آموزش و معرفی 3 سرویس تبدیل عکس RAW به JPG به صورت آنلاین

آموزش و معرفی ۳ سرویس تبدیل عکس RAW به JPG به صورت آنلاین

عکس RAW فایل هایی هستند که اطلاعات آنها هنوز پردازش نشده است به همین دلیل به این گونه تصاویر RAW یا خام می گویند. شما می توانید با استفاده از تبدیل اطلاعات، تصاویر RAW را پردازش کنید و آنها را به فرمت JPG یا هر فرمت دیگر تبدیل کنید. امروز در انزل وب قصد داریم ۳ سایت تبدیل عکس RAW به JPG بصورت آنلاین را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده از این سرویس ها را به شما آموزش دهیم.

معرفی بهترین سایت های تبدیل فرمت تصویر RAW به JPG بصورت آنلاین

Introducing The Best Sites To Convert RAW Image Formats To JPG ,Online

فایل تصویری RAW دوربین، حاوی حداقل داده های پردازش شده سنسور تصویر، دوربین دیجیتال، اسکنر تصویر یا اسکنر تصویری فیلم است. این فایل ها هنوز پردازش نشده اند و بنابراین آماده این نیستند که با یک ویرایشگر گرافیکی چاپ و ویرایش شوند، به همین دلیل به این فایل ها، فایل های RAW یا خام می گویند. به طور معمول تصویر توسط یک تبدیل کننده RAW در یک فضای رنگی وسیع پردازش می شود که در آن قبل از تبدیل شدن به فرمت هایی مانند TIFF یا JPEG برای ذخیره، چاپ و .. بیشتر می توان تنظیمات دقیقی انجام داد. در ادامه پست امروز انزل وب ما چند سایت تبدیل فرمت RAW به JPG آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

قبلا در انزل وب در مورد چگونه بهترین فرمت برای پرینت عکس و اسکن تصاویر و مدارک انتخاب کنیم ؟ صحبت کردیم، پیشنهاد می کنیم قبل از مطالعه ادامه پست امروز این پست را مطالعه بفرمایید تا با بهترین فرمت ها آشنایی پیدا کنید.

نحوه تبدیل فرمت RAW به JPG به کمک سایت Iloveimg

سایت Iloveimg یک سایت آنلاین جهت تبدیل فایل های CR2, RW2, NEF, ARW, SR2, ORF, PEF, RAF و RAW به JPG است. شما به کمک این سایت می توانید تصاویر دوربین را به صورت آنلاین به فرمت JPG تبدیل کنید. ظاهر سایت بسیار ساده است. دکمه بزرگ و آبی که وسط سایت به چشم می خورد شما را متوجه این موضوع می کند که باید فایل RAW خود را انتخاب کنید. روی دکمه Select Images کلیک کنید و فایل RAW خود را انتخاب کنید.

تبدیل عکس RAW به JPG آنلاین

بعد از اینکه فایل را انتخاب کردید مانند تصویر زیر یک دکمه سیاه با عنوان CONVERT TO JPG برای شما ظاهر خواهد شد. روی این دکمه کلیک کنید.

تبدیل عکس RAW به JPG آنلاین

فرایند تبدیل فایل RAW به JPG شروع خواهد شد.

تبدیل عکس RAW به JPG آنلاین

بعد از اتمام فرایند تبدیل دکمه Download برای شما ظاهر خواهد شد روی این دکمه کلیک کنید و فایل JPG خود را دانلود کنید. شما همچنین می توانید این تصویر را در شبکه های اجتماعی گوگل پلاس، فیس بوک، لینکدین، توییتر به اشتراک بگذارید.

تبدیل عکس RAW به JPG آنلاین

حالا با استفاده از ۱۵ مورد از بهترین روش های ویرایش عکس اندروید می توانید فایل JPG خود را ویرایش کنید.

روش تبدیل فرمت تصویر RAW به JPG در سایت RAW.PICS.Io

همانطور که مشاهده کردید در مرحله قبل ما هیچ دخل و تصرفی در فرایند تبدیل فایل RAW به JPG نداشتیم. سایت RAW.PICS.IO از سایت قبلی که معرفی کردیم پیشرفته تر است و شما می توانید با اعمال تنظیمات دلخواهتان فایل های RAW را به JPG تبدیل کنید.

این سایت علاوه بر فایل RAW و JPG از فرمت های PDF, NEF, REF, RAF, CR2, ORF, CRW و PNG پشتیبانی می کند. روی دکمه زرد رنگ Open Files From Computer کلیک کنید و فایل RAW خود را انتخاب کنید.

