگرام

۱۶ روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک کامنت و لایک (Action Block) اینستاگرام

اگر شما در حال خواندن این پست هستید به احتمال زیاد شما توسط اینستاگرام برای لایک کردن، کامنت گذاشتن به طور موقت بلاک شده اید. هنگامی که شما توسط اینستاگرام بلاک می شوید پیغام This Action was Blocked Instagram یا You have been temporarily blocked. It looks like you were misusing this feature by going too fast به شما نمایش داده می شود که به شما اعلام می کند اینستاگرام به طور موقت شما را بلاک کرده است. بعد از اینکه شما این پیغام را دریافت کردید حساب کاربری تان خیلی زود غیرفعال می شود و پس از چند ساعت تا چهار هفته اکانت اینستاگرام شما فعال می شود. به نظر شما چه کارهای باید انجام دهیم تا روال رفع بلاک اینستاگرام سریعتر طی شود و سریعتر از بلاک لایک و کامنت اینستاگرام خارج شویم؟

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

حل مشکل بلاک شدن لایک، کامنت و فالو اینستاگرام و رفع پیغام Action Block

Tips On What To Do When Instagram Temporarily Blocks In The Comments And likes

متاسفانه کاربرانی که به تازگی برنامه اینستاگرام را نصب کرده اند و تجربه ای در زمینه فعالیت در اینستاگرام ندارند با یک اشتباه کوچک غیر عمدی توسط اینستاگرام بلاک می شوند و پیغام هایی نظیر instagram action blocked based on previous use of this feature دریافت میکنند. بدترین قسمت این است که قبل از مسدود کردن شما اینستاگرام هیچ اخطاری به شما نشان نمی دهد. اما نگران نباشید دستورالعمل هایی که در ادامه ارائه می دهیم را دنبال کنید شاید برای خارج شدن سریعتر از بلاک اینستاگرام شانس بیشتری بدست آورید.

خارج شدن از بلاک موقت کامنت و لایک در اینستاگرام

اگر شما یک اکانت اینستاگرام را جدیدا ایجاد کرده اید اما عکس های خود و افراد دیگر را لایک نکرده اید و یا شروع به کامنت گذاشتن نکرده اید ممکن است اینستاگرام شما را به عنوان یک حساب کاربری فیک شناسایی کند. پس حداقل ۱۰ تا از عکس هایی که پست کرده اید را لایک کنید اما همه آنها را به صورت یکباره لایک نکنید بلکه در طی ۲ روز این کار را انجام دهید.

رفع بلاک اینستاگرام

برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام پروفایل تان را کامل کنید

پروفایل اینستاگرام تان را کامل کنید. عکس پروفایل را آپلود کنید و شروع به نوشتن بیوگرافی تان کنید. تا جایی که ممکن است اطلاعات و عکس واقعی تان را در اینستاگرام قرار دهید.

رفع بلاک اینستاگرام

رهایی از بلاک اینستاگرام و پیغام Action Block با ارسال منظم پست ها

در هنگام پست گذاشتن دقت کنید که پست ها را به صورت پشت سر هم ارسال نکنید. شما باید پست ها را به طور منظم ارسال کنید. مجبور نیستید پست های روزانه داشته باشید بلکه ۲ بار در هفته کافی است.

رفع بلاک اینستاگرام

رفع بلاک شدن لایک و فالو در اینستاگرام

برای جلوگیری از بلاک موقت اینستاگرام به صورت پست سرهم پست ها را لایک نکنید. شما در این زمینه محدودیت دارید و می توانید در یک ساعت حداکثر ۳۵۰ پست لایک کنید. مانند لایک کردن، شما در زمینه فالو کردن هم محدودیت دارید. شما فقط می توانید ۷۵۰۰ نفر را فالو کنید نه بیشتر. پس در انتخاب فالو هایتان دقت لازم را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برای حل مشکل بلاک فالوور از پست حل مشکل بلاک و فالو نشدن پیج افراد در اینستاگرام استفاده کنید.