تبدیل عکس RAW به JPG آنلاین

حالا مانند تصویر زیر در سمت چپ یک سری ابزار ها در اختیار شما قرار می گیرد.

تبدیل عکس RAW به JPG آنلاین

اگر شما روی ابزار Edit کلیک کنید در سمت راست یک سری امکانات در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید از آنها استفاده کنید. به طور مثال با انتخاب Crop شما می توانید عکستان را برش بزنید. یا با انتخاب Brightness / Contrast شما می توانید روشنایی عکستان را تنظیم کنید.

تبدیل عکس RAW به JPG آنلاین

بعد از اینکه تمام تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کردید دکمه Save All را انتخاب کنید مانند تصویر زیر یک کادر به شما نمایش داده می شود در فیلد Type نوع فایل را JPG انتخاب کنید. نام فایل، کیفیت، اندازه و چگالی عکس تان را مشخص کنید و روی دکمه Save کلیک کنید.

تبدیل عکس RAW به JPG آنلاین

بعد از چند ثانیه یک پنجره مانند زیر برای شما ظاهر می شود. گزینه Save File را انتخاب کنید و روی دکمه OK کلیک کنید.

تبدیل عکس RAW به JPG آنلاین

همچنین با استفاده از این سایت شما می توانید فایل های خود را به PDF تبدیل کنید. علاوه بر این سایت شما می توانید از ۵ روش تبدیل عکس به PDF آنلاین و با نرم افزار در ویندوز و مک برای تبدیل فایل های JPG خود به PDF استفاده کنید.

آموزش کانورت آنلاین RAW به JPG در سایت Online Converter

خب آخرین سایتی که امروز با هم بررسی می کنیم سایت Online Converter است. همانطور که در عکس زیر می بینید ظاهر سایت خیلی ساده است یک راهنمای مختصر و مفید در این سایت قرار گرفته است که در سه مرحله نحوه تبدیل فایل RAW به JPG را به شما آموزش خواهد داد. خب نحوه تبدیل فرمت RAW به JPG به این صورت است که در قسمت Convert از گزینه های موجود گزینه RAW to JPG را انتخاب کنید. در قسمت Source شما مشخص می کنید که می خواهید فایل را از کامپیوتر آپلود کنید (Upload File) یا می خواهید از یک آدرس اینترنتی دیگر (From a URL) عکس را بارگذاری کنید. بسته به نیازتان گزینه مناسب را انتخاب کنید.

اگر گزینه Upload File را انتخاب کردید روی دکمه Browse کلیک کنید و فایل RAW را انتخاب کنید. حالا روی دکمه Convert کلیک کنید. بعد از کانورت شدن در یک صفحه وب نتیجه به شما نمایش داده می شود.

تبدیل عکس RAW به JPG آنلاین

در آخر پیشنهاد می کنیم برای ویرایس عکس های خود از ۵ سرویس ویرایش آنلاین عکس HTML 5 بدون نیاز به فلش پلیر در مرورگر استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سه سایت آنلاین را برای تبدیل فایل های RAW به JPG را به شما معرفی کردیم. مراحل کار بسیار ساده است. مسلما با صرف چند دقیقه از وقت تان می توانید خیلی راحت عکس های RAW تان را به JPG تبدیل کنید. نظرات و پیشنهادات خود را می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

8 سایت آنلاین که شما را از نصب نرم افزار بی نیاز میکنند!
۸ سایت آنلاین که شما را از نصب نرم افزار بی نیاز میکنند!
بهترین تقویم آنلاین میلادی ، شمسی و قمری
۸ تا از بهترین تقویم آنلاین میلادی ، شمسی و قمری ایران و جهان
طراحی و ساخت اینفوگرافیک آنلاین
۷ سرویس برتر برای طراحی و ساخت اینفوگرافیک آنلاین
ابزار تبدیل واحد آنلاین پول ، فشار ، لیتر و سایر واحد های اندازه گیری
بهترین ابزار تبدیل واحد آنلاین پول ، فشار ، لیتر و دیگر واحد های اندازه گیری

نظرات

  • مسلم دهقانی says:

    سلام
    وقت بخیر
    من یک فایل raw رو با هردو سایت امتحان کردم طبق راهنمایی ای که نوشتید ولی درهیچکدوم از سایت‌ها پشتیبانی نشد
    نه روی سیستم ونه با موبایل باز نشد
    باید چیکار کنم
    لطفا راهنمایی ام کنید
    با تشکر

  • zima says:

    سلام وقت بخیر
    این سایت ها باعث افت کیفیت میشن؟