رفع بلاک اینستاگرام

حل مشکل خروج از بلاک شدن کامنت در اینستاگرام

اگر کامنت ها تکراری بفرستید و یا فقط از ایموجی ها برای کامنت گذاشتن استفاده کنید بلافاصله شما به عنوان ربات یا اسپم شناسایی می شود و اینستاگرام شما را بلاک خواهد کرد. اگر می خواهید برخی از افراد را بلاک کنید تا برایتان کامنت ارسال نکنند پیشنهاد می کنیم پست آموزش غیر فعال و بلاک کردن بعضی افراد از نظر گذاشتن در پست اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

رفع بلاک اینستاگرام

جلوگیری از بلاک موقت در اینستاگرام

کاربرانی که شما را در پست های افراد دیگر فالو نکرده اند را تگ (@) نکنید ( به استثنای مواقعی که آنها اول شما را تگ کرده باشند). به طور مثال اگر می خواهید از افرادی که برای عکس تولد شما پیام ارسال کرده اند تشکر کنید لازم نیست که از تک تک آنها تشکر کنید. بلکه می توانید به طور مثال با ارسال یک عکس گل و نوشتن کپشن ” از تمام دوستانی که تولدم را تبریک گفته اند تشکر می کنم” به یکباره از همه آنها تشکر کنید.

رفع بلاک اینستاگرام

اگر با خطای Couldn’t refresh feed اینستاگرام مواجه هستید از ۶ روش که قبلا در انزل وب معرفی کردیم استفاده کنید.

استفاده از ربات های فالو و لایک باعث بلاک موقت اینستاگرام شما می شود

هنگام استفاده از سرویس های ربات فالو یا لایک دقت لازم را داشته باشید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از این ربات ها استفاده نکنید. چون اینستاگرام و شرکت مادرش یعنی فیس بوک این نوع فعالیت ها را به خوبی شناسایی می کنند.

رفع بلاک اینستاگرام

از بلاک در آمدن اینستاگرام با رعایت قوانین انجمن

احتمالا ده ها مورد دیگر وجود دارد که موجب بلاک شدن اینستاگرام شما می شود و شما علت آن را نمی دانید. بنابراین از شما می خواهیم که مجددا دستورالمعل ها و مقرارات انجمن اینستاگرام را مطالعه بفرمایید و قوانینی که در این انجمن نوشته شده است را دنبال کنید.

رفع بلاک اینستاگرام

هنگامی که اینستاگرام شما بلاک می شود ۴ ساعت تا ۴ هفته طول می کشد تا حساب کاربری شما مجددا فعال شود. چه کارهایی باید انجام دهید تا سریعتر از بلاک اینستاگرام خارج شوید؟ در ادامه نکاتی را برای خارج شدن سریع بلاک اینستاگرام به شما پیشنهاد می دهیم.

برای رهایی از بلاک اینستاگرام حداقل ۲ روز فعالیت تان را متوقف کنید

بعد از اینکه پیغام بلاک اینستاگرام را مشاهده کردید برای حداقل ۲ روز تمام فعالیت هایتان را متوقف کنید. شما حداقل برای ۷ روز مسدود خواهید بود و اگر بعد از دریافت پیغام مسدودیت اینستاگرام فعالیت داشته باشید این مدت زمان را افزایش خواهید داد. پس ریسک نکنید.

رفع بلاک لایک در اینستاگرام

۳ روز بعد از بلاک شدن به اینستاگرام نشان دهید که اسپم نیستید. شروع به لایک کردن ۴ تا ۱۰ عکس کنید، ممکن است بتوانید یک عکس را آپلود کنید. با این کار اینستاگرام متوجه خواهد شد که شما اسپم نیستید و یک کاربر عادی هستید. وقتی که آیکن قلب به حالت عادی بازگشت لایک کردن را متوقف کنید. بلافاصله برنامه را ببندید و اجازه دهید ریست شود. لایک کردن یک روش خوب برای جلب توجه افراد است اما متاسفانه به لطف بسیاری از ربات ها و اسپم ها اینستاگرام شما را به عنوان اسپمر شناسایی می کند و حساب کاربری شما را بلاک می کند.

رفع بلاک اینستاگرام

برای جلوگیری از بلاک اینستاگرام وقفه بیاندازید

حداقل بین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه بین عملیاتی که در اینستاگرام انجام می دهید وقفه بیاندازید. در صورتی که به صورت پشت سر هم پست بگذارید، فالوو کنید، لایک کنید و … اینستاگرام شما را به عنوان ربات یا اسپمر شناسایی می کند و حساب کاربری اینستاگرام شما را غیر فعال می کند.

حل مشکل Action Block اینستاگرام و خروج از بلاک قابلیت

اگر مانند تصویر زیر پیغام Action Blocked را دریافت می کنید روی دکمه Tell Us تپ کنید و به اینستاگرام بگویید که اشتباهی رخ داده است. بعد از این کار اینستاگرام از طریق آدرس ایمیلی که قبلا در حساب کاربری تان ثبت کرده اید به شما پاسخ می دهد و از شما می خواهد که اطلاعات امنیتی بیشتری را ارائه دهید. به طور مثال اینستاگرام از شما می خواهد نام کامل، نام کاربری و کدی که اینستاگرام به ارسال می کند و یک عکس از خودتان را ارسال کنید.

رفع بلاک اینستاگرام

رفع سریع بلاک در اینستاگرام با گزارش مشکل

برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و به صفحه پروفایل تان بروید روی منوی Options یا چرخ دنده که در سمت راست – بالا است تپ کنید. اسکرول را پایین بکشید و Report a Problem را انتخاب کنید. حالا Something isn’t working را تپ کنید. فرم را پر کنید و دکمه Send را تپ کنید.

رفع بلاک اینستاگرام

رفع سریع بلاک لایک ، کامنت و فالو در اینستاگرام با گزارش اکانت هک شده

شما همچنین می توانید از فرم Report a Hacked Account استفاده کنید و به اینستاگرام گزارش دهید که حساب کاربری شما هک شده است. قبلا در انزل وب نحوه کار با این فرم را در پست بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام آموزش دادیم.

رفع بلاک اینستاگرام

پاک کردن و نصب مجدد برنامه اینستاگرام

برنامه اینستاگرام را پاک کنید و آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را نصب کنید.

رفع بلاک اینستاگرام

برای رفع سریع ریپورت در اینستاگرام صبر داشته باشید

آخرین نکته صبر داشته باشید و هر روز بررسی کنید ببینید آیا از بلاک اینستاگرام رهایی یافته اید یا نه. اگر عکس ها و فیلم های شما در اینستاگرام آپلود نمی شود پیشنهاد می کنیم پست ۱۶ روش رفع مشکل ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

اگر روش دیگری برای خارج شدن از بلاک موقت اینستاگرام می شناسید و نظر یا پیشنهادی دارید می توانید آن را در قسمت دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام
آموزش ۳ روش جدید آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام
چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟
۷ روش فهمیدن بلاک شدن توسط دیگران در واتساپ
آموزش بلاک کردن و رفع بلاک در توییتر
آموزش ۶ روش بلاک کردن و رفع بلاک فرد در توییتر
بلاک كردن و رفع بلاک شخص واتس اپ
آموزش ۷ روش رفع بلاک و بلاک کردن شخص در واتس اپ اندروید ، آیفون و..

نظرات

  • d says:

    سلام، من برام پیام بلاک اینستا نیومد و فقط فعالیت لایکم محدود شده چیکار کنم که بتونم لایک کنم؟

  • پریسا says:

    سلام .من کامنتم محدود شده اما بقیه فعالیت‌هام‌ محدود نشده .استفاده از کامنت مشتبه علتش بوده .الان اشکالی نداره فعالیت داشته باشم و لایک و پست گذاری و فالو انفال و … انجام بدم و اینکه چطوری مشکلم زودتر برطرف شه

    • الهه says:

      سلام وقتتون بخیر من به تازگی پیج کاری راه انداختم کامنتهای تکراری زیادگذاشتم تعداد۴۰نفرروفالو کردم پلیس ازحدلایک کردم پیجم بسته شده الان لایک نمیتونم انجام بدم وکامنت هم نمیشه بزارم فالوهم نمیشه کرده ایمیل دیگه لایه شماره تماس دیگه گذاشتم روپیجم یه اکانت به ایمیلم اومدبااون اکانت موقت میتونم لایک وکامنت پروری ده تا فالو انجام بدم اماترسم ازینه دارم باهاش کارمیکنم بلاک بودنم ادامه پیدا کنه لطفاً راهنمایی کنید

  • آرمیتا says:

    سلام من پیجمو تازه زدم نه میتونم کامنت بزارم نه لایک کنم این بلاک موقت هست یا دائمی تو پست خودم هم نمیتونم کامنت بزارم

  • الهام says:

    سلام ممنون برای آموزش های عالیتون
    میشه لطف کنید و من رو راهنمایی کنید،تازه متوجه شدم که من قابلیت ریپلای کردن رو ندارم تو گزینه های تنظیمات گوشیم میشه لطف کنید و بگید مشکل از کجاست چون بروز رسانی هم کردم،ممنون میشم راهنماییم کنید

صفحات 1 2 3